Talisport

Andrus Veerpalu rikkus taas dopingureegleid? „Lugu on halb jah!“ (149)

LISA KOMMENTAAR

Ülo Noor4. jaanuar 2020, 11:39
Eestlase magustoit--teine eestlane. Kas ta oma lapselapsi ikka tohib kelgumäel öpetada?
maaslamaja pesemine1. jaanuar 2020, 14:03
reeglid on selleks,et nendest yle olla,aga teeääres jalutamine koos keppidega ei ole ka enam mõistlik ja millega siis hunti ehmatada,kui kallale tükkimas nagu praegusel juhul ju otseselt rünne toimub
Andres Justi31. detsember 2019, 14:06
Minge kuradile,oma lapsi,ega tal vanema õiguseid pole ära võetud.Tahate ikka liiga palju.
Hiihtolegenda30. detsember 2019, 20:24
Ilmselgelt on kaitsvad kommentaarid vöi väga suur osa neist paari kolme persooni kirjutatud... Mingitlaadi toetusgrupp tegutsemas vöi siis pereliikmed isekeskis sehkendamas?
Refi agent30. detsember 2019, 22:51
Jälle üks, kes oli trennis, kui vanajumal mõistust jagas!
Ints30. detsember 2019, 20:08
Juula30. detsember 2019, 19:58
Usume veerpalu, viskume dzotile
WADA õn jõle jõuk30. detsember 2019, 19:43
juba võtab lapsi ka ära !!!
on31. detsember 2019, 19:21
see nüüd küll võimatu aga et omad reeglid tahab kõikidele peale suruda, see meenutab meie endist diktatuuri- stalinism!
pilvebaleriin30. detsember 2019, 19:13
Lapsed tuleb kantida,siis treeni palju tahad!!
Suusataja30. detsember 2019, 18:56
Minu teada on tema vanemlikud õigused täiesti alles, mist tähendab, et kellegi krdil pole õigust keelata teda oma lastega tegelemast.Igasugused europugejad, tähenärijad ja muidu tindisolkijad võiksid vahelduseks oma asjade ja eluga tegeleda.
Ebavõrdne kohtlemine30. detsember 2019, 18:52
Veerpalu on isa, kes kannab karistust. Mõne lapse isa on vanglas ning teda ei lasta suusaraja äärde last juhendama.
Kristiina30. detsember 2019, 18:44
Andrus Veerpalul pole see esimene kord. 2012a. otepää MK-etapil testis Aleksei ja teiste suuski. FISi murdmaajuht ajas minema..
suusafänn30. detsember 2019, 18:21
Lõpetage see Veerpalu õigeks mõistmine,suli oli ja suliks ka jääb ,nagu Soome koondis!
pallur30. detsember 2019, 18:18
Soomlased jäid vahele ja tunnistasid süüd! Veerpalu on nagu lambatall,kes ei tea midagi!
doping30. detsember 2019, 18:16
Pead nuusutama seda, mida Sa oled tarbinud! Saa meheks ja tunnista oma patud üles! Ehk uuel aastal saab "mehest" mees ja kõik on avalik?! Soomlased olid vähemalt ausad!
A30. detsember 2019, 18:00
Reeglid ja aus sport on eelkõige- see totu lihtsalt ei tea seda, sest arvata on kogu eag oma saavutusi niimoodi teostanud!
Õige30. detsember 2019, 17:42
Paneme lapsed isa eezt lastekodusse või kuskile kõrga aia taha.
Ongi nii.30. detsember 2019, 16:13
Eestlane on eestlasele hunt....
keegi pole ta lapsi keelanud kasvatada30. detsember 2019, 16:08
jutt dopingu isa treenimisest,lugege lehte
pallur30. detsember 2019, 15:47
Pole paha,kui paljud kaitsevad Veerpalu. Fakt on see,et dopingusüüdistuse otsus tehti ja ka nelja aastane keeld! Seadused ja reeglid kehtivad kõigile,ka Veerpalule.
RP30. detsember 2019, 15:16
Lugu on halb jah! Tõesti on halb, et lapsed on või? Need on tema lapsed, vanemlikud õigused on alles! Tulge ikka mõistusele.
õige30. detsember 2019, 18:00
Las riik ja maksumasjad maksavad trahvi !
ärge umustage!30. detsember 2019, 15:08
Andrus on ju isa. Kas peab oma lapsed siis hülgama? Eestlased on ikka norijad küll, kuid lolliks ei tasu ka minna.
Mitte Eestlane 30. detsember 2019, 19:12
Täpselt. Väga ōel rahvus.
pervert jah!30. detsember 2019, 15:03
Tuleks mehele ikka suusarajale lähenemise keeld kehtestada ja suusamüts ka konfiskeerida- mine raiska tea! Kodu tuleks ka läbi otsida, kogu suusavarustus konfiskeerida ja telekanalitele piirangud seada- las vaatab ainult ühte kanalit- Kamin! Tervitustega Dopingukontroll!
viidikas30. detsember 2019, 14:33
Tulge mõistusele, need on tema lapsed.
saksa täpsus30. detsember 2019, 18:01
on sul dokumentaalne tõestus?
Viive30. detsember 2019, 14:28
Ega Andrusel vanemlike õigusi ära ei ole võetud , siis ta peab oma laste üle kontrollima ja neid juhendama...Küll on ikka inimesed kadedad...
N`hh30. detsember 2019, 16:29
Võiks Andruse ja tema pere rahule jätta - kuradi perverdid!!! Tundub, et varsti kerstident tuleb välja avaldusega, et Veerpalult lapsed ära võtta ja anda kasvatada omasooiharate perekonda.
täitsa haige värk.30. detsember 2019, 14:21
jah. veerpalu on süüdi, et tal lapsed on???? kas need kitupunnid mõtlevad seda?
Pleyboy30. detsember 2019, 13:47
Ema läks sõitma ja mudis kepi.Kohe kisama---keppi,keppi ja ruttu ja kohe.Sai ka.
30. detsember 2019, 13:45
Ta on nendr ladte ISA! Ja isanavõib nõuandeid ja juhendeid anda eelseisvaks eluks niipalju kui soovib! Lisaks oma lapsi käi võistlustel vaatamas nagu ühele lapsevanemale kohane.
30. detsember 2019, 14:22
mingid suusaliidu omad arvavad, et see ei ole ok. sest mõelda vaid, ta ajab oma lastega juttu. äkki nimetab sõna suusk, suusarada, dress, määre. vms. see oleks lubamatu.
Matti Valgesoo30. detsember 2019, 13:26
Aeg oleks spordi ja äri vahel piir taastada ning dopingul on äriline, mitte sportlik mõte. See, mis täna toimub, pole suusatamine, vaid hipodroomi laadne võiduajamine.
Äkki30. detsember 2019, 13:19
aitaks juba.Kas ta peaks 24 tundi kodus istuma,et kirjatsurad teda ei näeks.No oli võistlustel,tehke kindlaks ,et treenerina.Omad lapsed ja keda see kotib.Ma ka vaatan oma laste võistlusi.Võiks juba üle saada sellest Andruse materdamisest.Aga EESTLANE ei saa ju.
Jou Jou Haug30. detsember 2019, 13:11
Norrakad, venelased, soomlased, rootslased kaitsevad omi, ka dopiga vahelejääjaid. Eestlased (osad muidugi) tambiks omad ikka eriti sügavale mutta. Ise täpselt ei tea tagamaid.
Jou Jou Lest30. detsember 2019, 13:14
Tegelikult teeb seda ainult kommentaarium, spordiringkonnad teevad kõik ,mis võimalik, kaitsmiseks !
Kristiina30. detsember 2019, 18:27
Tagamaid teadmata ongi alati ta.mbitud. Venemaa sai karistada ja ülejäänud riikides on karistus kantud ja siis alles. Ütlemist siiski on. Johaugiga läks libedamalt sest tunnistas,tegi kogemata ja karistuse ajal käitus ilusti.
Kristiina30. detsember 2019, 18:30
Northug tahtis ju Johannes Dürrile m.o.lli a.nda 2016. Northugi pole kunagi seostatud astmaga.
asd30. detsember 2019, 13:03
Kaua me tümitame Andrust? Johaug on kukupai nüüd maailma arvates. Jäi dopinguga vahele ,tuli tagasi ja hakkas veel rohkem võitma. Ehk siis hakkas ka rohkem dopingut panema. Siit saaks uudise!
30. detsember 2019, 12:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
loe ilusti läbi30. detsember 2019, 13:00
Lugu on eesti päevalehest või on see uus ÕL nimi?
kas mitte ajakirjandus ei keera kõiki ülesse?30. detsember 2019, 12:53
Saan aru et raha on vaja ja hea lugu müüb. Kes ütles et ta treenib last? Tegelikkuses võibolla elas lihtsalt kaasa raja ääres. Veerpalu süüdi või mitte aga kusagil on ka piir selle kiusamisega! Las kannab oma karistuse rahulikult ära mida siin enam torkida!
Pille30. detsember 2019, 12:46
kahjuks nii on30. detsember 2019, 12:31
kui südamehääl on tugevam kui mõistus, siis on paratamatu, et reegleid rikutakse....
30. detsember 2019, 12:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Refi agent30. detsember 2019, 12:40
Kiirust oled ületanud? Ei tohi, kuid arvatavasti oled ületanud. Tavaline liiklushuligaan :)
30. detsember 2019, 12:44
Mida tema ei tohi? Oma last võistlustele viia ja raja kõrval seista?
No mida`le30. detsember 2019, 16:34
Sulle ajudefektile soovitaks oma wadaku reeglitega tagumisest august sisse sõita, kui muidu vait ei oska olla.
katrin30. detsember 2019, 12:25
no nii, aga kas keegi on sellist karistust löpuni möelnud,ei tohi olla raja ääres ja juhendada.Aga kas ta kodus vöib oma lapsi juhendada,seda ei tea ju keegi vöi pannakse luure välja.Ehk kodus räägib ja öpetab,kas lahutada lastest,tobedamat asja annab möelda.Keegi kohe kaebama,et rikkus seadust,see päris täiemöistusega kull olla ei saa.
Kristiina30. detsember 2019, 18:35
See kehtib vaid võistlusel ja alaliidu poolt rahastatud koondislaste k.a. noored ja parasportlased laagrites. Näiteks noorteolümpial peab issi publikualas püsima
Tartlane30. detsember 2019, 12:09
Mati Alaver kinkis Tartu maja tütrele mitte suurest armastusest vaid tema superhea advokaadi soovitusel, et kohus ei saaks majale käppa peale panna. Mis sa ikka võtad puupaljalt mehelt. Nii teevad ju kõik.
30. detsember 2019, 12:25
Mis pistmist on Alaveril eelmisel laupäeval võistelnud Andruse lapsega?
no mida30. detsember 2019, 15:40
olli minu kommentaaris modereerida? Milline sõna oli ebatsensuurne? Kas see tartlane, ei ole siis nagu t.urumutt(kas see oligi halb sõna),
väga nõme30. detsember 2019, 12:03
Kelle asi on, aga on ja pidevalt! Kullakesed, koristage ometigi enda kolle ükskord!
30. detsember 2019, 11:55
Üks on selge, enne ei jäeta rahule, kui inimene lõplikult maasse tambitakse. Mis riigis me küll oleme, mis inimesed siin küll elavad?
............30. detsember 2019, 12:57
Eestis ei austata inimesi. Sellised ebasobivad artiklid. Jõudu ja vastupidavust.
stur30. detsember 2019, 23:00
Toredad inimesed (+78), Mitte toredad (-8), pole hullu midagi
Taff30. detsember 2019, 11:47
Eestis on välja kujunenud haige ühiskond- keelame, käsime, poome. Varsti ei julge enam peldikus ka käia...liiga kaua olid teistest eraldi.
30. detsember 2019, 12:07
Ise keelajad, käsijad ja poomijad selle väitega ei ole nõus😅
Tõnu30. detsember 2019, 11:45
Jätke see mees juba rahule !
Mihkel30. detsember 2019, 11:43
Rahuvürst,olen sama meelt ja arvan,et sydames on veel meiesuguseid .Onnea.
Taavi30. detsember 2019, 11:43
Juriidiliselt ei saa ju midagi etteheita. Iga isa ju õpetab oma last! On see siis keelatud?
Koputaja30. detsember 2019, 12:09
Mis õpetama, mul see ei meeldi, mina ei õpetan oma lapsi ja ei taha, et seda teised teeks
Taff30. detsember 2019, 12:22
Koputaja. Sinusuguste pärast ongi maailm selliseid täis...kasvatad lihtsalt mingeid õiekesi.
To Taff30. detsember 2019, 12:46
Aga millest me räägin😂😂
Kuulge30. detsember 2019, 11:39
Inimesed, kas te ei leia, et asi hakkab meenutama juba natsi saksamaad või stalini venemaad...
30. detsember 2019, 11:56
usume max hauket30. detsember 2019, 11:29
sitakeerajad mitte kirjastus! saaks aint maatasa teha oma kaasmaalane.
Espoo mees30. detsember 2019, 11:27
Teen ettepaneku aastast 2020 unustada kõik paha ja vana.Kes meist on patuta,see kiunugu edasi.Anname Andrusele ja Matile andeks ja unustame selle lõputu jama.Kyll näeme,et kõik saab korda ja elame veel õnnelikult.Oleks ma ka nii hea isa,kui Andrus või Mati,kes kirjutas maja tytre nimele.Andrus mega töömees ja tal oli maailma parim sõidustiil.Fakt.Okey.
30. detsember 2019, 11:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. detsember 2019, 11:37
Aga sa proovi enda peale näidiseks, vaatame, kas tuleb sellest kasu või mitte midagi ei muutu
Korralagedus küll siin Eestis, irw30. detsember 2019, 11:24
Lastevanematel üldse ei ole treenerikutse paberit, aga käivad ja suusa raja ääres juhendavad, ergutavad. Jalgpallist ma isegi ei räägi.
nii on30. detsember 2019, 12:55
ma ei tea üldse miks siin kisatakse selle asja pärast
Naine Tartust30. detsember 2019, 11:23
Jätke see Veerpalu rahul ehk aitab alandamisest ja näägutamisest,keegi on kade ja alatu
Kade30. detsember 2019, 11:26
Mille osas kade? Pettis kogu maailma, sõi ise kahe suu poolega dopingut ja ajas seda ka oma pojale sisse!
suunamudijast vibra30. detsember 2019, 11:32
johaug ka pani dopingut aga nüüd iga uudis kui hästi läheb, feministide kirjastus hõbelõng krdi kallutatud pussycatdolls little bitchass niggas
to Kade30. detsember 2019, 12:05
Meil on mõni doping isegi riigikogus :D
Veredoping30. detsember 2019, 12:30
Ise oma verega on kõik kinni maksnud. Ilma pühendumise ja treeninguta ei tule midagi. Tehku kommijad endale doping ja mingu võitma ja sooge niipalju kui tahate...
selgusetu,30. detsember 2019, 12:48
kes keda alandab? See mees pole usaldusväärne, enam.
Armuke30. detsember 2019, 12:56
Kas sind, selgusetu, võib usaldada? Võin kihla vedada, et mitte, nii ideaalne sa kah pole ei pere ega sõprade silmis.
Lady Madonna30. detsember 2019, 11:19
I want Andruse naiselt ta mees ära võtta,ilus ja sportlik.With gold medals.
rob30. detsember 2019, 11:16
Kaaskodanike tagakiusamine on ikka saavutamas taset kui Stalin veel riiki juhtis. Ma ei usu, et Wada ütleb, et laste võistlustel ei tohi ka käia, see on ikka kaasmaalaste eriti pahatahtlik tõlgendus.
bor30. detsember 2019, 11:29
Kui oled kurjategija, siis ei tohi ja kõik - see on karistus, et oled suli ja tabletiõgija. Ju tuleb ta vangi visata.
Bor.ile30. detsember 2019, 11:40
Stalini käsilased samuti nii arvas ja nii inimesi viidi Siberisse ümberkasvatamiseks (muidu, koos lastega).
to bor30. detsember 2019, 15:45
sa nii rumal ikka, et lausa valus hakkab.
Refi agent30. detsember 2019, 11:15
Küsin taas, mis tegude eest FIS karistuse määras? Meie spordiajakirjanike tase - maailma kolmas autosportlane (individuaalses arvestuses) pole sportlane ja Veerpalu puhul ei oska selgitada karistuse määramise alust. Peaks võrdõigusvoliniku käest aru pärima, miks määrati karistus isale, aga mitte emale? (irw) Loost jääb halb mulje, et FIS määras karistuse meie spordiametnike tellimisel.
Db30. detsember 2019, 11:32
Isa oli ju treener ja ise ka paras dopingusööja. Ema võib tõesti raja ääres käia, kuid tõenäoliselt ta seda suurest häbist ei suuda teha!
To Db30. detsember 2019, 11:47
Oli Andrease treener, aga laps enam ei võistle, mida sa hädaldad. Mis mõnu sul pakkub Andruse laste kiusamine? Seksi kodus vähe või noopis impotent?
Refi agent30. detsember 2019, 11:53
Need "oli" väited juriidiliselt ei kehti. Karistus määratakse kindlate reeglite rikkumise eest.
to Db30. detsember 2019, 15:48
kullake, seda dopingut, mille kasutamises teda süüdistati-kahtlustati, ei sööda, seda süstitakse
Kits30. detsember 2019, 11:12
"Suusarahvas ja klubid on väga häiritud, kui pehmelt õeldes" Pehmelt õeldes konkreetsed koputajad veel ei ole klubi ega suusarahvas.
mis parata30. detsember 2019, 11:10
lapsed vanemate jälgedes.või näidatakse näpuga milline su isa on
30. detsember 2019, 11:27
Oot, oot, räägi nüüd täpsemalt, mis seal laupäeval juhtus, laps sul tegi liiga või sina läksid lapsele kallale?
misnüüdsiis??30. detsember 2019, 11:05
Reformi suusaeliit on helme asemel andruse ette võtnud?
Raido30. detsember 2019, 11:03
Paneme ta nüüd vangi selle eest, kui raja ääres vaatab kuidas lapsed harrastustasemel suutatavad? Ja hoidku jumal veel, kui isa pühapäeva hommikul lõbu pärast KOOS LASTEGA väikse suusasõidu metsa vahel teeb!
Kristiina30. detsember 2019, 18:42
Seal oli Vallimäe teada enamat kui vaatamine või hommikune lõbusõit metsavahel.
30. detsember 2019, 11:00
Huvitav, et tal lähenemiskeeld oma lastele veel ei ole rakendatud, aga võiks ju, irw
Raido30. detsember 2019, 10:57
Segi ei tasu nagu ka minna. Oma lastega veetku aega kuidas tahab ja treenigu neid nagu tahab. Mis, kas oma lastega tervisespordi harrastamine on samuti keelatud??
Ellen30. detsember 2019, 10:56
Kas oma laste sõitu jälgida ka ei tohi? Kes ütleb, et ta neid juhendab? Kui ta laste ametlik treener ei ole, siis milles küsimus?
30. detsember 2019, 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. detsember 2019, 11:02
Eks Eestis nii on küll kombeks, et adekvaatsed isad oma lastega koos ei viibi, ainult mitteadekvastsed
kas oma lapsi kaugelt vaadata ka ei või?30. detsember 2019, 10:51
Päris lolliks ei maksa ka minna. Andrus, järgmine kord kleebi habe ette ja pane jõuluvanakostüüm selga.
Ants Tutt30. detsember 2019, 10:48
Täitsa segaseks tõmmanud. Kas Andrus ei tohi enam jalgagi välja tõsta kui lumi maas ja kuskil suusatatakse ?! Ja kui elab kaasa võistlusele, ka kinnimajja ? Ogarad.
30. detsember 2019, 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Noh tõesti30. detsember 2019, 11:04
Suguvõsa viga, et isa on koos lastega
AI AI30. detsember 2019, 10:45
Oi, see Eesti rahvas on kaebaja! Ja pärast virisevad, et ei tea kes meid küll Siberisse saatis.
to Roobert30. detsember 2019, 15:51
30. detsember 2019, 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja lapsed päästetud30. detsember 2019, 11:05
Kas torkame silmi välja või võtame isa õigusi ära?
Roobert30. detsember 2019, 11:12
Läbikukkunud ja oma lastele ohuks oleval isal tulebki õigused ära võtta
Sel korral Roobertile (aga ka Tiinale, Udole, Aadule ...)30. detsember 2019, 11:30
Kes siin läbikukkumisest räägib, irw, irw
Mann30. detsember 2019, 10:42
Selliste totruste pärast ametnikke pidevalt nahutatakse - nähke paragrahvide taga ikka inimest kah! Õnneks enamik ei lähe selle tolmu üleskeerutamisega kaasa.
Juku30. detsember 2019, 10:31
Eesti-paevalehel-Kremli-kaekiri-,kahtlane-see-leht-tuleks-sulgeda-,kes-teab-mis-sigadusi-veel-neilt-oodata.Vabadus-Veerpalule-.
30. detsember 2019, 10:31
Aga mis siis saab, kui veerpalu on raja ääres ja mingi suusavõistlus käib ja ta norrakatele näiteks kaasa elab? täitsa pekkis lugu. tahaks kohe teada, mis siis saab?
30. detsember 2019, 10:27
see on nüüd tipp, kuhu eestlaste väiklus ja kadedus jõudnud on. mõni tahaks talt lapsed vist ära võtta?
nojah30. detsember 2019, 10:27
Wada ikka üks hull koht, ainult urgitseks. Kõigil lastel olid vanemad vaatamas, ma arvan isa võib vaatama minna lapsi siiski. Kui vaja läheb ka nendega koos suusatama nagu perekond ikka. Arvata sinisilmsed, et enamik suusatajad ei pane dopingut? Siis eksite rängalt, väga paljud panevad ja Norra eelis on see, et neil isiklik arst ja ei hakka asi kusagilt hargnema. Andrus on siiski olümpiavõitja, seda ei ole mitte keegi temalt võtnud. Wada ka teeb tühisest asjad suure numbri. Enne kui kommenteerite tõestage, kas treenis siis võistluse ajal neid? Natuke naljakas juba.
30. detsember 2019, 10:26
tõmbame piiri. treeneritöö on tasustatud töö. ja asi ants. isana oled sa oma laste jaoks olemas, ja seda ei saa keegi keelata. ka eesti häiritud suusaringkonna inimesed.
Eesti suusaeliit30. detsember 2019, 10:26
pole rahul ja tahab teada???.. siis peab küll Sildami poole pöörduma,tema oskab maailmameediale uudiseid serveerida.
Se-to30. detsember 2019, 10:24
Mõni tapab inimese,istub selle eest meie luxhotell-vanglas mõne aasta ja välub õige mehena aga seda keemia jama keritakse aastaid. Mürgitus on juba!
Nojah Wada ütleks, inimene oli rajaääres nagu paljudel lastel vanemad. Kadedus!30. detsember 2019, 10:22
kurri30. detsember 2019, 10:19
Lähenemiskeeld rajale ja oma lastele? Kas ta nendega ja kus üldse rääkida või nende poole vaadata tohib? Päris vastikuks läheb Veerpalu tapmine ja tagaajamine, igasugune sport koos sellega.
Vilepuhujad nüüd õnnelikud30. detsember 2019, 10:18
30. detsember 2019, 10:27
need pole isegi vilepuhujad. need on vär.dja.d kes ei salli, teiste peresuhteid.
möh30. detsember 2019, 10:14
Mis talle ikka enam saab teha? Teda enam mingid Wadad ja muud asjapulgad ei huvita( ei ole tema jaoks keegi), saadab pikalt või ei tee neist väljagi. Raha ta ju oma laste juhendamise eest ei saa. raja ääres võib ikka olla , seda ei saa ära keelata
30. detsember 2019, 10:28
lastele hakatakse keerama. no ilmselt on lapsed jõlus anu all treenimas. nüüd hakatakse võib olla sinna hambaid sisse lööma.
30. detsember 2019, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
30. detsember 2019, 10:29
sul ilmselt pole lapsi. või on ja sul on isaõigused ära võetud. või sul on lapsed ja sa ei salli neid.
tervitusi kesk-eestisse.30. detsember 2019, 10:54
Kes kaasa tunneb. Kaasa tuleb tunda õnnetule koputajale ja tema lähikondlastele, kes intriigi korraldavad.
30. detsember 2019, 11:08
Eks ka lastele mitte, suurem kivi nende poole visatud, suurem rahuolu sinu hinges
30. detsember 2019, 13:06
Me ei tea veel kes kellele supi keetis
Seadusi30. detsember 2019, 10:10
ei pea võtma nii jäigalt!Mulle isiklikult tundub äärmiselt tobe väide,nagu Veerpalu ei tohiks ka oma lastele näpunäiteid jagada ning veel totram on sellest üldse numbrit teha!Ta ei olnud ju kellegi palgaline juhendaja.Ma ei salli selliseid inimesi,kes ei oska üldse oma peaga mõelda ja täidavad punktuaalselt seadusi,eriti kui need on absurdsed!
30. detsember 2019, 10:29
kindlasti tohib ta oma isiklikke lapsi aidata ja toetada, nagu seda teevad kõik teised peret hoidvad vanemad.
Taivo30. detsember 2019, 10:07
--30. detsember 2019, 09:52
lihtsalt RIIK on ennast HÄBIVÄÄRISTAV,vaid inimõigused saavad siin aidata, kas ikka ISA tohiks olla, seda saaks küll kahjunõude alla paigutada.
las ma arvan30. detsember 2019, 10:09
Isa tohib kindlasti olla, lisaks tohib vaba inimene vabal maal viibida kus iganes, kus pole keelumärki v kohtu korraldust saja v kahesaja meetri kaugusele hoida. Muidui varsti uus jama, et vaatas autoaknast v bussiaknast korraks suusaraja poole.
Üks tähelepanek30. detsember 2019, 09:51
Kui meil omal ajal küüditati, siis pealekaebajad ja ka Siberisse saatjad olid omad inimesed. Tuleb siis nentida, et omasid pole vaja kaitsta ka tänapäeval, vaid pealekaebamine on paljudele lausa vajalik. Mina ja usun siiski enamus nii ei teeks.
30. detsember 2019, 10:05
Tead, pealekaebamine on väga in tegevus. Eestlane on ikka jube inimene. Kaebab, kitub, poeb ja maksab. ISA on ta nendele lastele ja võib nendega koos olla.
...30. detsember 2019, 09:48
jummel küll, kus on jumal, kas tõesti on niiii opakaid seadusi, kui avalikus kohas ei tohi, siis saab ju tõlgendada nii- ei tohi olla ISA ROLLIS, pühhamüristus küll, kus on inimõiguste kohus, kas tõesti on see peret kaitsva seadusega kooskõlas. Siis on nii, et kodus ka ei tohi oma õue peal õpetusi jagada või, ajudeta värk, kus me elame.
Aja Lugu30. detsember 2019, 09:46
"Kui mees sööb siis mees jõuab!" See vanarahva tarkus kehtib ka tänapäeval. Ka teiste riikide sportlastest konkurentide kohta.Probleem on vaid selles, et vaeste ja väikeste riikide sportlaste menüü "kvaliteet" ei ole võrreldav rikaste riikide sportlaste omaga. Meil, kes me aastaid rõõmustasime oma sportlaste saavutuste üle, ei ole aus enestele "tuhka pähe raputada" ja teha nägusid.Selleks, et sportlasele "söök" mõjuks ja annaks juurde võiduks vajalikud mõned sekundid, tuli neil teha aastaid meeletut tööd.
30. detsember 2019, 09:45
Tõestagu ära, et rikkus seda absurdset reeglit. Treenimise keeld ei olu ju lähenemiskeeld.
maailm on puhta hulluks läinud, kui isa ka olla ei tohi.30. detsember 2019, 10:07
treenimise keeld tähendab, et saab palka selle eest. peab olema tõestatud, on oma laste treener. ma ei kujuta ettegi, kuidas öelda isale, et sa ei saa oma lapse võistlust vaatama minna, sest vaimselt nihkes inimesed võivad seda valesti tõlgendada. me elame ikka hullus maailmas.
aitäh30. detsember 2019, 09:43
aitäh ajakirjanikele, et nad on tähelepanelikud. Nad on haritud inimesed ja teavad, et inimene ei tohi olla. Tuleb olla kättemaksja, palga nimel.
Nipernaadi30. detsember 2019, 09:37
Kas WADA kehtestas isale ka lastele lähenemiskeelu? Lugu läheb väga inetuks. Päikest.
Ühele30. detsember 2019, 09:48
ta juba "lähenes" :DD
30. detsember 2019, 09:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei tohi30. detsember 2019, 09:38
oma lastele ei tohi kaasa elada ja tema ei tohi üldse elada, siis on kõik ionimesekesed rahul.
tiia30. detsember 2019, 10:32
olekstäitsa nõus, kuid kas ta on olnud mees ja oma tegude eest vabandanud?
Refi agent30. detsember 2019, 10:55
Küsiks tiia´lt, milliste tegude eest ta peab vabandama? Kas selle eest, et on oma poja isa või selle eest, et oli dopingut tarvitanud teise riigi sportlase abitreener? Praegu jääb mulje, et karistuse tellisid meie spordiametnikud.
Oohjah30. detsember 2019, 09:31
Hakkab aga jälle mustamine. Eestlased ei oskagi õelutsemata elada? Jätke ometi see perekond rahule. Oli mis oli ja olnut olematuks ei muuda, ka õelutsedes mitte.
Rein30. detsember 2019, 09:19
Eesti Päevaleht võiks ju teada et Andrusel on vanemlikud õigused säilinud
kroon30. detsember 2019, 11:25
... to Rein: Eesti Päevaleht võiks ju teada, et Andrusel on vanemlikud õigused säilinud... Nn. "Rein", ei saa aru Sinu kommentaarist... mida Sa sellega öelda tahtsid ??? Kas seda, et Andruse üheks vanemlikuks õiguseks kõige muu hulgas oli/on ka OMA , OMA lapsele teha verevahetust jne.. (... kuigi ilmselt "lapse" nõusolekul). Miks, miks,... ja mille nimel ??? Ja veel,... mis Eesti Päevaleht siia sellesse teemasse puutub ? Tõde on Sinul ilmselt valus kuulda... see selleks.
andu30. detsember 2019, 09:18
pole midagi halba,Pilv teeb kohe heaks
Ei peaks olema võrdsemaid30. detsember 2019, 09:14
Ja pahad asjad ei kao iseenesest,ilma vastutust võtmata ja avalikustamata.Siin ainult varjatakse ja põgenetakse.
Delfi30. detsember 2019, 09:12
Suur osa eesti inimesi elab vaesuse piiril, aga ikka küsitakse nendelt uudiste lugemise eest raha lisaks arvutimaksule... Sellised artiklid jäävadki lugemata!
Ehh30. detsember 2019, 09:18
Kuule ajakirjanikud tahavad ka palka saada.Kui vaene ei loe siis ei muutu sellest mitte midagi,nende arvamus ei huvita samuti kedagi.
JL30. detsember 2019, 09:29
.........ja sellest tulevadki kommentaarid---naised saunas rääkisid
vaesuv30. detsember 2019, 09:35
kulutan poole oma 400 eurisest pensist loteriidele. Ostan ja ostan ,aga mina jään vaesemaks ja Eesti Loto läheb aina rikkamaks.
Jah 30. detsember 2019, 15:33
Päris huvitav kui paljud ostavad neid tasulisi artikleid. Mina ei osta neid iialgi.
villem30. detsember 2019, 09:11
ma ka30. detsember 2019, 12:50
Rahuvürst30. detsember 2019, 09:08
Olgem inimesed! Ärgem lintshige meie suusasangarit! Ta on meile niipalju kuulsust toonud, ta tahtis ju alati kõigeparemat meie väikesele riigile! Ta polnud ju ainus , kuid teised lihtsalt ei jäänud vahele! Ilusat vana-aastat kõigile, uus aasta tulgu parem ja helgem!
30. detsember 2019, 09:11
Ja eelkõige oli ta ju sellel võistlusel isana. Mitte mingi juhendaja ega treenerina. Selline tunne jääb, et ta ei tohi oma lastega suusatamisest rääkida ka, kindlasti ei tohi suuski osta või ... ma ei tea, ei tohi äkki kodus pesu ka pesta, kui laste riided hulgas on. Jumala eest, ühtegi kokkupuudet isiklike lastega ei tohi olla.
kas ta siis isa ei olegi enam?30. detsember 2019, 08:54
Kuulge, lõpetage ära. Mina emana lähen ka ma lapse esinemisi vaatama. Kas isaõigused võeti ka ära? Kus jookseb piir vanemliku juhendamise ja treenimise vahel? Treeneri tööd teeb siis, kui selle eest palka saab. KAs keegi maksis talle selle eest, et oma isiklikke lapsi vaatas? Ma ka oleks raja ääres ja annaks suusakepi, kui enda oma peaks murduma või mida iganes. Kas isana on keelatud oma lastele toeks olla? õhtuleht teeb muidugi kõik, et saaks sae käima tõmmata ja vihakommentaaride laviini valla lasta. rahvale soovitan, ärge alluge õhtulehe provokatsioonile.
näedsiis30. detsember 2019, 09:20
Vihakommentaar võib olla teinekord ka asjalik ja loogiline... täiesti nõus teiega.
Ja kui kepist30. detsember 2019, 09:21
väheks jääb, siis mõned tabletid ka!? :DD
30. detsember 2019, 11:47
Mis krdi isa see on, kes oma lastele mingit sodi sisse süstib??? Andreas Veerpalu riskis sõna otseses mõttes oma elu ja tervisega jamades nende vereülekannetega ja kõik see toimus selle nn. isa teadmisel ja heakskiidul. Milline isa küll nii teeb???
to 11:4730. detsember 2019, 16:00
et kohe kõigile lastele ja sodi? Sinu veri vb on sodi.