WRC

Töötuks jäänud Latvala loodab MM-sarja naasta: 2021. on Toyotas üks ja Hyundais kaks vaba kohta... 

Toimetas Karl Juhkami, 20. detsember 2019 15:10
Jari-Matti Latvalal on siht silme ees. Foto: EPA/Scanpix
Toyota meeskonna poolt üle parda visatud Jari-Matti Latvala istus nädala keskel uuesti ralliauto rooli.

Nimelt täitis soomlane Itaalias Prealpi Master Show'l eessõitja rolli ning ohjas ühes kaardilugeja Asko Sairaneniga Toyota Celica GT-4 masinat. Kuna tuleval aastal ta WRC-sarjas täiskohaga enam kaasa ei löö, on üpriski tõenäoline, et uuel aastal näeb teda erinevate Historic klassi masinatega sõitmas mujalgi. 

Latvala WRC-plaan on aga jätkuvalt samasugune. Kindlasti on ta stardis Soomes ja Rootsis ning kui vahendeid jätkub, siis on radaril ka Sardiinia, Portugal ja Wales. 

Samal teemal

Latvala sõnul on Tommi Mäkinen teinud talle võrdlemisi hea pakkumise, mistõttu rendib ta tuleval aastal just Toyota Yaris WRC-d. Lisaks hinnale mängib rolli asjaolu, et Jaapani autotootja neljarattalise põrgulisega on soomlane tuttavam kui Hyundai või M-Spordi tööratsudega. 

"Ma pole nii meeleheitel, et hakkaksin siia metsikult isiklikku raha sisse panema," sõnas mullu Soome meedia väitel ligikaudu 1,6 miljonit eurot taskusse pannud Latvala SoyMotorile. 

Teatud rallidel osalemine on tema hinnangul siiski hädavajalik, sest vastasel juhul unustatakse sind kiiresti. "Kui ma võtan MM-sarjas pausi, siis on keeruline naasta, kuna keegi ei mäleta enam sind. 2021. aastal vabaneb üks koht Toyotas ja kaks Hyundai. Ja seda, mis saab 2022. aastal pärast reeglimuudatusi, ei tea keegi," jäi 34aastane pedaalitallaja oma tuleviku osas optimistlikuks.

Küll ei pea soomlane tõenäoliseks, et ta leiaks omale eratoetaja, kes lubaks tal rohkematel rallidel startida. "Kümme aastat tagasi oli see veel võimalik, kui praegu on mootorispordis toetaja leidmine äärmiselt keeruline," sõnas ta. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee