kus need autistidest ajuk22bikud nüüd on, kes ütlesid et Hyundai pole auto?.. tõsiselt raske puudega inimeste kogunemispaik on saanud delfist ja õhtulehest...
Tänaku jaoks ei olegi Hyundai auto, millega meistri tiitlit kaitsta, olen enam, kui kindel, et Ott ei võida Hyundaiga tiitlit. Väga vale otsuse, et lahkus Toyotast.
lasi Evans Ogieri lõpus mööda,sest onju kõigile selge, kes Toyotas esimene viiul,ilmselt on ka lepingus vastavad punktid sees, samas Otile ei olnud Mäkinen nõus selliseid privileege pakkuma,olevat tema põhimõtete vastu.Kokkuvõttes tegi Evans väga head tööd,eriti võrreldes Otiga,kes selle väljasõiduga täielikult põrus. Neuville tugevat esitust oli karta,ta on oma masinaga aastate jooksul täielikult kokkusulanud ja suudab sellega mida iganes,loodame,et Ott taastub sellest löögist kiiresti ja ei lase ennast heidutada.Õnneks on kõik alles alguses,kõik on inimesed,kõigil juhtub.
SP-le õige nimi 4+3 tähte,liitsõna. Oti promomise koht,ise promote ja siis kaeblete.
Samas kui võrrelda jälgpalliga,kuidas üritatakse ja lõpuks ta tuleb on igasugune rõõm
liiga vähe et küll saaks.
suurt tõenäosust poodiumile mitte tulla väga polnudki, siis oleks pidanud fordile kaotama aga mõnes mõttes oli Tänakule seda tarvis küll natuke liiga karmil kujul aga et tõusta pead kõigepealt põhjas ära käima
Kas ainult 8 autot võsitlebki? See meenutab juba brittide härrasmeeste klubi, kus väike seltskond käib aegajalt koos, et vestelda, drinkida ja suitsetada ning mängida kaarte.
"PM MONTE CARLOS ⟩ Karjääri madalpunkti jõudnud WRC-mees sai kurva uudise
Gus Greensmith ei pääse täna Monte Carlo MM-rallil starti, kuna ta ei mahtunud esimese kuuekümne sekka. Võistluse reeglid ei luba rohkematel autodel viimasel päeval sõita.
PM MONTE CARLOS ⟩ Karjääri madalpunkti jõudnud WRC-mees sai kurva uudise
Gus Greensmith ei pääse täna Monte Carlo MM-rallil starti, kuna ta ei mahtunud esimese kuuekümne sekka. Võistluse reeglid ei luba rohkematel autodel viimasel päeval sõita.
...oli eilse võistluspäeva lõppedes üldarvestuses 78 roolikeeraja seas 66. positsioonil."
Üllatav tulemus tõesti Neuv-lt sest nagu isegi ütles keeruline kuna Hyundai suurem masin kui teised ja kurvilisel teel parim tulemus sõita. Kahju vaid Otist talle oleks need kilomeetrid hädasti autoga harjumiseks ära kulunud...
Mingid mõttetud Kontaveidid, Uibod, Ermid ja Kirdid peavad Jumalat paluma, et nende võistlemise ajal ei toimuks Hyundai-Toyota maavõistlust. Kui TOIMUB, on nemad tagaplaanil😵
Aga mis Otil viga peaks olema- paari aastaga võtab oma miljonid välja ja siis jalad seinale. Selge on see, et ega ta rohkem maailmameistriks ei tule. Selle saaniga ei ole võimalik kiiresti sõita.
Ja Märtin saab ka nüüd Hyundaile autosid ehitada.
Täiesti arusaadav, miks tiimi vahetati- Tommy oli pidur ja ei maksnud pappi. Ei saanud aru, et maailmameistri tiitel pole kõige olulisem.
lammutavad sisuliselt Tänaku arendatud autoga. Nüüd alles algab Hyndai arendamine kuid iga hinna eest oleks tulnud üritada täna rajal olla kasvõi 8-ndana. Rootsi ralli jääb ära nüüd kuu aega sellist jama tunnet taluda.
Ott on siis süüdi, et meedi p.asandab? Mis ta peab siis sinu rahuloluks 10 koha peale sõitma, et "kallis" kaasmaalane saaks hommikul Ratase ütlemisi esimese asjana lehest näha? Siin keegi räägib, et sommid parastavad, aga kõige nõmedam on veel see, et ka osad eestlased. Õnneks on Ott Tänak nii kõva närviga, et teda see "kvaliteetne" ajakirjandus väga ei koti.
Natuke häiriv on küll, et nagu hakid kõik kallal on. Lehekülg võiks olla selline, et need blogid võiksid kusagil nurgas joosta. Näiteks wrc mingi nurk vms, kus uudised jooksevad ja vahelduvad. See kui lehte alla libistada ja iga mm peal uus uudis kõigil võimalikel wrc teemadel on küll häiriv.
Mul ei ole otseselt Tänaku vastu midagi,vaid selle suurusehullustuse vastu,millega on Tänak tõstetud lausa Jumala seisusesse.Loomulik järg asjale,ehk KARMA.
sa ei tea rallist nagunii mitte midagi, vaid lähtud ühest uudisest, et enda naisepeksu viha siin maha laadida, tegelt ka telli endale täispuhutav nukk ja klobi seda, kui pea ei kanna.
see näiab seda, et sul pole ajusid.. lähtud esimesest uudisest.. esimeseks ei tule eurovisioonil siis sa esimene, kes nutma hakkab.. sama ka ralliga. loe pinoeeri ajakirja ja lammuta viru valget edasi.
Väga inetu ,kuidas halvustatakse Eestlast,kes teeb oma tööd,et toita oma peret jne.See on rally,samas loen ka Soomlaste kommentaare( 40 % kirjutavad,et paras Otile ,ta teenis seda..COMMON,Ott on talent ja ta tuleb tagasi...
Parda kaamerast tõesti tundub, et auto väga jäigaks timmitud ja läbi selle asfaldi konaruse lennates viskas tagumise osa sõidujoonelt minema.... Kahju aga see on ralli kus ikka juhtub.
kas auto jäik või mitte ei mängi rolli, kui legendis kirjas et lõika aga EI OLE kirjas , et järgneb 3 kerged tee kumerust enne kurvi siis ongi nii nagu juhtus. sõiduviga kindlasti ei olnud pigem oli süü legendis mitte kirjas olevad kühmud. tava autoga ei saa sellest aru (pehmem kui rallikas) - rallikas jäik ja loeb tänu sellele ka iga kivi üles mis teel on lisaks muule mis teega seoses on.
hea et nendega kõik OK on. päris karm värk oli isegi kohal olnud pealtvaatajad said paraja sokki avarii nägemisest.
See on haige, ronida kommentaariumisse teiste õnnetuse üle parastama. Mis see teile annab? Mingitsorti rahulduse? Tegu on motospordiga ja õnnetusi tuleb seal ette kindlati ka edaspidi. Või on Ott üliinimene teie arust, kes EI tohi mitte kunagi eksida? Kõik eksivad. Varem või hijem. Loodan, et poistel püsivaid vigastusi pole ja saavad järgmisele etapile täie hooga valmistuda.
Mitte lasta läbi ilkuvaid ja halvustavaid kommentaare mis kahjustavad meie ralli mainet. Las kirjutavad need kellel on ikka midagi asjalikku rallist kommenteerida. Need halvustajad tehku oma blogi mitte ärgu määrigu saastaga seda õhtulehe blogi! See lasteaed võiks ära lõppeda.
näeb ka mis kiirusel see aset leidis on ikka ime et nad omal jalal välja said. seda enam et nad kogesid 2 elamust korraga 1) teelt välja sõit - kühmude süül 2) hetk hiljem sadasid veel omakorda PÄRIS suurest kallakust alla. ( vaadake pilti kus auto seisab teel risti ja tausral näeb seda nõlva suurust millest veel omakorda alla sadasid teele.
hea et teiega ( ott ja martin ) kõik korras on. tegite mitte tahtlikult paraja sokki teie pöidla hoidjatele/ fännidele terves maailmas kes jälgivad wrc tegemisi.
kuidas teised sõitjad selle koha läbisid? Võibolla on Hyundai vedrustus liiga jäik ei absorbeerind piisavalt.... või legend valesti koostatud eks varsti kuuleme,mis Otil endal öelda enda kaitseks. Ma olen tähelepannud,et kui ma midagi kommenteerin,siis kohe korraldatakse midagi sellele vastukajaks,aga ma ei lõpeta kommenteerimist.Kammajaatame edasi või kuidas soovite.
Tänud õhtulehele kes eilse kaheti mõistetava pealkirjaga klikkide kogumiseks selle ralli ära sõnus. "Tänak pärast rasket kiiruskatset: mul on õnne, et olen elus". Sellise klikkihullusega kutsudki kurja kohale. Seda eilset katset oleks saanud ka kuidagi teistmoodi tõlkida sest kes rallit ei vaadanud hakkas juba eile kõige jubedamat mõtlema. Nüüd siis pauk. Äkki sõnuge siis juba Neuville ka ära. Muideks ainuke mees oli Ogier kes tundis huvi kas Ott ja Martin on terved. Neuville on ikka vana parastaja.
Ma seda juba mainisin ka. See on naeruväärne- rallit hakatakse ketrama teisipäevast pühapäevani, mis on eesti inimeste terroriseerimine ja peedistamine sisuliselt. Piisaks pühapäevase punktikatse kajastamisest, mitte 5 päeva jutti söögi alla ja peale! Ja isegi mitu nädalat ENNE selle võidukärutamise algust! Hale
Mulle ei meeldi mannapuder, mulle ei meeldi piim. Kanna mähkusid edasi ja lülita ennast teisele lainele. Ema sind vägisi ei pane uudiseid lugema või telerit vaatama.
Normaalsed inimesed tahavad lugeda ikka ka PÄRIS SPORDI ja OLULISE SPORDI uudiseid, kuid neid selle WRC p..s.a tagant ei leiagi! Eestlased ei saagi teada olulisi spordiuudiseid, sest kogu ruumi on hõivanud mõttetu WRC, kus kolm osalejat ja 2 autotootjat! Absurd!
Jumal tänatud! Nüüd ehk Eesti meedia lõpetab rahva terroriseerimise nädalavahetusel selle mõttetu ralliga ja keskendutakse tähtsamale, näiteks Australian Openi tenniseturniirile, kus Kontaveidilgi tähtis mäng ees!?
Lihtsalt ebameeldiv. Ükskõik mis uudistesaidi avad- esimesed 10 uudist on WRC, mis muide maailma meedias ei leia mittemingit kajastust, kui, siis spordiuudiste päris lõpus.
Kui mujal maailmas sellest WRC-st üldse midagi kirjutatakse, siis alles pühapäeval, kui ralli läbi on. Siis ilmub maailma spordiuudiste kolmandal küljel lühike lugu sellest kes poodiumile pääsesid. Ei midagi enamat.
kirjutab hetkel sellest, et Serena Williams sai hiinlannalt pähe ning viimase hetke pommuudis on et 15 aastane Gauff mängis üle Naomi Osaka 6:3,6:4! Monte Carlo WRC rallist ei kirjuta tõesti keegi, Tänaku kraavisõidust ammugi mitte😅
Teil Postimehe ralliraadio toimib? kuidagi kaob vahepeal ära ja lõpuks on üldse vaikus,pole vahet kas kuulata arvuti või telefoniga,pidevalt tuleb kuulamiseks uuesti
käivitada,olen Elisa klient.
See aasta enam WRC lehel ralliraadiot ei ole,kahju,sest toimis perfektselt.
Neljas koht tuleb sellelt rallilt Otile, Evans tuleb kah mööda. See on tavaline, kui vahetad kiire auto aeglase vastu. Aga vähemalt saab Markko nüüd Hyundaile autosid ehitada, pappi peaks korralikult tulema
Esimesel päeval otsustate kogu etapi tulemused või? Kannatust, Ott võttis 20km Neult 15 sekki juba tagasi. Sõita veel maailm. Istuge ja nautige oma suhkruvett lumehelbekesed.
Kui kummivalikuga täppi ei pane, võidki vahesid kalendriga mõõta. Ott ja Ogier ei teinud ilmselt parimat rehvivalikut, sest asuvad suht kõrvuti ajaliselt.
selliseid kiiruskatseid ei tohiks olla, kus on täiesti erinevad võistlus (tee ja raketi valgussähvatustest) sõidu tingimused.
Loodan, et see tunnistatakse kehtetuks?
Tüüpiline eestlaste jauramine, küll oli tuul vastu, küll oli libe, küll oli tossu jne. Ega teistel loomulikult polnud? Asi on lihtsalt selles kodumasinas, millega ta otsustas hakata sõitma.
Ma arvan, et Ott on valinud väljakurnamistaktika- sõidab kogu aeg natuke kehvemini kui teised. Sellele ei pea ükski konkurent vastu. Närvid on rallies kõige tähtsamad.
irw, eks see oli juba eile näha et neuville hirmul , testis vajutas kui pöörane. maailmameister hoiab madalat profiili ja järgmisel katsel võtab esimese katsevõidu hyundaiga.
Ford on ikka täitsa puusse pannud esivõre disainimisega! See kõvasti kõvasti kitsam ja lõpuks nii lehti täis et ei näinud isegi sentimeetrist õhuvõtuava. Hyundail ja toyotal pool sellest võrest kindlasti lehe vaba.
mis vahet kes kellele paneb ja millal.23. jaanuar 2020, 18:54
ja millest sa seda järeltad, et praegu ära paneb. pigem ott ( ehk siis hundaid) jälgisid kuidas keegi autoga sina peal on. peale 2 katsed on vastupidi hundaid 1-3 kohad ja siis ülejäänud kohad jagunevad teiste vahel......
Arusaadav ,et ootused kõigil kõrged ja tiirlevad nagu miljonid kärbsed meepoti ümber oodates põnevusega uue hooaja algust. Siiski tuleks valmis olla ka selleks kui Tänak ei leia kiirust ning ilma vigadeta sõidus jääks poodiumilt välja. Ise oleme ootustega lati nii kõrgele ajanud ,et ei suuda leppida enam madalama kohaga kui esimene. Külma pead kui asjad ei lähe 100% perfektselt nagu soovime.
aga ära loe siis seda rally teemad. esilehel on ju teisigi uudiseid ja ei pea kohe mitte sobiva teema avama. või sul ikkagi huvi ralli teema vastu miks muidu seda avasid lugemiseks.
Pikem ilmaprognoos näitab Rootsi ralli enamikel katsetel 5-6 kraadi sooja ja miinust ei tule isegi öösel. Ma ei usu et mudaste teede korral korraldamine isegi arutusele tuleb sest tegu ikkagi talveralliga ning ka teed saaks väga kahjustada.
.... eriti kurvetesse minemisel auto on suht otse ja ei ole külg ees.( toyotsiga oli külje libisemistega)
lõpetuseks
antke otil aega atra seada, küll ta hakkab lendama. kannatust. toyotsiga ka esimesed rallid harjus ja siis teate isegi mis juhtus ( kirjutas ennast ja martinid WRC AJALUKKU)
tänak va kaval. annab konkurentidele valed infot, et tal natuhe autoga vaja harjuda, õpib autod jne ... aga kui läheb ajapeale täiega andmiseks siis .... siis lihtsalt sõidab eest ära. onju ta ennegi testi katsetel rahuldavad aega/kohta näidanud (esi kolmiku järel) ja kui läheb reaalseks andmiseks siis on essa nigu naksti ja kasvatab katse-katse järel teise kohaga vahed. rivaalid laiutavad käsi ja ei oska enam miskid teah , et otil kannul pusida. olgem ausad eelmine hooaeg olid toyots ja hundai suht võrdsed v.a. lagunemised. testidel panin ka mina tähele et ott on oma sõidu maneeri muutnud.
ma oleks essa olnud mosse 401 wrc aga paraku ei saanud töölt ( töö andjalt) üheks aastaks palgalist puhkust ja jäi see hooaeg osa võtmast.
tuleb mis koht tuleb - vahet pole. essa , teine või mis iganes, peaasi et lendav wrc lahing paar naudib oma sõite täiel rinnal.
on ennegi Neuville kiireim olnud,vanasti viskasin nalja,et Neuvillele unustati öelda,et ralli hakkab alles homme:) Tänane vajutamine näitas,et hirm on nahavahel,vaja kohe tõestada,kes kiireim,aga see 1sek ei ole mingi näitaja,muretsema peaks, kui vahe oleks näit. 3sekki .
Täna Ott lihtsalt näitas,et ta on ka inimene,aga loomulikult on vaja rahulikult kohaneda,mitte kohe masin ribadeks sõita,seda tarkust on ta aastatega õppinud ja see tõi talle ka MM tiitli.
JA JAH aga oiger sõitis ju jälle tänaku aretatud masinaga. see et oiger sai fordis mm meistriks näitab et ott oskan masinad aretada võitmiseks paraku jäi otil headest kogemustest ja õpetustest natuke puudu - need tulid otile oigerilt võimis.
niisama mõtlesin , et ei tea millal Greta need rallimehed luubi alla võtab . Õhtulehel läheb raskeks , mõlemad ju lemmikud Tänak ja Greta . Otsustus saab igati põnev olema.Kes võidab sümpaatia, kas rallimees või CO 2 keelaja .
Kallis sõber ootused on sul kõrged. Kõigepealt peab Tänak selle masinaga harjuma ja sama kiireks saama nagu toyota sest hooaegade vahel astus väikse sammu tagasi. Nüüd tuleb palju tööd teha vaeva näha. Isiklikult ei usu et neljandast kohast kõrgemat kohta on võimalik taga ajada.
Ilmselt on selline tulemus ka hooaja lõpus. Tegelikult pole ka neljas koht väga halb. Ja meeskondliku tiitli võtab ju Hyundai niikuinii. Meeskondlikult ongi eestlased väga head, alles see oli, kui noor Levandi olümpivõitjaks tuli, tema sai selleks isegi jäädes seitsmendaks.
KOMMENTAARID (155)