WRC

Tänak eilsest avariist: sõitsime otsa takistusele, mida rajaga tutvumise ajal ei näinud (59)

LISA KOMMENTAAR

180 t ja 6s käik26. jaanuar 2020, 11:36
muidugi ei näe,aga parem ettevaatust,kui auto kraavis,mm tiitlile öelgu pakaa
onju26. jaanuar 2020, 09:40
parem kui eksju,Ott tegi õieti ,et üle võlli pani nüüd saab rahulikult puhata,papp jookseb niikuinii,las teised tõmblevad,mm ta nagunii enam ei võida
Välja vabandamine om kunst.26. jaanuar 2020, 03:31
Tean omast käest. Aaastaid tagasi kütsin TRAMMILE külje pealt sisse. Võttis mitu kuud ja mitu head advokaati. Lõpuks tunnistas Trollibussijuht oma süüd.
Tänak26. jaanuar 2020, 03:26
Kui raja 30 km tunnis läbi sõitsime, siis tundus ainult kaks kühmu. Kui 130 ga läksime, siis võttis tuule alla. Oleks 180 - läinud, sis vist põõsad oleks terveks jäänud.
Otse küsimus.26. jaanuar 2020, 01:43
Kas Tänak oma otselennust videosi ise polegi näinud? Milline takistus? Õhutakistus? Mida mulli? Hüpe läks pikaks. Ainuke reaalne jutt. Vaadates videot. Auto tuleb hooga vasakust servast ja maandub paremate ratastega rajalt paremale välja. Pärast seda oli takistuseks ainult võsa kuhu hooga sisse kimasid.
0iq26. jaanuar 2020, 21:40
üks arvamus26. jaanuar 2020, 01:38
Tänak ikka päris nii ei öelnud. Ta viitas sellele, et teel oli selle kurvi järel kaks kühmu, mida nad läbisõidul ei osanud kaardistada, kuna väikesel kiirusel ei olnud nad olulised.Need said saatuslikuks just sellisel kiirusel, sest kurvi lõikamisest korraks üles tõusnud auto sattus just esimese kühmu jalamile, mille tõttu auto suruti hetkeks täiesti vastu maad kinni ja siis kohe uuesti õhku just teise kühmu samale kohale. Selline pilt on hästi jälgitav motokrossil, kui vale kiiruse valimisel maandud järgmisse künkasse sisse, mitte ei lenda üle järgmisele nõlvale. See oli täielik ebaõnn.
26. jaanuar 2020, 00:57
Mis muhk? Vaadake pardavideot - hoogu oli liiga palju, läks kurvis korraks parema esirattaga teepeenrale auku, siis läks käes lappama ja ei lõpetanud enne kui mäe all. Võib-olla sõitis mingile muhule ka otsa kuid see ei muutnud enam asja,
mis seletad26. jaanuar 2020, 10:25
ole hea ja kuula videod HELIGA siis saad aru et käest läks siis kui sattus kühmudele ja seda on helis väga hästi kuulda
26. jaanuar 2020, 11:47
Lappama läks kurvist välja tulles. See on videos selgelt näha. Ott on lihtsalt pikaldase mõtlemisega nagu kõik saarlased ja rääkima hakkas sellest alles siis kui auto juba kühmude juures oli
Suur tükk26. jaanuar 2020, 00:28
hhh26. jaanuar 2020, 02:14
copy paste nüüd oma suur mõttevälgatus iga artikli alla nagu sa seda teed..
Paldiski 25. jaanuar 2020, 23:59
Inimestel on tänakust kõrini iga kolmas artikkel siin räägib temast, kuna sõi, mida sõi, millal peeretas, kui kaua peeretab, mis nokkarit kannab, kui kaua kannab, mis värvi sokid on jalas, kas tal üldse sokid on jalas. Fakkngpedeajakirjanikud
Gyg26. jaanuar 2020, 06:44
Ekrenaut on raevunud et ei saagi tavapäraselt marti kiita ja sotse sõimata.
26. jaanuar 2020, 08:42
TO Paldiski sa ära kliki siis Tänaku artikli peale
Saima25. jaanuar 2020, 23:26
Kas Ott arvab, et inimesed on päris lihtsameelsed- vaatasin videot, mingit takistust teel polnud. Tee oli täiesti tühi.
et26. jaanuar 2020, 10:28
tee tühijah aga kas panid tähele mis toimus hääles ja pildis enne välja lendu. kui ei siis vaata uuesti jne
Ega26. jaanuar 2020, 21:42
täielik amatöör saagi aru mis valesti läks
JL25. jaanuar 2020, 22:32
Muhk oli nàha juba enne ,kui mehed kohale jòudsid. Rajaga tutvumisel oleks ikka pidanud nàgema ----- see viskasti suurel kiirusel teelt vàlja. Vaatasin vidiot oma kùmme korda ja imestan ,et enne vòitsluste korraldamist seda ebamààrast kòrgendikku madalaks ei tasandatud . Kivi korraldajate kapsaaeda.
üks arvamus26. jaanuar 2020, 01:49
Oti valitud kiirus oligi põhjuseks, miks auto just sellele kühmule maandus. Teistel oli väiksem kiirus ja auto stabiliseerus enne kühmu. Sunninen ütles ka, et oli selles kurvis kõvasti õnne, aga tema kiirus oli pisut väiksem. Pärast Oti õnnetust sõitsid teised seda kurvi pisut väiksema kiirusega ja probleeme ei olnud.
Aivar 25. jaanuar 2020, 22:24
Asi on väga lihtne , keegi sai r5 hooldusõiguse , juhul kui tood Tänaku Hyundai tiimi . Adamot huvitab ainult meeskondlik tiitel, mitte individuaalne. Talle tehti ajupesu , selle autoga ei ole võimalik võita individuaalset MM- tiitlit , oledki igavene 2-10 , see ei oma tähtsust . 2022 tuleb hübriid ajastu ja autoralli ajastu saab läbi . Kuni selleni tuleb veel raha teenida , kui tahad Monaco elada . Võta või jäta
Milleks pläägutada 25. jaanuar 2020, 22:06
ralli alles algamas-Rootsis uued olud ja juhtumid. Peale Hüvasküla ralli saame ehk mingeid liidreid paika ennustada.
Varsti tagasi ja kiiremana25. jaanuar 2020, 21:38
Taga ots kerkis jah paar korda ja sädemed lendasid,vedrustus tundus natukeOli näha kuidas se pehme võttis üplema ja hakkas roolipeale.Peale neid jönkse kiskus paremale ja oligi minek,jäigem vedrustus ei oleks lappama võtnud no aga see on minu arvamus eks Tänak teab mis oleks kõige õigem.
Andres25. jaanuar 2020, 21:27
Olen põgusalt lugenud artikleid rallist ja Oti ning Martini avariist kui pole silma jäänud ühtegi kommentaari Hunday tiimipealikult. Enne rallit olid onlinelehed neid täis kuid peale suurt pauku ei kippu ega kõppu. Mäkinen isegi kommenteeris aga Adamo...???? Jääb arusaamatuks..
et pidur jäi liiga kauaks peale ja see vedas trajektoori sirgeks25. jaanuar 2020, 21:21
mulle tundus videot vaadates
muidu hea tunnetus25. jaanuar 2020, 21:05
mõte nagu naisele minekul
tõusis õhku25. jaanuar 2020, 21:03
kahju,aga mõte õige,et mida vähem pidurdad seda kiirem ja sirgem tee
Mulk25. jaanuar 2020, 20:53
See pauk käib rallimeestel asjajuurde ja imestan kuristikul meestega ei juhtunud midagi. Sellepärast ei juhtunudki, et kiirus oli hea, e. suur. Aga eestis need euro kraavid on kui palju inimesi tapnud.
hmm25. jaanuar 2020, 21:42
Istuge rooli ainult kaine peaga ja valige sõidukiirus, mis vastab teeoludele ja juhi sõiduoskusele, siis ei tapa need eurokraavid kedagi. Huvitav, kas sellised kraavid on ainult Eestis?
25. jaanuar 2020, 22:52
Venemaal neid eurokraave ei ole, aga mujal Euroopas, sealhulgas Lätis on, aga sealsed autojuhid ei kurda
hmm26. jaanuar 2020, 11:17
minu eilsel kommentaarile pole küll palju plusse ja miinuseid antud, aga nende vahekorrast (3 + / 11 -) jääb mulje, et joobes kihutamine ja teelt välja sõitmine on täiesti ok ja normaalne, liiklussurmades pole süüdi mitte õnnetuse põhjustajad vaid hoopis eurokraavid…
25. jaanuar 2020, 20:10
"Ja sealt ta tuleb, mäest alla lippadi-loppadi nagu Võidu väljaku tuvi, aga kaugele lendab".
tubli ja edu25. jaanuar 2020, 21:06
nagu vanasti,hea,et nii läks,aga hästi tulistab
Kraavisukelduja25. jaanuar 2020, 20:09
Kurv on selle kohapeal, pane omale kirja ott poiss.
vhl26. jaanuar 2020, 01:49
mida rohkem kommentaare loen seda rohkem imestan, kui suur osa ajupuudega inimesi kommenteerib siin..
@vhl26. jaanuar 2020, 02:47
infosõda aetakse, ei muud. Möne teema alt on rahvas õkva mitmesse lehte kupatada nagu metsateema_lageraie, migrandid, LGBT jne aga üritatakse ioga teema alt
Juhan25. jaanuar 2020, 19:58
Ehk hiljem avaldatakse ehk mitte, aga seal oli ilmselt ka amortide valiku probleem. Ott sõitis vist pehmemate amortidega, enne väljasõitu kergel tõusul kraapas auto põhi maad (sädemeid oli ühel videol näha), edasi tuli ebatasane tee praktiliselt põhjas amortidega ja kohe nukk vasakpöördega. Auto vedrustus paiskas nukil enne vasakpööret auto raskuse üles ja juhitavus kadus või oli minimaalne, niiet teha polnud eriti midagi. See üks minu kui diletandi versioon. Kas oli kiirus nats suur? Kas oleks aidanud jäigemad amordid? Minu arust Otil otsest sõiduviga ei olnud.
Agu Sihvka25. jaanuar 2020, 19:54
Asi võis olla karburaatoris.
on25. jaanuar 2020, 20:37
ja-jah, mul oli ka siis karbussis asi väga kui võmmist ette kimasin 011-ga...tal samasuguna aga ei tõmmanud niihästi ja pärast tegi minu talongi augu- kur adi poisike, sõitis ette...
Just25. jaanuar 2020, 21:38
Düüs oli pisut väike, nõel madalal ja toores jäi ka peale👍
Smif25. jaanuar 2020, 19:38
Liiga riskantne sõidustiil,ilmselgelt liiga suur kiirus,kurvi lõikamine ja oldigi lihtsalt reisijad autos.Sõiduviga. Oti juttu ei saa enam üldse kuulata,liiga palju joga ajab viimasel.ajal.Kui ei ole autoga kohanenud veel eks võtnud õppust Rovanperalt,poiss sõidab vaoshoitult ja tõusvas tempos. Tuleb nüüd lasta Neuvillel võidu sõita ja Oti asi oleks tiimille punkte tuua.
25. jaanuar 2020, 19:52
Seltsimees kunstiteadlast oleme nõus kuulama tundide kaupa.
,25. jaanuar 2020, 19:37
videos on näha, keegi jookseb ülevalpool teepervel, kas oli ikka meelega vahepeal keegi sokutanud, ei saanud olla ju ennem juba.
vanaisa25. jaanuar 2020, 19:13
No jah. Jälle on tatipritsijad kohal. Samas on videos näha, et auto tagaosa kerkib. . .ok. kiirus ja tahtmine ja kas see kõige õigem. Samas ei olnud sõiduvõiga. Noo jah. Ott oleks (oleks ja poleks on vennad ja pidi oli nende pisike õde)mõnes mõttes veits tagasi hoidma. Kogu MM alles ees. Järveojale soovin tugevat närvi ja soov, et oled samas autos.
Saarlane25. jaanuar 2020, 19:31
Soovin, et lõplikult mädaks kihutaksid ennast
Nii ja naa25. jaanuar 2020, 19:37
Rootsis ei puhasta teed, vaid lumiste olude korral võib endale avapäeva lõpuks sõita minutilise edu. Mehhikos sama teema ja vb argentiinaks on täitsa liider taas. Tulemas on rallid, kus eesmine startija just eelistatud ei ole.
head sõidud on veel tulemas25. jaanuar 2020, 20:52
Kehva algus tähendab head lõppu.
25. jaanuar 2020, 18:51
Tuntud kurvilõikaja, mis kivi, kus kivi. Füüsikaseadused toimuvad ikka ühtviisi, pidurdamisel pole enam mõtet.
to eelmisele / täna, 19:32 ja Saarlasele.25. jaanuar 2020, 19:46
on,on aga saaremaalased vaevalt.See "Saarlane" on tegelikult kõige targem hiidlane,kes on kõige IoIIima saarlase tehtud.
liigne vabadus25. jaanuar 2020, 18:47
Hullumajas on vaba ligipääs internetile või? Valus on vaadata neid kommentaare- kui segi peab ikka peast olema, et sellist teksti kirjutada.
eelmisele25. jaanuar 2020, 19:32
Saarlased kõik peast segi ju.
Peep25. jaanuar 2020, 18:40
Selge on see, et esimeseks ei saa ta enam aastaid. Ju see rahanumber oli mõnele tähtsam kui Au. Toyotaga ta praegu juba juhiks uut hooaega. Täielik pettumus Ott!
25. jaanuar 2020, 18:31
Jama on selles, et edaspidi ei luba Adamo enam Neuvillega võidu sõita, Ott peab jala gaasilt võtma. Eelmisel aastal vist oli ainus meeskond Hyundai, kus Neuville heaks konkreetselt tööd tehti, ega selgi aastal teisiti pole.
bohua25. jaanuar 2020, 18:28
Enne avariid oli liiklusmärk : ebatasane tee, suurel kiirusel viskabki auto lendu ja siis oled juba kaasreisija.
Jürto25. jaanuar 2020, 18:26
Mängisin mina rahulikult klaverit ja äkki läks kell katki...
@25. jaanuar 2020, 18:20
Oleks pidanud targalt sõitma.Aga Ott tahtis tiimis kohe esimeseks tõusta...Mis takistus seal teel siis oli ka?Me ju istusime sinu kaamera taga.Kiirustamine oli see takistus.Saan aru,et praegu katus sõidab aga anna intervjuud siis kui oled tähtede juurest tagasi maa peal selge peaga.Aga hooajaks-edu sulle!
vvj26. jaanuar 2020, 01:54
sul sõidab katus.. paha hakkab lihtsalt neid hullumajast teele pandud kommentaare lugedes.. tõsise vaimupuudega seltskond ikka..
Häbi25. jaanuar 2020, 17:55
25. jaanuar 2020, 17:31
Elus ja terve kõik, muu ei loe. Inimest ei asenda miski.
Hiidlane25. jaanuar 2020, 17:24