Kas te, "Õhtulehe" ajakirjanikud ise ka aru saate, mida te siin kokku soperdate?
"Tuletame meelde, et Thierry edestas Lappit enne etappi 4,5 sekundiga."
"Esapekka Lappi kaotab Neuville`le 3,1 sekundit. Punktikatsel saab pähe, aga kokkuvõttes jääb soomlane 1,4 sekundiga ette!"
Ja selliste jamade eest peaksin ma peale maksma või lugema reklaame. Palun koristage mu ekraanilt teade adblock'i kasutamise kohta!
HHO genekas annab kütust tasuta 16. veebruar 2020, 16:23
Oti auto mootoril on NOX gaasi aparaat mis on tuntud filmist " Kiired ja vihased " kus summutist tuleb tuld.
Selliseid saab osta paarisaja euro eest.
Vaata otsingust "HHO generator ".
Elektrolüüsi aparaat annab kütust tasuta
Rovanpera tegi ajalugu ja teeb seda veelgi.Punktikatsel oldi võimsalt kiireimad ja kotti pandi maailma-kui muud meistrid!
Kahju et Otil ei olnud nooruses sellist manageri.
Tõeline elamus, Ott on võimas!16. veebruar 2020, 13:56
Tõeline elamus. Ott Tänak on üks kõva mees. Kui teda ei oleks, tuleks ta välja mõelda. Ega tegelikult ju polegi normaalsel inimesel muud teha, kui Oti autoga sõitmisel silma peal hoida. No mida näiteks teha? Raamatud - igav, TV - igav, teater ja kino - igav, hobid - mõttetu jama, ise välja minna - igav ja ei viitsi, joomine - kahjulik. Ja selge, et muud polegi...
Kui ehk reklaamid Ivo Linnaga - see on ka tase. Ei tüdine neist iial. On alles mees.
Soome tüüpi ralli ei ole Hyundaidele kunagi eriti istunud,mida seeaastane Rootsi väga meenutas.
Ütleme nii,et Ott tegi omale tiimi vahetusega elu huvitavaks,eks see monte eksimus tuli ka sellest,et vaja oli kuskilt kiirust leida,harjutud ju esimesed olema.
Teine koht on igatahes väga kõva tulemus ja punktikatsel ka võimalus veel maksimum ära teha.Mida rohkem tiitlipretendente seda parem,tuleb WRC-le kasuks ja raskelt tulnud tiitel maitsebki magusamalt.
Tänakul ei lubatud Hunday rooli ju varem istuda varem kui esimene jaanuari nädal möödas oli.Ta ei olegi saanud selle masinaga kohaneda.Nii,et nutta ei ole põhjust.Hea ,et ellu jäi.
Ott olla saand ühe testipäeva, aga evans detsembrikuu väga palju testpäevi lumel ja noorhärra lõpetas just ühe rally, kus 200 testkilomeetrit. Päris hirmutav vahe.
ärgu unustagu kelle arendatud autoga ta seal särab. Võiks paar tunnustavat sõnagi öelda. Elvin kuhu ford on jõudnud "pika arendustöö" tulemusena? Oodake oodake varsti näete hyndai tagatulesid
Tommil on küll praegu kindlasti hea olla. Aga Kraavioti ja Adamo eelmisel aastal õidepuhkenud romanss tundub et on otsa lõppenud ja peagi on oodata inetut lahutust.
Härrased. Saage palun aru, et MM tiitel saadakse viimase rallietapi viimases finišis. On olnud ju kordi kus MM tiitli saaja pole võitnud ühtegi etappi. See jah oli F1-s. Aga alati punkti kohal. Tänasega on kõik alles ralli alguses. Arvan, et täna peame Ottile rohkem pöialt hoidma ja usun, et tema inseneri tarkus muudab selle auto kordi paremaks. Nii nagu tegi seda omal ajal MM Fordiga. Miinuste panijal soovitan areneda ja harida ennast.
...Ott ja Martin harjuvad uue masinaga. Kahju muidugi,et nad Toyota maha jätsid. Ei tea,kes selle idee peale tuli?! Äkki Marko Märtini soolo?! Hoiame ikka oma väikese Eesti ,tublidele poistele pöialt ja loodame,et neil läheb väga hästi.
Keegi ei tea hyundai lepingu ärilist sisu, kindel on see et tänak pidanuks monacosse kolima kui toyotasse jäänuks. Nųüd on firmad kus tänakul osalus ja pole eraisiku teema.
Hyundai pole kunagi kiiretel rallydel eriti ok olnud ja seda ei saa tahta , et monte avarii järel tänak vœtaks riske rootsis. Tuleb kannatada ja hyundaid arendada. Aasta teine pool näitab , mis auto see hyundai on.
Sellist rallit söidetakse möistusega mitte sellise jamaga nagu siin ajate . Ise ei oska 50 km tunniski söita ja tulette kommenteerima inimese kohta halvustavalt kes töi Eesti lipu WRC lehel esi kohale nii et möelge enne oma mötetute ajupoolustega mida ajate . Igaljuhul esimesed söidud uue autoga ja kohe esiliigas . Yritage järgi teha . Kui ei oska pida oma moll maas . Minu poolt aga Ottile ja järveojale head minekut
Postimehest saad. Meestel hea jutt, mitmekesi jälgivad, üksteist üle ei kisa ja pilti pole vajagi. Esimesel etapil oli palju tõrkeid, aga nüüd peaaegu korras.
aga Otil selle autuga tiitel käes, nüüd vaja kanduiga ka tiitel võita...ning, eks korealased maksavad natuke rohkem ka! Vanust Otil on ja mu meelest oli tiimivahetus õige samm!
Fänn-ei maksa enne kaagutada14. veebruar 2020, 11:49
kui Hüvaskülas ralli läbi-siis on näha kes kus asub. Võtke ise naabri auto ja tehke üks päev sellega sõitu -enamus eestlasi ei suuda autoga maanteelgi püsida vaid nuusutavad kraave-häbi.
Olen sinuga nõus, aga häirib see sõna eestlased seal ees.
Mõtlen ka, miks peaks oma inimese vastu pahatahtlik olema.
Hoian väga Otile pöialt.
Miks peaksime võõrastele pöialt hoidma, ei mõista.
See ei ole mitte kellegi asi, mis ja kus Ott otsustas. Ta on seda korduvalt öelnud ja kogenud, et elus ei tule mitte miski kergelt. Ott ei ole mees, kes jääb mugavustsooni tiksuma vaid rühib kogu aeg raskuste kiuste edasi.
KOMMENTAARID (124)