Eesti uudised

OH SA PAUK! Loe, kui suur on Siiri Oviiri pension! (238)

LISA KOMMENTAAR

Kel1. märts 2017, 17:40
õnn see elagu, kel tervis tuu teku tüüd, Oviir saab parajalt, aga teda ülalpidajad saavad vähe.
veteran28. veebruar 2017, 20:41
Las määrib minu pensioni kah omale võileivale, varsti sööme koos tagumikuga mulda ja oleme hästi võrdsed.
veteran ile1. märts 2017, 08:47
Kust sa nüüdsel ajal vorsti saad, ütle minule ka, oleks kohe mitu kilo võtnud. Vene viisa lõppes ära sealt ma ikka sain.
ss28. veebruar 2017, 17:48
suudeti jälle päev ära rikkuda
miks peab sellest üldse rääkima?
SAAGU SIIS JA OLGU ÕNNELIKUD
mina oma 400 ga ka õnnelik
hea,et üldse saan
Tülgastav ülekohus28. veebruar 2017, 16:37
Kas teised inimesed on vähem väärtuslikumad,kes rügavad päev läbi ja on oma kätega tööd teinud lisaks muud lisa tööd,ükskõik mis ametis,ka tervist kahjustaval .Kui inimene on tööl elu aeg käinud peavad ka võrdselt pensioni saama.Kes tööl pole käinud saagu mitu korda vähem.
pensionär28. veebruar 2017, 16:09
Ootan aega,millal Eesti Vabariigis töötanud inimesed saavad kasvõi 2000.-euri kuus!
mees28. veebruar 2017, 15:45
pension ära võtta28. veebruar 2017, 15:44
Kõigil riigikogulastel ja juhtidel suur lisa pension ära võtta ,kes on kohtu poolt karistatud,valega vahele jäänud.
Kui riigikassa põhja läheb, siis puuksuhaisu saama tunda ainult meie, s.o.28. veebruar 2017, 15:19
lihtsurelikud, küll nende palgad ja pensionid osatakse jälle varakult n.ö. külmutada
ja kõik on OK.
Käppa imeme praegu juba ja jäämegi seda tegema.
Me ei vajagi OMA RASKE TÖÖGA välja teenitud PENSIONI kelleltki kingitusena saada,
vaid maksku needki SANDIKOPIKAD ausalt välja, ärgu mõnitagu ega lollitagu oma rahvast.
Al.01.01.1998. kuni tänaseni on meeletud pensioniõiguslikud staazi aastad töörahvalt ära röövitud
ja küsigem, kelle tööloleku ajal tehti selline seadus?...
ega siirigi28. veebruar 2017, 14:25
täpsustan28. veebruar 2017, 14:21
Aunaste ütles, mul oli valida, kas tv ja vanadekodu või tv ja Riigikogu.
HS.28. veebruar 2017, 11:21
Mis tal viga naerda kui mitte midagi tehes saab 4000€ kuus. 400€ eest kuus ta vaevalt nii rõõmus oleks.
130 eurot toimetulekuks...28. veebruar 2017, 10:56
on kehtestanud meie riik piiri tavakodanikele. See teeb päevaseks võimalikuks kuluks pisut üle 4 euro. Kutsuks riigikogulasi üles "Teeme ära" raames elama kuu aega selle summa piires (NB! Lapse rahakassa kallale ei lähe, ämma juurde ei koli ja valijate juures söömas ei käi!).
Mis loeb nendele mingi üleskutse?28. veebruar 2017, 12:41
Kas keegi jõuab iga riigikogulase taga kõndida, et kontrolliks, palju ta siis päevas kulutab seda rahakest? Sinule muidugi üteldakse, et saab küll 130 euroga hakkama ja jääb veel ülegi.
saavutus..28. veebruar 2017, 10:25
mõelge kui palju kasu on Siiri toonud eesti rahvale et veel ka nüüd saada tegevriigikogulase summat kätte...Noortel on kuhu pürgida....Aga rahu-varsti on riigikassa tühi ja siis on ka Siiriga puuks!
reku28. veebruar 2017, 09:26
Ja siis imestatakse, et miks kodanikud ei soovi makse maksta ja hiilivad igal võimalusel kõrvale. Kommooon. Väga rumaled, kes maksavad ausalt.
siiri pärast28. veebruar 2017, 16:50
hiilid või, totu? Oviir töötas riigikogus ja Euroopa parlamendis, sealt see suur pension tulebki. mis see teid torgib? kui hiilite maksudest mööda, ei saa enam niigi palju pensioni, kui praegu. tõelised põhupead, tõesti!!!!
baavian28. veebruar 2017, 08:52
ta peaks ju 70.a pensile minema nagu tal vanamees soovis või oli see 75.isegi
..28. veebruar 2017, 07:36
meilon ikka imelikke soovitajaid, et tehke ka tööd ja nähke vaeva,alaaaa.lalllaaa jne....kust küll tulevad sellised soovitused, asi on ikak selles,kui on tarvis igal erialal töökohti, siis peaksid nende palgad ja hiljem ka pensionid olema normaalsemas skaalas, mitte 1000 kordsetes vahedes.Tekib küsimus, mitme ajuga siis 1 tähtsam tegelane ikka töötama peaks, mitte siiski 1 ajuga, kust küll tulevad sellised tegelased, kel on 2 ....ja rohkem aju, imelikud siiski.Teeis ettepaneku, alla inimväärset elu võimaldavad palku saavad töölkohad kaotada, jätta prominendid.Riik saaks hõredamaks omast rahvast, asemele saaks segunev rahvus, super ju, sest tulijaile võimalsatakse kõik lõunapausidega keeleõppest alates korraliku korterini välja ja töökohani, omamaalased käigu santidena edasi.
Proks128. veebruar 2017, 08:39
Huvitab ikkagi, kuhu meie paljukiidetud riigist rahad on kadunud?
hehh28. veebruar 2017, 06:34
suht kesine penss ju. iga vähemalt miljoni paigutanu saab sama raha kuus täiesti riskivabalt ja pole vaja mingeid pensione ega sekeldamist äpardunud riigi ametkondadega.
hh28. veebruar 2017, 06:09
Kus on see erakond, kes räägib sel teemal kaasa? Ei võta keegi vaevaks, sest ei tohi saagida oksa, millel ilutsedes saad tulevikus megapalga ja pensioni.
Érakond X, räägi asjas kaasa : kas Eesti peab üles ehitama rikkurite kasti maksumaksjate arvel, makstes mitte millegi eest üüratuid palkasid, pidama üüratute eripensionidega ülal terveid karjasid neid, kes on kaua õppinud ja osanud omale tooli nihverdada.
Palgad palkaeks, isegi seadusi ei saa riigis tehtud, sellest on vaja meedias kaevelda, et rahavas ise teeks, sest TOOLID on ilutsejate käes.
Erakond X, kus sa oled? Lubad ju enne valimisi igasuguseid lollusi. Luba nüüd. et sinu erakond lõpetab maksumaksja raha laristamise ja riigivargused.
Aga tegelikult28. veebruar 2017, 08:15
ei aita muu kui rahvas ise peab vastu hakkama. Ja mitte internetis, tegelikult ja kohapeal, Toompeal.
Aga tegelikult miinustajale28. veebruar 2017, 17:39
Kesse l oll siia miinuse pani? Sinuni nagunii see hea elu ei jõua. Enne tuleb isl am või paremal juhul Putin.
Kaitses.27. veebruar 2017, 21:26
Ja siis tahetakse politseinike ja kaitseväelaste väljateenitud aastate pension ära võtta mis on keskmiselt 740 €. Pthüi...
Pj27. veebruar 2017, 22:02
Tegi ikka rasket tööd ka! Kui Eesti inimene käib tööl välismaal peab ta ühe riigi pensionist loobuma. Ju poliitikutel omad seadused nad ju ise neid teevad!
?28. veebruar 2017, 00:32
Kes loobub? Mina tean mitut Soomes aastaid töötanud meest, kes saavad nüüd lisaks EW pensionile ka Soomest mõned sajad pensionile lisaks.
Vastan to ?28. veebruar 2017, 08:17
Mina saan Eesti ja Soome pensioni. Ja mitte Soome pensioni lisaks, vaid Soome pension on kordades suurem. Pigem on Eesti abiraha lisaks.
Poliitikud panid plagama kõrge palga päeale27. veebruar 2017, 22:39
jälle valetavad?27. veebruar 2017, 20:44
oli ju juttu et mingit eripensionit enam pole? Meie riik pole nii suur et kõiki muidusööjaid surmani ülal jõuaks pidada see käputäis miinimumi saajaid! Kaua võib?
Arvamus27. veebruar 2017, 20:24
Oviir ütleb, et ega pensionit ei kingita, aga minu arvates on tema pension küll lausa kingitus.
Jah28. veebruar 2017, 13:04
see tädi ei ole elus mingit tööd teinudki peale laua taga istumise ja pläägutamise. Kas see riigikogulase töö on mingi töö, käivad kohal nagu tahavad, puhkavad, reisivad ja see ongi nende arust töö tegemine. See Ülemkohtu abi töö ei olnud tal ka mingi eriline töö, keetis kohvi ja otsis dokumernte
Kohutav27. veebruar 2017, 19:50
ebavõrdsus. Samas eemal on tele2 kuulda ainult SUUDERIT,mitu päeva järjest, vastikuks muutub. Lapsena läks telekas vastikuks , et ühed-samad spordisaateid lugesid, see tele2 läheb selle suuderiga sama teed
Al Bundy27. veebruar 2017, 20:49
Mis see Suuuder siia puutub? Või on lihtsalt vastik?
Suuder on ainult reporteris,kanal2 (tund aega!)28. veebruar 2017, 12:39
ja kui sulle ei meeldi,vaata kanal3 uudiseid.
Samas jälle sellel artiklil pole Suuderiga seost.Ära mine isiklikuks.
Lisaks veel väljendu vähemalt korrektselt,Suuder on kanal2,tele2 on mobiilside firma.
on sul28. veebruar 2017, 16:53
abi vaja? võta algatuseks lonks külma vett.
maamiis27. veebruar 2017, 19:38
ma ei saa aru milles küsimus ?Enamus rahast mis ta saab tuleb ju mujalt siiia sisse ! See ainult tugevdab riiki !Kas me oleme riiki sissetuleva raha vastu?ta ju tarbib seda peamiselt siin!
muusa27. veebruar 2017, 20:01
maamihe kommentar kinnitab väidet, et mats jääbki maksiks.
1, mida rohkem tuleb raha mujalt sisse , seda kõrgemaks tõusevad hinnad
2. Raha tuleb EList sisse , sest me maksame selle raha kümmet sorti maksudena eelnevalt sinna.
3. Kui turul on raha rohkem kui kaupa , siis hakkab majandus kokku kukkuma
Vastutaja27. veebruar 2017, 20:49
Selliste asjade juhtimisega peabki tegelema riik!
Kaitses.27. veebruar 2017, 21:28
Maamiis, sa ei saa arru, mis toimus, tuu om mi uma raha, tola...
ärge nüüd naljatage....27. veebruar 2017, 18:42
meil on kõik võrdsed. oviir on muide väga ebameeldiv rikas naine.
Kaitses.27. veebruar 2017, 21:29
Mul on ainult küsimus, miks Oviirid, Mihkel ja Siiri omavahel vene keeles räägivad?
mkmk27. veebruar 2017, 18:39
miks üldse sellist asja kirjutada.kui riik arvab ,et lõugade lõksutamise eest väärib ta seda ,siis antku tuld ja need kes tõesti tööd teevad saavad lihtsalt sente ja hea kui üldse pensionini jõuad
maiken27. veebruar 2017, 17:22
miks koheldakse riigis inimesi nii ebavõrdselt? Riigikogulane ei vastuta mitte millegi eest Isegi tööl ei pea kohal käima. Molutavad kusagil ringi,põhjendusks "ülipingeline töö "patrtei tagatoas. Hullem veel kui kirikus pihil käimine Parteigenosse loeb sõnad peale,millist nuppu ja millal vajutada .
Vastutamatud,neist ei sõltu ju midagi .Mida vähem teevad,seda kasulikum rahvale,sest sealt ei tule ju mingit mõistlikku otsust . Üle üksteise ronitakse Brüsselisse,et veel enam kokku kraapida .Pension peaks Eestis ikka olema proportsioonis tavakodaniku omaga . Need eripensionärid ei tee kuidagi 8-10 korda enam tööd. Ainus,mille poolest nad vaesed on,on ausus.
artikli pealkiri oleks27. veebruar 2017, 16:47
pidanud algama sõnadega: oh sa puuk!
27. veebruar 2017, 16:37
vana punane puuk,ja vanamees täpselt samasugune.
Johannes27. veebruar 2017, 18:27
Kui nüüd võrrelda Kersti kaljulaiu pensioniga, siis Oviiri pension on väga nigel. Kaljulaiu pension on EL -s 12a ametniku staaši eest üle 10000 euro kuus( mitte aastas). Lisame siia veel presidendi ametiaeg koos Maksimovskiga ja surmani riigi ülalpidamine kõigi soodustustega .
Paneb vist mõtlema!
vene aeg on mõned kommunistid27. veebruar 2017, 18:43
ja eesti aeg muutuvad täiesti sini- must- valgeks.
Vastikud28. veebruar 2017, 18:47
on need pidevalt värvi vahetavad amööbilised
no27. veebruar 2017, 16:36
saite jälle toita oma kadeduseussikest! Õhtuleht juba hoolitseb selle eest; kui toitu napib, söödame kellegi jälle ette!
Klassivahe27. veebruar 2017, 16:28
tekibgi siin pensionäridel,kes saab 250 ,kes 300 ja natule rohke 400 e, kes 1600-4000 e ja siis meie väikese palgalised pensionärid peavad veel olema õnnelikud,et ei ole veel nälga surnud ,sest tõusis bensiini hind ja sellega tõusis ka toidukaupade hind ja keskerakond rääkis,et armastab rahvast,aga ise teeb kõik ,et vaestel pensionäridel oleks kehv elada.Raha mängib elus suurt rolli.
27. veebruar 2017, 16:06
Et siis seesama Siiri Oviir selgitas mingis naistelehes, kuidas ta omale maja sai. Et ostis või muretses seal majas elanud peredele uued eluasemed ja nii saigi. Igaüks, kes on elanud nõukogude okupatsiooni viljastavates tingimustes teab, et niimoodi ei olnud võimalik toimetada. Või kui, siis ainult väga nomenklatuursetel ja ustavatel inimestel äkki...
Tuulekesele27. veebruar 2017, 15:45
Kuidas saab nii rumala mõttega kommentaari kirjutav inimene saada nii kõrget pensioni ?
küll tahaks ka olla hea inimene27. veebruar 2017, 15:01
ja kiita neid kõrgestitasutuid, aga kadedus ei lase.
Mees27. veebruar 2017, 14:40
Eesti rahvas ise lubab seda elu nenndele! vaga lihtne!
Pureva27. veebruar 2017, 15:43
Midagi ei luba. Nad ise kirjutavad omale nahaalselt !
27. veebruar 2017, 14:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sinule27. veebruar 2017, 14:44
Kulla inimene sa vaata milline kitsekari on ümber sinu. Viimased rassistid, p---e lakujad jne. Nendel pole midagi hästi, Putin on halb, Kaljulaid on halb, vene riik on halb, eesti riik on halb jne.
Ellen27. veebruar 2017, 13:58
Mina saan ka ja isegi tsut rohkem ja seda terve aasta jooksul kokku arvestatuna, vot!!!
Organitest27. veebruar 2017, 14:05
Kuidas sul nii palju õnnestub saada? Kas ikka maksud makstud?
Jaa27. veebruar 2017, 13:57
kõik olete ise süüdi oma balti ketiga.
/........../27. veebruar 2017, 13:29
Päris kurb mõned peavad imeväikse pensioniga läbi ajama !
tom28. veebruar 2017, 13:06
aga see ongi solidaarsus eesti moodi,80% pensionäre saab c 300. Ja naiivsed arvavad,et oleme ühtsed ja hojame kokku?
ja27. veebruar 2017, 13:15
nüüd on nad uhked ja õnnelikud.ise tegid neid seadusi,ise naudivad nüüd rikkana elamise rõõmu.inimeste pension tehti selline,et tuleb pead murda,kuidas sellega ära elada.poliitikud on ikka ausad küll,ennast hätta ei jätnud.võiksid ju natuke ausamad ka olla,mõeldes teiste vaeste peale.tööd me oleme teinud ju kõik.
nojah27. veebruar 2017, 13:12
sealt on mida maha võtta.
Vanatoi.27. veebruar 2017, 13:10
Mina olen juba selles eas, et rahul oma kahest riigist saadava pensioniga. Moderaatorile ei meeldinud, et saan tiba alla tuhande. Ära elan küll. Soome lisa on tegelikult suurem kui Eesti pension. Seda aga ütlen, noored. Teie peate ise endale oma õigused välja võitlema. Olen seda varemgi kommenteerinud. 25 a. on rahvast vaid lubadustega kurnatud. Kui jäätegi netis kommenteerima, garanteerin järgmisedki 25 a. teile lubaduste rohket elu. Mõelge, muidu jääte sellestki ilma, mida praegused penskarid saavad. Näis, kas nüüd läheb läbi? Kui ei, siis tean, kellele kuulub ÕL.
Indrek227. veebruar 2017, 12:58
Küll vikatimees peagi selle suu sulgeb.
27. veebruar 2017, 12:53
ah see on kökimöki võrreldes presidendi proua tulevase pensiga, irw
Kalkulaator27. veebruar 2017, 14:08
Ta sai ka 400 000 lahkumiskompensatsiooni. Lisaks on palk 5+12 tuhhi, et nälga ei jääks.
kõõga27. veebruar 2017, 12:44
Eelpool nimetatud eliitpensionärid on eesti ühiskonna vereimeja?
kõõga27. veebruar 2017, 12:41
Eks nendele eripensionäridele kogu pensionifondi raha läheb ja teistele jäävad tühjad pihud.
Tillu27. veebruar 2017, 14:09
Pankade kasumitest moodustavad eripensionid vaid mikroskoopilise osa.
kõõga27. veebruar 2017, 12:38
Miks nad siis ka nii hirmsasti Brüsselisse ronivad. Selge , et raha pärast.
ongi nii27. veebruar 2017, 12:35
Pole paha, 7 tuhat perepeale, kellele ikka vähe, kellele müstika. Kogu elu ongi müstika, kus rolli mängib hoopis muu, kui tarkus ja haridus. Võime haista kuulsust ja tähelepanu, sellega kaasneb ka kõik muu.Nemad peaks jälle tänulikud olema Savisaarele, kes neid upitas ametiredelil, kui kõik käes, siis hülgame sootuks.Nagu Viljakegi tegi.Nooruses oli kõik üks punt.
Mis moodi27. veebruar 2017, 12:08
On see umbes pu.uk tavainimesest umbes 15X parem, et talle umbes 4000 eurot makstakse?
Tulge mõistusele27. veebruar 2017, 11:56
Kuulge TEIE, siin kõiki sõimates laiskuses ja jumalteab milles veel. Andke endile aru, et kogu rahvas ei mahu poliittehnoloogide armeesse mingi valemiga.Olgu nendel või mitu kõrgharidust, loeb tutvus, nahaalsus, eneseupitus.Kui kõik oleks Toompeal või Brüsselis, kes siis tööd teeks, ainult, et sellel pole riigi silmis väärtust, millest nad ise toituvad. Kaasaja tarkus kisajatel-õigustajatel ongi populism ja silmakirjalikkus. Ehk siis suures plaanis-TEIE TEHKE, MEIE NAUDIME VILJU!
Aga vasta27. veebruar 2017, 12:02
Miks poliittehnoloogil peavad olema nii suured sissetulekud võrreldes näiteks tavalise tehnoloogiga?
12:02nii lihtne see ongi27. veebruar 2017, 12:48
Seda peab nendelt endilt küsima aga tehnolooge on ju igat masti, mis ei kuulu kõrgelt maksustamisele tõenäoliselt. Ei ole midagi õilsamat parteisiseselt tehtavast tehnoloogiast, see on fakt. Nad ongi ju ise ennast riigikogu kaudu väärtustanud seadustega, ehk poliittehnoloogiaga, mida teistel teha pole võimalik.
To tulge mõistusele28. veebruar 2017, 19:43
Sel lihtsal põhjusel et nii suur vahe on inimese ja inimese vahel, tulin ammu Soome elama. Ja siis räägitakse suure suuga Eestis, et ootavad eestlasi koju. Kas see on mingi nali? Kel väikesi lapsi ei ole siis see rahvas enam tagasi ei koli. Jutt ja loosnugid on üks asi, reaalne elu on hoopis midagi muud.
Hakkavad mahtuma27. veebruar 2017, 12:10
Valus on, aga piqi peab perce minema!
Siisike27. veebruar 2017, 11:45
Kui tavainimene ei või kahest riigist korraga pensini saada, miks siis tema võib
11:45 vana tõde...27. veebruar 2017, 12:01
...seadused on tavakodanikule, mitte parteidele ega valitsusele.Nemad elavad oma jumaluste riigis, kus kõik on lubatud.
Siiske!27. veebruar 2017, 12:19
Tavainimene tohib kahest riigist korraga pensioni saada. Isegi rohkematest riikidest tohib.
27. veebruar 2017, 11:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ise, ise27. veebruar 2017, 12:06
Ised on kõik sealauta lukutaha pandud, kust seaduste tegemistele ligi ei lasta. Need koored on ka otsas, närime muru, kuniks sedagi jätkub tanki roomikute all. Maapiirkonnas on murud ammu asendunud nõgeste ja takjatega, mida hambutud vanad mäluda ei jaksa
Tädi Maali27. veebruar 2017, 11:41
Delfist lasti Oviiri kohta artikkel kiiresti kõrvaldada!
Kasulik27. veebruar 2017, 12:03
Delfi on muutunud võõrvõimu tallalakkujaks!
aga27. veebruar 2017, 11:32
miks neile nii palju makstakse? see on ju absurdne
Teisiti27. veebruar 2017, 12:04
Miks teistele kodanikele nii vähe makstakse?
...27. veebruar 2017, 11:28
ursula27. veebruar 2017, 11:21
Siiri m,ees Mihkel saab ka vähemalt 3000 eurot. Seega koerale toiduraha peaks jätkuma.Kokku saavad 8000 eurot KUUS ! Mina näiteks 4000 AASTAS !
Aigu27. veebruar 2017, 11:29
Austa tööd ja näe rohkem vaeva , siis jõuad ka sina kunagi Siiri tasemele.
Aikule27. veebruar 2017, 22:07
Diagnoos: Lootusetu juhtum! Mõtlemisvõime puudub!
to Aigu28. veebruar 2017, 23:12
Keskerakonnast sai europarlamenti ja siis seal olles hyppas yle refi....koos kellegi Viljaga...Häbi! Refis poleks nad europarlaamenti pääsenud....Karma on bitcch.
3000+400027. veebruar 2017, 12:08
Kuda sa 8000 saad? Ma küll ei saa, liida kudapidi tahad...
lihtinimene28. veebruar 2017, 23:14
ei oskagi nii suuri numbreid kokku liita, see on öeldud ilma irooniata.
Kahe aasta pensionit ju ühe aastaga kätte ei saa...
penskar27. veebruar 2017, 11:21
Selle summa pealt tuleb tulumaksu tasuda ja ikkagi jääb palju laristamiseks. Ega teispoolsusesse krabisevat kaasa vii...Ei kadesta, sest minul on hea uni ja tervis kah enam-vähem, ei pea muretsema üleliigse raha pärast... On palju eakaid, kel säilinud hingerikkus ka vähese pensi juures ja see loeb.
ei tea,27. veebruar 2017, 10:59
kas see teade vaeseid pensionäre peaks rõõmusama või eluisu hoopis ära võtma.
raudselt rõõmustab,27. veebruar 2017, 11:07
sest kui minu kaasmaalasel ,kes saab 4000€, läheb hästi, siis hakkab ka minul 300€ sel peagi hästi minema !
kes nii karjuvat ebavõrdsust saaks muuta, 27. veebruar 2017, 10:53
need ei taha, istuvad ju samal reel, teistel pole võimu, et muuta.
Ats27. veebruar 2017, 10:51
Mida teha sellise summaga kuus...
Maastur27. veebruar 2017, 11:05
Eks ikka osta ilusaid välismaa asju!
Lendur27. veebruar 2017, 11:26
Ei usu, et sinusugused lapsed Europarlamendis peale välismaa(?) asjadest unistamise muud suudaks teha ja kolme päevagi istuda saab, kui lasteaed sind sinna valida saaks!
Naerma ajab see, et meie krabajad endale kordi suurema pensi peale enne muud juba mõtlesid ja enamus muu töö hoobilt unustas!
Konsumeerida27. veebruar 2017, 11:38
Konsumeerida,konsumeerida kuni maakera kokku variseb
27. veebruar 2017, 10:46
Kohe peab seda vaest rahvast mõnitada saama:Arvake nüüd ise, kui positiivselt see enamus rahvale mõjus??
Kommentaarid, kommentaarid, kommentaarid!27. veebruar 2017, 10:34
No mida neist kasu ka on? Visati jälle üks kont rahvale närida. Riigipöörajaid rahvast nii kui nii ei ole. Ja nii kogulased eesotsas, ratsutavadki rahumeeli rahva rahakottide otsas. Sedaviisi on jahutud juba 25 a. jahutakse teinegi 25 veel.
Pensionär27. veebruar 2017, 10:33
Kuidas on ikkagi nii, et Eesti riigist saad kõrgemat pensioni, kui EL parlamendis kogu Euroopa asju ajades. Miski on mäda siin Eesti riigis.
Lihtsalt27. veebruar 2017, 10:25
vastik lugeda , missugune ebavõrdsus meil valitseb--hakka või nõuka aega tagasi igatsema ja sellisele kõõmale mõistusevastane pension !
pole see mingi ebavõrdsus27. veebruar 2017, 10:28
Probleem on hoopis selles, et kui meie,tavainimesed, rohkem ei pinguta, siis võib juhtuda see jama, et me ei suuda oma parimatele poegadele enam sellises mahus pensione välja maksta ja jääme häbisse.
28. veebruar 2017, 13:51
Enne jäetakse tavainimesed pensionitest ilma, nagu puuetaga inimestega osaliselt juba on tehtud, põhjendatud ootuse printsiip ei kehti sugugi kõigile.
lihtsalt'ile28. veebruar 2017, 23:20
kahepalgeline, valeliku käitumisega.Europarlamenti pääses keskide nimekirjas. Reeturliku käitumisega läks refiparteisse. Suur häbi sm Oviir.
eripension27. veebruar 2017, 10:17
Oot aga eripensionid kaotati ju ära? Oli ka nimekirjas ministrid ja riigikogulased. Kõik pidid nüüd võrdsed pensioni saama. Sel juhul palun kõikidele pensionäridele 4000 pensioni anda. Ebavõrdsus kadus ja ka eripensionid.
E-penss27. veebruar 2017, 10:27
Eripensionid ei ole vajalikud niigi suurte palkadega töökohtadel. Suure palgaga saab ju vanaduspõlveks säästa ja investeerida? Kui seda aktiivsel tööajal ei tehta, siis ollakse ise süüdi.
Näiteks politseinikel võiks soodsam pension säilida.
sa said valesti aru27. veebruar 2017, 10:32
Ära kaovad eriti väikesed pensionid ,nagu 200, 300 ja 400, sest riik hakkab nende maksmist häbenema. Lihtsam on need kaotada, sest nende saajad pole nii kui nii riigi heaks midagi teinud. Jäävad alles korralikud 3000-4000 € sed pensid. Siis saame ka Euroopas jälle kiitust pälvida.
Pilv27. veebruar 2017, 10:53
Muide, Euroopa jõukamates riikides (kuhu ka Eestit kümmekond aastat tagasi lubati EL poolt lennutada) ongi tavapension 3000! Isegi soojas aga raskustes Kreekas saab penskar üle 800 kätte ja suured on ka muud toetused.
Tuuleke27. veebruar 2017, 11:12
Vähemalt üks inimene, kes reaalelust ka aru saab. Tõesti, tõesti, meie tavapension ongi 3000 €. Vaid mõned vähearenenud ja laisavõitu elunautijad on jäänud 200-300 euri vahemikku.
15 aasta jooksul27. veebruar 2017, 14:19
Veel on 5 aastat aega.
to eripension27. veebruar 2017, 12:49
kaotati küll,kuid need,kes juba said,need said.Praegused kogulased ja muud nominendid enam eripensioni ei saa,samas saavad nad ikka oma "lahkumishüvitist",mis pole sugugi väike.Saavad kuluhüvitised,elamiskulud kompenseeritakse...jne.Seetõttu ei jagu tavapensionärile.
Häbi nendele andjatele27. veebruar 2017, 13:00
Ja kõik need endised ülemnõukogu saadikud saavad tänaseni 2500 pensioni, ka intrid, kes Toompead ründasid.Nemad kergitavad meie pensioni keskmist, millega Euroopas esinetakse ja mille valguses pole sotsiaalhartat vaja vastu võtta.
See on juba inimloomus!28. veebruar 2017, 00:40
Oleksid sa ise tüüri ja kraani juurde pääsenud,küllap siis rabaksd sina ise kah kahe käega nodi kokku. Nii on kahjuks alati olnud. Et kes ligi saavad, need täidavad oma taskud. Keda aga saagile ligi ei lasta, need aga virisevad.
eesti inimene28. veebruar 2017, 21:03
Kes neile andis, ise tegid nad sellised seadused.
No muidugi...27. veebruar 2017, 10:14
teeb kadedaks---mida see vanamutike siis nii eest heaks teinud on ? Mina isiklikult pean välja tulema 297.- euroga kuus !
no ja mis siis27. veebruar 2017, 10:34
see eest on tema penss vähemalt täismõõduline .
oo27. veebruar 2017, 09:47
maksab ikkagi TOOL, erakondade kaudu upitamine, ringkäendus ja YOK - selline on seadus ja muuta ei saa mitte midagi. Kui enesekindlalt ja uhkelt teatatakse, et Eesti megapalgalised on palju õppinud ja ainsd, kellest on riigile kasu. Ei maksa töö, töö tulemus, tööpanus Eesti Vabariigi arengusse, kui sa ei ole riigiametnik, erakonna tegelinski, üks "omade" hulgast.
Pole vaja olla tark, et aru saada, kuidas Eesti Vabariigis ehitatakse üles eliiti - tühja mõttetut rikkurite klassi.
Ekspresident saab ülisuurt pensioni, soodustusi, sekretäri teenused, eluaseme ülalpidamise, "tööruumid", auto, autojuhi...
See kõik on ju MAFFIA!
Kas ei oleks aeg hakata mõtlema valimistele ja küsida erakondadelt, millega õigustada meie tillukeses riigis selline maffiapoliitika. Kas me ei peaks valima erakonda, kes julgeb oma valimislubaduses lõpetada maksumaksja raha loopimise rikkurite klassi kindlustamiseks?
Väike näide - Tallinna Linnavalitsus maksab Savisaare üheksale nõunikule aastaid . Võiks ju maksta ,aga mitte täispalka vaid ootepalka, paarsada € kuus kuni Savisaar tagasi tuleb.Mille eest.
Ja see on ainult üks tilluke näide.
Aga kes valib enne kui ei ole küsinud MILLE EEST!
Miku27. veebruar 2017, 10:18
Järjekordne kahe näoga jaanus.
Kui Keskerakond juurde anda ei suutnud, kargas kohe välja.
Ehe Eesti elu edendaja ja sots ministrina odavate ravimite sissetoomise keelustaja.
Kriitika on siin keelatud27. veebruar 2017, 10:19
Kiita, kiita ja veelkord kiita , sest see inimene väärivat enamat (€)
Elu kui vikerkaar27. veebruar 2017, 09:25
Kahe peale saavad kopsaka pensioni.Riigis aga pole midagi muutunud ainult vaesus ja korruptsioon kogu riigis.
27. veebruar 2017, 09:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Paljalt27. veebruar 2017, 10:28
interneti kommentaariumis riiki ei pööra! Ja nii jääb veel kauaks.
Eestlaslik27. veebruar 2017, 11:07
Lauldes tehti revolutsioon ära küll!?
nõus27. veebruar 2017, 10:34
Tuleb kõik teha, et reformierakond uuesti võimule pääseks !
Siis hakkavad rahad jälle liikuma27. veebruar 2017, 11:08
...pankadelt poliitikutele, ja loodetavasti mitte enam kilekottides?
Mis moodi27. veebruar 2017, 09:09
On see umbes pu.uk tavainimesest umbes 15X parem, et talle umbes 4000 eurot makstakse?
valemid27. veebruar 2017, 09:08
Seda valemit ei ole kusagilt näha.Siis tuletame ise.Palk 700 eur.siis pension 30 aasta eest 700:2=350
Palk 2000 eur.,pension 2000*2=4000.-
St. kui palk ehk X >2000 siis tuleb pensioni saamiseks korrutada palgasumma 2 vöi 4-ga.
Kui palk <2000 siis tuleb palgasumma jagada Const.=2 vöi 3-ga.
Pensioniameti koduleheküljel vöiks valemid kirjas olla,mida e-riigis köik näha saaksid.
tead.27. veebruar 2017, 09:03
Sa oled üks haige rahaahnur, kes eesti rahvast on AINULT sõnadega " teenind"
sõnade mulin27. veebruar 2017, 08:56
Mis selle kõrge pensioni taga on ,ainult üks sõnade mulin.Pension peaks kõigil sarnane olema ,tööl võib kõrgemalt tasustada.Riigikogu saalis istub enamuses neid ,kes ootavad kõrget palka ja pensioni,tukkudes või oma ärihuvidest lähtuvalt seadusi läbi surudes.
Andres27. veebruar 2017, 08:53
Ajaloost. Aastaid tagasi tahtis raske vähihaige saada kallist ravimit. Sotsminister siiri-viiri ütles: Ta tahab rikastuda riigi arvel !! No comment.
Maria27. veebruar 2017, 08:43
Penson teenitakse välja...just...mis teened need on 4000eest?õnneee suple oma rahas edasi...minu vanaema saab eesti pensoni ...raske aga tuleb toime ja on vähemalt inimene
27. veebruar 2017, 09:34
Nii rumala jutuga Maria1 Aga, noh, ÕL-s sobib,siin kiidavad enamus selle heaks.
Kulla Maria27. veebruar 2017, 11:17
300 euri saav pensionär ei saa ennast selles RAHA ühiskonnas mitte kuidagi moodi inimesena tunda.Vireleb vaid päevast päeva viimaseid veeringuid näppude vahel veeretades. Samas raskeid otsuseid langetades, kas osta süüa või maksta välgu kiirusel suurenevaid elamiskulude arveid.
Maria27. veebruar 2017, 12:04
Tahan õelde,et selle väikse raha juures on kitsas ja raske.Mõtlesi seda suuretähega INIMEST.
RekorT27. veebruar 2017, 08:38
Kui oleksid maa peal olnud, ei oleks sellist kommentaari kirjutanud!
27. veebruar 2017, 08:37
Mees.27. veebruar 2017, 08:26
Miks eestlased on sellised, kes hakkab rohkem palka või pensionit saama on kohe kurja juur.
Inimesed on selle ise välja teeninud ausalt oma aastatega. Kui nüüd Kallas või Savisaar hakkavad saama suurt pensionit siis on ajakirjatusel lehtede tellimise rekort käes mitmeks aasta kümneks.
Ärge olege kadedad raha suhtes, nautige seda mis te oma pagapäeval kätte saate, ikka on teil suur vimm ja kadedus sees kui keegi saab paremat palka ja pensionit.
Tulge maapeale tagasi.
et siis27. veebruar 2017, 09:50
Alustuseks ajakirjatusel, rekort, olege. Olles maa peal näen, et "potile" lähedal viibivad tegelased korraldavad isiklikult enda kasu silmas pidades pensioni ja muid raha asju. See Eesti asi sellega tegeletakse siis kui juba on nii igav, et midagi muud ei ole teha. Minu ema on ka pensionär. Kas see tädi on minu emast paremini Eesti riiki teeninud? Kindlasti kohe ei ole. Pensionide erinevus on 11,4 korda. Tegemist puhtakujulise puugiga. Selliseid on palju ja nad koormavad pensionisüsteemi.
Maria27. veebruar 2017, 12:07
ega poleks kui oleks õiglane palk ja penson.soomes ja rootsis saab tööline rohkem palka ,kui ülemus.tööline on hinnatud oma ala spetsialist
Pauk?27. veebruar 2017, 08:25
Kus paugutatakse? Appi! Varjuda! Kutsuge kiiresti politsei!
Ei tahtnud27. veebruar 2017, 08:18
EESTI VABARIIGIS aga ei anta Sulle isegi väljatöötatud pensioni. Võimurid ei saa muidu mijoneid tuulutada. Häbi võiks olla. Sellist vabariiki me küll ei tahtnud.
Tiit Olen!27. veebruar 2017, 07:38
Kas ma seda artiklit nüüd loen, või ei-vahet pole. Minu pension sellest suuremaks ikka ei lähe. =D
27. veebruar 2017, 07:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
27. veebruar 2017, 09:36
Mina ei ole ei paljas ega näljas kuigi kuulun eesti rahva hulka. Rikkur ka ei ole.
ain27. veebruar 2017, 07:02
kui saabus vene vöim-siis vöeti eestlastelt maad ja majad-miks nüüd ei vöiks vötta seda köike kommunistidelt????
ain27. veebruar 2017, 07:01
oviirid peaks selle maja omanikule ikkagi tagasi andma nia nad vägisi omastasid( ütlesid et see maja ei kuulu tagastamisele-no jah,mees oli ju nii kuradi körgel kohal )
to ain28. veebruar 2017, 23:25
ei ole nende elu veel lõpuni elatud...patud nuheldakse kolmandale põlvele, nii öeldakse tarkades raamautes.
nonoh27. veebruar 2017, 06:57
las nad saavad kasvõi 10 000, nagu hakkab saama president. Ma ei tea, kust tuleb nende kröösuste pension. Võibolla on selleks olemas mingi müstiline rahapada, mis ei ole seotud Eesti maksumaksjaga, Eesti majandusega, Eesti tuludega. Tavainimesele ei saa rohkem maksta, sest tavainimene on seotud sellega, kui palju Eesti riigil raha on ja kui palju jääb järgi pärast seda. kui kõik ülemakstud ametnikud ja ülemakstud pernsionärid on oma hiigelsummad kätte saanud.
to:nonoh27. veebruar 2017, 08:25
Oviiride pension tuleb samast allikast, mis teistelgi eesti pensionäridel. Nimelt eesti maksumaksjate taskust, aga ka teiste pensionäride arvelt. Ebavõrdsus on suur ja pugemine töö tegemiste taha on kohatu.
Kõikidele27. veebruar 2017, 11:50
Eesti kodanikele, kes 60 a täis saavad ja sealt ülespoole iga kuu 700 arvele kanda! Mitte küll hästitasustatud riigiametnikele ja mitte ka riigikoguliikmetele. Lihtsalt selline tagasihoidlik ettepanek.
"Sinu kommentaar suunati modereerimisele"!27. veebruar 2017, 06:17
Kas sa, moderaator, oled ka kade, et saan pinssi tiba alla tonni? Hakka siis tööle, saad ehk ka!
"Sinu kommentaar vastab nõuetele"!27. veebruar 2017, 12:23
Näed kui palju kadedaid su "ülisuur" pension tekitab?
...27. veebruar 2017, 23:13
Asjadest rääkimine on kadedus??? Midagi targemat pähe ei tulnud.
Mis Oviirist rääkida!27. veebruar 2017, 06:15
Isegi minule vaadatakse viltu otsa. Saan tiba alla tonni pinssi. Käisin Soomes, et vanaduseks lisa teenida. Tasus, näe ära. Kes te praegu siin nutta lörisete, kas te veel ei taipa, et kodus istudes ja tatti pritsides, ei tule mingit pensioniraha. Kaugele ette teada, et varsti ainult teate, mida see sõna tähendab. Nii on olnud 25 a. ja hakkab edaspidigi olema. Pea tööle, jalad kõhu alt välja! Vaadake elule otsa nii nagu see tegelikult välja näeb. Mina ei nurise, et õigel ajal Ansipi eest üle lahe jalga lasin.
eakas eestlane28. veebruar 2017, 20:56
Mis Oviirist rääkida, tema oli ju üks neist, kes ise enda jaoks seadusi tegid, sellest siis pidevalt kasvavad palgad, millest ei saa isegi loobuda, sest seadusega pahuksisse minna ei taha ju ükski poliitik- niis siis, kõik oli varem hästi läbi mõeldus ja näete, mitte midagi pole teha, ta ju peab need 4000 € vastu võtma, seadus nõuab, Ise tehtud, hästi tehtud või ka, ei häbi ega au!
Jumakas27. veebruar 2017, 05:55
Ärge lugege teiste raha. See ei muuda teie elu paremaks. Ja kui teile makstakse samasugust pensionit, siis te ei vinguks siin. Olge normaalsed ja elage oma elu.
Lühidalt27. veebruar 2017, 08:54
Ärge unnake kõikse aeg!
Mitte Jumakas,vaidJuhmakas!27. veebruar 2017, 22:14
Täpselt õige,tühma,kui meile makstakse samasugust pensioni,siis me ei vinguks siin!
siin pole vaja isegi töövõime kolegjumi.27. veebruar 2017, 05:17
Väliselt on ju näha et see punalintlane on täiesti sandiks töötanud end eriliselt.
Mees 5527. veebruar 2017, 05:53
Istun ja mõtlen ning aru ma pean,
palju küll pensionit saama ma pean.
to 05:1727. veebruar 2017, 06:28
Usu, ka sinu puhul pole vaja arstide "kolegjumi", isegi sinu pilti mitte...
Sotsio27. veebruar 2017, 04:14
Ei maksa Oviiri tänitada selles, et pensioniseaduse on välja töötanud eurobürokraadid oma elatustaseme põhjal.
Miks aga Eestiat on tavakodanike jaoks kujunenud vaestemaja, selleks pöörake pilgud eelmise valitsuse poole.
Keskerakondlased "oskavad" - selles veendumiseks27. veebruar 2017, 04:01
tasub vaid küsida kui palju saavad " pensioni " kõik nende "rahva huvide eest võitlejad". Näiteks Savisaar.Aga ka kõik teised tänapäevastunud Karl Vainod.
teine Eesti27. veebruar 2017, 03:13
Aga ise te valisite igasugu Oviire.Neile,kes Oviiri suguseid valivad on isegi 300 Eurot pensioni liiga palju.
Nii on27. veebruar 2017, 03:36
Asi pole funktsionääride EL-mõistes normaalsetes sissetulekutes vaid ülejäänud, vaesunud Eesti riigi rahva närbutamises. Juhtpoliitikutel peaks selles suhtes olema rohkem vastutustunnet, mitte tegelema vaid enda kõhualuse ja kinnivaraga nagu Ilves.
Ma olen täis olnd27. veebruar 2017, 08:52
A nii täis mitte, et kedagi valima läind.
to 03:1327. veebruar 2017, 09:39
Et kui kellegi teise oleks valinud, siis see ei oleks samasugust pensioni hakanud saama?
"Pensionit keegi ei kingi, pension töötatakse välja,“ sõnas Siiri Oviir"27. veebruar 2017, 02:13
Aga räigelt ülemakstud "palk", millelt see räigelt ülemakstud "pension" arvutati, "kingiti" ju maksumaksja taskust!? Või ei olnud nii? Võieeekuidas?
02:13-le27. veebruar 2017, 03:05
Seakarjused! Ärge võrrelge oma pensioni nendega, kellede ametikohad ei ole seakarjuste jaoks! Seakarjused saavad ikka seakarjuse pensioni ka tulevikus!
Dr.27. veebruar 2017, 06:09
Napakas, sinusuguste pärast juba pandi Postimehe kommendaarium kinni. Et sa ka ei õpi ennast korrektselt väljendama, ühte sõna korrutad 4x.
Aga27. veebruar 2017, 07:32
Huvi pärast küsin, mis see p rsepugeja palk on?
kah penskar27. veebruar 2017, 08:28
Meil on minu meelest kõigile antud võrdsed võimalused õppida, töötada ja tõusta karjääriredelil just täpselt nii kõrgele kui keegi suudab. Kui üks inimene on võimekam ja rohkem suudab siis ei ole ilus teda kohe materdama hakata kui ta selle eest ka väärikat tasu ja pensioni hakkab saama. Igast seakarjusest võib minister saada kui ta seda ainult ise soovib ja selleks ka võimeline on. Keegi kommenteeris, et mida pr Oviir on Eesti heaks teinud. Mõelge natuke kui suur on teie panus meie riigi heaks. Muidugi olen nõus, et tavapensionär võiks saada sellest kasvõi neljandikugi, aga materdada inimest, kes on lihtsalt õigel ajal olnud õigel kohal ei ole ka ilus. Kadetsejatele olgu öeldud, et ka mina saan kolm korda kõrgemat pensioni kui tavapensionär ja küllalt noore mehena teen ka tööd ja saan korralikku palka pensionile lisaks, aga olen selleks ka pea pool oma elust õppinud ja rasket ning küllalt ohtlikku tööd teinud (ei ole erusõjaväelane)
Kellel27. veebruar 2017, 08:50
to Aga27. veebruar 2017, 09:42
Ega sinu ajumahuga inimene ei oskakski midagi muud küsida. Et kes teistmoodi mõtleb kui sina, see mõtleb valesti?
Hmm 27. veebruar 2017, 02:11
Huvitav, miks praegu poliitikud ei käi odavat valimisnänni jagamas ja suuri lubadusi tegemas? Miks arvatakse, et kui vahetult enne valimisi muututakse suureks sõbraks ja hakatakse naeratama ning intervjuusid andma, siis kõik usuvad. Niipea, kui valimispäeval kell kukub, tõmmatakse uks rahva ees pauguga kinni. Silmakirjalik.
kippar27. veebruar 2017, 02:35
Mis tähendab "umbes 4000 eurot"?27. veebruar 2017, 02:08
Kas tõesti on raskusi 2578 ja 1485 kokku liita?
Mis see 4k siis ära ei ole?27. veebruar 2017, 03:44
Kusagil Luxemburgis on see tavakodaniku keskmine.
Küssa on selles, kuhu on eestlaste tööpanus haihtunud? Või peab seda pärima võõrpankuritelt?
Ähh27. veebruar 2017, 06:19
Sellest olid huvitatud ka mõned maailmaorganisatsioonid, eriti see n-ö rikaste riikide liit, kus öeldi otse välja, et Eestis jaotub see tööpanus ebainimlikult, ülemine ešelon krahmab suurema tüki endale ja alumistele (kusjuures suuremale osale) jäävadki ainult purukesed + veel jäeti mainimata õnneks ka riigivargust ja valeotsuste tagajärjel tehtud sadade miljonite tuulde lennutamist.
adventist27. veebruar 2017, 00:14
Rahvas,ise te annate alati võimu massoonidele oma teadmatusest ja siis imestate miks see krempel nii hästi elab.
11227. veebruar 2017, 00:03
asssa tutakas.sellega juba peaks nädalalõpuni välja tulema
26. veebruar 2017, 23:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kõige 27. veebruar 2017, 00:51
kasulikum oli ta nõukogude võimule.
kippar27. veebruar 2017, 01:52
Ja mis edasi.Purskasid oma viha siia kommentaariumisse.Hommikul lähed tööle nagu orjale kombeks, et ametnikel ja meediaklounidel oleks hea elu tagatud.
26. veebruar 2017, 23:29
No mis sellistel viga.. Aga katsugu see,kes 300e saab?
kippar27. veebruar 2017, 01:55
No ja millise meediaklouni sa valimistel valisid?
Nüüd pole mõtet viriseda.
Kulakut26. veebruar 2017, 23:19
Igatsen täiega Nõuka aega tagasi,kui rahvas oli ühtne ja võrdne ja töölisklass oli lugupeetud.
Van Ames26. veebruar 2017, 23:29
Nõuka ajal iga inimene kes vähegi viitsis pingutada, sai maksimumpensi, see oli vist 132 või 134 ruublit.
Tavalise keskmise ettevõtte direktori palk oli 140 rubla. Mina olin autojuht ekspediitor ja sain 200 rubla + preemia mis oli kuidas kunagi 10 kuni 30 rubla. See oli väga hea raha. Jätkus kõigeks ja sai kõrvale panna.
Praegu saab meie nn. tegevdirektor , mis saab, võtab niipalju kui tahab ja veel tööliste taskust lisa. Meie, bussijuhid saame 500 - 600 vahemikus :(
JUHAN26. veebruar 2017, 23:41
Peale selle olid nõukogudeajal veel ka personaalpensionid. Nii said kõrgemad ohvitserid, KGB-lased j.n.e. tavainimestest märksa kõrgemaid pensione. Ka parteitöötajatel olid oma personaalpesionid. Vabariiklik personaalpension määrati 150 rubla, üleliiduline aga 300 rubla. Ja seegi polnud veel piir. Eriti võrdsemad said rohkemgi. Näiteks pensionil kõrgem parteiešelon aga kuni 700 rubla kuus.
Van Amesile27. veebruar 2017, 00:05
Enne said sa vaid 200, nüüdaga koguni 500-600! Muidugi, üks oli rublades, teine eurodes. Milline on siis tollase rubla ja praeguse euro vahekord? Võtam ametlikud kursid. 1992.a. rahareformi käigus sai 10 rubla eest ühe EEK. Viimases rahareformis, eurole üleminekul aga 15,6466 krooni eest ühe euro. Seega peaks üks euro võrduma just nagu 156,466 nõukogude rublaga. seega, 500 x 15,6466 = 78233 rubla kogunisti! Aga nali naljaks, paljad numbrid pole võrreldavad, Tähtis on nende OSTUJÕUD. Et kui palju sai vajalikke kaupu 200 vene rubla eest ja kui palju saab praegu 500-600 euro eest. Kes hindu mäletab see arvutagu.
Näiteks võis saaa, 200 rubla eest 10 tuhat ajalehte, 400 linnaliini bussipiletit, 8000 kwh elektrienergiat, 285 pakki taluvõid, 2000 Viru leiba, 500 50-grammist šokolaaditahvlit "Nurr", 90 kilo doktori vorsti või 100 kg. sealiha. Samas, ka odavaim Ziguli mudel maksis üle 5500 rubla, paremad mudelid aga kusagil 7000-8000. Sõiduauto Volga GAZ-24 aga vähemalt 15500 rubla.
,,,,,,27. veebruar 2017, 00:32
Minu isa sai 70 rubla ja selliseid oli enamus.
Just,27. veebruar 2017, 06:25
Maximumpension võis 132 olla, kui 3-toaline kõigi mugavustega krt eest pidid maksma ainult 9 rubla ja kopikaid peale.
Van Ames27. veebruar 2017, 09:55
Ära pahanda aga sinu isa oli siis kas invaliid, koristaja , laborant või töötas poole kohaga. Minu isa oli tavaline 5 järgu elektrik ja sai kätte 170 rubla.
No 27. veebruar 2017, 11:04
nii põrund ei tasuks ikka olla, et seda nõmedust taga igatseda.
.27. veebruar 2017, 14:35
Sovetskii jazõk samõi krassivõi jazõk.Da zdravstvujet tovaristš Brežnev.
???26. veebruar 2017, 23:15
Mis OH SA PAUK! Millisest paugust siin jutt on? Kellel siin PAUGUGA probleeme on?
pensionär26. veebruar 2017, 23:10
Tegelikult on praegune pensioni arvestuse süsteem selliselt väljatöötatud, et tavainimesel ei ole iialgi võimalik sellist pesioni saada. Tööta või 100.aastat korraliku palgaga-arvetasin välja. Praegu käib üldse lihtsurelike pensionite ühtlustamine. Ainult eripensionäridele on ettenähtud rahas suplemine. Lihtinimene võib ennast surnuks töötada, kuid iialgi ei saa normaalset pensioni praeguse süsteemi juures.
####26. veebruar 2017, 23:20
Kui sina kah seal Evrosojuuzi Brüsseli kontoris oleksid töötanud, saaksid sealt kah poolteist tonni kohalikule pensionile lisaks.
Hmm27. veebruar 2017, 02:13
Jah, Siiri Oviir unustab ära ka selle, et Riigikogu on enda palga väga osavalt ja "rahvamehelikult" keskmisest palgast lahti sidunud. Ehk siis riigikogu aff võib enda mullis kirjutada endale mistahes palganumbri, matsikari seal all-linnas täitku parem seadust eks.
väikeettevõtja 7 töötajaga28. veebruar 2017, 19:35
töötame nii, et ninast veri väljas aga rikkust ei tule. TEAN VAID UNE PEALT, ET 10. KUUPÄEVAKS MAKS MAKSTA JA 20. KUUPÄEVAKS KÄIBEMAKS. Iga kuu maksan umbes 8000.- kokku ja mida vastu saan? Oma teenitud raha annan lihtsalt ära. Hakkan lõpetama, sest enam ei jaksa.
puugid & kratid26. veebruar 2017, 23:09
kollaborandid elasid hästi vene ajal komparteis askeldades, elavad veel paremini eurorahasid nautides
pole viga26. veebruar 2017, 22:58
naha kaugelt et kaua pole vaja plekkida
noh26. veebruar 2017, 22:53
parem ikka kui 350 eurot. Selle eest sab isegi reisida ja oma hobidega tegeleda. Heast söögist ma ei räägigi.
26. veebruar 2017, 23:40
Käai korra reisul ära, teist korda sa ei taha kuuldagi sellisest asjast.
27. veebruar 2017, 11:03
kahe otsaga asi. odavad massiturismitooted on küll kohutavad.
26. veebruar 2017, 22:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
26. veebruar 2017, 23:25
Normaalne, tavaline inimene mõtleb samuti.
kodanik26. veebruar 2017, 22:52
See ei ole kadedus,see on ebaõiglus.Kõrgharidusega,kogu elu riigile töötanu ja makse maksnud ini-
mesed tulevad saadava pensioniga igakuiselt vaevalt toime.Pensione tuleb oluliselt tõsta,et kõikide pensionäride elu oleks siin riig
26. veebruar 2017, 23:29
See on iseasi aga miks praegu ühte inimest sõimatakse, et ta seadusega ettenähtud pensioni saab. Kõik ametikohad ei ole mitte kusagil võrdselt tasustatud ega saagi olema.
to /27. veebruar 2017, 00:17
See ülbik teatas üle 20.a tagasi, et tema olevat oma lapsed ilma rahata üles kasvatanud ja pole ka teistel vaja saada lastetoetusi. Sellise suhtumise eest olen kõik need aastad tundnud selle naise vastu äärmist ebameeldivust. Fuih!!! Eks elagu nüüd ka siis vapralt väikses pensioniga ja teeninud pole ta küll seda välja!
Kas27. veebruar 2017, 04:03
Selleks peab meie pankade kasumid maksustama või rikkurite suhtes midagi veel hullemat tegama?
Juku26. veebruar 2017, 22:51
Vähe saab - Kersti hakkab saama üle 10000 euro
Seda, et26. veebruar 2017, 23:57
Töökoht ja sõna Brüssel on see mis raha sisse toob. Oleks pension ka umbes 700 € siis kiidaksin mina ka riiki ja valitsust. Kui ma sellise väikese pensioni 375 € juures kiidaksin riiki, siiskõik saavad aru, et ma ju valetan, jälle valetan.
26. veebruar 2017, 22:50
Oh sa pauk, Õhtuleht sai ka jaole ometi. Delfis möllatakse juba ammu ja loetakse raha, higimull otsa ees. Ainult arusaamatuks jääb, miks antud persoon "ette võetud"? Kas tema on ainuke, kes Riigikogu ja Europarlamendi pensioni saab?
:)26. veebruar 2017, 22:41
...nagu kõigil...
Kõigil on 15 korda vähem
süsimust iroonia26. veebruar 2017, 22:39
huvitav, et euroopa parlament on justkui vaesem tööandja kui eesti parlament :DD
kadedus on kole asi26. veebruar 2017, 22:39
No ja las ta siis saab oma 4000.- Inimene on palju ôppinud ja tööd teinud.
26. veebruar 2017, 22:57
No see on ju päris tobe artikkel. Mis antud inimene nüüd järskuette jäi ja te tema raha "paugutama" hakkasite? Kas pole teemasid, millest kirjutada või on netikommentaatorid veel vähe vihased ja vaja rohkem õhutada? Uskumatu tase.Presidendi sissetulekud said loetud, nüüd Siiri Oviir, kes järgmisena ette võetakse? Oi kui madal.
Kulakut26. veebruar 2017, 23:24
27. veebruar 2017, 06:38
Jah, kui sa pead tööks vaid füüsilist tööd, siis muidugi.
eelu26. veebruar 2017, 22:39
Julie26. veebruar 2017, 22:35
No kadedaks kyll ei tee, elan yle. Eks tal ole raske elada, inimesed on kurjad ja kadedad,kes elavad ots-otsaga kokku.
Võrdsematest võrdsemad26. veebruar 2017, 22:34
Kunagi tema abikaasa küll prõõkas kõvasti, et rahva heaolu jaoks ei tohi niipalju riigiraha kulutada. Aga selliseis summasid eripensione väljavalitutele maksma küll peame.
teadja26. veebruar 2017, 22:47
siis võiks oma elamise osta, mitte küüditatud perelt maja ära võtta ja mitte tagasi anda.
Ehk siis27. veebruar 2017, 02:17
Väljavalitud s.t. paikapandud.
lord26. veebruar 2017, 22:33
pensakar elab hästi, võiks ikka tänada ja kaistta meest tänu kellele ta üldse seda pensioni saab so . savisaart
kaanide toitmine26. veebruar 2017, 22:33
Need samad pensionisaajad/riigikogulased lammutavad praegu maaelu, nimetades seda haldusreformiks. Ja põhjendavad liigsete ametnike olemasoluga. Tulemuseks jah on valdade kadumine, aga personaalpensionärid ei kao kuhugi.
!26. veebruar 2017, 23:26
Soovitaks mitte niisama emotsioonidest vahurada vaid seaduste tekstidega kah tutvuda. Kaovad ikka. Eripensioni saavad vaid need kõige esimesed riigikogujad. Hilisemate koosseisude omad seda enam ei saa. Ja need paarikümne aasta tagused hakkavad juba vähehaaval ära koolema. Osa ongi juba manalasse läinud.
Aga26. veebruar 2017, 22:30
to aga26. veebruar 2017, 23:33
Pensionärist insener.26. veebruar 2017, 22:29
Minu aasta pension jääb ka väiksemaks, kuigi olen lõpetanud TPI ja elueaeg olnud keskastme juht. Enamus kaubanduskeskuste töötate aastapalk.
No ei ole ebaõiglene.
Mis 26. veebruar 2017, 22:59
sa veel ei taha. Kas oled OKUPATSIOONI AEG riiklikus Arbitraazis konsultandina töötanud ja ENSV ÜLEMKOHTU abiesimehena töötanud !!???? Selleks pead iga kõva kommu ja " meelsusvangide õlem " olema.
!26. veebruar 2017, 23:32
Järelikult töötasid vales ametis ja valel kohal. Tulnuks kah poliitikuks minna. Või vähemasti kohtunikuks, prokuröriks, sõjaväelaseks või politseinikuks. Siis saaksid rohkem pinssi. Nagu ütles kunagi ühes telesaates kord pr. Aunaste et VALIK ON SINU! Tegid lihtsalt vale valiku, ei mõelnud oma tulevastele vanaduspäevadele. Aga keegiei jää igavesti nooreks. Mida külvad, seda lõikad!
26. veebruar 2017, 23:47
TPI lõpetanud inimene ei peaks siinse halaga kaasa minema.Eeldaks midagi muud.
26. veebruar 2017, 22:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oviiri27. veebruar 2017, 02:14
27. veebruar 2017, 06:40
Ei, palgaline.Nagu te kõiki, kes kaasa ei kiru ja teist erinevat arvamust omavad, nimetate.