Äkki polegi Otil autujuhtimise luba? Mida Eesti Miilits sellest teelt välja sõitmisest võib arvata . . . . Et ületas lubatud kiirust. . Liiklushuligaan . Ei osanud arvestanud tee oludega.
Ärge ähkige. Homme on uus päev ja võistlus läheb edasi.Võtke sama rahulikult kui OTT .Isegi hobune komistab kuigi tal on neli jalga. Igatahes OTILE kindat meelt.
võiks siin ka olla kommide lisamine ainult registeeritutele ja ilma regist. ei saa komme lisada. delffis ja pistimehes peaks juba nii olema.
koik teemas ebasobiva kommijad saab blokeerida. jube tobe on lugeda teemast täiesti mööaid komme. ja labased - solvavad kah veel tagatipuks.
mees see aasta kuidagi närviline,võtku mingi püss kaardilugejaks aitab vähemalt vaba aega veeta, võibolla annab powerit ka juurde,kaua sa ikka homot mängid?aga muidu täielik sõidu viga,tulgu minu juurde õpipoisiks näitan kuidas tuleb kurve läbida
vali õhtulehe ripp menüüst omale sobiv lugemis valdkond ja anna lugemisega minna. ära ainult üle pinguta ja ära jumala eest vali autospordi teemda või rämedalt pettuda
kõige õigem täna uuesti rajal olnud olla kasvõi Rovanperä tempos. mootoris olid mahlad sees, parem plekiring ja lansekas olid ära. Tänak sai nüüd teada mis autol vajaka, hirm on see et Järveoja ükspäev avaldust lauale ei viska
Östberg pani oma Ford Fiesta WRC auto (Tänaku disainitud) 2017 aastal 573 000 euroga! Tutikas auto on miljoni kanti. Seega rahaliselt korralik pauk, aga rallisport ongi kallis. N selleks, et Latvala saaks paaril (Vist 4) etapil osaleda, peab ta 1,3 miljonit leidma. Meie meestele aga edu. Kes teeb, sel juhtub.
Toyota ei lasknud Märtini ja Tänakut WRC autosid arendama ja ehitama, hooldama. Hyundai lasi ja see toob meestele korraliku raha. Praegugi sõidavad rallil mitu meest (n venelane) kellede autot Märtini firma hooldab.
Alati fänn ka ebaõnne korral.25. jaanuar 2020, 08:26
Kommentaatorid tulge mõistusele. See oli väga kummaline,uskumatu väljalend. Mis seal kokpitis juhtus kuuleme ehk hiljem. Kas tõesti lükkas tahhomeetri põhja ja vedude vahel tekkis ebakõla. Väga, väga,väga kahju. Kõigepealt hoiame pöialt et poisid terved oleks. Ülejäänu on tühiasi.
enne seda laxu "ma saan niii taga olla"! Stabiilsust peab näitama ja pole vaja igat etappi võita! Millegipärast Loeb ja Ogier nii kärsitud pole, aga nende tulemusi ei ületa lähimal ajal keegi!
Eestlased on autoralli maailmameistrid, sinu rossialased pole autoralli maailmameistrivõistlustel ühtegi kiiruskatset võitnud- nad on head ainult kuklalaskudes.
no miks ta teadma ei peaks , oli tall ju toyota sõiduvahend kas see on kuritagu, et kohe sellinne rida küsitlus.Küll aga uuest vankrist tal puudub vankri vedrustusest ülevaade ja paistab et seda tuleb kohendama hakkata või lausa ümber ehitada, kui see lihtsalt ei sobi.
Selge on see, et Toyotast loobudes, mängis kõik maha ja minna kõige suurema konkurendiga ühte tiimi, oli täielik lollus. See hyundai näeb kuidagi suurem ja robustne välja ka Toyota kõrval.
Jumalasõna ütleb Matteuse evangeeliumis: Sul ei tohi olla muid jumalaid minu palge kõrval. Aga mida teevad rallipd-d- kummardavad mingit saare meest, kes ei suuda teelgi püsida.Kartke Jumalat ja andke temale austust, sest on tulnud tema kohtutund, ja kummardage teda, kes on teinud taeva ja maa ja mere, mitte aga mingit puuslikku, kes hõbeseeklite eest vahetas hea auto kehva vastu.
Õnn, et Oti avarii nii lõppes. Hyundai on hoopis teine masin kui Toyota ja Ott ei ole sellega veel kohanenud. Juba varem olen tähele pannud, et Hyundai käitub kurvides ja ka hüpetel erinevalt, tema sõidutrajektoor ei ole nii konkreetne ja täpne, kuidagi "ujuv". Igatahes sõita saab väga hästi, aga vaja kohaneda ja kohandada masinat. Ott tahtis muidugi esimestest katsetest ja Ogieri kodutanumal tõestama hakata, aga Monte pole see koht. Kahju, et keegi ei osanud Otile nõu anda, et kannata ära seal tagapool paar etappi, hooaeg alles ees.Aga mis nüüd enam nutta, tuleb panna edasi.Edu!
kui rõõmsad on soomlased selle uudise peale, jaapanlastest rääkimata! Aga jah, maailmameister peaks ikka stabiilsemat sõitu näitama...matsu ju pandud küll ja veel!
tuleb sellised asjad lihtsalt unustada min paari päevaga, aga parema kurvi järel tuli kohe vasak ja siis sirge kuid auto pani kohe otse nagu seda vaskut legendis poleks olnud
Otti ja kaardi lugejal lihtsalt vedas et jäid ellu sellise kiirusega võis kõike juhtuda
Sarkis uudet sündinud
Toredad poisid vähemalt jäid terveks
Edu sportlastele
eks ta sõidu stiilis võis viga olla läks liiga äärest ja meeletu hooga oleks laiema kaarega või aeglasemalt võistleks edasi aga rallisi on veel ees . pole oti vihkaja saab üle paneb edasi võitab autoga siis ärge virisege et läks teisse tiimi.
Jahjuks nii on. Need parastajad ja nn kõigeteadjad ei ole oma elus ise mitte kui midagi saavutanud. Sealt tuleb see õelus, kadedus ja teiste ebaõnne üle irvitamine.
Otile ja Martinile ainult tuult tiibadesse, ebaõnnestumised käivad selle alaga alati kaasas, juhtus, tehakse järeldused ja uuesti rajale. Tublid!
Kodanik niisama, kas keelame rallispordi siis ära või? Ralli oli on ja jääb alatiseks riskantseks spordialaks ja sellega tegelejad teavad seda väga hästi. Neid ei sunni selleks mitte kedagi. Mis se teie, õelutsejate taguotsa üldse torgib, millega keegi tegeleb? Ja seda maailmatasemel. Tegelege endaga.
Poolel teel hobuseid ei vahetata24. jaanuar 2020, 18:02
Rallisõber pakkus Otti kolmapäeval esimese kolme sekka. Minu arvamus oli et metsas rattad püsti kui kohe võõra autoga viimast võtta-ometigi oli mul ju õigus.
miks sa arvad et ta võttis autost maximumi. vaata uuesti seda hullu videod ja eriti vaata tähelepanelikult video algust enna välja sõitu siis saad aru et polnud tema viga
Huvitav, kui nüüd Mäkineni käest ilusti küsida, võib-olla võetakse veel Toyotasse tagasi. Hooaeg on veel noor, võib olla saab osadki rallid kaasa teha. Latvala küll saab.
Kas nalja teete?Väikeses Eestis ainuke sportlane kes ei ole treeneriga voodisse pugenud ja dopingut kasutanud ja te naeruvääristate OTTI.Tehke ise ka midagi ajukääbikud ja lumehelbekesed
ma ei seedi selliseid juhmardeid, kes nüüd mõnitavad Otti! Rallisport on tehniline ala ja nõuab vägapalju julgust ning osavust. Ja Otil mõlemat on. Jaksu Otile ja Martinile!
Nii kurb,kui see ka ei ole-aga see õnnetus oli eelhoiatus,kas loobuda nüüd või edasi minna,seda saab otsustada vaid asjaosaline ise.See on karm ala ja vahel on nii,et 100%oskustest ka ei piisa.
Viimastes lausetes kui auto rullus kartis Ott et lendavad jälle vette :) :) ...Kaua sa kannatad varsti ei julge enam autorooli istudagi , kuni järgmise pauguni :(
Auto oli veits laiem vanast autost. Sellisele mehele nagu Ott ei oleks see pidanud lugema. Heaküll, ei ole mõtet pärast targutada. Nagu öeldakse peale kaklust rusikatega ei vehita. Küll Ott selle veel tagasi näitab.
Nõustun 100%, tehke tööd, soetage endale masin ja katsetage oma oskust mõnel eeesti rallil, mitte ärge lampi ägisege kuskil kommis. Hea, et poisid terved, eks järgmiseks ralliks on omad järeldused tehtud ning hooaeg võib uuesti alata.
Hea et auto millegi taha seisma ei jäänud, muidu oleks sellise kiiruse pealt surmalaps olnud. Kõige turvalisem on põrgata auto otstega, nii ka läks. Üldiselt hea auto, puur oli täiesti deformeerumata.
kui vaadata aegadetaguseid rallysid ja hetke omasid-päris hull värk.Muidugi kiirused on meeletult kasvanud ja seoses sellega ka juhtide oskused.Peavad ju paranema-ega teoga rallyt ei sõida.Igatahes turvapuurid on päris hästi tehtud.Ott ja Martin-hea ,et terveks jäite ja julgust edaspidiseks.Kindel rallyfänn!!!
ei saa siiani aru,mis häda sundis neid Toyotast ära minema?Kui auto sõidab(ja enamasti see sõitis).ei näe nagu põhjust minna.Ja veel sellisesse Hundaysse,mis on minu silmis ainult poolauto.
Ega siis pea koguaeg ühe autoga sõitma ja ainult ühes tiimis, peab ikka teisi ka proovima. Küll need võidud ka tulevad. Praegusel meeskonnal pole ka midagi viga.
Üks kommentaar jäi silma-TÜÜPILINE EESTI RALLISÕITJA!!!!!Ole hea kodanik ja pane enda päris nimi siia,saame vaadata mille eriti tunnustust vajava vägiteoga sa oled hakkama saanud!!
Õelad kommijad-hoidke oma arvamus endale-kui võideti jooksite põlved puruks,et Maailmameistritega ühisele fotole saada,nüüd peale julma avariid-keerate selja-häbiväärne käitumine-hea,et meestega kõik korras-kui on?Loodame parimat ja ikka gaas põhja ja uue tiitli järele Ott ja Martin aga mitte elu hinnaga.
enamus kommijaid siin oleks nagu ise maailmameistrid????Mitte rallis aga lõugade laksutamises,kui sa kodanik kommid,et tüüpiline Eesti rallisõitja-pane enda nimi,mis niisama sülge pritsid-selliseid nagu sina leidub iga küla poe taga-bock õlle ees ja priima hambus-hambad sama värvi nagu priimakonid.Kui Ott ja Martin võitsid siis võtsid selle arvelt tööld kindlasti vaba päeva aga kui juhtus õnnetus-loobid sõnu.Väga mäda rahvas on Eestlased.Hea et meestega kõik hästi on!!!!!!!!!!
Ühes vidoes ei saanudki aru, kas puu murdus või auto veeres lihtsalt. Põrutusi kindlasti sellise avariiga. Ikka väga karm nägi see avarii välja. Loodetavasti kuuleme peagi täpsemat infot meeste tervise kohta. Autole nagu ei ole kuhu uusi detaile kinnitada esimeses paremas nurgas, seega arvan, et selleks korraks Ott autot edasi uurida ei saa. Metalli vastu maad käimine tuleb likvideerida, et see juhitavust ei mõjutaks.
Keegi siin enne kommenteeris, et hetkel kui Tänak oma metsiku ja taltsutamatu auto suudab ära allutada, on ta võitmatu. Praegu paistab, taltsutamine veel käib. Soovin poistele kiiret taastumist
See polnud üldse kurv. Kõik sõitjad võtavad seal täisgaasiga. Ottil oli hoog lihtsalt palju suur et auto jõnksudest õhku tõstis. Polnud enam seal midagi peale reisimise teha.
Nüüd ju vaja hullu panna, et tõestada oma meistriks olekut. Kahjuks Ogier oli eelmine aasta vales tiimis, nüüd siis nii. Ei soovinud ka millegipärast Ogieriga ühte tiimi jääda, ega Evans'gi Toyota'ga poleks mugav konkurent olnud ;). Aga hull mats tõesti. Hea, et tervelt pääses. Olen muidu alati kaasmaalase poolt, aga reaalsus käib mõistusega käsikäes.
Ilmselt on Fordist Toyotasse siirdumine lihtsam, seda tõestab evansi kiirus... Toyotast Hyundaisse tundub kontrast suurem, loodame et ott saab autoga sina peale
Ford ja Toyota on suhteliselt sarnased oma madala ja järsult langeva esiotsa ning kabasiteetide poolest, mis võib mõjutada tõesti lihtsamat kohanemist. Ja kuna Toyotal parem mootor siis on tulemused samuti ületulijatel paremad. Kuid ei tohiks Siin kohal ära unustada fakti, et Ott enda sõnade järgi saigi autot testida paar päeva, kuid Ogier ja Evans mõlema sõnade kohaselt Detsembris mitmeid kordi... Siit ka vahed. Kindlasti ei ole Hyundai seadistused ja tunnetus veel Otil täpselt selged (spekulatsioon) Kuid peaasi et nendega kõik korras oleks. Harjub Hundaiga ära küll siis tulemused ka tulevad.
Jajaa, sedasama mula sai juba söögi alla ja peale juba eelmine aasta kuulata, et ei see Ott maailmameistriks saa. Sina muidugi oled see kõikse targem selles Oti vales otsuses, muidugi, muidugi.
Ott muretses rohkem sellepärast ,et vesi tuleb.Lootame ,et poistel kõik korras.Ära muretse Ott küll neid rallisid veel tuleb.Jõhker mats oli ikka küll.Respekt.
siis enne oli lõikamisega paremkurv , sealt lõi tasakaalust välja kuid kohe tuli väike vasak ja siis sirge,kohe ei olnud päris sirge ja sellest vasakust välja lendaski. teades Oti jonni siis ei usu et pelgama hakkab, pigem vastupidi
Mootori häälest on kuulda, et ega ta suurt midagi valesti ei teinud - peale lõikamist tajus kohe, et on alajuhitavus ja lasi kohe gaasi vabaks, aga nii lühikese maaga sellise kiiruse puhul see ei aidanud.
Mis kldi alajuhitavus, mis lõikamisega lõi tasakaalust välja? Lõige oli normaalne! Põhi käis vasta asfalti nii et tuld lõi 2 korda välja ja auto hüppas õhku ning pani teelt välja. Te olete pimekanad. Vaatate sama videot, aga aru mittagi ei saa.
Mingi sekund enne käis korra auto asfaldilt väljas paari rattaga ja kaotas korraliku juhitavuse peale seda. Nii suurel kiirusel jäi liiga vähe aega, et seda korrigeerida.
Tuleb ikka ette , peaasi et Ott kartma ei hakka peale sellist pauku, tean omast käest kui enne avariid oli pidevalt gaas põhjas ..psühholoogiliselt kui üle ei saa siis enam sõitma ei hakkagi ! :(
Mõnedele võib see üllatuseks olla aga Tänak on ennegi avariides osalenud. Võib koguni öelda, et mingil ajahetkel ta oligi just tuntud oma spektakulaarsete väljasõitude poolest, teda kutsutakse veel tänasenigi Kraavi-Otiks.
KOMMENTAARID (226)