Foto: Epic Games
Toimetas Sten Kohlmann 15. jaanuar 2020 15:19
Ülipopulaarse battle royale mängu „Fortnite“ looja Epic Games sisenes 2018. aasta detsembris PC-mängude turule, avalikustades enda müügiportaali Epic Games Store (EGS). Uks löödi ülbe pauguga lahti ning koheselt jäi paljudele kasutajatele ette portaali liialt lihtne ülesehitus, turvaprobleemid ning eksklusiivlepingute sõlmimine mänguarendajatega.

Tundub, et 2018. aastal suudeti sellest hoolimata paljud arvutimängurid enda juurde meelitada, vahendab GameDaily. Kompanii president Tim Sweeney jagas mitmeid erinevaid (ning suuri) numbreid, mis Epic Games Store'i mullust edulugu iseloomustavad ning oluline on märkida, et neil läks paremini kui ise loodeti.

EGS meelitas mullu enda juurde 108 miljonit klienti, kes kulutasid kokku 680 miljonit dollarit. Neist 215 miljonit kulusid kolmandate osapoolte (stuudiod, kes pole Epic Gamesiga seotud) mängude peale, mis oli 60% rohkem kui Epic Games ennustas. Kokku, kõikide võimalike platvormide peale (lisaks arvutile ka konsoolid, nutiseadmed) loodi üle 300 miljoni kasutajakonto.

Aga kõike ei saa rahas mõõta, sest 12 kuu jooksul jagas Epic tasuta ära 73 mängu, kokku lunastati neid üle 200 miljoni. Tegemist oli niivõrd populaarse osaga platvormist, et tasuta mängude jagamine jätkub ka käesoleval aastal.

Edukast aastast lähtudes lubas Sweeney, et Epic Games jätkab lisaks veel eksklusiivlepingute strateegia kasutamist.