to Rita ja teised sarnased12. veebruar 2020, 16:50
Kust tuleb üldse mõte kirjutada kommentaar ja jagada mingit negatiivset suhtumist, kui puuduvad igasugused teadmised, mida see "eriluba" tähendab, mis sel päeval selles olukorras reaalselt toimus, üldse mingid baasteadmised lennundusest? Lihtsalt 30-se IQ-ga tulla ja lahmida stiilis "rikkus, ülbus ja suhtumine "kui tahan, siis lendan kehva hilmaga" sai saatuslikuks" ...
See "eriluba" ehk special VFR ei põhjustanud kuidagi seda õnnetust. Esiteks on see üsna tavapärane protseduur lennujaamade ümbruses VFR reeglitest veidi madalamal lendamise lubamine, sest lennujaamade vahetus läheduses pole mägesid, kõrghooneid jms ohtlikku. Teiseks antud olukorras oli see Burbanki lennujaama õhuruumist läbi lendamiseks antud luba. Pärast sellest alast väljumist kinnitas piloot raadiosides lennujuhile, et lendab uuesti VFR reeglite järgi ehk piisavalt kõrgel. Kõik! Vsjoo! Eriluba enam polnud. Piloot jätkas lendamist ja sattus pilve sisse mägedele lähemale jõudes.
Vihane võiks olla selle peale, et mees nõudis kehva ilmaga lendamiseks eriluba. See saigi saatuslikuks. Pluss helikopterilt puudunud seade, mis oleks hoiatanud maa läheduse eest.
KOMMENTAARID (6)