Super Bowl LI. (ADREES LATIF)

Supplementreviews´i veebilehekülg on tulnud välja põneva statistika, kus lahatakse nädalavahetusel toimunud Ameerika jalgpalli tippsündmusel Super Bowlil toimunut. 

"Ameerika jalgpall on suurepärane kombinatsioon strateegiast, põnevusest ja atleetlikusest," alustas artikli autor. "Ma ei vahetaks Super Bowlilt saadud elamust, millegi vastu, isegi arvestades seda, et puhast mänguaega oli vaid 16 minutit ja 4 sekundit." 

Selgus, et reaalsest 64 mänguminutist (k.a lisaaeg) oligi reaalselt võistlusmomenti veidi enamaks kui veerand tunniks. Reklaame ning sponsorklippe näidati aga üks tund, viis minutit ja viis sekundit. Lisaks läks kogu muu möllu peale veel umbes kaks ja pool tundi. 

(supplementreviews.com)

Samuti pani loo autor tähele järgnevat:

  • Kõike pikem katkematu mänguosa kestis 15 sekundit
  • Kokku pandi pall mängu 178 korral ning ühe seti kestvus oli keskmisel 5,47 sekundit. 
  • Kokku näidati Super Bowli ajal umbes 130 30-sekundilist reklaamklippi. Kui iga selline osa müüdi näiteks viie miljoni dollari eest, siis see tähendab, et iga sekundi eest, mil pall mängus oli, maksti 667 351 eurot. 

Jaga artiklit

4 kommentaari

K
Kasutaja  /   13:35, 8. veebr 2017
Mängu tempo ja ülesehitus on fundamentaalselt erivev jalgpallist. Samavõrdne kui males mõõdaks ära ainult selle kui nupp on liikumises.
S
Statistik  /   10:49, 8. veebr 2017
Jalgpalli MM-i finaalis mängiti jalgpalli veel vähem aega. Kokku tehti mängu jooksul 974 lööki pallile keskmiselt 0,13 sekundi jooksul mis teeb kokku 2 minutit ja 3 sekundit . Ülejäänud aja palli ei mängitud, pall kas lendas või seisis.

Päevatoimetaja

Kristin Aasma
Telefon 51993733
kristin.aasma@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis