Hakanud tähele panema et viimasel ajal ei ole adamo enam sugugi nii vaimustuses tänakust, hakkab ka aru saama et kogu tõe taga oli ikkagi Toyota kiirus, ilmselgelt pooldab adamo hetkel neuville rohkem ja arvatavasti teeb ka õieti
Ott ja ott, Toyota oligi kiire, nii latvala kui ka Meeke käes, ka nemad olid teistest kiiremad kuni ise apsakat ei teinud, pole siin midagi ainult ott ja see hooaeg ta kindlasti enam ei võida, see jutt et andke aega harjumiseks ei kõlba kuhugi, eks Evans ja rovanpera ka ei maga, siis võime öelda nende kohta ka et andke aega, niikaua kui ott harjub hyndais seniks juba harjuvad täielikult ka Evans ja rovanpera Toyotas, samuti ka Ogier, tänakul rohkem enam tiitleid ei tule, seegi tuli tänu toyotale kuna Toyota oligi silmnähtavalt parem kui teised autod, küll aga seda polnud mitte tänak
Irw, hyundai kraabib millegipärast .. saast lendab rataste allt, aga sellega ju edasi ei saa kiiresti. See on praegugi näha et sordoga võrreldes tuli u tänak fafe rallil kurvi tunduvalt otsema kerega. .. aga nagu vajutas, käisid rattad tühjalt ringi temalgi.
Kui Neuville selja taga hoitud saab, siis ongi ju maailmameister. Ogier jääb kiiruses juba tiimikaaslastele alla. Evans on liiga ebastabiilne ja Rovanperä liiga roheline. Ott tuleb teist aastat jutti maailmameistriks!
ante ottile nautke kohanemiseks aega ja laske tal oma teadmised huidasse installida , küll see ka lendama hakkab.
meenutage kuidas oli toyota aegadel : tasa ja targu hakkas toyots oti käes lendama ja oli lõpuks igal pinnasel madalalt lendaja.
küll see hundai ka ükskord lendama hakkab.
No Jari võitis jah ralli, aga mis see andis? Ott tegi Toyotast auto, mis tõi tiitli esiti tootjale ja siis sõitjale. Jari ei teinud selleks midagi.
Aga anda võiks aega tõesti. Hyundail uus tagatiib, mis meenutab Toyota oma üsnagi- tea, kas Oti arendus? Auto tundus küll stabiilsem, kui Sordol. Andke aega, küll Ott selle käru liikuma saab.
KOMMENTAARID (12)