Auto-Moto uudised

Autospordiliidu esindaja Rally Estonia saagast: kellegi kõrvu siit tagant otsida ei maksa (43)

LISA KOMMENTAAR

Rallihuviline1. märts 2020, 18:29
Ma pole Grossi poodide igapäevane klient aga kuna üks neist jääb mulle tee peale kui suvilasse sõidan, siis olen seal ikka käinud. Nüüd enam ei lähe kindlasti.
28. veebruar 2020, 09:13
Kas keegi on täheldanud, et Rally Estonia ei ole tegelikult ametlik MM etapp...
kõrvad?27. veebruar 2020, 21:59
ahnus paistab- häbematud!
27. veebruar 2020, 20:53
Registeerige ruttu kaubamärk "Rally Banaania", sest selle all saab edukalt WRC rallit korraldada
27. veebruar 2020, 20:48
Miks peale toetuse saamist tõsteti hinnakirjas tasu?
NO27. veebruar 2020, 19:49
see lihtsalt juhtus kogemata. Nu izvinii! Siin küll keegi süüdi pole!
irw27. veebruar 2020, 18:51
kuid kui leiame27. veebruar 2020, 17:58
kellegi kõrvad, kes maksab vaevatasu.
tõdemus27. veebruar 2020, 17:40
Loomulikult ei ole kõrvu näha kui tegelased istuvad pea peal!
kusti27. veebruar 2020, 17:36
Muidugi ei pea otsima, EAL-i kõrvad ju, kõigile näha. Eesti värk ju - kui kellelgi hästi läheb, tahavad kõik mingid sebijad osa saada.
sohver27. veebruar 2020, 17:26
Ahnus ajab auku. Seekord s,ittusid mõlemad osapooled endale rahakotti.
Jerry27. veebruar 2020, 16:44
olen kuulnud 2 erinevat kuulujuttu, lausa vandenõuteooriateks võib neid pidada: 1) Vatanen ei lase RallyEstonial särada, et mitte ohustada Soome WRC rallit 2) Aava ja meeskond soovis kõrge hinnaga Rally Estonia EAL-ile maha müüa, aga egod põrkusid ja asi läks vussi Kas nendel kuulujuttudel tõepõhi all on, seda näitab aeg, kui näitab
Politsei võiks asja ette võtta27. veebruar 2020, 16:36
Maksu sihtotstarbelisus pole tõestatav. Maffialaadne toode selle jõugu poolt.
Arktika27. veebruar 2020, 16:29
Kaalul ju kompasso p.e.r.sssse poole ja kõrvatagused märjad. Mölamees.
mina27. veebruar 2020, 16:05
arvan et Kaal pandi tanki ta selline hea jutuga külma kõhuga
Odin27. veebruar 2020, 15:54
Kõrvu polegi vaja otsida, rahalõhn, mis Autospordi Liidu juhto....te ninna jõudis oli liiga tugev. Nina haistab, aga kõrv kuuleb ja silm näeb.
Üka teine Urmo27. veebruar 2020, 15:23
Alaliit peab oma tegevusi finantseerima, kust see raha ikka siis tulema peaks?
võrkpallur27. veebruar 2020, 15:16
Hea asi on mootorite vaikus-müra ja tolmu jälle vähem.
Maksu võetakse mingi teenuse eest, siililegi arusaadav27. veebruar 2020, 15:13
Teenuseks on hetkel kõigi rahvusvaheliste võistluste korraldamise absurdiks muutmine. Mis organiga need tainapead seal mõelda on üritanud?
ja paisub.27. veebruar 2020, 14:52
kaalikal polegi kõrvu on lutt millega imeb.
Anton27. veebruar 2020, 14:40
Kuulasin seda juttu hommikul raadiost ja lugesin nüüd veel läbi, no on ikka keerutamine. Küsiks veel kord üle, kuhu see 100 tonni oleks kulutatud?
Küsimus27. veebruar 2020, 15:10
Mille eest? Ralli hävitamise eest nõuavad hetkel !!!
liidu...27. veebruar 2020, 14:40
....esindajal on täiesti õigus, sest oma kõrvu, ilma peeglisse vaatamata, on raske märkata küll.
Mustlane27. veebruar 2020, 14:23
Eks algul tuleb ikka rohkem küsida, siis jääb ruumi hea mees olla ja "soodustust" teha.
Pimekana27. veebruar 2020, 14:00
Kaal: "otsime lahendust ka kõige keerulisemates olukordades. /-/ autospordiliit on jätkuvalt valmis seda lahendust otsima ja leidma," Kas keegi võiks EAL-le pakkuda, et tühistagu oma seekordne äkk-hinnatõusu otsus?
Maali27. veebruar 2020, 13:52
Mina usun, et kõrvu ei leia. Neil sel jõugus puudub massiliselt isegi pea.
Otupää27. veebruar 2020, 13:50
Tundub ääretult sarnane käekiri Otepääl Mk-etappide ja Saku suverulli korraldamise aegadest- äkki on ühised "kõrvad".
27. veebruar 2020, 13:59
Aivo Pärn oli küll Otepää MK'ga seotud... Suverulli kohta info puudub.
27. veebruar 2020, 14:15
Aivo Pärn: "Aivo: Okei-okei. Asi selles, et ma olen aastaid olnud Arukuuse meeskonnas. Oleme korraldanud Otepää MK-etappe, kus kõik käib nagu kellavärk, kõik on paigas. Siis vaatad mõnda teist asja, mida Eestis korraldatakse… Eestlane ei ole klienditeenindaja, solvub, ja ei taha rääkida. Ära siis ole klienditeenindaja. Tee midagi muud!"
Grööni27. veebruar 2020, 16:04
....hakkab juba tulema . Tubli Otupää. Ma arvan samuti nii ja isegi arvan teadvat et siin on ühiseid niite. Ei tea ,kas EAL -i sponsorid ka kolmandiku sulas peavad "isakestele" tirima nagu nii mõnigi sponsor tegi ,kes tahtis Otepää MK -l pildil olla. Las Arukuusk nüüd seletab - ükskord ujub igasugune "p...." päevavalgele - olete aferistid ja minge tootvale tööle - ärge tegelege väljapressimisega . Üheksakümnendad on läbi ,kus pappi voolas igast august ....!
rthtsrtt27. veebruar 2020, 13:24
Grossi vastus oli parajalt üleolev, millest võis välja lugeda selle, sähh võtke see sada kilo, maksan ise kinni, nüüd saate siis korraldada oma maailmatasemel ralli. EAL juhatuse liikmed ootasidki seda, et RE korraldajad hakkavad mingeid asju eemaldama, et raha säästa, et teha viletsam ralli. Aga Urmo seisab selle eest, et teha parim võimalik ralli. Nüüd on 3 kuud planeerimisest raisatud 100k vaidluse peale. EAL teeb tervele riigile kahju. FIA võiks sekkuda ja EAL juhatuse välja vahetada või oma partnerit lihtsalt vahetada.
egerg27. veebruar 2020, 13:31
Edasi saavad nad samasuguse seltskonnaga liikuda ainult siis kui EAL tunnistab, et nad tegid vea. Nad tõstsid liiga kiirelt 100k peale, oleks pidanud tegema plaani, mis järgus summa tõuseb ning välja ütlema, kas WRC on eesmärk ja prioriteet. Kui öelda, et WRC pole prioriteet ja kõik asjad on võrdsed, siis see meenutab liberastide poliitikat, et kõik on võrdsed. Kui WRC on saavutatud, alles siis hakkavad järgmised asjad idanema.
täitsa pull, kui27. veebruar 2020, 13:33
Urmo oleks ka stardimaksu tõstnud proporsioonis korraldusmaksuga
dytyhsrt27. veebruar 2020, 13:16
Janis Kaalu moraalne kompass näitab seda, et tasu võib tõsta 2000 pealt 100 000 peale 6 kuulise etteteatamisega. See kui Janis ütleb, et Urmo teadis sellest teemast juba eelmisest kevadest, on täiesti absoluutselt ajuvaba ebakompetentne vastus. Võistlust ei planeerita mingite juttude põhjal, et tasu võib-olla tõstetakse ja võib-olla ei tõsteta. Urmo käitub väga õigesti ja kokkulepete järgi. Tasu tõsteti 6 kuud enne võistluse algust 50 korda suuremaks. Kõik jutt, mis toimus enne ametlikku otsust, on ainult suvaline jutt, mida ei saa planeerimisse arvestada. Lisaks, et WRC pole enam prioriteet.
27. veebruar 2020, 12:57
Tegeliku tüli põhjused ulatuvad aastate taha, kui Aava veel rallisõitjana käis Grossi juures karjääri jätkamiseks raha küsimas. Oleg keeldus ja Urmo karjäär sai kuulsusetu lõpu. Nüüd siis avanes võimalus tagasi teha...
Rahvasportlane27. veebruar 2020, 12:55
Kõiksugu rahvaspordiga seotud maksud on ka tõusnud, samas on kõikide nende võistluste juures klausel, EAL ei vastuta mitte millegi eest. Kui mõni aeg tagasi, häiris see, et mõned rajaomanikud ei liitunud EAL-iga, ja neile natuke raha andnud, muud paraku sealt vastu ei saa, kui vaid registreerimissüsteemi, siis nüüd olen nende mitteliitujate poolt kahe käega. Arengu kavas on lause, edendame rahvasporti, kas maksukoormuse tõusuga peletatakse vaesemad eemale ja üldpilt kohe ilusam.
Aitähh Jaanis Kaal27. veebruar 2020, 12:22
Oled ajalugu teinud, nüüd oled suur inimene!
ärgates hommikul27. veebruar 2020, 12:19
turgatas mõte, kui küsiks sada tonni lambist, meil läheb ju hästi
lagle27. veebruar 2020, 12:10
imelik,et peeglist enda kõrvu näha pole.või pole peeglit. noh nüüd pole ei 2000 ,ei 100 000 ,ei rallit. hästi panete igaljuhul.
27. veebruar 2020, 12:44
Lisaks pole ju enam ka Tallinki sponsorrahasid.
27. veebruar 2020, 14:01
Tallink ei maksnud mingeid sponsorrahasid. Nemad pakkusid allahindlust EAL liikmetele laevapiletitelt.
27. veebruar 2020, 14:03
"Tallink Grupp on Eesti Autospordi Liitu toetanud, pakkudes spordialaliidule tavapärasest suuremaid soodustusi meretransporditeenuselt"
irw27. veebruar 2020, 12:05
irw, ega peagi kõrvu otsima , teema läbi. annaks rõõmu, et igaveseks ajaks. eesti ongi tehtu konkurentsivõimetuks riigiks ja pole see grossi poekett ka miagi muud. klassika.