Eesti uudised

Kohtunikud tegid Helme sõnavõtu kohta ühispöördumise (267)

LISA KOMMENTAAR

Asi ongi käest lastud, keegi ei vastuta millegi eest ega pärast26. märts 2017, 14:42
Ja ongi Gräzinil õigus. President rikkus Põhiseadust, sekkudes parlamendi töösse ja poliitikasse enne valimisi. Tuletades meelde eelnevaid üksteisele loobitud solvanguid ja ähvardusi Riigikogu puldist, polnud Helmel midagi valesti öeldud selle vahega, et "pead veerema" jutumärkides ekraanil olnuks. Käib ainult jõu ja võimu mäng, kes rohkem maksab.
peade veeretaja26. märts 2017, 14:35
"Mina küll tahan, et siit puldist kõlaks ähvardus," täristas Martin Helme esmaspäeva pärastlõunal riigikogu kõnetoolist. "Tahan, et kohtunike Virgo Saarmetsa, Maret Altnurme ja Kaire Pikamäe pead veereksid."
Kohtunkke nimeliselt ähvardaja kohtu alla!
peade p eeretaja/ 14:3526. märts 2017, 14:46
Pane nüüd ikka 10 korraga, miks ometi vaeva näed? Teenid nii vähe, et printerit ei jõua osta, küsi juurde siis ometi!
15:16 Jah,jah,jah26. märts 2017, 15:45
..ikka peab, peab, kohe 100x peab see kisakõri sinna kohta minema, kes siin vahetpidamata räuskab.
naerualused26. märts 2017, 00:39
Need kohtunikud ja ka president peaksid sellise ÄMBRI puhul kiiresti tagasi astuma. Enne kui satuvad terve EL naerualusteks
26. märts 2017, 14:27
ekre ja helmed om ammu juba naerualused
JEP25. märts 2017, 23:02
kohtunikud mõtlevad siiani, et nad on pühad, alati õiged ja puutumatud. aga alati pole see nii midagi.
... 25. märts 2017, 14:01
Meil kui hääletajatel peab olema võimalus labaselt ja matslikult käitunud riigikogulase tagasikutsumise algatamiseks.
Valijad pole ju enamust saadikutest valida saanudki 25. märts 2017, 15:31
Kuna puuduvad üleriigilised valimisnimekirjad ja sellest peakski alustama
Pead25. märts 2017, 13:09
Ka kohtud võivad kuulda kriitikat, inimestel on õigus oma arvamust avaldada. Kui aga keegi räägib "peade lendamisest" vms., siis on asi paigast ära! Ei ole Helme- poisil kasvatust ega lastetuba, on ainult kurjus ja impulsiivne käitumine.
13:09Hei sina25. märts 2017, 13:23
Mis ajast on eestikeeles sõna -LENDAMA ja VEEREMA ühesuguse tähendusega? Kas sina lennukiga veered ja autoga lendad? On ikka arusaam mõnel, aga vingun ikka.
25. märts 2017, 14:11
No miks sa vingud siin ja tähte närid? Helme väljaütlemises mõlemad sobimatud sõnad. Või on veerev pea sinu arust antud juhul sobilikum kui lendav?
Jutt 14:11 ka sobimatu ja vale25. märts 2017, 16:18
olgu tõepõhine, mitte tõe eelne või järgne.Nii jõuamegi totalitarismi kiirel sammul, mis on sinu unistus, hakata Erdoganiks.Ne proidjot russki barin.
14.1126. märts 2017, 17:36
"Peade veeremine" on multi-kultiga kaasaskäiv ja järelikult väga sobib tolerantses eestis.
Kõik õige 25. märts 2017, 15:45
Sellise korralageduse ja pädevuse ületamise suhtes peabki kurjaks saama. Kui seda riigikogus ei tehtaks siis kus siis veel? Ja vahet pole Helmed või mittehelmed, kes peaksid eesti riiki hoidma kui mitte parlamentäärid.
teadmiseks26. märts 2017, 22:19
Ametnike seas on levinud ütlemine"mina oma pead selle või teise asja pärast pakule ei pane!"Tegelikult ei mõtle keegi peade maharaiumist,vaid vastutust,ehk vihje selle kohta,et seadusest möödahiilimine nõuab kompensatsiooni,ehk seda,teist ja kolmandat isikut(ametnikku) on vaja "määrida"!
Päikesekiir25. märts 2017, 11:29
Vau,üks tänane artikkel ära kustutatud,milleks?Kus kadus lgp.Õhtuleht?Kes kaitseb Eesti kohtunikke,selline lugu?!
11:2925. märts 2017, 11:35
Asendati artikliga:"Kes kaitseb Eesti kodanikke" ainult Jumal taevas, st., et mitte keegi. Uppuja päästmine on uppuja enda asi, see käib ainult eestlaste kohta, mitte pagulaste, neid peame meie kõik päästma.
Tõnu Anton25. märts 2017, 10:38
Põhiseadusest:
§ 146 - Õigust mõistab ainult kohus. Kohus on oma tegevuses sõltumatu ja mõistab õigust kooskõlas põhiseaduse ja seadustega.
§3 - ...Rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud põhimõtted ja normid on Eesti õigussüsteemi lahutamatu osa.
Nõnda siis, mis seaduse alusel tegi kohus otsuse, mis kohustas samaasooliste paari kanda eesti rahvastikuregistrisse? Kooseluseadus on küll vastu võetud, kuid ta pole jõustunud, sest kooseluseaduse rakendusaktid pole seadusena vastu võetud. Seaduses eneses on jõustumise kohta säte § 26 - käesolev seadus jõustub 1. jaanuaril 2016 koos rakendusaktidega. Rakendusakte pole, järelikult seadus pole jõustunud 1. jaanuaril 2016 ja ei jõustu ka rakendusaktide vastuvõtmisel, kui sellega ei muudeta ära kooseluseaduse jõustumise uut kuupäeva.
Jõustumata seadus pole üheski õigustoimingus kohaldatav, ka kohtud ei saa ega või selle sätteid mingil viisil ega mingis määras oma kaalutlusi ja otsustusi tehes kasutada. Kui kohus kasutas mingit rahvusvahelise õiguse üldtunnustatud sätet, siis peab ka avalikult selgitama, missugust rahvusvahelise õiguse sätet. Selgitama peab ka seda, kas ja millal on Eesti selle rahvusvahelise sätte või seaduse Eesti seaduseandja (riigikogu) poolt ratifitseerinud. Alles pärast seda saavad rahvusvahelise õiguse põhimõtted ja normid Eesti õigussüsteemi osaks. Kära ja erinevate osapoolte vastastikuste süüdistamiste ja eneseõigustamise lained pole kohased õigusriigile.
Kui sellel teemal isegi presidendi tasandil seisukohti väljendatakse, siis ei peaks olema palju tahetud, kui ka kohtu selle otsuse alused kõik ilusti ajakirjanduses ära trükitakse. Eesti rahvas on küllalt haritud, et asjast õigesti aru saada, kui ajakirjanikud kirjutavad asjade sisust, mitte ei lahmi erinevate arvajate arvamustega.
Kohtunikud oleksid võinud ühispöördumise asemel ajakirjandusele anda pressiteate, kus on selgelt kirjas, milliste seaduste alusel kõnealune kohtuotsus tehti. Kui kõik on õige ja seaduslik, siis ongi vaja ainult ammendavat selgitust. Kui aga kohtunikud asusid seaduse asemel millegi muu alusel õigust mõistma, siis on asi ikka väga täbar.
selgitada?25. märts 2017, 11:06
kas mingitele marutõbistele vihkajatele on võimalust midagi selgitada?
11:0625. märts 2017, 11:37
Sinule muidugi ei pea, sest sa ei saa eestikeelest ju arugi.Mine nüüd tugiisikuks, mis õiendad siin.
25. märts 2017, 14:13
Sina ei saa isegi sellest aru, mida ise kirjutad.
Loe25. märts 2017, 16:22
siis uuesti 10:38, puust ja punaseks tehtud, ikka mögiseb siin.
to 11.0626. märts 2017, 16:40
Kui täpselt sa ennast just iseloomustasid.
v25. märts 2017, 10:01
Inimlik väljaütlemine, arusaamine aga taevalik. Seal on ees parjäär ,mida, inimene suutnud ületada ei ole. Arutleda ainult selle üle,mida õigeks peame. Aga tõde on huvitav nähtus, mis võiks keegi lahti seletada. Elame huvitavas maailmas ja muutused on vajalikud ja ilma nendeta polegi kuhugile edasi minna.
10:01 Mis muutused....25. märts 2017, 11:28
Kogu maailma muutused ei muuda ühegi riigi põhiseadusi, see on püha ja puutumatu väärtus. Sinu või minu tõde ei ole kriteerium , mille alusel seadustest üle astuda võib. Seda peaks kohtunikud ometi teadma.Ringkaitsele asumine näitas nende nõrkust tõele näkku vaadata.Madal enesehinnang oli see ajend, mis kisama pani, kuna argumente pole, lihtsalt lahmime.
25. märts 2017, 07:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
erki25. märts 2017, 10:10
Toetan igati seda ütlust.
VALIN AINULT EKRE25. märts 2017, 07:42
ja jõudu Martinile ja Mardile.Helmed on ausad ja räägivad asjast nii nagu on, nemad ei laseks meie rahvast hävitada, ei laseks pagulasi sisse ega ei sõlmiks ebanormaalseid abielusid jne. Helmede
mustamine ja labased kommentaarid ei aita vaid seda rohkem meeldib lrahvale EKRE.
25. märts 2017, 11:41
Ausad? Ei ole küll märganud, pigem vastupidi.
ära ainult looda25. märts 2017, 22:36
Et koos sinuga valivad kõik need üle saja plussiladijat siin. Neid ei ole üle saja, neid on üks – ja seegi Peterburi robot.
22..3626. märts 2017, 17:50
Palju siis refil endal "roboteid" mängus on? Ega sinulgi rohkem peale enda ja "vanadekodu" e-valijate pole, ülejäänu teevad "robotid.
25. märts 2017, 01:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
segaduses lugeja25. märts 2017, 06:43
Kas nüüd on natsismi tunnuseks see kui inimene nõuab Eesti Vabariigi Põhiseaduse järgmist?
EV Põhiseaduses on selgelt öeldud, et:
1. kohtumõistmine toimub vastavalt EV seadustele
2. seadusloome on Riigikogu kompetentsis
3. seadusandlik ja täitevvõim on lahus
Millest president, kohtunike ühing ja ajakirjanikud aru ei saa? Õiguskantsler on vist nii hõivatud käraka aktsiisi tõusuga võitlemisega, et jõua seisukohta võtta.
paistab,25. märts 2017, 11:09
et sina ei saa mitte millestki aru. Kas teistes riikides sõlmitud abielu kehtib ka Eestis? Kui ei kehti, nagu Helmesugused arvavad, siis siin võib sõlmida lisaks veel ühe abielu.
Ja25. märts 2017, 12:07
Mehe ja naise vahel muidugi võid, milles küsimus? Varsti kehtivad islami seadused, võid 10 naisega ka abielluda, kannata veel pisut. Meil ju jevroliit, Wabariigist vaid riismed järel.
segaduses lugeja25. märts 2017, 13:52
Eestis kehtivad, vähemalt teoreetiliselt, Eesti Vabariigi seadused. Näiteks ei saa EVs registreerida abielu mitme naisega. Ja selliseid abielusid ei saa kanda meie rahvastikuregistrisse.
naine25. märts 2017, 14:26
miks mitte, miks üks mees ja mitu naist kehvemad on kui kaks meest, meil ikka võrdõiguslikkus
uu826. märts 2017, 18:36
Kas moslemitest pagulaste kõik 4 abielu juba kehtivad Eestis? Abielud lapseealistega? Ei ole nagu märganud või ei informeerita neist asjadest kodanikke?
tainapeadele24. märts 2017, 23:24
Ostan Hollandist kanepit ja tarbin eestis sest meie kuldmunadega kohtunikud on päri.
Aga?25. märts 2017, 12:30
Ja mille üle sa siis nurised?
25. märts 2017, 14:15
Nurisemine on valvekommija püha kohus.
Paljudes EU maades25. märts 2017, 16:07
On 0,5-08 bromilli auto juhtimisel täielikult lubatud!
Nüüd tahaks aga näha --milline kohtunik mind 0,8 bromilliga--õigeks mõistab!
16:0725. märts 2017, 16:26
President isiklikult, kuna tema oli ka ja nüüd kehtivad tematehtud seadused.Jokk.
kõrvaltvaataja24. märts 2017, 23:20
kui Venemaa võtab vastu seaduse Eesti võimalikust lülitamisest Venemaa koosseisu ja mingid Narva kohtunikud teevad otsuse ,et nüüd olemegi Vene FV osa ,kas siis ka võõrriigi seadus on ülimuslik?
Kas tõesti mingi paari Rootsi "vähemuslase" huvides oleme valmis minema kas või Venemaa koosseisu?
lol25. märts 2017, 01:54
Epsenbergi kõrval istud ja sealt vaatad? või seltsimees Kutseri kõrval?
ekremli tühi pläma kumab nii kõvasti läbi, et juuksed ka juba valutavad
kõrvaltvaataja24. märts 2017, 23:04
Teiste riikide seaduste ülimuslikkuse tunnustamine on nagu leping saatanaga. President ja kohtunikud peaks praegu esitama küsimuse: kui Vene Föderatsioon võtab analoogselt Krimmiga vastu seaduse Eesti annekteerimisest ja mingi Narva kohtunik teeb otsuse Eesti liitmisest Venemaaga , kas siis ka on võõrriigi seadus ülimuslik? Vastake : president, kolm kohtunikku ja muud turakad. Kas tõesti kahe rootsi gay pärast peame riskima võimaliku Venemaa koosseisu minemisega?
mis25. märts 2017, 08:56
EV Põhiseadusest te jahute. Liitumisest alates on Euroliidu Põhiseadus.
08:5625. märts 2017, 16:28
Miks need politseinikud siis seadust ei täida ja joodikuid jahivad, jevroliidus võib ju mõne promilliga sõita, presidentki sõitis.
kas25. märts 2017, 11:10
konkreetsete inimeste peade mahavõtmisele kutsumine on ka õige?
11:1025. märts 2017, 11:41
Jaa, Ratas tulistab ka puusalt, Juhan mÖÖliseb, nagu sinagi-kõik võivad aga pead veereda ei tohi???
25. märts 2017, 14:19
Aga Ratas ei "tulista" konkreetseid isikuid, Helme aga pöördub nimeliselt Suur vahe.
Küll...14:1925. märts 2017, 16:31
ta jõuab, kui Erdogani võimutäiuse kätte saab. Siis pole nimesid vajagi, üle ühe või järjest koos putjaga võtavad ette.
11:1026. märts 2017, 19:18
No kui tolereerime ISIS-e võtjaid, siis on veeremisest rääkimine tite lalin.Nüüd on sallijad õrnukesed, kes esimest korda midagi veeremisest kuulevad. Kui kusagil pommid lendavad, olete vait, kui kuldid rukkis. Aru ikka saad, milles vahe sinu mõtlemises on???
mikls kohtunikud hämävad?24. märts 2017, 22:58
"kooskõlas Eesti Vabariigi põhiseaduse ja seadustega???" Selles just ju asi oli, et ei olnud kooskõlas EV seadustega. et kas siis nii, et kui kohtunik loeb vastupidiselt EV seadustele kuriteo õigeks, siis kohe võibki kuritegu sooritada...
on25. märts 2017, 01:36
need kohtunikud teinud tellitud tööd ja eks saame aru kustpoolt tellitud, kahjuks pole nad kompetentsed meie seadustega ja tuleb lahti lasta kui Eesti riigivõimu vastased.
Näita25. märts 2017, 11:12
mulle Põhiseaduse paragrafi, kus on kirjas, et teistes riikides sõlmitud abielu Eestis ei kehti?
11:12 kes sa oled, et käsutad siin???25. märts 2017, 11:44
Abielu on mehe ja naise liit-ikka ei jõua kohale.Kui sind huvitab, otsi ise see üles , mida sa korrutad nagu papagoi ühte ja sama lauset, jahupea.
Made25. märts 2017, 12:14
EI KEHTI SAMASOOLISTE ABIELUDE PUHUL KOHE KINDLASTI MITTE!!!
25. märts 2017, 14:25
Miks sa, 11:44, nii hirmsasti marutad siin? Kes sa oled, et võid teise inimese viisaka küsimuse peale teda jahupeaks sõimata? Viisakalt ei suuda vastata? aga muidugi, nagu kaitstav ees, nii ka kaitsjad järel, mida tahtagi.
14:25 ilmselt nakkav 25. märts 2017, 16:36
sest nagu sina mulle, nõnda mina sulle. Siin on inimesele mitmes kohas kogu seaduste kogu ette toodud, ikka küsib, mis sul viga on???
25. märts 2017, 18:25
Õndsad on need, kes vaimult vaesed.
Lumememm24. märts 2017, 22:48
Moderaator ütles, et mu kommentaar ei vasta reeglistikule.
Mul on villand sellest, et kuigi meil on seadusega kehtestatud "sõnavabadus"
siis ma raiskasin 12 minutit oma ajast, et avaldada oma arvamust, ja see nimetatakse ebasobivaks.
Küll ma leian võimaluse, et inimestega seda infot jagada, mida ma tahtsin jagada...
Mmememul24. märts 2017, 22:59
See meeleavalduste jutt, mida ma tahtsin lisada, ei meeldinud moderaatorile kohe üldse:
EKRE rongkäigus vabariigi aastapäeval osales 3500 inimest:
https://www.youtube.com/watch?v=7QDVZW8jKys
See pole küll võrreldav Poolaga, kus iseseisvuspäeva rongkäigus oli
50 000 inimest:
https://www.youtube.com/watch?v=Hakb6S0IpgY
Aga Eesti rongkäigu video kommentaarides ütleb poolakas:
"Bravo from Poland!"
Lõpualgus24. märts 2017, 22:17
Sündmusele ei reageeritud sisuliselt, vaid tüüpiliselt hämades asuti põhiprobleemi „aia” selgituse asemel materdama hoopis kõrvalist aiaauku. Ei ole Kerstil, hädaga maskotiks määratul, nagu „tädidelgi”, mingit õigust rahvalt mandaadi saanud saadikut mõjutada.
Volitusi ületanud kohtunike tegevuses, kes tunnevad ennast olevat ülemad Eesti seadustest, avalduvad kriminaalsed tunnused. Kui seda soovitatakse tungivalt pidada uueks normaalsuseks, siis on see väga suur oht....
25. märts 2017, 06:40
Imestaja24. märts 2017, 22:02
Suva-lov polegi alla kirjutanud??
τra küll,24. märts 2017, 22:00
meil on vastutada riigi ja rahva tuleviku, mitte üksikisikute heaolu eest. Sellised kohtunikud, kes arvavad, et seadusi võib omatahtsi väänata ja need, kes selliseid kohtunikke toetavad, ei ole väärt neile antud usaldust.
Lumememm24. märts 2017, 21:50
Eesti tormab hävingu poole KIIREMINI, kui Rail Baltic iial suudaks sõita :)
EKRE on lihtrahva viimane õlekõrs, aga:
DIGIKESKKOND nullib kõik arvamused, mis neid toetavad...
/e-hääletusel saad Copy- pasteda niipalju kui ise tahad, tahad ma näitan sulle?/
ütles üks mu tuttav noormees, kes on arvutihuviline, aga töötab saetööstuses...
Valimiste ajal rääkisin (vaikse häälega), et valisin EKRE-t
Mõtlesin, et mis mina siin padrikus ka tean...
Tudengist poeg ütles: "Ära põe, emps :)
Kõik mu tuttavad Tartus valisid ka EKRET. Mis muu variant siis veel oleks olnud?"
kkk24. märts 2017, 22:55
tiblunn oled,mitte eesti mees
to kkk25. märts 2017, 05:02
eesti mees 21.57 on palgaline kommentaator.
veteran24. märts 2017, 21:28
Rahval on viimane aeg kohtunike vastu ühispöördumine teha.
EV kodanikud/maksumaksjad... 24. märts 2017, 21:26
...teevad ühispöördumise: kohtunikud on ,põhjendamatult, ülemakstud!
kohtunikud said ilmselge sigadusega hakkama24. märts 2017, 21:21
Pühad lehmad kohtunikud arvavad, et nemad on seaduuseloojad aga ei ole, nemad peavad kohut mõistma seaduse alusel, millise seaduse alusel sugusantide legaliseerimine tehti. Seda seadust ju pole. Helmed ajavad väga õiget asja ja kurjategijatest kohtunikud peavad ametist vabastatama.
Noojaah24. märts 2017, 21:17
kohtu autoriteeti kahjustab kohtu enda tegevus.
Kui võetakse endale seadusandja roll, siis ei jää see märkamata. Isegi kui keegi seda välja ei ütle, kaovad pikapeale usaldus nii kohtu kui riigi vastu.
peale seda24. märts 2017, 22:01
on "EV kohus" sõimusõna!
nõus25. märts 2017, 01:21
aga mitte "pikapeale"
Demos Kratos24. märts 2017, 21:15
Tundub et maa ja ringkonnakohtud tulevad oma tööga paremini toime kui riigikohus. On ju riigikohtu poolt menetletud autorollo ja homoabielu lahendite näol tegu ilmselge "praaktoodanguga" kus kohtunikud on õigust mõistes unustanud ühe äärmiselt olulise termini, milleks on ÕIGLUS.
Tõnu Lääts24. märts 2017, 21:12
Kohtuniku ülesanne juba algses kontekstis tähendas kaitsta tema tööandja poolt määratud õigusruumi ehk lihtsalt öeldes -- raiuda pead maha neil, kel boss käskis.
kevadel24. märts 2017, 20:57
mäletan nöukaaja kohtunikud arvestasid karistava perekenna alaealiste lastega nyyd aga mida rohkem on peres lapsi seda karmim on pereisa karistus. Ja rahvas lahkub kodumaalt yha enam.
naine24. märts 2017, 20:51
Rahvusvahelise eraõiguse seaduse § 55 lg 2: Välismaal sõlmitud abielu loetakse Eestis kehtivaks, kui see toimus abielu sõlmimise riigi õiguse abielu sõlmimise korra kohaselt ja vastas sisuliste eelduste poolest mõlema abikaasa elukohariigi õigusele. Perekonnaseaduse § 1 lg 1: Abielu sõlmitakse mehe ja naise vahel. Perekonnaseaduse § 10 p 1: Abielu on tühine, kui abielu on sõlminud samast soost isikud.
lugesin24. märts 2017, 20:21
et naised ,kes orgasmi ei saa on väga ohtlikud.
jälle 24. märts 2017, 20:20
ei ilmu kommentaarid kohe??
lugeja24. märts 2017, 22:01
EKRE palgalised kommijad on kõik aetud tagajalgadele.... HÄBI neile!
on25. märts 2017, 01:43
vastupidi, lugeja tagajalgadel,õige rahvas teab mis toimub ja on.
EURO maksab ja tellib muuika.24. märts 2017, 20:18
kellele ei meeldi see aetakse teerulli alla.
Aga kas keegi mäletab pärast tõde ja seda , kes ta üldse selline oli !
NB! Taeva -EUROraha saab ükskord otsa ja pillimehel lõpeb ramm. Ja siis mis edasi ?
Tulemas on suur pauk24. märts 2017, 20:42
Praegu on meie riigi võlg juba 3x suurem aasta eelarvest. Samal ajal viivad välisettevõtted eelmise valitsuse kokkulepete alusel oma kasumid maksuvabalt riigist välja!
xxz24. märts 2017, 20:08
see, et meil ei vali kohtunikke rahvas vaid nad määratakse - ütleb juba nii mõndagi...
Andres24. märts 2017, 20:54
Nimeta mõned arenenud riigid, kus kohtunikud valib rahvas.
tasakaalust väljas24. märts 2017, 19:50
Martin Helme näitab end üha enam värvika poliitikuna. Selline peabki poliitik olema. Mis kõige huvitavam - ta räägi asjadest ausalt.
Mängigem nüüd sellist mängu: meil pole helmeid ega ekret; pole varro vooglaidi; pole igor gräzitnit...
Kus oleks meie riik sel juhul praegusel hetkel?
Me tormaks ülihelikiirusel ette heaoluühiskonnast rootsist....
sass24. märts 2017, 21:21
Õige Martin!24. märts 2017, 19:35
Kui on toetust vaja,tuleme appi.Ometi üks mees,kes julgeb tõe välja öelda.Minu lugupidamine,nüüd ja alati.Valin EKRE. Jõudu ja vaprust eestlaste võitluses!
Seaduse silmad on seadustest kõrgemal24. märts 2017, 19:31
Meie ei saa seada iseennast kõige mõõdupuuks.Väärtused on ainult siis head kui mina neid kehtestan.Mitte kuskil ei valetata niipalju kui kohtus.
Johanna24. märts 2017, 19:12
Saabus kevad ja koos sellega anti stardipüstolist pauk EKRE tõrvamiseks, mis ta topib oma nina nn. eliidi liivakasti. Selmet, istu riigikogus ja ole vait.
Jamaks kisub sügisepoole, kui valimised lähenevad, loll madalalaubaline väheharitud ja vaene rahvas võib valesti hääletada. Hunt tuleb, hunt tuleb loosung veel ehk veab välja...
ennast alusetult teistest paremaks24. märts 2017, 18:56
pidav seltskond sai puudutatud ja nüüd sarnastele toetudes püüavad nad ennast õigustada. Hea ongi, et asi suure kella külge sai. Ehk saab see üksik kallutatud ja teise riigi sedustel põhinev otsus kunagi eesti sedustele vastavaks muudetud. Aga silmakirjalikkust on meil liiga liiga palju.
ekre on niigi madalam kui maarohi24. märts 2017, 19:30
Aga nende Helmede ja ekre poliitiline mihklipäev läheneb ja seda just tänu nendele helmedele, aina kiiremini ja kiiremini
tähelend poliitikas..24. märts 2017, 20:10
tahtsid öelda, nõus täiesti.
24. märts 2017, 18:50
Ükskõik millal, kus ja mis teemal
helmed oma suud praotavad, siis
tuleb sealt ainult jub.e.dalt hai--s.vat sooja õhku...nagu praegugi..
su standardtekst24. märts 2017, 18:57
on juba peas, jäta see copy-paste kord ometi. Teksti sisu ei kõlba isegi haisvasse auku..
19:37-18:5024. märts 2017, 21:58
ÄRA ROPENDA SIIN, MATSiANNA!!!!
sergei24. märts 2017, 19:11
Sooja õhu vangutamisest nad elavadki.
igav kui kordad ennast pidevalt,24. märts 2017, 19:12
püüa olla originaalne ka vahepeal.
24. märts 2017, 19:39
Samad sõnad sullegi.
Mina24. märts 2017, 19:27
arvan et räägib õiget juttu . Kas kohtus Eesti seadused siis ei kehtigi?
Olen olnud EKRE24. märts 2017, 18:37
POOLDAJA ja olen seda edasi, ainus ,kes ajab õiget juttu ,mitte ei häma nagu teised.
Heh24. märts 2017, 18:32
See luuludega isik tuleks üldse riigikogust välja visata. Sellise hülgemöla eest antakse palka...jube...
heh 18:3225. märts 2017, 16:39
Vangutaja hüljes, kas sulle maksab oss vähe, et halad siin?
inimene24. märts 2017, 18:22
Tubli helme. Eesti ametnikud ongi läinud ülbeteks.
reede24. märts 2017, 18:16
Eksõiguskantsler Jõks on jälle asunud põhiseaduse eirajaid kaitsma Kas see pensioniseaduse par 28 p2 l3 apsakas südametunnistust ei vaeva
reede24. märts 2017, 18:10
Tohoo tonti kuidas terve kari oma eksinud lammaste kaitsele tormab Iva on hoopis selles et riigi seadus on vääritute lammaste poolt sõnnikusse tallatud ja neid lambaid kaitseb ka president
segaduses lugeja24. märts 2017, 18:07
Varasemas avalduses teatasid kohtunikud, et "Asjaolu, et Eesti õigus sellist abielu ette ei näe, ei tähenda, et Rootsi õigust tuleb pidada meie seadustega vastuolus olevaks," s.t. tunnistasid avalikult, et tegid otsuse mitte Eesti Vabariigi vaid Rootsi Kuningriigi seaduste alusel.
Nüüd väidavad nad, et "mõistavads õigust oma südametunnistuse järgi kooskõlas Eesti Vabariigi põhiseaduse ja seadustega."
Kummal korral nad siis nüüd valetasid?
Helmedele24. märts 2017, 18:06
Oma erakonnas olete juba pannud pead veerema. Tublid tegijad, kes EKRE üles upitasid, tõukate julmalt minema ja asendate saamatutega, endiste kriminaalidega, sahkerdajatega, manipuleerijatega. Sellest EKREst kuhu astusime ei ole enam midagi järgi jäänud.
seadus24. märts 2017, 17:57
Nende nn ausate kohtunike hulgas oli ka Maret Altnurme.Kuskil viisteist aastat tagasi oli ta õigusemõistjaks minu omandireformi alases võitluses Kose vallavalitsusega.Ka tookord ei arvestanud ta ühtki seadusandlikku akti ja määrust. Paberid mul kõik alles, Peaks need viima meie õiglasele presidendile lugemiseks.
minnid-mannid24. märts 2017, 17:53
Löpetage ära ! Kevad on juba käes !
24. märts 2017, 17:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
""jätta meelde nende allakirjutanute nimed24. märts 2017, 18:40
nii et juba ähvardad?
jah24. märts 2017, 18:54
Need kohtunikud tuleks KOHE eemaldada süsteemist!
18.4024. märts 2017, 23:16
Nii rumal ei saa küll inimene olla? Ah,et tänapäeva partorgi meelest on meelde jätmine "ähvardamine". Kas oled eelkooli ealine või muidu puudega seda ma ei tea aga ära vähemalt oma rumalust siin näita. Sinu mõistuse järgi siis mida targem inimene ja kes suudab midagi meelde jätta on "suur ähvardaja"?
Noh, EKRE vastased?24. märts 2017, 17:51
Loeme rohelised ja punased punktid kokku? Mõni siin krigiseb jah, nagu kilk, ahju taga. Aga mida arvab rahva enamus? Kas see tõesti mõnele kohale ei jõua? Aga õige jah! Pidur ongi vaid üheks tööks mõeldud, pidurdama.
punktidest24. märts 2017, 23:21
Kindel on see, et ühe poliitilise vaate toetajad on siin ülekaalus.
AGA eesti rahvast on 1.3 milli, mite paarsada punktipanijat…
Ja digilehe artikli ja eraldi kommide lugejaid - kus nende arvukust näitab?
to punktidest25. märts 2017, 05:09
Eestlasi on ALLA miljoni.
Venelased loevad venekeelset infot.
aga24. märts 2017, 17:47
kus oli ühispöördumine siis, kui kinnitati KÕIK Rahvaliidu õigustühised otsused seaduslikuks???? (Jokk pilt)
http://www.põlised.ee/300-000/
Eesti24. märts 2017, 17:46
kohtunikud on üksteise kooliõed ja koolivennad. Pisike suletud süsteem, Eesti Vabariigi mädapaise.
lol24. märts 2017, 17:45
kui mart oleks peade veeretamise asemel öelnud "sulg sappa" kas see oleks tädidele rohkem meeldinud? või oleks see juba seksuaalne ahistamine :)
alf24. märts 2017, 17:43
Nüüd astus see kohtunike ühing oma avaliku pöördumisega ämbrisse. Räägivad võimude lahususest , kuid teod on vastupidised. Selle ühispöördumise alusel selgub , et on väga vaja kohtute reformimist, et isehakanud kohtunikest seaduseandjad ametist vabastada.
24. märts 2017, 17:50
"Sellised kohtunikud tulekb ise kohtu alla anda" ütles sm. Hrustsov kui need ei teinud temale sobivat otsust.
kuidas24. märts 2017, 23:24
aga on lood sellise ämbriohu eelneva äratundmisega? analüüsioskus kohtunikel olematu vä??
Eestlased24. märts 2017, 17:37
Mõtle järgi, Martin!24. märts 2017, 17:35
Sinu pärast ju EKRE lagunebki. Sa langetad isepäiselt otsuseid ja pead ennast ilmeksimatuks. Papake ei saa perekonna au pärast teisiti kui peab kiitma ja kaitsma sinu teguviisi.
kas sinu isa24. märts 2017, 18:05
Huvitav fenomen24. märts 2017, 17:30
Et nüüd mõistetakse kohut Rootsi seaduste järgi?
Kena, aga mul küsimus.
MIKS EV kohtud ei mõista kohut EU ülimuslike seaduste järgi tsiviilasjades, eriti võlaõiguslikes vaidlustes?
Pean silmas keisse, milledes laenulepingutesse peidetud tingimused on vastuolus EU nüuetega, nt lõppkokkuvõttes peaks inimene tagasi maksma neljakordse summa.
Eriti mihkel on selles see BigBank nt.
EU artuklite järgi on sellised lepingud sõlmimise hetkest õigustühised, sest seavad inimesed raskustesse, on kallutatud ühe poole kasuks jms.
Meie kohtunikud teavad neid nõudeid, kuid mõistavad inimestelt, kes on asunud pankadega kohtuvaidlustesse, ikkagi ebaseaduslikud nõudmised välja.
Kus te siis olete?
TEIE: kohtunikud?
assa, kus nüüd tulid õigusemõistjad välja!24. märts 2017, 17:16
Kas peab hakkama ette lugema, kus rahva õigus- kui ka õiglustunnet on kohus rikkunud?
Tore lugu24. märts 2017, 17:16
Selle otsuse tegi ju siiski ennekõike see kes sellega oskas kohtusse minna, ehk et advokaat Reimo Mets - tema selle taga ongi...
//24. märts 2017, 17:37
ilmselt olid need kohtunikud samas "klubis" Reimo Metsaga :)
Võimalik24. märts 2017, 17:58
Kohtunikke peaks olema 230, seega iga 29-sas on peedik vms?
Indrek224. märts 2017, 17:13
Misasi see "kohtuvõimu autoriteet" on?? Selle üdini korruptiivsel instantsil pole mingit autoriteeti... ainult jälestust tekitab.
.........24. märts 2017, 17:11
Võimude lahususe põhimõtet on rünnanud kohtunikud, mitte Martin Helme.
“Sisuliselt on siin tegu otsese kohtuliku omavolitsemisega, kohtu poolt seadusandliku võimu usurpeerimise ning seeläbi esimeste sammude astumisega nn homoabielu seadustamiseks Eestis. Seejuures sõidavad kohtunikud teadlikult üle seadusandja selgelt väljendatud tahtest, mille kohaselt samast soost isikute liite ei loeta Eestis abieluks sõltumata sellest, kas need on sõlmitud siin või välismaal.” Kohtute rakendamine ideoloogilise võitluse teenistusse ei tohiks olla ühelegi õigusriikluse ja võimude lahususe põhimõttest lugupidavale inimesele vastuvõetav. peavad kohtunikud arvestama, et kui nad hakkavad oma volituste piire ületades tegelema mitte õigusemõistmise, vaid ühiskonna ideoloogilise manipuleerimisega, siis peavad nad poliitiliste ja ideoloogiliste tuulte pöördudes oma tegude eest vastutust kandma.
“Just nagu oma tegude eest peaks vastutama poliitikud, peaks nende eest vastutama ka kohtunikud – seda enam, kui kohtunikud hakkavad aktiivselt ja jämedalt sekkuma poliitikasse,”
25. märts 2017, 01:47
Point on veel selles, et ühed nimetavad ametisse ja vabastada saab vaid kohtuotsuse alusel. Ehk kui tuli nende ringkaitselt ühispöördumine, siis mingit lootust seaduslikult need vasakäärmuslased sealt pingilt minema lüüa lihtsalt pole, ja nad võivad jätkata samas vaimus ning täielikus südamerahus.
Mis te arvate?-24. märts 2017, 17:04
Asi on sealmaal,et rahva kannatus,hakkab Reffide ja IRL-de suhtes otsa saama! Mõistetakse kohut tõerääkijate suhtes ja suured vargad on kõik vabaduses! Martin Helme,-tubli olete,julgesite välja öelda tõe! Toetame Teid!
kahju Helmest24. märts 2017, 16:57
ainult räägib ja räägib, nagu poliitiline sütenöör,laps, kasva suureks ja õpi üks asi elus selgeks...enne tee midagi ja siis räägi või kiida ennast. üks kloun teise otsa, vahet pole keda millega visata,ühed told kõik.
eks mine ja proovi ise 24. märts 2017, 17:17
opositsioonis midagi ära teha.
Mul,....24. märts 2017, 17:18
....sinust,isegi pole kahju.
to 17. 1724. märts 2017, 18:19
16. 57 on ju palgaline kommentaator. Peab kuidagi leiva lauale saama.
24. märts 2017, 19:43
Oh jumal, hakkab jälle oma palgalise jutuga.
leo24. märts 2017, 16:54
Eesti Vabariigi kohtunikud võiksid vahelduseks teha ühispöördumise küsimuses, miks ei ole Eestis õiglaselt karistatud küüditajatest terroriste
Päikesekiir24. märts 2017, 16:54
Heli Käpp!Miks ma ei imesta!Tuntud, teatud solvaja kohtus.
maakas24. märts 2017, 21:25
Aga Anu Uritam, kohtunik kellelt võeti kohtunikuõigused (pretsedent sic!) aga sai need tagasi kui oli nõus Autorollo protsessi menetlema nii nagu vaja. Uskumatu aga tõsi !
Kaara Leratium 24. märts 2017, 22:35
Issand Jumal, mida ma pean kõike lugema vasta ööd, nüüd, kurivaim, ei saa magada ka enam ilma pitsita. See informatsioon võtab ikka pahviks küll.
Assa Kurrat24. märts 2017, 23:15
Kas sa ise ka usud, mida kirjutad kohtunik Anu Uritam kohta? Päris segast ei maksa peksta! Kust selline informatsioon?
23:15 Segast...25. märts 2017, 16:43
miks segast, see oli ju kõik ajakirjandusest loetav.Alles eelmisel aastal, vahetult roosamanna õigeksmõistmisega. Sulatõsi, mis tõsi.
palat nr.924. märts 2017, 16:49
vanasti olid punased troikad, nüüd siis pedetroikad, kes otsustavad enamuse vastaselt
Juku24. märts 2017, 16:47
Ainult 8 julgesid allkirja anda. Kas teised toetasid Martin Helmet?
kuidagi nadi jah see24. märts 2017, 16:59
kahjuks24. märts 2017, 16:47
meeldib mulle EKRE, mis siis nüüd saab? Panete vangi? Jõudu Helmetele, õiget asja ajate.
Mimm24. märts 2017, 16:58
Tahtsin ka just sama kirjutada. Samuti, et mul on väga häbi Eesti poliitseltskonna pärast, kes jätavad endast sellise koolikakluse mulje. Kellel pioneerijuhiga parem suhe, see ka ühisavalduse valmis sehkendab. Ja eesti keele õps parandab kirjavead ka veel ära. Siis ongi pirukas jagatud. Muust rahvast on tegelikult neil täiesti ükskõik.
Mann24. märts 2017, 17:17
Õiget asja ajab. Õigeid asju ütles. Nõiajaht läks lahti. Muidugi saab väljenduda jõuliselt kuid viisakalt! Alles see oli kui üks kõrge riigitegelane sidus end lahti Eesti õigussüsteemist. Nii kohutavale väljaütlemisele puudus igasugune reageering.
refr24. märts 2017, 17:32
EKRE tuleks laiali saata.Propageerivad natsismi,ja õhutavad vaenu.
24. märts 2017, 18:17
1 näide24. märts 2017, 18:53
kui on must, näta ust!
tahad musti,-24. märts 2017, 19:49
Näta 18:5324. märts 2017, 20:23
keri siis omade juurde, mis halad siin nagu jeeriku pasun. Vot nüüd küll leidsid näite, mis õnneks on vägagi tõene. Küll mitte NÄTA aga näita sullegi ust.
Natsismi 24. märts 2017, 21:01
tuleks palju, palju palju rohkem propageerida, siis oleks öige.
Oleks24. märts 2017, 22:02
oleks sul rattad all, oleks omnibuss. Enne nats, kui padu kommu, igatahes.
to refr26. märts 2017, 17:08
Tunnen ära sinu sõnades endise nõukaaegse kommunistliku propagandat esitava agitaatori. Kui sa oleks sarnaseid loosungeid saanud hüüda eesti taasiseseisvuse aja 80 lõpul, oleks sind tembeldatud interindlaseks, Nüüd aga tundub, et tegu on kas eesti riiki vihkava või umb lolli inimesega.
arvamus26. märts 2017, 23:34
kommunismil,kui ideoloogial pole midagi viga.Põhjus selle idee teostamatuses on ausate inimeste puudumine.Natsionaalkommunism oleks ideaalne ühiskond.
Luulu lemb24. märts 2017, 20:50
kes sind vangi on pannud, äkki selgitad lähemalt?
missugust asja need siis sinu meelest ajavad?
siiamaani on ainult tühi LÕIMUMINE tühja LÕIMUMISE otsa:
http://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/77789185-5eec-475d-b57f-cf432118cf6d/Riigikogu%20otsu...
https://ekre.ee/wp-content/uploads/2015/07/EKRE-PROGRAMM-KONSERVATIIVNE-PROGRAMM.pdf
aga vähemalt on pimeda jüngri pimedad laigid pimedale jüngrile lohutuseks ?
Andres24. märts 2017, 16:44
Võtsin seljast kampsuni ja selle all ei olnud täna pakikest!
Pööriöölane24. märts 2017, 16:31
Ütlesin juba eile, et ega see pole lõppenud ja kohtumaffia läheb ühisele pealetungile. Siiani on see seltskond tundnud täielikku karistamatust ning olnud kui riik riigis või isegi üle kõigist seadustest ja seadusetegijatest. Keegi pole siiani riskinud neid torkida. Igatahes suur tänu, hr. Helmele, et lõpuks seda herilasepesa õrritadagi julges!
Elanik eestis24. märts 2017, 16:29
Me elame eesti riigis ja kohtunikud ei tohiks vastu võtta otsuseid rootsi riigi seadustest lähtuvalt, ehk siis on ohtlik pretsedent loodud kohtunike poolt, see on fakt.
lol24. märts 2017, 19:47
kas elanikul mõistust ei peagi olema? ise sa hääletasid selle liidu poolt, aga ikka vaja veel mingit segast panna
to lol25. märts 2017, 05:11
Ei tea kedagi, kes euroliitu oleks pooldanud.
Ise olin kategooriliselt vastu.
Juku24. märts 2017, 16:28
Eesti arvab, et Euroopa Liidu üldkohtu kohtunikud võisid eksida suhkrutrahvi osas ning kavatseb otsust vaidlustada. Kuidas nii kõrge kohtu kohtunikud võisid eksida? Imelik, et meie omad ei eksi Riigikogu liiget kritiseerides - võimud pidid ju lahus olema.
Gunnar Stahl24. märts 2017, 16:21
Väga hea, et teatasid ka oma nimed, sest kui tuleb õige aeg siis teame kelle üle hakkab eesti rahvas kohut mõistma .
Tolerastide nimed on juba kõik teada.
KAUA VÕIB?24. märts 2017, 16:17
Kindlasti on vajalik nende ultraparempoolsete helmede trollivabriku sulgemine ja nii palgaliste trollide töö lõpetamine. Need palgalised, Helmede käske täitvad kommenteerijad on isikud,
kes solvavad räigelt Eesti riigiametnikke ja meie presidenti ja ka eesti rahvast
kes pidevalt
levitavad Eesti riigivastast propagandat,
kes levitavad valeinfosid,
kes õhutavad pidevalt veel võõrviha.
See paremäärmuslaste trollivabrik koos nende juhtide, ideoloogidega ehk ajuloputajategaga ja palgaliste kommenteerijatega välja selgitada ja seejärel kohtusse anda.
kaua sa üks siin aina korrutad ja korrutad,24. märts 2017, 16:24
ultraärapööranud? Aitab, lama.
Madis24. märts 2017, 16:53
EKRE meestel on südametunnistus veel alles ja nad tegutsevad EESTI rahvuse säilimise nimel. Selle nimel, et meid amööbideks ei muudeta ja et meil poleks häbi öelda; olen EESTLANE. Nii lihtne see ongi.
Maša24. märts 2017, 17:19
EKRE on tülikas ja otsitakse põhjusi, et lahti saada. Millised väljendeid kasutab sm O ... Mõnele lubatud, mõnele mitte! Tundub, et suukorvistamise aeg on käes.
peade veerema panija24. märts 2017, 17:20
võiks mõelda, mis ta oma ajudes käärib.
16:3724. märts 2017, 20:26
Tead sooda, siis lõped enne maha ja ikka jääb nägemata.Küll sulle tehakse veel lõppu.PUNKT.
kohtunikud võtavad nüüd aluseks24. märts 2017, 16:33
lemmikloomaseaduse ja määravad trollivabriku direktorile kümme paid ja ühe lati suitsuvorsti tasuta.
talumees24. märts 2017, 16:17
igav, 24. märts 2017, 16:53
isegi naljakas ei ole.
reku24. märts 2017, 16:08
Kui kohtunik ületab oma võimu, siis see on sadu korda hllem, kui mingi suva päti laamendamine. Selleasemel, et ise järeldusi teha, võetakse kohe kaitsepositsioon. Täpselt nagu vea teinud arstid, või politseinikud.
Andres24. märts 2017, 16:04
"Rõhutame, et kohtuotsuste põhjendustega võib mitte nõustuda" Kerstikene ju ütles selgelt, et kohus ja võim peavad lahus olema. See ongi nii, kohtuotsus oli salajas ja põhjendusi teab vaid tuul.
24. märts 2017, 15:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andres24. märts 2017, 16:14
Peeter Pällin, Jüri Ilvest, Henn Jõks, Heli Käpp, Imbi Sidok-Toomsalu, Ingeri Tamm, Leanika Tamm, Anu Uritam võtsidki vastu juba kohtuotsuse.
Teie sm. punane liig24. märts 2017, 16:15
paneksite Helme seinaäärde ja laseksite kohe maha.
to mis ...24. märts 2017, 16:17
oh taevas halasta, kui löll sa oled! Kuidas Eestimaa sind küll kannab?
tõejärgne ühiskond24. märts 2017, 16:20
niisiis - täna, homme ja ülehomme peksame EKREt! Huraaaa, seltsimehed! Huraaa, hüüdis ahjualune.
küsimus24. märts 2017, 15:57
Kellele või kelle poole see pöördumine tehti? Kas rahvas peab oma seisukoha võtma? Ei saa aru.
tuginedes pretsedendile, siis 24. märts 2017, 15:55
nüüd saavad kohtunikud siis ka ju islamiseadusi meil siin rakendada, seega kõik täna jooksuga süütama ja kividega loopima.
sdfsdf24. märts 2017, 15:54
Millise punkti aluse see siis põhiseadusega kooskõlas oli `?
eks need kohtunikud pididki ju24. märts 2017, 15:51
meeleheitliku pöördumise tegema, püüdes oma viimasied väärikuse riismeid kokku korjata. Aga ega see seaduste väänamine neile au ei tee, lisaks veel see praegune hirmul põhinev enese õigustamine.
+.+24. märts 2017, 15:50
fsb tegevus on samuti lubamatu. Mis nüüd saab?
Ühispöördumine24. märts 2017, 15:50
Kogu EKRE erakond astub välja presidendi ja kohtunike omavoli vastu, mitte täita Eesti Wabariigi Põhiseadust. Kui vaja, siis kogume rahva kokku ja hakkame Eestit vabaks laulma totalitarismist ja jõukude omavolist. See ületab inimmõistuse piirid enne valimisi, millega tegelema hakatakse, kui kedagi on vaja hävitada.
Lenin - Uljanov24. märts 2017, 15:49
õigus on valitseva kamba tahe ja kohus timukaks nende käes!
uraaaa ja 24. märts 2017, 15:56
pioneerid toovad sm kohtunikele punaseid lilli.
Aga 24. märts 2017, 16:32
Mägite nüüd,kuidas herilasepesa lõi kihama, kas eluaegseid ameteid pidavad inimesed on häiritud või??? kui ma olen õige mees nagu prillikivi Savisaar,pole mul ju midagi karta ja ma ei reageerikski sellise sõnavõtu peale üldse. Aga tundub,et ikka paljud kohtunikud tunnevad,et ikka asi on selline,,, seks selline reaktsioon ka ikka.
Ähh25. märts 2017, 06:06
Ei oska need oravad ka kaotust väärikalt üle elada, kogu aeg üks teisitimõtlejate vaenamine ja hammaste kiristamine käib.
24. märts 2017, 15:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ära....24. märts 2017, 16:12
....vingu siin va õnnetus sest EKRE võidab nagunii.
selle peale ütleks:24. märts 2017, 15:42
Parim kaitse on rünnak!
Jõudu Hemetele.
Sedapsi24. märts 2017, 15:35
Õigusmõistjad tuleks välja vahetada. Naeruväärne, et Reinsalu on jätkuvalt justiitsminister. Tema on üks vastutajatest Savisaarele tehtud tapmiskatsete eest. Aga ei, nüüd minnakse hoopis Mart Helme kallale. Nii ebaõiglane on see. Hea kui IRL minetaks valimiskünnise.
tiia24. märts 2017, 16:33
Jutt käib Martin Helmest
KUZZER24. märts 2017, 15:33
Kõik õiged inimesed haagivad ennast lahti Eesti õigussüsteemist, ega ei arvesta Eesti kohtunikega! Edgar, EKRE ja Kender on õiged mehed!
düsgraafik24. märts 2017, 15:32
Kes kaitseb Savisaart korrumpeerunute proku kohtunike reeturite eest.
jne
Jätke...24. märts 2017, 15:32
....need nimed meelde.Kui kunagi see homo klikk võimult kõrvaldatakse ja nad hakkavad teist laulu laulma siis ärge unustage kes nad tegelikult olid ja on.
Maamees24. märts 2017, 15:31
Härrased kohtunikud! Meie kohtuvõimu autoriteet on juba ammu Teie poolt kahjustatud.
maamehele24. märts 2017, 16:14
laenn siinkohal kellegi kommentaatori mõtet: nimetada kohtunikke härrasteks on ilmne liialdus.
ringkaitse, muud ei midagi.24. märts 2017, 15:30
endiselt kallutatud otsus.
volt24. märts 2017, 15:28
Eesti firmad on likviteeridud või soomlastele ja rootslastele müüdud. Nüüd siis seadused käivad ka Rootsi seaduste järgi????
Ivo24. märts 2017, 15:28
Kas siis on jõudnud nüüd kord EKRE kätte, . Pikaajalist keskerakondlaste ahistamist vaadati rahulikult pealt. Ainult IRL ja Reformi tagatoa tegelased on väljaspool kohtunike tähelepanu. Nemad võivad ükskõik mida suust välja ajada.
nojah ja kavsõi see,24. märts 2017, 15:47
et Ratas põrutab Peterburi,kas seda pr.president ja võimuesindajad ei kommenteeri?
Toom traageldab Süüria vahet?
Nemad võivad tõesti kõike,kuid konservatiive tuleb jõuliselt rünnata.
Siiski unustatakse,et sellega näidatakse,et vale vaob ja õiglus tõuseb.
IKKAGI VALIN EKRE24. märts 2017, 15:25
huvitav kes maksab kinni selle rünnaku EKRE VASTU
24. märts 2017, 15:31
Tubli ametnik24. märts 2017, 17:13
Sina ja mina, kõik me maksame. Kui puudu jääb, tõstetakse jälle mõnd aktsiisi ja nii ta läheb edasi, helge rahvusteta ja sugudeta tuleviku poole.
Nii armas, et kõik suured ja tähtsad üksteise võidu oma nördimust avaldavad. Nii nunnu ja samas nii läbinähtav. Jätkaku aga samas vaimus, Kadriorg võiks nüüd järgmiseks suunata ka mõne musterbroileri hävitaja seljas pahade parempopulistide kallale, siis oleks palagan täiuslik. Kui ikka ei haugu vasakliberaalse karjaga kaasa, oled järelikult karja vastu ja kuulud vähemalt häbimärgistamisele, kui mitte hävitamisele.
Naljakas on see, et just peade lendamise väljendi peale õhku ahmivad esiametnikud püüavad praegu ise ebamugavatele teemadele osutajate päid lennutada. Kui ikka selle vihakõne seaduseelnõu saaks ka Toompea teerulliga läbi suruda, küll siis oleks hea ja poliitkorrektne see meie eluke siin sallimatu pööbli hulgas!
luululemb24. märts 2017, 19:05
Rahvaliitu mõtled vä?
parteikolhoosnikke ei ole võimalik rünnata, sest et nad teevad seda ise
Kohtu Nik24. märts 2017, 15:24
Järgmine kord võetakse rootsi asemel Põhja Korea seadused ette
A 24. märts 2017, 15:28
Kohtunikunäru arvates on Rootsi seadus ülimuslik Eesti seaduse suhtes
Kohtu Nik24. märts 2017, 15:24
Järgmine kord võetakse rootsi asemel Põhja Korea seadused ette
ni niimodi võib ju24. märts 2017, 15:48
ükskõik millised seadused aluseks võtta. Nii saab ka naise süütamist ja kividega loopimist ju õigeks mõista, missiis et eesti seadused ei luba sed.
Ja24. märts 2017, 15:23
..ongi loodud pretsedent- MEIE JA MAAILM. Kui isegi endale risti vastu väidetakse võimude lahususe printsiibist arusaamist, siis loota sealt ausust ja õiglust on puhas unenägu. See seltskond arvab ennast jumala asemikeks maapeal, nemad ei allu isegi täitevvõimule, see on hullem, kui arvata võis. Mida peavad selle riigi alleshoidnud ja armastanud inimesed sellistest arvama. Ja see kõik käib presidendi mahitamisel enne valimisi, häbi nendel olgu.
A24. märts 2017, 15:22
Saaks Helmele väänata 25+5 ,tühja need roolijoodikud ,vargad ,naisepõletajad ja mõrvarid !
kalew24. märts 2017, 15:17
kohtunikud rakendavad vabalt rootsi seadust eesti seaduse asemel, sel juhul oleks võinud sariaadi seaduse aluseks võtta
Mees24. märts 2017, 17:03
See on paha mõte. Neil tegu kitsega.
Just nimelt24. märts 2017, 15:14
kohtunikus ongi üks reformierakonnast pärinevate tädikeste kamp,kes teevad otsusi mitte õigluse ega seaduse,vaid oma ahte kohaselt Reformikad varastavad mis kole, ei midagi, Helme vaid rääkis tõtt ja nüüd siis võetakse tal endal pea maha
Tolad24. märts 2017, 15:14
Niigi käivad nad oma tüütuseni käivat mantrat kuulutamas tre raadios ja tallinna tv-s. Sellest neile ei piisa. Käiakse tänaval paraaditsemas ja riigikogus klounaadi mängimas. Kaua võib?
mh24. märts 2017, 15:13
Meie omad inimesed24. märts 2017, 15:11
EKRE on eelkõige rahvuslik partei, kes peab seisma iga oma ühiskonna inimese heaolu eest! Igas ühiskonnas on inimesi, kes on teistsugused, aga nad on meie enda rahvas. Ekrelaste arvates on Eesti rahvas vaid terve heterolane, mis on rohkem kui kummaline arusaam riigist!
maalu24. märts 2017, 15:22
Sa pole mòhkugi aru saanud. Antud juhtumi puhul eirasid kohtuniku seadust !!!!
24. märts 2017, 15:34
Huvitav, et need EKRE fännid nii labased on. Sellepärast nad mulle ei meeldigi.
Nii24. märts 2017, 15:11
Miks nad ei tee ühispöördumist Savisaare mõnitajate taltsutamiseks.
Ja-jah24. märts 2017, 15:08
RS24. märts 2017, 15:08
Kerige kukke oma pöördumisega.
Kellamees24. märts 2017, 15:07
Kohtunike Lasteaed ! Kus see asub, käivad nad Krattide, Jüngrite, Pätude rühmas ! Tõeline LASTEAED, suurte tähtedega !
Edu Martin, Mart ! Edu EKRE-le !
nimetu24. märts 2017, 15:06
siin riigis puudub õigluse süsteem, vaja puhastust kohtusüsteemis ja kogu riigikogus
appi24. märts 2017, 15:05
Mis me riigis toimub ? Hullumaja.
ei saa aru24. märts 2017, 15:05
kohtunikud ise on ju alati need,kes ründavad konkreetseid isikuid,ning ise küll need pooljumalad isiklikke rünnakuid ei kannata või öelgu siis otse välja et nende võim on suurem rahvavõimust.
kodanik24. märts 2017, 15:05
Kurb, et kohtunikud ei teinud samasugust ühisavaldust ,kui toimus pikantne juhtum tuntud blondiiniga Järve parklas.
24. märts 2017, 15:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
maali24. märts 2017, 15:18
Mis asi see koorevahutaja on ?????
Jah24. märts 2017, 15:04
häbi neil ka ei ole. Juurastuudium teeb ikka parajaks psühhopaadiks.
Helme on 100% provokaator24. märts 2017, 15:04
Tallina Tv-s selline riiki ja rahvast solvav poliitika sünnitatigi-pealegi meie maksurahadega. Kaua veel.??
Õige!24. märts 2017, 15:12
Ükskord lahvatab vimm, mis küdenud salaja… Sellele eurokurjategijate kambale tuleb ükskord koht kätte näidata!
jajah25. märts 2017, 02:02
ta provotseerib seaduserikkujatest (siia kohale määratud presidendi kaljulaiu mahitusel)
kohtunikke mitte seadust rikkuma, ära sa märgi. Väga riiki ja rahvast solvav on paljastada seaduserikkujad.
15:04 oi kui valus25. märts 2017, 12:01
..no on valus, kui tallavad kommude konnasilmadel, nii kiunuma võtab.Lausa silmeeest must see tõepõhine TTV vaatamine.
Helle24. märts 2017, 15:03
Mina ei mõista, mis on usuinimestel ja Martin Helmetel asja samasooliste inimestega. Samasooliste õigus abielluda ei ole eelisõigus, vaid inimõigus. Eelisega oleks tegemist juhul, kui samasoolised vabastataks näiteks maksude maksmisest.
Ei24. märts 2017, 15:12
olegi, lihtsalt kohtunik poleks tohtinud abielu registreerida (seadus ei näe seda võimalust samasooliste puhul ette). Niisiis eirati seadust (või peetakse ennast seadusandjaks).
24. märts 2017, 16:05
Nad ju ikkagi kirjaoskajad,....mis abiellumisse puutub siis, koerapulm!
Ei ole inimõigus24. märts 2017, 15:24
see on haigus - või siis on koprofaagia ka inimõigus. Mine selle eest ka pruuni loosungiga tänavale.
inimõigus on ka see,24. märts 2017, 15:56
et tuled võõrale maale ja hakkad siin vägistama ja naisi põletama?
Jutt käib seaduste tõlgendamisest.
24. märts 2017, 16:04
Las need samasoolised askeldavad omaette, pole vaja neid tribyynile noorsoole halba eeskuju naitama, meil niigi iibe probleem.
Tead mis24. märts 2017, 21:21
abiellumine ei ole uldse inimöigus ei sama- ega erisoolistele.
Naine24. märts 2017, 15:03
Mina arvan, et õigus ja õiglus ei ole antud hetkel kohtu käes. Nii ongi.
Alar124. märts 2017, 15:02
Kohtuvõimu autoriteeti on suutelised kahjustama ainult kohtunikud ise ja nad teevad seda igapäevaselt.
Näiteid? Aga palun: Autorollo, Tallina sadam, Arsenali keskus, aprillirahutuste korraldajatele kahjutasu määramine, altkäemaksud jne., jne.
Ohoo24. märts 2017, 15:00
Meie õigusmõistmine lonkab kahe jalaga. Telised kurjategijad on karistusea. Paljud kuriteod on avastamata. Siis noritakse vaid tühiste asjade pärast.
Põhiseadus24. märts 2017, 15:00
Paragrahv 62.
Kommenteeritud väljaanne:
11. PS §-s 62 on sätestatud ka, et Riigikogu liige ei kanna õiguslikku vastutust hääletamise ja poliitiliste avalduste eest Riigikogus või selle organites. Seda instituuti nimetatakse parlamendiliikme vastutamatuseks (indemniteediks) ning selle eesmärk on kaitsta ühelt poolt Riigikogu liikme sõna- ja otsustamisvabadust ning teiselt poolt vaba poliitilist debatti parlamendis. Et rahvaesindaja saaks oma mandaati teostada, peab tal olema võimalus esitada ettepanekuid, arvamusi ja hinnanguid (sealhulgas kriitikat). See võimalus ei oleks täielikult tagatud, kui Riigikogu liiget saaks tema sõnade eest vastutusele võtta.
15:1324. märts 2017, 15:29
Maitsetu ja labane on kohtunikel eirata Põhiseadust.See pole mingi isiklik teema, see ongi võimude lahususe teema, mis on ka kohtunikele täitmiseks.Jutt otsas.
tiia24. märts 2017, 15:36
Ühinen Paavo arvamusega. Martin Helme käitumine jätab palju soovida.. Pole olnud korralikku lastetuba .
Formuleerige24. märts 2017, 15:48
Mis on labane ja mis on maitsekus seaduse mõistes. Omakorda, mis on viisakus ja kohatu käitumine Helme poolt. Faktide konstateerimine ning tähelepanu juhtimine eksimustele pole kuidagi keelatud ega ebaviisakas. Kohtud on oma lihtmenetluste, kokkulepete ja tingimuslike karistustega oma maine minetanud.
15:36 ära lao neid naiste nimesid ritta, sa oled...24. märts 2017, 15:58
..ju pruunlane, räägid mingist lastetoast,nagu teaks, mis see üldse on.
halloo24. märts 2017, 17:32
siis ei ole vaja ka kohtus kurjategija isiksust süüdistada,vaid süüdistada kuriteo sisu,mitte isikut,kes seda kuritegu toime pani!On ikka uskumatult palju lolle eestis!
Maitse asi, ütles vanaema...24. märts 2017, 18:35
Helme eesmärk oligi üldsuse tähelepanu ja selle ta saavutas.
Artur24. märts 2017, 15:00
Huvitav, mis pühad lehmad need kohtunikud on, et neid ei või kritiseerida? Ma saaksin veel aru, kui nad oleksid sõltumatud, aga ei ole ju. Koos prokuröridega on nad müüdavad ja ostetavad, ühesõnaga kelgunöörid.
EKRE VALIJA 24. märts 2017, 15:00
Kui vaja tuleme tänavaile.
24. märts 2017, 15:36
Ega te ju muud ei oskagi.
sina jälle oskad24. märts 2017, 15:59
"väikese lisatasu"eest kommenteerida.
Kevad24. märts 2017, 15:56
ja peatselt suveaeg käes - ongi õige aeg tulla tänavatele ja sealt edasi suunduda põllule!
jou, man25. märts 2017, 00:46
no tulete jah. isegi paarkümmend inimest saate kokku. vägev mass! sellega olete kõvad tegijad.
00:4625. märts 2017, 13:44
Tuleme, tuleme, aga, et sa kirjutada ei oska, juba teame. Arvudest pole undki näinud, tegelesid jälle puurimisega mata tundides, on küll häbiasi.