WRC

Ralliboss usub, et viie aasta pärast näeb WRC-sarjas enneolematut konkurentsi 

Toimetas Kaarel Täll, 12. jaanuar 2020, 19:44
Sebastien Loeb.Foto: AFP/Scanpix
Ralli MM-sarja tulevik näib paljudele veidi ebakindel, kuid vähemalt Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) ralliboss usub, et peagi muutub kõik vingemaks.

Ülejärgmisel nädalal algaval hooajal lööb kõige võimsamas ehk WRC-klassis kaasa vaid kaks ja pool tehasetiimi. Hyundai, Toyota ja M-Sport. Just viimane neist on nii-öelda poolik tehasetiim, sest neil puudub Fordi täielik tugi. Pigem on M-Sport ikkagi Malcolm Wilsoni erameeskond, mis suudab teistele alati väärt konkurentsi pakkuda.

Citroeni lahkumise tagajärjel on hulk tugevaid piloote töötud, teiste seas mullu hooaja kokkuvõttes neljandaks jäänud norralane Andreas Mikkelsen. Pole sugugi kindel, kas tema ja teiste hüljatute karjäärid üldse jätkuvad.

Alates 2022. aastast minnakse üle hübriidautodele, mis võib nii mõneski tehases taas rallihuvi äratada, kuid näiteks Wilson on selle plaani osas skeptiline, sest autod muutuks liiga hinnaliseks (loe pikemalt alloleva lingi toel).

Praegu näeb parimal juhul stardis umbes kümmet WRC-klassi autot, kuid Mattoni sõnul loodetakse see arv peagi 20 juurde viia, mis oleks enneolematu saavutus.

„Sellest võiks saada rallide keskmine number. Peame seda oma järgmise viie aasta eesmärgiks,“ vahendab Speedweek belglase sõnu. „Praegu oleks 20 autost rääkimine soovunelm. Peame liikuma sammude kaupa.“

Samal teemal

12. jaanuar 2020, 08:40
Soome ralliäss tunnustab eestlast: Tänak on minust parem sõitja
11. jaanuar 2020, 12:49
Tänak: kui sul on tugev tiimikaaslane, siis muutub ka meeskond paremaks
11. jaanuar 2020, 11:01
Malcolm Wilson muretseb tuleviku pärast: minu arvates läheb see vastuollu rallispordi DNAga
10. jaanuar 2020, 22:10
Mullu suure kolmiku järel MM-sarja neljandana lõpetanud ralliäss teatas kurva uudise

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee