Igasuguste õelutsejate ja kiunujate kiuste on Oti areng olnud muljetavaldav. Loodame Otilt veel poodiumikohti ja miks mitte ka kõige kõrgemaid. Tubli Ott.
Ma õel inimene tegelikult ei ole ja jube vahava on kui ogier võidab ja ott tuleb teiseks, aga veel vahvam olek nüüd kui ogieril midagi juhtuks ja seetõttu ott monte võidals hoopiski :)
need pulikad mida näppida võivad, pole kuidagi teda aidanud.21. jaanuar 2017, 22:51
No Ottil tuleb igal juhul võitlus veel kastiga, selle sisu näppida ei sa võistluste käigus ja kasti ennast ka vahetada ei sa, kui viga on kastis sees siis seda seal kuidagi korda putitada ei sa servises
Soovitan sulle soojalt osta India auto Tati.Pisike mõnus riist mis ei liigu kiiresti.Pole ka muret pukseerimisega kui ära laguneb, võtad lihtsalt õla peale ning viid remonti.
KURAT KES EI TEA SPORDIST MIDAGI SIIS OTSIGE MINNGI TEINE KOHT KUS HALVUSTADA KUHUGI MUJALE OTT TEEB OMA PARIMAT SÕITU MONTES JA EI RISKI ENAM SEDA ENAM ET TEINE KOHT OLEMAS
Autospordis osalevate firmade üks põhjustest on ju reklaam ja kui su oma sõitja ütleb, et auto on väga haige, siis... Otil ei maksaks ikka kõike välja paisata mis suhu tuleb. P.S. Hyundai on muideks väga hea masin.
Nõustun eile tegi oma ära ja täna ei lähe riskima ja OIGER pressib esi kohale nii et seal võib tulla vigasid mis jätavad ültse tee äärde nii et Ott lihtsalt kulgeb selle ralli ilusti läbi ja kolmas koht onn kinndel kui esimesed üle ei pinguta
T.Neuville pole sakslane vaid belglane seda võiks õhtulehe reporter ikka teada! Vaikselt närvi ajab juba kui koguaeg kirjutad, et sakslane on kiire!! Minu teada ühtki sakslast polegi WRC hetkel!!
Lihtsalt tähelepanuks Teile: Thierry Neuville on Belglane, mitte sakslane. Lipud küll sarnased aga saksa lipul triibud ülevalt alla mitte küljele. Nu lihtsalt teadmiseks. :D
Sellise "tempoga" on lõpuks võitjale kaotust üle nelja ja poole minuti. Õhtulehe jaoks tundub ükskõik kui aeglane aga õigele poole sõit tempokas. Maitse asi.
Enne Monte Carlo etappi tunneb Tänak end hästi. "Alustame hooaja ühe kõige keerulisema ralliga. See on niivõrd raske etapp, kuid tegelikult on Monte Carlos edu saavutamine võrdlemisi lihtne.
"Tema kannul" on ikka suur ilukirjanduslik liialdus küll. Kolme kilomeetri peale 6 sekundiga maha jääda ning R5 auto veel vahele jätta, on ikka midagi muud kui "kannul".
ott läks 15 autona peale ja tee oli päris plägaseks aetud ,see 6 seki pole mingi näitaja sellises olukorras kus testiti pigem uut kaardilugejat kui max kiirust ja kulutada rehve .
mikkelsen ise ju ütles et startis ees ja kohe lajatas, hilisematel olid ikka teised olud. ega tänakul täna ka midagi muutu .... vist 6-dana stardib , nii et eespool minejad teevad kas libedaks või karedaks.
markku alen pole kunagi maailmameistriks tulnud ta on võitnud fia karika 1978 ja 1981 võideti viimati fordiga mm tiitel ja võitjaks oli EALI-i president ari vatanen kes sõitis eratiimis ma arvan et tõsine rallifänn võiks ikka seda teada
Markku Alen oli siiski mingi aeg maailmameister kaheksakümnendatel aga hiljem midagi susserdati tulemustega ja võeti tiitel ära. Seega oli mingi aeg aga enam pole.
lapsukesele võiks meelde tuletada, et Ford on ainuke, kes järjepidevalt osaleb ralli karusellis ja viimane tiitel peaks olema aastast 1981 Marku Aleniga. Paljud firmad on tulnud ja võitnud ning siis puhkavad jalga.( Peugeot, Volkswagen)
wilson lubas 2005i pillid kotti panna ja just sellepärast Märtin psukotti läks. pärast siiski ford sõitis gardemeister ja roman kresta olid pilootideks.aga jah...
KOMMENTAARID (70)