Auto-Moto uudised

FANTASTILINE! Toomas Triisa juhib enda klassi arvestuses Dakari rallit (20)

LISA KOMMENTAAR

Mart5. jaanuar 2017, 10:55
5. jaanuar 2017, 18:28
Mart muidugi, Lajal oli Mait
Kaarel5. jaanuar 2017, 09:09
Tublid poisid!!! Õhtulehe ajakirjanikule teadmiseks, et teine eesti mees Dakaril on ikka Mart Meeru.
5. jaanuar 2017, 08:48
Tublid Eesti mehed,andke minna !!!!
...see5. jaanuar 2017, 02:08
Kardan,et se ereliukas oligi viimane kaherattaline, millega sa sõitsid,midagi saavutamata!!! Väga rumal,labane ja alaväärsusest kubisev komm!!
Sanka5. jaanuar 2017, 04:08
Minulgi oli erekas nr8 . Nüüd CZ 380cc 2stage nitro shuts
mitte CZ 380cc5. jaanuar 2017, 06:50
vaid ČZ 380 , 381 ccm
A.H.5. jaanuar 2017, 06:49
See mees rāāgib ōiget juttu. CZ 380 ga ei sōidaks. 90 % praegusaja krossimeestest paari ringigi.
nii on jah5. jaanuar 2017, 08:27
Sest tänapäeval on palju võimsamaid ja paremaid pille millega sõita. Mingite veneaja rimakatega pole siin küll mõtet kõvatada. Nähtud küll neid vanu pässe kes koguaeg jahuvad "O mees sa ei jõua jawat kinni hoida". Tulge maapeale tagasi vanad pässid tänapäeval on 10x karmimaid asju palju pisema kubatuurigagi seega võite vanaduspõlve edasi pidada ja pöidlaid keerutada.
5. jaanuar 2017, 09:11
Rajad on teil siledad ja tolmuvabad, sōidu pikkused 15 - 20. Nii lohakalt ja valesti hūpetelt maandudes, nagu praegu enamus eesti meestest teeb, oleks CZ - ga olnud kindel kabelimats. Vene ajal hūpati igas situatsioonis, praegu on trajektoorid ja raja profiilid kontoris emme poolt paika pandud, et poja ikka vāhem raputada saaks.
Adekvaatsust. 5. jaanuar 2017, 10:52
No see pole ka nüüd päris adekvaatne mõtteavaldus ikkagi. See CZ oli nii räige sõnnik, et tõesti sellega tuli sõita täpselt nii palju kui see vedel kehv raud seal üldse nende raibe amortide peal täpsusest midagi üldse teadis üks kõik kui palju sai neid amorte seal ka treinud ja jamanud ei oleks. Selge on aga see, et tänane tase on kordades kõrgem ja sellega ongi jutt lõppenud. See, et meil on motospordi kaaperdanud tõesti laus *jebiilikud ning selle põhja lasknud oma täieliku küündimatusega sporti või üldse midagi juhtida on teine teema mille all paraku küll sportlased kanntavad ja 10ne aastaga sisuliselt maailma tipust viimasste sekka langetud MM'il.
See aga, et mõne mehe jaoks ei maanduta puhtalt ongi paljus praegune sõidustiil ja see on selle pärast selline, et nii saab kõige kiiremini edasi samas Eesti radade ehituse kvaliteet ja teadmised on ikkagi paari kümne aasta tagune isetegevus millel pole mx mitte just palju pistmist. Mõnel mehel kuuldavasti on see sõidustiil nii käest ära, et need moootikad lähed lausa risti õhus käes ja kuidagi siis saadakse see maandudes häda vaevu heal juhul otseks :D Jube !
l i b l e 5. jaanuar 2017, 12:04
äi noh,õige jutt,Mullegi meeldis omal ajal just hüpata ja ka pealtvaatajatel oli elevust küllaga.Sellel ajal polnud seljataga mingeid mehhaanikuid,kõik tuli ise teha ja hea kui klubist rattagi said.
5. jaanuar 2017, 17:46
Juba āra unustatud, et ČZ oli omal ajal maailma krossiradade vaieldamatu valitseja. Ka jaapanlastel olid sel ajal krossirattad, mis ČZ - ti kōrval inetud saamatud pardipojad.
5. jaanuar 2017, 18:02
Selles see vale maandumine seisnebki, et igal maandumisel ei ole mingit kohest edasiliikumist, vaid tsikliga balansi otsimine ja ilmne aja kaotus.
Niina5. jaanuar 2017, 02:06
Tubli mees,läks,tahtmist täis...Et seda indu,tehnikat ja jõudu ikka lõpuni jätkuks!!!! Suured tervitused Sakust!!!
Onari Kämmal5. jaanuar 2017, 01:36
Malle-moto on klass, kus ei tohi kasutada mingit kõrvalist abi - sõitja peab ka kogu rattahoolduse ja remondi ise tegema, legendid ise ette valmistama jne jne.
5. jaanuar 2017, 06:52
Malle-moto ehk ōkonoomsusklass
l i b l e 5. jaanuar 2017, 12:13
sellest "klassist" sai 60-tel K-125K-ga alustatud aga praegusel aja on ju kõik jupid saada ja eriti viiliga tööd ei tehta.Ei ole süvenenud aga arvata võib,et see klass on just vaesemate jaoks.Edu poistele.
Ei ole midagi5. jaanuar 2017, 00:22
Vanasti klassifitseeriti vōistlusklassid masinate vōimsusi aluseks vōttes, praegusajal on klassid vastavalt meeste vōimetele. Nii et Triisa on omas klassis liider ja Meeru omas klassis.
see4. jaanuar 2017, 23:54
on ereliukaste klass w üldarvestus alles 36