kas viga on nutitelefonides voi inimeste ebaadekvaatsuses tunda reaalsust.soida ikka nii ,et kohale joad.pole vaja suudistada teede haldajat.kui pole nous siis muu auto maha ja osta hobune
Iga inimene peaks ise saame , et Eesti on Põhjamaa mitte lõuna Saksamaa kus lumi ammu läinud. Me oleme põhjamaa ja iga jumalama aasta tuleb meil aprillis lund see on normaalne. Märgi või punasega ja järgmine aasta näed sama jälle :)
Kas mõnel nendest masinatest olid veel all talverehvid? Et maikuu alguses on veel ka külmakraade oleks pidanud teada olema nii PPA-l kui Maanteeametil. Naastrehvidega poleks jama tulnud nii ulatuslik.
Tallinna poolsel suunal 110 km oli juhtidel kiire õigeks ajaks töökohtadele jõudmisega. Keset suurt närvilisust märkasin keset udu korraga kägaras esiosaga BMW -d. Eemal olnud teist lömmis autot nägin vaid põgusalt. sest läbi udu hakkas paistma veel midagi suurt ja musta. Võtsin otsustavalt kiirust maha. Selgus, et asfalt oli tugevalt kiilasjääs. Kuna minu kiirus oli väike 80 km/h, olin alles sõitma hakanud, polnud aeglustusega probleeme. Suur vari aga osutus rekkaautoks, mis oli end taskunoa moodi pooleks keeranud. Maanteel vedelesid suured rekka kütusepaagid, mis küljelt välja lennanud. Diiselkütusest oli asfaltil suur lomp, mida kaks päästetöötajat kinni katta püüdsid. Kui olin lombi läbinud, siis käitus minu auto nagu pesuseebi tükk pesemislaual. Teel püsis ta tänu sujuvatele asfaltis olevatele kulumisrööbastele. Ka kiirust ei õnnestunud lähimal kolmekümnel meetril suurendada, rattad käisid ringi, nii libe oli.
Eestis on maailma madalaim liikluskultuur ja olematu sõiduõpe. Ja miks psühhiaatrid kõigile hulludele meditsiinitõendile alla kirjutavad, et nad saavad üleüldse juhilube taotleda.
sel aastal erandkorras on lubatud sõita nastrehvidaga nädal kauem, siis teemeistrid oleks pidanud ka libedusetõrjega jätkama. Miks seda ei tehtud?? Vastutavad isikud peaksid ka päriselt vastutama.
KOMMENTAARID (21)