See on isegi ime et Ott peale sellist lendu üldse startis ja veel teise koha sai. Väga tubli. Vaatamata kõigile on selline avarii ikka väga tõsine valus koormus kogu kehale. Paljud siin seletajad ei peaks isegi vastu Oti paigaltvõtu kiirendusele ja pilt oleks taskus. Et millegist sellisest aimu saada tuletage meelde kui põrkate käimise kiirusel näiteks vastu uksepiita. Missugune paras pauk. Nii et kõik see mees siin kommentaariumis ja kogu Eesti pöidlad pihku ja edu Otile.
Jama lugu on see, et katkestamisi on tippude hulgas sel hooajal olnud vähe. Kui sama trend jätkub, siis läheb Tänakul päris mitu rallit ja kõvasti energiat selle peale, et üldse vahe tagasi teha.
Arvan et enamik kommijaid 17. veebruar 2020, 14:42
teeks end täis kui Otiga ühe katse kõrvalpingil läbiksid, Arvan et see uus soomest lendab peagi uperkuuti ja siis saab näha kas sõidab kohe järgmist rallit.
Niisuguse hirmsa paugu peale saaks iga inimene närvivapustuse. Laske nad nüüd toibuvad. Loodame,et tervis midagi hullemat välja ei hakka näitama. Aega sõita küll ja veel Ega see rall siis praegu ära ei lõppe. Olge tublid ja hoiame pöidlaid!
Vaata näiteks Oti viimase katse pardakaamera videot, pikal sirgel maksimaalse kiirusega sõites laseb Ott parema käe roolist lahti ja hoiab seda süles. See on ilmselge märk, et ei ole kõik tervisega korras tõepoolest.
Algus näitas ära,et maailmameistrit temast see aasta ei tule.Avarii jätab sügava jälje,mis ennast sügavas ajusopis pidevalt meelde tuletab.Lihtsalt minu arvamus.
Milleks oli vajalik eelmistes avaldustes valetada, kõik on kõige paremas korras. Kas see nüüd õigustus või põhjuse otsimene II jäämisele. Eks aeg annab arutust.
Kui sa oleks jälginud, siis Martin siiski mainis, et Otiga polnud peale õnnetust korras. Ja milleks peab ta avalikkusele kõike nii peensusteni jagama, piisab, kui meeskond informeeritud on
KOMMENTAARID (38)