Juba see märgistamise mõte näitab ,et minister on kasvanud tõsiusklikus kommunismiehitaja peres.Nendele ja tollele ajastule oli omane igasuguse kontrolli juurutamise peensusteni,mis ajapikku viis järgnevad põlvkonnad kõigis tonte nägevateks paranoilisteks kommudeks.Aga see on juba haigus.
Küsimused mõtlevale inimesele24. jaanuar 2017, 16:08
Milleks seda kõike vaja on? Kui palju on tarvis selleks koolitada kontrolöre, et jälgida värviliste numbrimärkidega autode liikumist kõikjal üle Eesti ja võibolla koguni piiri taga? Väikeettevõtjad ei tööta mitte ainult suuremates linnades,neid on ka väikelinnades,alevites ja külades. Väikeettevõtlusega on hõivatud omanike kodud,maad ja perekonnad. Ettevõtted on registreeritud kodudesse ja autod seisavad koduterritooriumil ajal,kui pole sõidus. See ei ole äriseadusega vastuolus. Nad maksavad riigile makse , hoiavad suurt osa Eestimaast korras ja tegelikult on ka vabatahtlikud valvurid.Kui nad peaksid kolima linnadesse, siis varsti me enam ei teaks, kes elavad suurel osal Eestimaast, mis keelt nad räägivad ja mida harrastavad. Kas me siis sellist Eestit tahtsime ja tahame lähitulevikus?
20 aastase staazhiga IRL'i valja24. jaanuar 2017, 15:43
Loobuge üldse.Te olete nii lahjaks jäänud,laiali jooksnud ja valesid otsuseid ja valikuid teinud,et mul on häbi.Tõsi,mina olen valinud Paltsi,Pakostat,Alenderit,Partsi ja isegi Mõisa ja need on vist Teie seast juba lahkunud.Tugevamad reformi,ülejäänud tootvale tööle.Ehk suudab siis ref seda vohavat vasakpopulismi kohitseda.
Paljud EL-i riigid toimetevad sedasi,et firma auto on eristatud-mis selles siis halba on?Riigiisadel endil sadu firmasid ja autod kõik firmade kirjas....mäletame,et Maksuamet tahtis neid pihtide vahele võtta ja tulemus-see mees seal enam juhi.
pigem soodustusega soetatud ja eratarbimiseks mitte mõeldud sõiduautode eristamise meede, mis pitsitaks kasutaja eneseuhkust kui majanduslik hoob riigikassa täitmiseks
"Uue" (lapitud ja üle võõbatud) valitsuse stiil. Pohmakas peaga paisatakse lambist võetud "ideesid" orbiidile ja pärast järgmist peatäit hakatakse iseendale soovitama need "tagasi võtta".
on tunne, et selliseid " kummalisi" säädusi mõtlevad välja inimesed, kes on noorepoolsed, kasutavad riigipoolt antud erihüvesid ja plaanivad niikuinii piiritaha elama minna. Visatakse mingit nutsu ka iga uue lolluse eest. Tähtis ju pole, et käiku see " tore" mõte ei lähe. On mõni kummaline seadus tehtud riigitöötajatele endile, põle ju. Siis veel see kummaline Pätsu tümitamine. See ju kõik 100% tagantjärele tarkus. Eks siis oli ka opositsioonierakonnad need kõikse targemad riiki tegema. Lugesin, et isegi sini-must-valge lipp ei kõlvanud siis osadele, räägiti lausa vikerkaarevärvidest lipu peal! Nüüd meid häirib , kuidas mõned poliitikud ei saanud tookord võimule, tore! Nüüd on siis vasakpoolsed võimul, kas on lõbus!!! Enne ei sobinud ükski aktsiis. Nüüd, kus on teisel pool olles suure suuga kokku lubanud MAAD JA RAHVAD, siis raha saamiseks mõeldakse välja ikka säänseid makse, et jumal halasta. Ma olen juhtunud lugema nende kommude tausta ca 100 let nasat. Eks siis ka räägiti teatud kirikutes, kuidas isake tsaar on kullapai, aga näed need vastikud eestlased on kogu rikkuse endale krahmanud. Kuidas ei lasta kõiki peremeesteks ja direktoriteks, ikka sunnitakse töölise elu elama. Eks need olmetingimused olid siis kuidas olid. Eks siis oli ju ka neid, kes eriti tütardel ei lasknud palju koolis käia ja poistel linnas hobusevargaks õppida. Eestimaa polnud ka siis kummist või mitmekorruseline, et kõigile talugi anda.
... siis järgmine... erimärgistada võiks kõik need autod, mida riigikogulane või valitsus rendib maksumaksja raha eest.... siis näeksid kõik lihtinimesed et kes ja millise autoga nende raha eest ringi sõidab. Samuti suurendab selline märgistamine demokraatiat, eelkõige läbipaistvuse osas.
Ettepanek oleks tegelikult märgistada ära KÕIK maksumaksja raha eest sõitvad sõidukid. Sealhulgas ka KÕIK riigi ja kohaliku omavalitsuse äriühingute firmade autod.
see Sester tahab Eesti maksumaksjatele panna selle autonumbrimärkide vahetamisega panna ja millise riigilõivu ta loodab kokku kraapida nende numbrite välja andmisega?
Reede õhtuti oleks Tallinna ja Otepää vaheline tee lausa kollane nendest numbrimärkidest ja sama korduks pühapäeval tagasisõidul. Kindlasti on vaja neid asutuse autosid märgistada.
Praeguse valitsuse ideed ja seadused lahendama firma auto "probleemi" ise : Eestis pole neli aasta pärast mitte ühtegi privaat sektori firma. Prioriteet 1 et valitsus jääb võimule : on vaja kiiresti hakata maksama vürstlik sotsiaalabi et saama hääletajad. See pärast järgmise aasta väljakutse on et kuidas saama joodikud ja narkomaanid visiitile valimiskabiini valimispäeval. Buss transport + hääletamise pärast pudel vodka?
Tahavad kulusid kokku hoida ise samalajal tekitavad ettevõtetele lisakulu. Alustagu ennekõike ministrite ja riigikogulaste kuluhüvitiste eest ostetud autode märgistamisega...
Kas tead mis see OÜ on? Paljudel väikefirmadel ei ole selle käibemaksuga midagi pistmist, nad ei olegi käibemaksu kohuslased ja ei saa ka käibemaKsu tagasi nii, et käibemaksuralli on suurte haide pärusmaa.
Mida tead OÜ-st? Ilmselt mitte midagi. Kust peaks tööd leidma inimesed,kes elavad maal või väikelinnades? Kust peaks abi saama inimene, kelle kodus on vaja teha remonti? Kui ma ise ei ela Tallinnas, kas peaks tulema pealinna mõnda ettevõtet otsima? Kohapealsed väikeettevõtted ongi OÜ-d. Olen tellinud teenuseid, ametlikult,arved on olemas. Maksnud olen ülekannetega. Mulle pole keegi pakkunud mustalt teenindamist, kuigi olen pensionär ja mitte väga noor. Mis puutub aga autonumbrite värvimisse, siis ma ei mõista, mida nende värviliste numbritega pihta hakata? Kes nende liikumist jälgima peab ja kuhu teatama? Kui mõni töömees tuleb laupäeval ja pühapäeval vannitoa põrandaplaate vahetama, kas ta siis ei tohi sõita autoga või peab tellima takso? Ja lõpuks- mis kogu see jama riigile maksma läheb?
Ju siis teema ongi välja käidud aruteluks. Arvamusi on erinevaid. Ja nii selguvadki tulemused. Ehk loobutaksegi, kui ei peeta vajalikuks ja mõistlikuks. Erinevaid võimalusi on.
Kunagi, EV alguses olid riigiautodel (ministrid, linnapead, maavanemad ) numbritähed AAA. Kollased numbrid võiks olla taksodel, nagu on Lätis, oleks piraattaksosid võib olla vähem ja riigile tuleks mõni lisaeuro maksude näol
firmaautode märgistamine oleks mingis mõttes õige. Poleks mingit keerutamist ning valetamist. Samuti peaks olema taksod teist värvi numbritega nagu nii mõneski Euroopa riigis. Aitaks igasugu piraattaksode vastu päris hästi!
KOMMENTAARID (41)