Sest tänapäeval on palju võimsamaid ja paremaid pille millega sõita. Mingite veneaja rimakatega pole siin küll mõtet kõvatada. Nähtud küll neid vanu pässe kes koguaeg jahuvad "O mees sa ei jõua jawat kinni hoida". Tulge maapeale tagasi vanad pässid tänapäeval on 10x karmimaid asju palju pisema kubatuurigagi seega võite vanaduspõlve edasi pidada ja pöidlaid keerutada.
Rajad on teil siledad ja tolmuvabad, sōidu pikkused 15 - 20. Nii lohakalt ja valesti hūpetelt maandudes, nagu praegu enamus eesti meestest teeb, oleks CZ - ga olnud kindel kabelimats. Vene ajal hūpati igas situatsioonis, praegu on trajektoorid ja raja profiilid kontoris emme poolt paika pandud, et poja ikka vāhem raputada saaks.
No see pole ka nüüd päris adekvaatne mõtteavaldus ikkagi. See CZ oli nii räige sõnnik, et tõesti sellega tuli sõita täpselt nii palju kui see vedel kehv raud seal üldse nende raibe amortide peal täpsusest midagi üldse teadis üks kõik kui palju sai neid amorte seal ka treinud ja jamanud ei oleks. Selge on aga see, et tänane tase on kordades kõrgem ja sellega ongi jutt lõppenud. See, et meil on motospordi kaaperdanud tõesti laus *jebiilikud ning selle põhja lasknud oma täieliku küündimatusega sporti või üldse midagi juhtida on teine teema mille all paraku küll sportlased kanntavad ja 10ne aastaga sisuliselt maailma tipust viimasste sekka langetud MM'il. See aga, et mõne mehe jaoks ei maanduta puhtalt ongi paljus praegune sõidustiil ja see on selle pärast selline, et nii saab kõige kiiremini edasi samas Eesti radade ehituse kvaliteet ja teadmised on ikkagi paari kümne aasta tagune isetegevus millel pole mx mitte just palju pistmist. Mõnel mehel kuuldavasti on see sõidustiil nii käest ära, et need moootikad lähed lausa risti õhus käes ja kuidagi siis saadakse see maandudes häda vaevu heal juhul otseks :D Jube !
äi noh,õige jutt,Mullegi meeldis omal ajal just hüpata ja ka pealtvaatajatel oli elevust küllaga.Sellel ajal polnud seljataga mingeid mehhaanikuid,kõik tuli ise teha ja hea kui klubist rattagi said.
Juba āra unustatud, et ČZ oli omal ajal maailma krossiradade vaieldamatu valitseja. Ka jaapanlastel olid sel ajal krossirattad, mis ČZ - ti kōrval inetud saamatud pardipojad.
Malle-moto on klass, kus ei tohi kasutada mingit kõrvalist abi - sõitja peab ka kogu rattahoolduse ja remondi ise tegema, legendid ise ette valmistama jne jne.
sellest "klassist" sai 60-tel K-125K-ga alustatud aga praegusel aja on ju kõik jupid saada ja eriti viiliga tööd ei tehta.Ei ole süvenenud aga arvata võib,et see klass on just vaesemate jaoks.Edu poistele.
Vanasti klassifitseeriti vōistlusklassid masinate vōimsusi aluseks vōttes, praegusajal on klassid vastavalt meeste vōimetele. Nii et Triisa on omas klassis liider ja Meeru omas klassis.
KOMMENTAARID (20)