Foto: Infinity Ward / Activision
Esport
23. märts 2020, 11:57

TÕUSUTEEL: „Call of Duty: Warzone“ kasutajate arv küündib nüüd üle 30 miljoni

„Call of Duty“ tasuta battle royale mängu „Warzone“ populaarsuse kasv on jätkuvalt tõusuteel. Kui juba esimesel päeval suudeti ligi meelitada 6 miljonit mängijat, siis nüüdseks on number kerkinud viiekordseks.

Nimelt anti „Call of Duty“ ametlikul Twitteri kontol teada, et ületatud on ka 30 miljoni kasutaja piir. Aega kulus selleks kõigest kümme päeva.

Maailma ühel populaarseimal videomängul (mis ühtlasi kuulub ka battle royale žanrisse) „Fortnite'il“ kulus sellise teetähise saavutamiseks 11 nädalat. EA ja Respawni ühisteos „Apex Legends“ sammus omal ajal aga enam-vähem samas taktis, kogudes nädalaga 25 miljonit mängijat. 50 miljoni piir ületati nelja nädalaga.


On ülimalt tõenäoline, et „Call of Duty: Warzone“ saavutab järgmise teetähise (50 miljonit) „Apex Legendsist“ tunduvalt kiiremini. Activisioni mängu kasuks räägivad nii nimega kaasnev maine („Apex Legends“ oli totaalselt uus teos, „Call of Duty“ on aga pikk seeria) ning koroonaviirusest tulenev karantiin. 

Just tänu viimasele aspektile on suurenenud inimeste huvi videomängude ja striimimise vastu. Võttes arvesse, et „Warzone'i“ näol on tegemist tasuta teosega, ei pea olema matemaatik, et ühte ja ühte kokku liita.