lust kirjutab sellest, mis juhtus temaga võidupüha tähistanud venelastega kokku puutudes. sellest, mis juhtus tema elukaaslase indrek meltsase ja hardo aasmäe vahel, ta vaikib.
ma ei saanud täpselt aru selle londoni oxfordi tänava sulgemis jutust.... kuidas se autodele suletud on ,kui ma olen sealt isiklikult läbi sõitnud. Loomulikult on parem selliseid kohti vältida,sest ummikus istumine ei ole just mingi huvitav tegevus. Tallinna ummikud on naljanumber sellega võrreldes mis inglismaal ja londoni piires on (sellega mõtlen kõike mis jääb m25 sisse)
See on nii mere ääres ja kehva pinnasega koht, et sinna tunneli ehitamine oleks lihtsalt ulmekallis. Sellisel kujul, et ta kohe lekkima ja lagunema ei hakkaks.
et siis saab ehitaja mitu korda rohkem pappi tasku panna. kes see tellija on? tallinna linn ilmselt. sellepärast ka savisaare sõbranna nimel see kirjatükk siin.
Mina olen ka Reidi tee, kui lahjendatud Lääneväila vastu. Tekib küsimus, mida need Viimsi ja Kadrioru elanikud Koplist otsivad, Milleks selline magistraal. Ei tea kust, ei tea kuhu. jalakäijad jäägu ikka tänavale. Metallmonstrumid kadugu kas maa alla või õhusildadele. Kui jutt nii väga käib, et sadamasse ja sadamasse, siis veotransport suunata mujale Paldiski või Muuga. Või teine asi, mõelda suurelt, suunata Pärnu maantee, Tartu maantee, Peterburi maantee magistraalid otse sadamatesse.
Lustikatrin, linnas pole üldse kohta veoautodele, samuti ka sõiduautodele. Linn on rahva päralt ja liikuda tuleb ainult ühisliiklusvahenditega. Tallinna vanalinn peab olema sõidukivaba, sellepärast ei saagi mingeid uusi tänavaid juurde ehitada. Mis puutub suurtesse veoautodesse, siis need peaks sõitma laevadele Paldiskis ja Muugal, vanalinnas lubataks laevadele vaid sõiduautosid. Samuti peaks linnasõidupäev maksma igale autole 100€. Huvitav, kaua Katrin ise siis ringi tiirutaks?
Päris põnev oli vaadata seda uut 3D animatsiooni, kus roheline tuli peatas autod ja siis tulid inimesed kibin-kabin nagu Chaplini filmis üle kahe laia magistraali. Autod ootasid ja ootasid. Kellele seda muinasjuttu aetakse? Projekteerige see jalakäijate ja kergliikluse jaoks kenamat sorti sild üle Reidi tee ja kõik on rahul.
No sina ,tüdruk küll ei tule inimeste käest küsima,kas nad aru ka saavad,mida räägivad. Tahad igas pulmas tegija olla,aga mõistusest jääb puudu. Sa ei saa ise ka aru,mida räägid.
Mulle tundub, et see jutuke pole tema enda kirjutatud, kuidagi pole nagu tema stiil. Samas jutt igati õige. Sellele pildile peaks lisama veel ca 10m laia kergliiklusteesilla tiivulise juurde ja oleks üks ilus lahendus, silla merepoolses otsas üleval võiks olla veel avatud terrassiga kohvik ilusa vaatega merele, vanalinnale ja Piritale.
ei ole lusti kirjutatud tõesti. lusti aeg ja energia kulub praegu kaljuranna promomisele - vt.tv3-s lusti koos kaljurannaga hiiumaal - mida kaljurand arvab hiiumaa maitsetest. ka jutt lusti pühapäeva pealelõunasest pikast jalutuskäigust on kellegi puhas fantaasia. pühapäeval postitas lust kl.12.04 fb-sse pildi endast koos kaljurannaga ja kl.15.45 jagab ta seal tv3 videot kaljurannast hiiumaal. lookese on kirjutanud mingi pr tegelane, kes on reidi tee ehitajate teenistuses. nii on sündinud ka fosforiidi lood. lust lõpetas keskkooli väga kehvade hinnetega ja pole usutav, et tema arusaamine asjadest, kus on vaja reaalainete tundmist, oleks aja jooksul paranenud.
..tee 4-+realine ja ikka veel vähe.Väike roheline maa-ala vaja liiklusteeks ära võtta.Tallinn-Ikla maantee 2-realine ja saavad kõik sõidetud. Tallinn muutub aina rohkem kivilinnaks,sest teatud inimesed ei hooli loodusest.
AUTOTEEDE VASTU PROTESTIJAD on püünele trügivad pullimehed. peale protestimist istuvad nad autosse ja kiruvad kehvasid ja kitsaid autoteid ja ummikuid. Reidi teed on ammu juba vaja ja viimane aeg on seda ehitama hakata. vaadake praegu Vanasadama sisse-välja liiklust. täielik kitsas ajuvabadus. Ehitati valmis superuus sadam, aga ühendus linnaga on sama nagu 19.sajandil. kõik sadamarajooni ümbruse lobudikud tuleb maha lükata ja sinna uus linn ja uued teed ehitada.
Ausalt òeldes, saan kùll aru. Ei mòtle nagu mustlane ja ei ela ka mustlashetkes, vaid mòtlen planeedile Maa. Kurb, kui Preili LUST seda ise ja isiklikult ei tee. Kahju tema jàreltulijatest, aga nii nagu tegu nii ka tagajàrg.
Reidi tee eskiisil olev punase servaga tee osa mis on otse lahe kaldal tuleks viia maa alla ja selle peale kujundada Russalka park. Mere kaldale planeeritud teid on palju viidud jus sellisel eesmärgil maa alla ja see pole sugugi üüber kallis projekt arvestades muid mitme tasapinnalisi ja keerulisi liiklussõlmi. Pigem võib jääda Eesti projekteeriate või teedeehitajate saamatuse taha.
fb-s ütles keegi kivisildniku kohta, et tal on iga teema kohta midagi öelda ja oma lahendus pakkuda, jagab kohe igat asja. sama lugu on ka lustiga -teab kõike fosforiidist, põllumajandusest jne. iseloomulikud on tema puhul 2 asja -enamasti paistab tema lugude taga välja kellegi karvane käsi, tihtilugu neinar seli ja savisaare oma, mõnikord ka pentus-rosimannuse oma- näiteks kaljuranna promomisel. teiseks lustile iseloomulik meetod -promob seda, mida on talt tellitud ja luuletab sinna juurde mingi loo, mis teda sel teemal mõtlema pani. seekord siis jalgsirännak kesklinnast kadriorgu. jalgsi liikus lust kadriorgu siis kui ta elas indreku juures majaka tänaval, siis oli see kiviviske kaugusel. arvestades seda kui tihti tuleb lusti isiklikus elus ette pöördeid pole sugugi kindel kus ta siis võib elada kui reidi tee valmis saab. lust armastab ennast esitleda kui suurt kunsti asjatundjat. ja ometi pole ta aru saanud, et metodisti kirik on lihtsalt kole, vaatamata sellele kui tuntud arhitekt selle autor on.
Võiks mõelda ka sellele, et kui suured veokid, narva maanteel tossutavad, siis jääb see sinna pikaks ajaks, kuna kahel pool on kõrged majad. Mere ääres aga vahetub õhk kiiresti. Ma ei tea kas tasub Londonit eeskujuks võtta, seal on kesklinna sõit üldse tasuline.
Ja veelgi parem kui need laevad ära koristate siis kaob ka tee ehituse mõte ja linn saab kah turistidest puhtaks . Siis tore seal Russaka taga mere ääres solgi haisu nuusutamas käia. Elagu roheline Tallinn.
See tee oleks väga vajalik ka mõeldes igal tööpäeva hommikul Pirita teel autoga teosammul liikuvate Merivälja ja Viimsi inimeste peale. Osa neist saaksid otse Balti jaama suunas sõita. Üldine läbilaskvus paraneks oluliselt.
Loomulikult tuleb see tee kiiremas korras ehitada. Mida varem seda parem, kuid sel suvel vist ei jõua enam. Vaevalt ja miks peaks keegi selle vastu olema.
See Reidi tee ei vähenda kesklinna minevate autode hulka oluliselt. Vähem suuri veokeid, aga see ei päästa. Endiselt jääb tihe liiklus. Autosid tuleb ju aina juurde. Maaima näited sellest enamasti ongi, et võid neid teesid laiendada ja aina juurde teha, autode voolu see ei peata. Kesklinna jääb sama kitsaks kui enne, autod ei mahu sinna.
Artikli autoril nii palju ikka õigus on, et vastased ei arvesta, et Narva maanteel jääb liiklust vähemaks. Ilmsesti on seal ka kavas sõiduradade arvu kärpida, mille arvelt võivad tulla ka näiteks rattarajad. Kui nii, siis Pirita ja kesklinna rattaühendus võib oluliselt paraneda (kui kannatada ära Reidi tee ületamine), sest praegu on see ausalt öeldes nigelavõitu (mõeldud on, et sõidetakse sinka-vonka sadama kaudu eriti kitsaid kõnniteid pidi - aga kui ma üldse ei taha Linnahalli juurde jõuda?). Kõige selle juures on aga küsitav, kui palju isegi seal Russalka juures autoliikluse olukord paraneb, sest lõppude lõpuks seda ristmikku ehitatakse ju veel harulisemaks ja keerulisemaks. Ja täiesti ebaselge on, kuhu lähevad need autod Balti jaama juurest edasi ja kas seal jääb õhk hingamiskõlbulikuks. Selles, et autosid tuleb juurde, kui teid juurde ehitada, ei ole mingit kahtlust. Praegu näiteks vist enam kui pooled naised ei juhi autot - sest vanasti oli see väga õliste näppudega tegevus. Seega mingit probleemi ei ole 25% autosid liiklusesse juurde saada.
"Kas te ise ka aru saate, kelle ja mille vastu te olete?". Kas nüüd ähvardatakse tee vastu võitlejaid Tallinna LV ja Savisaarega? Kunagi küsiti:"kas sa oled nõukogude võimu vastu?". "Kas te ise ka aru saate, mille vastu te olete?".
Paistab, et Lust ei saa ise aru mille vastu inimesed on. Vastu ollakse ülekäiguradadele, mille asemel võiks olla hoopis ülekäigusild, mitte Reidi teele.
mina olen asjast niimoodi arusaanud, et ükski mõistuse juures inimene pole olnud reidi tee kui sellise ehitamise vastu. küsimus on, kas see peab olema enam kui 60m laiune? Saaks teha kompaktsemalt. Lisaks on seal 2+2 sõidurada, ent nagu öeldud, siis kadrioru pargist mere äärde kõndimiseks oleks vaja ületada umbes 12 sõidurada, kui mälu mind ei peta. See on see, mille vastu avalikus on! Kahjuks ei tähendaks Narva mnt koormuse vähendamine ja selle suunamine Reidi teele, et liiklus Kesklinnast kaoks. Pigem kaob see Südalinnast. Aga see-selleks. Ühesünaga võiks enne probleemid tuuma endale selgeks teha, enne kui hakata avalikult oma nime alt kuulutama, kuidas asjad tegelikult käima peaksid.
KOMMENTAARID (52)