Krimi

Paides kaht inimest pussitanud noormees vabastati vahi alt (85)

LISA KOMMENTAAR

advokaadist sõltub palju20. jaanuar 2017, 09:51
kaval advokaat paneb pätile sõnad suhu ja lõpuks jääb kohtus kannataja süüdi
juss19. jaanuar 2017, 21:15
kõige rohkem hirmutab mind see, et kuidas on võimalik et üks kohtuotsus samas asjas on täielik teise vastand. kohtusüsteem on kas täiesti ebapädev või on sinna imbunud kamp, kelle eesmärgiks pole üldse õiglane kohtupidamine vaid mingid muud "omadele" osutatavad head teened ja hüved.
APPI!!!19. jaanuar 2017, 18:03
Mis toimub???? Peovotseeris kes iganes, tapmine pole millegagi õigustatud. Tõepoolest kohtusüsteem on ikka väga vildakas. Milleks me üldse neid kohtuid üleval peame?
meil on19. jaanuar 2017, 17:10
haige ühiskond ja veel haigem kohtusüsteem
mmm.19. jaanuar 2017, 11:14
Tundub,et eestis on liiga palju inimesi,et lastekse mõrvar vabatusse.Mine ja tapa veel mõni ega me laseme su uuesti vabaks.
xxx18. jaanuar 2017, 22:03
Mis riik see on !? Mõrtsukad peaksid eluaegse vangistuse saama, mitte vabaduses olema !!!
INFO18. jaanuar 2017, 21:59
Kinnipeetav teadvustab endale sõltuvusainete kuritarvitamisega seonduvaid
probleeme. Freddy tarvitas vabaduses olles igapäevaselt kanepit ning pani
toime ühe isikuvastase kuriteo kanepiuimas. Ta tegutseb hetkeemotsioonide
ajendil ega mõtle tagajärgedele. Tema suhtlemisstiil ametiisikutega ja
kaaskodanikega ei ole korrektne.
Kui isik on tarvitanud sõltuvusaineid ning tema majanduslik olukord on halb,
on oht inimestel langeda varguse või röövimise ohvriks. Samuti mõjutab isiku
käitumist tema sõprusringkond.
Setu18. jaanuar 2017, 20:46
Ma pandsõ ka Petserih väidse karmanihõ jõudsõ Balti jaama ei olnudki nuga taskus.
MF18. jaanuar 2017, 20:17
See mõrvar tuleb ikkagi vangi saata,kui midagi ei aita lüüakse ta varsti kasti.
mees18. jaanuar 2017, 19:50
ma ei saa aru kas eestis elavad mingid poolearused või. Kuidas saab õigeks mõista inimest teise inimese surmamise eest ja teiseks miks ei ole nendele teistele kes selles tülis osalised olid karistust määratud? Kõik nendest peaksid saama minimaalselt 5 aastat vangistust sellise asja eest. Kui inimestel on kaasas külmrelvad siis on se juba täpselt sama mis ettekavatsetud tapmine. Nad võtsid kaasa endale esemed millega võib teisele surmavaid vigastusi tekitada ja sellest on rohkem ,kui küll. Eesti haledad seadused peavad muutuma. Sest sellise kohtusüsteemiga kriminaalid naervad selle üle. saavad välja ja tapavad edasi.
Teadmiseks 18. jaanuar 2017, 20:01
Mitte üks seadus ei keela kaasas kanda piiramata käibega relvi, millede hulka kuulub ükskõik kui pikk nuga. Seega ei tehtud mitte midagi valesti.
Kas mees ooviks saada karistet nt suguti kaasaskandmise eest? Selge vägistamisplaan ju!
Teadja18. jaanuar 2017, 22:13
MMida seletad, noa pikkused om ikka kindlalt paika pandud, rev- nuga inimene kana ei tohi.
Midagi sa ei tea19. jaanuar 2017, 00:37
Loe Relvaseadust ja ära mõtle asju välja. Nuga on piiramata käibega relv ja piirangut pole.
Muide- ka Katanaga võib käia, kui sa sellega ei vehi.
no nii19. jaanuar 2017, 21:25
ja nüüd paluks meie tublide küberinimeste kiiret reageerimist kommenteerija Teadmiseks taustakontrolliks ja ellimineerimiseks.tahaks praegusel pimedal ajal turvaliselt poest koju jõuda
Juku18. jaanuar 2017, 19:06
Õige eestlane laseb ennast nolkidel ära tappa - tema nolke ei ründa
pro street faiter 1v1 me18. jaanuar 2017, 18:47
Kas te olete rumalad või lihtsalt tavalised külmad eestlased?
Artiklis on konkreetselt välja toodud, et antud noormehele tuldi mitmekesi külvrelvadega kallale ja ta kaitses ennast. Mida te ise teeksite kui 2 nolki teile vastu tulevad nugadega? Tean küll, saaksite tuimalt peksa ja siis nutaksite nagu eided.
Aga18. jaanuar 2017, 19:30
Peksasaamine on üks elu osa - ikka saadakse peksa. Asjaeest tavaliselt. Too tegelane oli ju ise pätt - narkoga tuttav jne. läks klubisse nuga taskus - klubis minumeelest ei ole leivakauplus või lihalett, et kõht tühi, lähed lõikad klubis kääru leiba. Prokurör selle viite võikski riigikogus välja tuua - kui vend ei ole enne oma menetlustoimingutes kurtnud, et tühja kõhuga klubisse läks, lootuses käär leiba lõigata siis ju on ta süüdi - milleks klubis peab nuga kaasas olema? Tapmisele ei ole mitte mingisugust põhjendust. Väljanäeb tont ka nagu tüüpiline oss, ahvimentaliteediga oss.
sass18. jaanuar 2017, 21:11
Su jutt kõlab umbes nii, et mehel on till kaasas ja selle tõttu kohe kellegi vägistamises süüdi. Sinu loogika järgi on raskendavaks asjaoluks, et tal on till varemgi kaasas olnud ja lisaks mõnele naisele selle võlusid tunda andnud.
Nii palju lolle kommentaare- inimesed, MIS TEIL VIGA ON?18. jaanuar 2017, 18:43
Kas te ei lugenud 3 ringkonnakohtuniku argumentatsiooni või ei suuda mõnest sõnast aru saada? Mul on piinlik.
Nii palju siis20. jaanuar 2017, 06:22
3 ringkonnakohtuniku kokkumängust ja haigest fantaasiast. Mõrvari puhtaks pesemine ikka ja jälle.
Mul oli au18. jaanuar 2017, 18:20
kunagi koos olla selle noormehe isaga, vāga tore mees oli . Tema kasutas ka enesekaitseks nuga, aga siis olid natuke teised ajad ja tal tuli kogu kūmme aastat koos meiega olla.
Nii on18. jaanuar 2017, 18:58
Tõsised mehed end klobida ja veel vähem suskida ei lase. Ja ei lasknud ka enne.
Kes teist suskama tuleb- see tuleb igal võimalusel enne ise ära susata.
Pehmode kisa on alati kõva olnud, kuid just pehmod ise on need, kes siis, kui tundub, et saaks karistamatult toimetada, alati karjas kedagi klobida võtavad.
taat18. jaanuar 2017, 18:02
Nii et igal seiklusi otsijal olgu pistoda alati vööl.
Enese kaitse OK , aga kasnüüd peabki ringi liikuma relvastatuna, et kui ründaja noaga, siis minagi põuest pussi, kui ründaja tulirelvaga, siis minul "Maksim" kuulipilduja ratastel taga, nagu "metsikus läänes".
Kalmer5018. jaanuar 2017, 18:09
"toru" taskus, parim lahendi.
Tegelikult on tukk mõjuv argument.18. jaanuar 2017, 19:18
90-nendatel on minult tahetud uut autot käest ära võtta kaks korda, mitu korda on otsustatud ka arvatavasti omastada minu garderoob, mis polnud just odav ja ka mõned väärisesemed + sularaha.
Kindlasti andis asjatajatele tublisti julgust minu 1m 68 cm kasv. See, et olin juba sõjas olnud vend ja mul on kena, suur püstol kaasas- selle peale muidugi ei tuldud.
Võin öelda, et lõbustasin end iga kord ikka kogu raha eest. Kuni selleni, et panin kaks enda meelest hirmsat meest teineteisele peale pissima- et jääks meelde, et pole ilus inimesi tülitada.
Pmt kohendaks siinkohal vanasõna: Hea sõna võidab võõra väe, (aga püstoliga läheb palju kiiremini). Isegi väga kiiresti ja toimub ka mentaalne kirgastumine, milles saadakse absoluutselt selle, kes vaatab toru tagantpoolt, käskudest aru.
Olid ajad, aga olid õiglased ajad.
Mati.18. jaanuar 2017, 18:02
Huvitav, kas siis kohtunik talle otsa ei vaadanud. See pilt räägib rohkem kui tuhat sõna.
Kalmer5018. jaanuar 2017, 18:48
Norm sonx, norm jope. Sieg!
haruldane juhus18. jaanuar 2017, 17:41
Ju ta ikka süütu oli. Meil muidu naljalt õigeks ei mõisteta.
ghjgj18. jaanuar 2017, 19:42
Ju siis süüdi oli ,muidu naljalt õigeks ei m'isteta
vaba aeg18. jaanuar 2017, 17:40
lihunikusellid lahutavad meelt.
!!!18. jaanuar 2017, 17:36
Vabakasva(tama)tuse viljad! Kui noad nii kergelt välkuma hakkavad. Juurdunud teadmine, et minul on alati õigus.
Ei mõista pahameelt18. jaanuar 2017, 17:33
Teleskoopnui on tegelikult terastoru, mille löögi tagajärjel puruneb kolju kui munakoor ja luud kui makaronid.
Külmrelvast, ehk siis noast olete te kõik teadlikud.
KUI minu vastu kasutataks ründes nii üht kui teist, tapaksin ka mina kõhkluseta, sest ründaja on võtnud õiguse otsustada minu elu üle ja minul on sellest hetkest võetamatu õigus ka seadusklikult muide, võtta endale kaitseõigus, mis võib lõppeda ründaja surmaga.
Mingit ettevaatlikku käitumist minu poolt ei saa sallises situatsioonis eeldada. Riigikohtu lahendite põhjal on rünnataval võetamatu, seaduslik õigus lõpetada rünne viisil, mis välistab IGASUGUSE edasise ründe võimalikkuse.
Lisaks ei pea kasutama ründe tõrjumiseks ebakindlat vahendeid vaid võib tarvitada ründaja suhtes kangemaid vahendeid.
Riigikohus on sellisele otsusele jõudnud juba 2003. aastal.
Ja see on väga õige otsus, sest kes võtab õiguse teise elu kallale kippuda, peab saama samaväärse vastuse.
mõneti on sul õigus.18. jaanuar 2017, 19:41
mina olen selline rahulik inimene, ma ei ole oma eluea jooksul, olles nüüd kohe 30, kunagi algatanud ainsatki vägivallategu kellegi vastu. Minuvastu on neid algatatud korduvalt - peamiselt on olnud juhuseid kus ajaveetmise kohas lihtsalt kiilakatest ossidest koosnev pätipunt alustab probleemi tekitamist lambise tülinorimisega - kas ei meeldi neile mu roosa särk või mu ülikond, ka oli läinud sügisel juhus mil pargis istudes ja raamatut lugedes tuli mu juurde üks lärmav seltskond kes hakkas norima - örikas jne, selline, ebameeldiv kontakti loomise soov, hoiakust, kõnemaneerist ja suhtumisest oli aru saada, et see olukord on jama. Kuigi ma ütlesin, et pikk tööpäev seljataga ja üritan rahulikult oma uurimustöö õppematerjaliga tegeleda, et paraku ei saa kuidagi hetkel lävida, kuigi ei sooviks niisuguste kalkaritega seda ka siis kui aega on. Nokkimine ja häirimine jätkus, kuna õnneks olid nad juba mitut inimest seganud ja keegi asjalik kodanik politsei kutsunud, oli see märkamata kohal ja tüübid võeti ette, tõusin vaikselt ja lahkusin. Tunne oli küll, et asi pöödib vägivallaga. Klubides ettetulnud lamp tülinorijaid ei hakka siinkohal kirjeldama, neid juhuseid olnud ikka vast paarkümmend. On teatud kontingent kes käivad ja otsivad tüli, sellised peksjad - vaatavad liigapalju filme, tarbivad narkootikume ja alkoholi ja siis kujutavad ette, et iga naine ihaldab neid ja kui veel ossid praalivad ja lärmavad-kaklevad on nad eriti sillas ja ihaldatud. Nüüd ma siin olen paar tundi uurinud relvaseadust, homme lähen anna taotluse sisse ja kuna mul ei ole ainsat kriminaal või väärtegu hingel siis ma usun, et ma ei pea muretsema. Kujutan ka ette kuidas lärmava ossi sihikule võtan ja nagu üks mainis - kasvõi teise samasuguse ahvipeale pissima panen :)
Kalmer5019. jaanuar 2017, 00:18
Käin aegajalt Viljandis, Rakveres, Paides sõpradega napsutamas ja kunagi ei tülita keegi võõrastest. Rahulikud linnad, milles probla?
Hea Kalmer19. jaanuar 2017, 00:40
Sa ju käid homoklubides, seal muidugi mingit pussitamist permanentselt ei toimu.
No natuke kratsite üksteise nägusid ilusate poiste pärast ja kõik.
Naiste pärast mehed löövad ikka tihti.
19. jaanuar 2017, 00:40
Omad relva, siis pead ka sellest vōimeline tulistama olema. Relvaga muidu ei vehita.
maamees18. jaanuar 2017, 17:09
ei imestanud seda lugu lugedes,sest eesti kohus on minu silmis juba ammu üks pilkenaer ja piinlik häbi.
Kalmer5018. jaanuar 2017, 18:50
Eesti kohus on rippumatu poliitilises tõmbetuules.
Käbi18. jaanuar 2017, 17:06
Pole ka seekord kännust kaugele kukkunud.
ka et inimesed lugeda ei oska mõttega18. jaanuar 2017, 16:47
Ringkonnakohus asus seisukohale, et rünnet süüdistatavale planeerisid hoopis kannatanud, milleks tõid nood endaga kaasa nuge ja teleskoopnuia. Kohus leidis, et olukorras, kus süüdistatav oli kahe kannatanu poolt rünnatud ning mõlemad kannatanud kasutasid külmrelvi, on igati põhjendatud Leppäneni poolne kaitsetegevus sama vahendiga ehk noaga.
sass18. jaanuar 2017, 18:40
Asjalikule vastusele on laotud nii palju negatiivseid?!
18. jaanuar 2017, 16:32
Varsti oleme niikaugel et tapa poo või mida iganes ikka süütu ja alati onenesekaitse aga mida räägivad surnud ,tapetud et otsused ka õiged oleksid või on suur tähtsus rahakotil mis määrab karistusi.
m.18. jaanuar 2017, 16:31
Okei poju, õigeks võidi sind ju mõista, aga tapja oled sa ikkagi edasi. Nii et pole põhjust ka õitseda.
Kalmer5018. jaanuar 2017, 18:52
Enesekaitsex vastase nulleerimine pole tapmine.
m.18. jaanuar 2017, 19:03
Kui võttis elu siis on tapja. Jumal sellistele ei halasta, sest ainult tema võib elu võtta. Jumal pole eesti kohus.
Loe õiget raamatut!18. jaanuar 2017, 19:29
Uus Testament on imelik ja teatab, et endale liiga tegemisega tuleb õndsalt leppida, kuulata orjana ülemust ja täita tema käsud.
Arvan, et tegemist on yttide poolt üllitatud raamatuga või siis vähemalt originaalteksti oluliselt võltsitud mugandusega.
Kuidas ikka võimalik, et Vana Testament käsib kotta tulnud röövli kaikaga maha lüüa, aga Uus manitseb alandlik olema.
Ei usu ;) Seda Uut ;)
12318. jaanuar 2017, 16:27
Nüüd on pätil õigus veel kinni istutud aja eest kompensatsiooni saada mõned kümned tuhanded.
Trw18. jaanuar 2017, 16:18
On ju iseenesest mõistetav, et inimesed käivad ringi pussnoad taskus, igati elementaarne ja kohtusüsteemi poolt aktsepteeritud tegevus.Samuti on teretulnud relvakandmine, soovitavalt kohe,kui seda seadus vähegi lubab
pensionil jurist 18. jaanuar 2017, 16:17
Iga kord,kui nüüd kodunt väljud,vaata hoolikalt ringi. Ja autosse istudes vaata auto alla ka !!
kui18. jaanuar 2017, 16:14
ta poleks varem midagi sellist teinud. siis oleks pidanud ta kinni panema. Nüüd on ta harjutanud ja miks peaks ta kinni panema. Ikka ju õige mees ja saab jälle ööklubides käia enesekaitseks pussid kaasas.
18. jaanuar 2017, 16:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hmm18. jaanuar 2017, 16:26
Need neti ähvardused paraku ähvarduseks ka jäävad :) Vaevalt keegi talle korraliku peksu teha viitsib
tulemus18. jaanuar 2017, 18:15
Kindlasti lüüakse kasti,seda asja juba nii ei jäeta.
Ei usu18. jaanuar 2017, 18:28
Kui tullakse "kasti lööma", kustutab ja õigusega kustutab veel paar tegelast ära.
Küll on tavaliselt sellised "kasti" lubajad arad ullikesed, kes oma paza potsatustki kardavad ;).
18. jaanuar 2017, 16:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Haigla18. jaanuar 2017, 17:09
Ei ,mitte haiged vaid kurjategijad
Sebija18. jaanuar 2017, 16:01
Kas nuga ikka anti tagasi? Inimesel on ju vaja ennast alatasa ööklubides kaitsta.
jep18. jaanuar 2017, 16:00
Õige otsus.
Ründajate vastu peab astuma.
Enamasti saab eestis karistada just ennast kaitsev isik.
Kellap18. jaanuar 2017, 15:49
Mina ei taha siin riigis enam elada,,,pohh kes siia tulevad
arvamus18. jaanuar 2017, 15:48
järjekordne tõestus, et Eesti riigis ei saa ennast turvaliselt tunda, kui sellised tegelased ringi käivad, süüdimatult, nuga teritades
lol18. jaanuar 2017, 15:46
küll see mõrvar oma palga ka saab.
rore18. jaanuar 2017, 15:43
Naljakas küll, et Paide ööklubisse minnes, tuleb enne relvastuda.
Kalmer5018. jaanuar 2017, 18:59
Paides joomas käijes on turvalisem kui minu vallasiseses liinnas.
Nad...18. jaanuar 2017, 19:20
dr. Mõngel18. jaanuar 2017, 15:43
See Tartu ment lasti ka vabadusse, kes seal kurjategijate jõugu lõi. Siiamaani sooritab uusi kuritegusid kuuldavasti.
Ah18. jaanuar 2017, 15:43
Kuidas see reaalne on? Mis toimub? See peab libauudis olema!
lol18. jaanuar 2017, 15:35
parem hilja...18. jaanuar 2017, 15:34
Ringkonnakohtu kolleegium on arvatavasti pädevam kui esimese astme kohtunik. Päris kindlasti ei vabastata Eestis kedagi kergekäeliselt.
Karutapja18. jaanuar 2017, 15:34
Kriminaali teod käivad tema ees ja järel - olgu tema saatus nende tegude vääriline. Normaalne inimene ei lähe noaga ööklubisse - normaalsel inimesel ei teki ööklubis tüli, mida noaga peab lahendama.
ikka läheb küll18. jaanuar 2017, 15:51
klubis on siuke saast koos, et nuga peab kaasas olema
ja siis, et mitte ise saast olla18. jaanuar 2017, 19:48
ja siis, et mitte ise saast olla, selleks on kõige õigem minna "kempsu" mis on saasta täis ning mineja, omades nuga, seetõttu ei lange samale tasemele kus on teda ümbritsev saast? Kas nii või? Minumeelest su loogika longab :)
Ära plära ;)18. jaanuar 2017, 17:38
Olid ajad, mil ööklubides käidi tulirelvadega. Avalikult, tukk värvli vahel.
Alar118. jaanuar 2017, 15:33
Freddyl on õhtuks juba plaanid tehtud- läheb Paidesse ja hakkab nuga andma neile, kellele vaja.
kohtunik18. jaanuar 2017, 15:33
Sellest kaagist te veel kuulete!
Seadus18. jaanuar 2017, 15:26
Teadus18. jaanuar 2017, 15:42
18. jaanuar 2017, 15:24
jube mis toimub siin riigis pätid vabaks aus korralik inim trellide taha
Axa 18. jaanuar 2017, 15:23
Jumala äge värk,paidekad pandi paika,ohmud!
Möh ?18. jaanuar 2017, 15:16
EV tase - kiiruse ületajad on kurjategijad ja peavad tuhandeid eurosid trahve maksma,
korduvalt kriminaalselt karistatud mõrtsukad aga kõnnivad ausa mehena kohtusaalist välja.
sa ära18. jaanuar 2017, 16:31
neid kahte kõrvuta, kiiruse ületajad peavad seni maksma kuniks peest midagi pähe tuleb ja enam ei ületa.
to Mōh18. jaanuar 2017, 17:05
Maksavavad trahvid āra ja sōidavad edasi, kui suure trahvi nūūd tema āra maksis, seda ei saa avalikustada.
Õige kah18. jaanuar 2017, 15:14
nii palju inimesi on ju veel pussitamata.
...18. jaanuar 2017, 15:12
Eesti kohtusüsteem ikka rahvakeeli longab.
Siin...18. jaanuar 2017, 19:25
...tegemist kibestunud punapeast proku merikesega,kes jälle pani puusse.
Täpselt !18. jaanuar 2017, 19:52
Isegi arstid on pätid. Mitmes meditsiinikoolis üle eesti õpib tatikaid kes söövad narkootikume ja oks laiali kiidavad, et nemad on tulevases arstid. Ei taha ette kujutada kuhu see jama 20 aasta pärast jõudnud on. Vist ainult vigastest poolikuajuga frankensteinidest ja ajuvähkidest koosnebki. Siis pole tõesti muud kui Monsantole uus tellimus rohke napalmi tootmiseks teha ja see mädasoo põlema pista.
18. jaanuar 2017, 16:32
Pärnu maakohtu Paide kohtumaja ikka. Ei maksa käed laiali üldistusi teha.
Äge18. jaanuar 2017, 15:12
Tapad inimese ja oled muidu pätt ja kaabakas aga pääsed sutsti vahialt ära.