Eesti uudised

Korteriperenaine: "Tegu oli väga sümpaatsete inimestega ja korterit hoiti korras. Alati, kui külla läksin, viisin lapsele kommi." 

Põlema süüdatud süürlanna korteriperenaine parandas eluruumi kahjud oma raha eest. Süürlaste üürivõlga ei hüvita keegi (190)

LISA KOMMENTAAR

teine naine21. juuli 2017, 23:26
korteriperenaine on meie kodumaa mahamüüja, need juudaseeklid ei too õnne
tähendab, sallijad peavad oma etniliste eestlaste poputamiseks22. juuli 2017, 10:09
sõitma kohalikest üle,koorima neid ja petma.
See on norm.
kolmas naine arvab,et etniliste eestlaste abistamisel peab22. juuli 2017, 11:23
kohalikust plassist valgest saaastast lihtsalt läbi ja üle sõitma. Pole vaja peenutseda ja rahvust taga ajada .
Maarjamaa tehakse eestlastest lagedaks, mis need ukrainlased,venelased,tatarlased, grusiinid paremad on,et nende elu hävitada ei tohi
Urmas21. juuli 2017, 20:19
Swedbank kodukindlustus maksab ju mingi alla 9.EUR? Maksta see ära ja siis on süda rahul!
Sest kui juhtub mingi õnnetus: tulekahju, veeavarii vms... Kui kaju saavad näiteks veeavarii puhul alumiste korterite omanikud!? Siis vastutab ju korteri omanik, mitte üürnikud!!! Maksma hakkab reaalne omanik, mitte üürnik. Mõttekam on omanikuna oma kinnisvara kindlustada!!!
ee,ega iki pole .22. juuli 2017, 10:09
et see kindlustus end liigutaks,on vaja enne likvideerida põhjus,miks ja kuidas.
Mida te keksite 21. juuli 2017, 18:29
Tean isiklikult Galinat. Tema on vaid heatahtlik inimene,kes oma viimase alati ära annab.Mida te kiusate pensionäri,kes kõigile vaid head tahab!
Kustutatud kommentaar21. juuli 2017, 17:33
Tegelikke sissetoojaid me siin mainida ei tohigi?!
ep ole viisakas22. juuli 2017, 10:11
aga paiga pääl elajaid tulebki kottida ja tühjendada.
21. juuli 2017, 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Urmas21. juuli 2017, 20:32
Kinnisvarabüroo ja maakler leiavad üürijale üürniku ja üürnikule üüripinna, edasise eest ei vastuta maakler küll mitte millegi eest, see on ju täiesti loogikavastane!!! Kinnisvara vahendusfirma vastutab ainult tehingu eest! Loomulikult ei pea kinnisvarafirma võtma edaspidist vastutust üürileandja ja üürniku asjades ja ega ta ei saakski sinna sekkuda!!! Üürileandja ja üürnik peavad ise omavahelised asjad selgeks rääkima ja omavahel kokkuleppele jõudma! Ega kinnisvarafirma omaniku korterit ei üüri! Omanik ja üürnik peavad suhtlema! Kui on probleemid, siis peavad omanik ja üürnik kompromissi leidma! Mis kinnisvarabüroo siia puutub???!!! Kui üürnik ei suuda üüri maksta, siis järsku leiavad omanik ja üürnik kompromissi odavama üürihinna näol?! Peab suhtlema ja kompromissi leidma!
nii peab21. juuli 2017, 14:42
plaan pagulasabi rahad läks peese
ei läinud, sallijad22. juuli 2017, 11:26
said selle oma isiklikku taskusse . JA nad hakkavadki saama,sest kohalikud on koorimiseks ja neid PEAB petma nii kuis jaksu on.
Ruts21. juuli 2017, 13:46
lugesin selle "humoorika" artikli läbi, tulemus milleni jõudsin on lihtne: võtame kõik avasüli vastu, kui tekivad probleemid, siis pühime käed puhtaks, irw
21. juuli 2017, 13:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
siin pole Galinal mingit süüd,21. juuli 2017, 15:32
peale selle,et võttis parasiidid majja.
Mõni vene rahvusest inimene annab sulle ka püksid jalast kui hädas oled.
Kirill21. juuli 2017, 18:25
Tuleb ikka välja see eestlaste ülbus ja halvasti ütlemine !
Ikka on see teema veel,et venelaste koht kes Eestis elavad on venemaal?
Nagu reaalselt inimesed aitab juba.
Jumal tänatud,et minu tutvusringkonnas on toredad eestlased.
21. juuli 2017, 19:38
kirill,sa oled samasugune sissetungija kui need süürlasedki.miks te omal kodumaal ei ela,sina-venemaal,ahmed-süürias?nagu rändrotid olete teiste rahvaste turjal.
Kirill,ära pane tähele,21. juuli 2017, 21:52
mõni lihtsalt on selline ja siin kommentaariumis on uskumatult palju jobusid.
No ja jobusid on iga rahvuse hulgas,nii,et kuidas see oli:esli idiot,to navsegda.
21. juuli 2017, 22:02
oled tõesti jobu,venkude p rselakkuja.
ennem suhtlen venelasega22. juuli 2017, 08:01
kui sinusugusele otsagi vaatan.
aga alates 1940st aastast on teie omad komud kutsunud siia22. juuli 2017, 10:13
kõiki,kes elasid CCCP-s stalini päikese all,
Aga k.19.38 aeleb ju sakslaste,taanlaste,rootslaste,venelaste verega võietud pinnal ja kus röögib.
Aga ori oskabki röökida ,temal on vaja soolaseid vitsu ja kisa. siis on ta õnnelik
22. juuli 2017, 11:46
ma ei tahagi sinusugusele juudasele otsa vaadata,okse tuleks peale.
22. juuli 2017, 17:47
ma ei taha sulle otsa vaadatagi,vene vända imeja.
uus21. juuli 2017, 12:30
eva21. juuli 2017, 11:59
Igasugu vahvad seadused ja määrused on ju olemas migrantide-pagulaste kohta. Miks ei ole seadusesse sisse kirjutatud seda, et kui need tegelased lihtsalt jalga lasevad või vangi satuvad, kes siis korteriomaniku ees vastutab? Poolikud seadused ju.
dsf21. juuli 2017, 12:12
olgu õnnelik, et päris maha ei põletanud, neid ei saa ju kuidagi välja tõsta, ega neilt midagi nõuda.
seadused on neile,kes nad kokku klopsis,21. juuli 2017, 13:22
Kuna neid palju jalga laseb,siis peab olema seaduses klausel:
läksid minema-tagasiteed enam pole.
Sooritasid kuriteo:kohe riigist välja ja koos sinuga veel 100 migranti.
Korteriomaniku kahjud maksab see,kes nad siia taris ja maksab tingimusteta ja KOHE.
ulg21. juuli 2017, 11:44
igal üürimisel on leping, millel on õigused ja kohustused. Järelikult rahanumbrid pimestasid ja nüüd saigi omad vitsad. Ega keegi ju vägisi su korterit ei tule võtma. Loll saab kirikus ka peksa.
röögite alati,kui teie omad22. juuli 2017, 11:28
tõmbavad inimesi supinokust ? Maaklerid peavad peent naeru ja kasseerivad teie kõva kisa selja taga.
Urrr21. juuli 2017, 11:18
Muti lootis hõlptulu teenida aga sai ise õppetunni, et võib ka lihtsalt kahjumisse jääda....
xxx21. juuli 2017, 11:08
Kui riik neid pagulasi nii lahkelt siia toob, siis peab seesama riik ka neile elamispinna andma võttes endale ka kõik riskid. Eraisikud ei pea riskima nende teisest kultuuri ja eetikaruumist tulnutega.
tiku ja taku21. juuli 2017, 10:58
Kogu see kaader, kes neid pigiahve siia tõid-võiks omale tule otsa panna, saastunud varivalitsus
uhke21. juuli 2017, 11:07
Kui üürileandja suutis korteris remondi oma kulul teha , siis oleks võinud ka üürivõla automaalselt kustutada, sest seda maksjat siiavedajate näol ju ei ole.
no21. juuli 2017, 12:13
ei mingit automaatset kustutamist! Tädi üks sallijatest. Siia nad veetud tema heakskiidul. Oma külaliste kulud kandku ise.
21. juuli 2017, 12:13
Riigiga pidi ju lepingu sõlmima, et pigidele korterit võimaldada, kui ta seda ka ei teinud siis närigu muru!
kas see Galina on RE asutajaliige22. juuli 2017, 11:29
ja tema veab õpetatud kitsi koos akadeemikutega igal öösel siia sakslaste,rootslaste,taanlaste endisele ja ameeriklaste tänasele maale ?
kuidas sa räägid21. juuli 2017, 13:32
valitse end ja ära näita välja milline mats oled. teise kohta ei öelda pigiahv. koolis õppisin, kes teisele nime annab see ise seda kannab. vat nii.
räägin, kuidas asi on21. juuli 2017, 14:37
ja teise kohta muidugi ei öelda pigiahv, aga, vaata, pigiahvi kohta öeldakse just pigiahv.
no ega tema enne ei öelnud kohe mittemidagi,21. juuli 2017, 15:37
mina ka mitte.Kui need seal kõrbeliivadel oma elu elasid ja trumme tagusid,oli see nende probleem,nende kultuur,nende harjumused ja tavad.
Huvitav oli seal korraks käia ja vaadata,mismoodi mujal elatakse.
Kui aga sunniviisiliselt hakatakse sulle saasta koju tooma,vaat siis on õigus öelda,mis sa sellest arvad.
pasariik21. juuli 2017, 10:49
Kogu see kaader, kes neid pigivärdjaid siia sisse on toonud-võiks ennast põlema panna ja tuha brüsselisse saata!
Kunn21. juuli 2017, 10:45
Õhtulehe peauudis "Galina ja tema kolmetoaline korter"
Krt keda huvitab see korteriomanik oma probleemidega. Mutile lubati ilmselt pagulaste pealt suuremat tulu teenida ja mutt oli seitsmendas taevas. Nüüd, kui riik Galina lohku tõmbas pasundatakse sellest nagu päeva peauudis. Põlenud naine ja tema laps ei huvita enam kedagi.
Gunnar Stahl21. juuli 2017, 10:37
Päris kindlasti remonditi korter tolerastidest võimuesindajate poolt, et Kalinka ei laseks mõnedel ausatel ajakirjanikel teha fotosid lagastatud korterist, sest need loomad teevad isegi köögipõrandal lõkke peal toitu ja kööki pesevad voolikust jooksva veega.
usun ka21. juuli 2017, 11:08
sest keskerakond hoolib, Kadri teeb ja Mailis aitab
kesikud on populistid, nemad EI HOOLI22. juuli 2017, 11:33
isegi vaeseid etniklisi eestlasi ei vea nad Sahhaarast ega mujalt kodumaale .Ajavad veel sõrad vastu,kui armsad reffid neid piiramatult siia majutaksid ja neid igati abistaksid .
Hetkel tõmmati vanal vene naisterahval nahk üle kõrvade, ei see nahk jäeta ka eestlaselt tõmbamata.
Kui ikka õigetele vaja abi,küll kohalikud tolad plekivad kogu lusti kinni.
Nõme lugeda21. juuli 2017, 18:26
Sa nii haige peast ikka !
Aga21. juuli 2017, 09:59
Tarand ja Lenna lubasid ju illegaalid ja parasiidid enda koju elama võtta. Millal siis, ei ole ilus valetada.
kus tolarastid nüüd on?21. juuli 2017, 09:57
kõik,kes kilkasid,et "meil on neid vaja!"(k.kallas)
Kui ikka ise rohelise tee andsite,tolarastid,siis nüüd tuleb vastutada.
Rahvas pole neid siia kutsunud,referendumit pole olnud,kohalikel pole inimväärseid elutingimusi ja nüüd-"Tere tulemast!"-pommivööd,burkad ja lõkkemeistrid kohal.
Kes kutsus,see VASTUTAGU ja Galinale (kui tal just RK pension pole),tuleb kahjud hüvitada ja kohe,mitte mingit kohtujärgset ootamist.
Galina21. juuli 2017, 12:16
maksku oma külaliste kahjud ise. Pagulaste vastased ei üüri neile elamispindu.
see on RE poolehoidja ja hoolija.22. juuli 2017, 11:34
tema tegi kinnisvarabürooga kokkuleppimise . Mitte ei käinud Lähis-Idas omale armsaid külalisi kutsumas.
Alar121. juuli 2017, 09:49
Galinal läks tegelikult veel hästi, et "sõbralikud" üürilised" teda ennast põlema ei pannud.
marks21. juuli 2017, 09:26
Rumal perenaine, et rättiraippele oma korteri välja üüris
Küll21. juuli 2017, 09:30
tugiisik kõik oma tasku oskas nihverdada!
No21. juuli 2017, 09:42
Eks ikka lubato midagi ...
ixoye21. juuli 2017, 09:53
Teadmiseks, et Eesti Vabariigis on soo, usu, nahavärvi või muul moel erisuste tegemine kuritegu. Ehk siis kui sa avalikult teatad, et sa "rättpeadele" korterit ei rendi, siis tehniliselt on võimalik sind sellise asja eest karistada. Teretulemast vabasse õigusriiki!
nujjahh21. juuli 2017, 10:04
valge hetero mees võiks siis sammud kohe kohtumajja seada
aga21. juuli 2017, 10:35
kohe otsa teatad, et kristlasele või üldse usklikule ja ateistile ka ei üüri, siis on raske süüdi mõista.
21. juuli 2017, 11:07
midagi ei pea teatama, lihtsalt ei üüri, kui ei taha.
21. juuli 2017, 12:15
Tehniliselt on omanikul õigus õunte pealt vaadata, kellele ta oma pinda üürib või ei üüri, kellegi ei ole õigust omanikku sundida üürima inimestele, keda ta ei usalda, keda pole ka mingit põhjust usaldada,
loll on see21. juuli 2017, 12:18
kes neile mitte üürimiseks põhjust ei leia!
Hakkan sponsoriks või üürin toa ...21. juuli 2017, 13:05
... noorele saledale heledale usklikule kompleksivabale neiule.
21. juuli 2017, 13:41
heh21. juuli 2017, 09:22
Humoristid. Iga kolmas "kodueestlaste"pere on samasugused puuküürnikest lagastajad. Asi pole üldse rahvuses või päritolus.
pole kuskil huumorit21. juuli 2017, 09:34
vahe on ikka sees kas naaberkorteris kanakont põrandal või naine lõõmab täisleekides
heh ja he21. juuli 2017, 10:40
isiklikult üldse ei mõista, kuidas saab üürnik võlgu jääda. puhtalt üürileandja enda viga. üür tuleb ju alati võtta ETTE ning samuti on ju tagatisraha, mis katab 2 kuu üüri. kui ikka üks kuu ei maksa, siis kohe välja. kohe lepingusse juba punkt, et nii kui maksmata jääb õigel päeval, kaotab kohe õiguse elada seal ja annab loa oma asjad majast välja tõsta.
aga ega probleeme on paljudel, heast üürnikust hoitakse kinni, isegi üüri ei tõsteta, kui head üürnikud. paljud lõhuvad kõik ära ja varastavad asjad ka veel ära. isiklikult käiksin korra kuus vähemalt üle vaatamas oma kinnisvara seisukorda.
kle,kui tegu on ikka riikliku "kampaaniaga",21. juuli 2017, 11:31
eks siis Galinakene uskus,et ametnikud vastutavad ja asi on kindel.
Välja kukkus nagu alati.
Hea21. juuli 2017, 12:30
Statistika kust pärineb
kl21. juuli 2017, 09:20
Galina on ammu Eestis elanud ja pagulased pidid paari kuuga juba ilma aktsendita eesti keelt rääkima, kas nad omavahel suhtlevad eesti keeles?
Naer21. juuli 2017, 22:58
Naeris, naer21. juuli 2017, 23:02
Ja korteri sai vanaemalt või emalt päranduseks?
Ja kuidas ja kuskohast tema vanaema (või ema) antud korteri S A I ?
Ah-haa, anti korter...
ju ta tegi tööd sellises firmas ,asutuses, kontooras,offices22. juuli 2017, 11:37
kus ehitati.
Ehitajateks olid tavaliselt vangid . Mitte tänased auuuzad estoniansid. Need end ei alandanud ega rüganud ehitustel.
ilus lugu21. juuli 2017, 09:18
varsti tuleb 160 üürniku ja korteriühistu õudusunenägu
minu meelest21. juuli 2017, 10:41
saab korteriühistu vastu võtta omad seadused, näiteks, et üürilistele ei tohi anda kortereid.
teoreetiliselt21. juuli 2017, 11:28
saab, aga tegelikkuses ei anta isegi teada, vaid tuuakse kas vara hommikul või hilja õhtul kui korteri omanik on korteri üürile andnud.
mmm21. juuli 2017, 12:27
Korteriühistu ei saa päris kindlasti selliseid reegleid vastu võtta, et omanik ei tohi talle kuuluvat korterit välja üürida. Seega oletus, et KÜ saaks kuidagi takistada, ei ole õige.
21. juuli 2017, 14:19
Naabritele ongi see õudusunenägu, kui maja täitub üürnikega. Tüüpiline "aitamise" skeem ongi selline et ostetakse odavalt omale kinnisvara kokku et siis selle väljaüürimisega "aidata" teisi. Millegipärast suudavad nad neid korteriostu kuulutusi riputada isegi lukustatud prügimajade prügikonteineritele, et ikka silma jääks. Kuidas aga naabrid selliste üürnikega peavad hakkama saama, "heatahtlikke aitajaid" see ei huvita.
21. juuli 2017, 08:48
sümpaatsed inimesed, sümpaatsed teod:)
21. juuli 2017, 08:46
Sai,mis tahtis.Pole vaja igale metsinimesele kortereid kasuahnuses üürida.
ei saanud ju,21. juuli 2017, 10:41
üüris ju järgmistele paavianidele.
hm21. juuli 2017, 13:28
üürileping lõppes 15.06.2017 eelmiste pagulastega. Praegused ei ole nõus lahkuma, sest neile meeldib selles majas. Eriti meeldima hakkab veel siis kui paraboolantenni ka katusele saaks panna.
21. juuli 2017, 14:22
varsti lasnamägi musti täis, sest galinad soovivad vaid head .
peet, porgand ja naeris naersid21. juuli 2017, 23:05
Siis, kui tema v(vana)emale see korter ANTI, siis nad soovisid ka head:
tahtsid aidata Eesti NSV-d üles ehitada.
naeris naeris
aga nad ehitasidki,22. juuli 2017, 11:39
või arvate tõepoolest,et need tõsised ja korralikud inimesed,kes lidusid juutide hammaste,kulla ja karraga, tegid seda ?
21. juuli 2017, 08:44
Indrek221. juuli 2017, 08:31
Paras palk, loomasid pole vaja oma korterisse eahaahnuses lasta.
Nüüd...21. juuli 2017, 08:27
...maksavad mutikesele natuuras ja kõik on õnnelikud.
nurrmees21. juuli 2017, 08:24
see on küll pauk luuavarrest. meile toodi ja tuuakse ju ometigi kõrgelt haritud spetsialiste, kes saabumisele järgneval päeval asuvad usinalt meie majandust elavdama. kirurgid, it-spetsid ja muidu ülima skilliga tegelased peaks nii palju ikka ju kätte saama, et lasnamäe korteriubriku eest jõuavad maksta. ma arvan, et peremehel oli suur nuts sularaha kodus valmis ja ta olekski korteriomanikule maksnud, aga krt et see naine korteri põlema pani, endal rahapakid taskus. kov võiks ikka nüüd mingit kompensatsiooni maksta perepeale.
Naine21. juuli 2017, 08:23
1. Üürnikuna ei tahaks elada korteris kus enne on elanud mustad.
2. Kõik kes tulu saamise eesmärgil abistavad pagulasi on seotud inimkaubandusega, ka see Kinnisvaraekspert.
3. Kolmetoaline korter on liiga kallis luksus. Võõtamaalast hoitakse paremini kui oma rahvast.
4. Olge mureta riik juba ehitab uusi kortereid pagulasperedele. Oma inimesed las elavad nõuka paneelides ühetoalises korteris kambakesti.
5. Põlgan seda Eesti valitsust ja kogu seda kõrgepalgalist prahti.
Mees21. juuli 2017, 09:12
Vaevalt, et need pagulased mustad olid, ei maksa musti samastada pagulastega. Muus osas nõus.
to mees21. juuli 2017, 10:47
suures sõnavabaduses võeti jälle modereerimisele mu jutt. ainult pärnitsasaast võib vabalt kritiseerida laulupidusid, mina ei tohi tš.urkhasid.
aga iga tš.urkha ongi must. ega must pole vaid värv. värvi järgi pole neist ju keegi must, ikka hele- ja tumepruunid ja tumerohelised on.
eu21. juuli 2017, 12:38
Ei maksa ajupesule alluda - mees.
Just nimelt olid need mustad, mitte nee grid.
Irw21. juuli 2017, 09:23
Miks ei taha oma inimene siis kaasmaalast aidata!
21. juuli 2017, 14:24
70 aastasel galinal lausa 3-toaline väljaüürimiseks, lisaks oma korter. hästi elab.
tegelikult oleks ta pidanud selle 22. juuli 2017, 11:41
pärandatud korteri maha müüma . Poleks probleeme . Või oleks pidanud kinkima endast parematele ? See enam nagu eestlaste tava, mahaparseldamine ja siis süimamine
Buratiino naine21. juuli 2017, 08:21
Mina pooldan pooldajaid ja kutsujaid ning külaliste kulutused tulebki perenaisel tasuda .Teie ei lähe ju sünnipäevale toidulaud kaasas !
...21. juuli 2017, 08:47
...ja ikkagi alati siis midagi juhtub:Keegi pissib potist mööda , keegi teeb suitsukoniga pisitillukese augukese,midagi võib ka tuld võtta ...
taavi21. juuli 2017, 08:17
Paras. See on see, kui rahaisu on nii suur, et annad oma korteri kas või kuradile. Ükski normaalne perekond ei anna korterit moslemitele. Uurige elu, mis õudusi moslemid korterites teevad. Isegi loomi tapavad korterites ja jäänused visatakse aknast välja. Korterid on mõeldud rentima INIMESTELE, mitte terroristidest mähkmepeadele. Paras, paras, paras. Moslem on kõige hullem monsstrum, kellele üldse midagi anda. Sööda teda palju tahad, varem või hiljem noa selga lööb.
Irw21. juuli 2017, 09:25
Oled sa ikka moslemit oma silmaga näinud või kirjutad seda mida teised vihahoos kokku valetavad.
taavi21. juuli 2017, 09:53
olen näinud ja mitte vähe. Tundub et sa ise ei ole näinud ja usud meie propagandat. Ise sa arvatavasti peale AK uudiste muud ei vaata ka ja tegelikust elust ei tea midagi. Reisi ringi, käi linnaosades, kus on moslemid juba enamuses. Ja mine moslemite linnaosasse lühikese seelikuga või koertega jalutama. Siis saad lollike aru, millest räägin. Kahju sellistest inimestest, kes elafad roosade prillidega infomullis. Mul palju tuttavaid välismaal ja paljud kolivad ära oma kodukohtadest, kus moslemeid palju juba on. Iga päev terror. Aga vaata siis AKd ja postimeest edasi oma roosade prillidega.
Irw21. juuli 2017, 10:07
Igapäev tuleb tänases eestis karta oma kaasmaalast et ta näiteks mulle otsa ei sõida pohmellis peaga.mille poolest on molsem hullem kui meie omad liikluspätid juua täis peaga.Täna pole mul moslemit ega musta nahalist vaja karta omal maal.
mis 21. juuli 2017, 10:21
eva21. juuli 2017, 12:07
Vale jut. Olen käinud 12 erinevas moslemiriigis, ikka omaenda suveriietega, aga koera pole tõesti kaasas olnud. Probleeme pole olnud üheski kohas, sest olen turist, naine ja üksinda. Aga jah, see seltskond, kes Euroopas laamendab, on midagi muud.
jutt 21. juuli 2017, 12:33
ongi Euroopas laamendavatest. Oma kodus elagu kuidas tahavad, ei ole meie asi torkida.
krokodill21. juuli 2017, 13:15
äkki sa oled nii kole et peletad kõik eemale ja seepärast on sul turvaline?
Nojah21. juuli 2017, 17:44
Ehk, Eva, on Sinu suveriided nende poolt heakskiidetud musta värvi riidehilbud?
Ja Eestis kaob koeri21. juuli 2017, 23:14
Kuhu need Eestis ära kadunud koerad siis kadusid?
Kebabi putkade sashlõkki ma nagunii kunagi ei söö.
Aga koerad kaovad!
Eestlased, Jummelipärast, palun hoidke oma koeri! õhtul pimedas ka pole vaja koera üksinda aeda jooksma lasta.
Aga22. juuli 2017, 00:49
homme? Ülehomme? Su lastel, lastelastel? Elad ainult tänases päevas, ajukääbik?
roosad prillid ja moslemite ülistamine on22. juuli 2017, 11:42
burka22. juuli 2017, 11:43
on, Ilus suvine ega lase päikest naha ligi
Vahur21. juuli 2017, 08:13
Kindlasti on Galina tubli kodanik, kes ka oma üüritulu deklareerib usinasti ja sealt ka maksud tasub... Maksuamet võiks igaks juhuks silma peale visata...
JR21. juuli 2017, 08:37
Olid ametlikud lepingud. Pealegi, muidu ei saaks inkassosse.
Vanasõna21. juuli 2017, 07:47
Esimene vasikas läheb ikka aia taha, üks ei jää ilma teiseta ja kolm on kohtuseadus. Nii ütles ikka naabrimees. Esimene üürnik jäi võlgu , praegu on teised ja küll tulevad ka kolmandad. Huvitav, mis juhtub siis, kui praegused elanikud ei maksa ja keelduvad korterist ka lahkumast?
ei miskit muud21. juuli 2017, 10:50
kui et tuleb järgmine galina nutuartikkel, kuidas tema peab oma raha eest murhjaneid kodustama :D
Juulius21. juuli 2017, 07:40
Proua korteriomanik astus jälle sama reha otsa. Ühed jäid võlgu, praegusedid haletseb. Need veel võlgu ei ole. Varem oli toimetulekusaajatele selline tingimus, et jooksev arve peab olema tasutud, mida palutakse hüvitada. Praegu ilmselt ei ole.
Ja miks ei kontrollinud Galina kommunaalkulude laekumist?
Ei taha parastada, kuid ratsa rikkaks saamine ei õnnestunud. Ja selline olukord olgu petuseks teistele korteriomanikele, et jälgiksid arvemajandust. Sest on ju teada, et neil inimestel ei ole teist sissetulekut peale saadavate abirahade ja samuti võib omanik ühel päeval eest leida tühja korteri, sest üürnikud on kadunud nelja tuule poole.
Huvitav, miks sots.osakonna tädikesed ei rääkinud üürnikele variandist, kus saadav korterimaksete raha läheb otse omaniku arvele?
vaidlen vastu,mis "ratsa rikkaks"?21. juuli 2017, 09:42
kui sinul seisab tühi korter,mille kommunaalid oma pensionist pead maksma,siis on ju loomulik,et pigem üürid selle välja kui maksad niisama tühja.
Kuidagi vildakad seadused on meil.Kui meenutame juhtumit,kus pere ei tahtnud võõrast majast üldse välja minna ja ei lasknud omanikku isegi väravast sisse,siis millest me räägime?Korteriomanikul puuduvad igasugused õigused.Kui üürisid välja,siis on ainult riskid-jätab maksmata v ei lähegi minema ja sina omanikuna kemple aastaid(läbi kohtu).
Vastuseks21. juuli 2017, 17:43
Kui seisab tühi korter, siis tuleb ta välja üürida, aga võtta ettemaks ja muud vajalikud maksud. Samuti teha konkreetne üürileping ning maksta oma maksud riigile. Huvitav , palju tohib maksimaalselt Tallinnas m2 pealt üüri võtta, mille kompenseerib toimetulekusaajale linn? Ilmselt oli see kompensatsiooniks nende paari kuu eest korteriomanikule.
Ja miks siis vahendaja ehk kinnisvarabüroo ei teavitanud Galinat, et on võimalik arveldada otse sotsiaali ja omaniku vahel?
Süüria pere sai aru, et nende raha ja tahan maksan, tahan, ei maksa. Loogiline nende seisukohalt, kus perepea on 19 aastane. Huvitav, kas ikka on tegemist perega selle sõna otseses mõttes? Naine tahab ainult Saksamaale sugulaste juurde ja kõik. Lähebki koos lapsega ja süüdistus mehe vastu? Naised sealtmailt juba vanemate tahtmise vastu ei astu. Ehk oli tegemist pere kokkuleppega, et smugeldada noormees Euroopasse? Kui seda lugu lähemalt uurida, võib sealt välja tulla huvitavaid asju.
23. juuli 2017, 18:11
Ongi huvitav,kust saavad galinad Eestis tühja korteri,mida endal vaja pole?
miks ja miks21. juuli 2017, 10:52
eks ikka seepärast, et nad on piqide poolt ja nende kasu eest väljas. rääkisid ja õpetasid hoopis, kuidas eesti riiki kohtusse anda, et rohkem raha saada. ja et koguge raha, ärge üüri makske, siis saate saksamaale lennata.
kas teate,milline oli selle Galina ja22. juuli 2017, 11:44
kinnisvarabüroo vahel kokkulepe,kirjalik ja pookstavitega kokkuleppimine ?
Kui ei tea, ei maksa õpetada
Argo. sa ütled:22. juuli 2017, 18:51
"Varem oli toimetulekusaajatele selline tingimus, et jooksev arve peab olema tasutud, mida palutakse hüvitada. Praegu ilmselt ei ole."
Tead, on praegu ka, aga Eestlastele.
kas mina olen ...?21. juuli 2017, 06:53
kuidas üldse saab mõte olla, et need tahmad ise arveldusega tegeleksid??? see veel hullem variant kui Võsa Pets tiblade käest peksa sai.
jänesed21. juuli 2017, 06:45
Kaks jänest jalutavad tiigi kaldal ja märkavad konna:
"No vaata ise, konn, mihuke sa oled! Selline vastik, külm, märg ja roheline."
"Vastik...,vastik... Ma olen praegu lihtsalt haige. Tegelikult olen ma selline ilus, soe, pehme, karvane ja valge."
konserv21. juuli 2017, 06:43
Üks kolhoosi esimees räägib õhinal teisele:
"Vot, ehitame kommunismi üles, siis on igas kolhoosis oma konservatoorium!"
"Milleks meile nii palju konservatooriume?"
"Noh, eks kolhoosnik tahab ka konserve süüa!"
Kuhu21. juuli 2017, 06:42
nüüd Pagulasabi sahkerdajad on peitu pugenud? Pappi tahavad saada aga oma ...te eest tasuda ei taha.
Kõige lihtsam - tuleb anda maal mahajäetud maja, ehitusmaterjalid ja kohalike abiga las pere teeb remondi, siis tunnevad tuki vingu.
kohalike abiga?21. juuli 2017, 10:54
miks, krt, keegi peab aitama neid? mingu saudide juurde, seal rikkust küll, las aitavad oma usuvendi.
ab21. juuli 2017, 05:36
Mis jutt, need 101 vanti omast rahast teevad seda! Kas tõesti peab selle nendest selle maha arvana?
uuks21. juuli 2017, 04:20
juba nigu nõuka ajal. "tore ja sümpaatsed aga muidu oli kaabakas"
vanem mees ladaga21. juuli 2017, 03:05
ei ole mõtet siin jama ajada.need on väga korralikud ja toredad inimesed.kõigil võib juhtuda.igaüks võib põlema minna.pealegi selline üksikjuhtum.võiks mõned eestlased välja tõsta,et need vaesed inimesed saaksid rahulikult edasi elada.mees saab välja ja õnnelik perekond saab eluga edasi minna.
kamin21. juuli 2017, 04:21
just. kõigil võib juhtuda, ei üldistata. meie põleme terve perega aeg-ajalt ja kõik on korras.
??? 21. juuli 2017, 02:59
Ja mõne aja eest meedias veel imestati, et korteriomanikud ei taha oma pindasid armsatele, õnnetutele pagulastele välja üürida! Ning targasti tegid, et ei tahtnud. Mutike soovis hästi teenida ja vaat mis sellest välja tuli - maksa veel ise peale! Aga kõik "garanteerijad"on põõsasse peitu pugenud ja ei kavatse mitte midagi garanteerida.
TK21. juuli 2017, 04:49
Nüüd võiks ju rõõvas ja teised rändurite smuugeldajad kahjud omast taskust kinni maksta.
JUSS21. juuli 2017, 02:54
Venelastel on kõnekäänd et "Puškin maksab"!
Süürlased jätavad aga oma arvete maksmise ja kahjude tasumise ilmselt Allahi hooleks.
Soovin korteriomanikele edu oma korterite väljaüürimisel. Sest 160 süürlasest pagulast on just juurde tulemas.
!21. juuli 2017, 02:51
Ja nüüd tuleb veel 160 süürlast juurde! Nii et kallid korteriomanikud, üürige aga oma korterid neile välja! Kuidas see vanasõna ühe teatava isiku kirikus pe.ksa saamise kohta nüüd oligi?
kamin21. juuli 2017, 04:24
vihje tulevile korteriüürijatele-suitsuandurite ega tulekustutitega pole vaja vaeva näha. muidu naine ei põle korralikult.
Nüüd21. juuli 2017, 06:43
saadakse juba mošees peksa.
to nüüd21. juuli 2017, 11:50
Seal saab kohe kindlasti. Kui uskumatu või kristlik ko.er sinna pühasse paika, seda rü.ve.ta.ma tikub!
peab ikka21. juuli 2017, 01:05
erakordne loII olema, üürib saastale korteri ja siis isegi ei vaata, kas raha tuli :D ja saast lihtsalt ei maksa ja midagi nendega ei juhtu, raske aru saada, kuidas saab nii olla aastal 2017, aga näe, saab sotside eestis. vastik, lihtsalt vastik, tahaks miksrisuguste peale mikko moodi oksendada või nad karu peesse saata.
21. juuli 2017, 00:42
kui21. juuli 2017, 01:13
on Ljudmilla siis tõesti paras!
to kui21. juuli 2017, 02:39
ei olnud ljudmilla, galina oli :D
to kui21. juuli 2017, 10:57
kui sama loII eestlane oleks, kas siis ei oleks paras? oleks ikka küll.
Effendi21. juuli 2017, 00:40
P ar a.siid.-.id, mitte p a gul.ased!
lehte21. juuli 2017, 00:39
nii neid tavaliselt iseloomustatakse. võimaluse korral lasevad õhku, panevad põlema jne. muidu ilusad inimesed.
Effendi21. juuli 2017, 00:38
Rahvuslased, võtke endit kokku ja seadke oma kanditatuur ülesse KOV valimisteks, ainult nii saame seda saasta Eestist eemal hoida!!!!
Mida teevad meie sõdurid Iraagis, et sealt pagetakse? 21. juuli 2017, 00:36
Milline Süüria linn või küla on Iraak?
mis toimub????21. juuli 2017, 00:29
Oleme ikka kõik võrdsed või võrdsus sõltub siiski nahavärvist? Mille alusel ja kuidas toimus toimetulekutoetuse maksmine??? Vaevalt süürlased sellest süsteemist midagi aru said aga seal on päris palju arvete ja maksekorraldustega tegemist. Kui dokumente ei ole, siis saab ainult elaturaha. Siin on sotsiaaltöötaja (kes iganes toimetulekutoetuse määramisega tegeles) ja tugiisiku tegemata töö tulemus.
jajah21. juuli 2017, 10:59
aga pensionärile pakkus kov 20 eurot :D lihtsalt häbiväärne summa.
21. juuli 2017, 12:21
Sotsametist saab vaadata, kelle arvele toetus läks.
Aga miks peakski kaaskodanikud kellelegi21. juuli 2017, 00:24
tema lollusi hüvitama ?!
Igas halvas on midagi head...21. juuli 2017, 00:20
Tore lugeda, et süürlanna süüdati vähemalt sümpaatselt.
Kristiina21. juuli 2017, 00:18
See modereerimine jätta. Ütlesin,et pagulane peab tasuma. Lisasin nime mida meediaväljaandest saanud. Kiitsin ka ühe rahvuse inimlikkust anda võimalus viisakalt ja ikka ei külba. Siiani pole avaldatutd mu kommentaari.
no aga21. juuli 2017, 01:00
loe selle asotsiaali välimusega tühisuse, kes meil kultuuriminister, kirjutist, kus suure suuga vahutab sõnavabadusest :D et rahvuslikke väärtusi tohib vabalt solvata, aga näe, tahad midagi öelda, saasta kohta, kes allahi kummardab või n33gri kohta, vat siis kohe ei tohi, siis pole enam sõnavabadust ollagi. või näiteks kui ekrelane soovib avaldada mingit artiklit, no ei avaldata, see ei käi sõnavabaduse alla. sotsid on ikka selline saast, et lase aga olla, õudus kohe.
irnu erneks21. juuli 2017, 00:07
Kristiina21. juuli 2017, 00:05
Tubli naine. Slaavlaste maine on mu silmis juba parem kui eestlaste oma. Julguse ja säilinud inimlikkuse pärast. Muidugi võlad tuleks tasuda Koval Mohammedil kes väidetav(tegelikult kindel) kurjategija. Siin pole nagu küsimustki kes maksma tuleb sundida. Vanglas saab ka tööd teha.
imede ime20. juuli 2017, 23:45
Sundüürnikud eestlased pekstakse tänavale aga keegi Galina migrant üürib kaltsupeale korteri ja riik peab selle ka veel kinni maksma. Tere tali . . .
Eestlane 21. juuli 2017, 00:45
Miks ei ole Astal Maiel Martal Sirjel korterit rentida aga vene nimedega kodanikel on!
Kas see on Vaba Eesti? ehk oleme ikka veel venelaste kontrolli all,Miks muidu anti venelastel muuta nimesid, miks seda tehti ja kes tegid agendid vahi meri velliste jne.
.21. juuli 2017, 01:11
Sa hakka kah järelikult venelaseks v. ukrainlaseks.
21. juuli 2017, 12:16
70% elamispinnast läks erastamise käigus välismaalastele, kust eestlased siis need elamispinnad saama pidid?
Irw21. juuli 2017, 09:33
Eks omal ajal tasuta saadud kinnisvara ongi parim vahend teenimiseks.
mõista-mõista20. juuli 2017, 23:38
kes maksis kinni ühe priileiva trellide taga ja teise nahalappimise haiglas? Need pidid ju majandusele kohe ülisuurt kasu tooma aga ei toogi....
No aga on ju kasu21. juuli 2017, 02:10
VANGIVALVUR JA ARST SAID JU TÖÖD JA MAJANDUS KASVAS.
väikeste tähtedega julgen kirjutada et eestlane maksis selle oma maksurahaga kinni.
Õhtulehele20. juuli 2017, 23:37
Siiani viimane "leht",mida lugesin.
Täna sain oma tõepärasele kommile bänni.Äitah.
Mina elan edasi ja hästi ilma teie pasameediata aga teil läheb raskaks ilma lugejate klikkideta.
Edu pasameediale.
.21. juuli 2017, 01:14
Sa pole ainuke.Väga paljud on sellest europropast loobunud.
ma pole21. juuli 2017, 02:41
kompostimeest avanud sellest päevast, kui anonüümne kommenteerimine kadus. ei ava ka.
21. juuli 2017, 09:12
sama siin,ja delfit ning päevalehte ei loe ma neil põhjustel enam samuti ning paistab,et õhtuleht on järgmine,millele vee peale tõmban.
irw21. juuli 2017, 11:05
kas päevaleht on veel olemas :D isegi ei mäleta sellist enam. delfi ei lase end lugeda, kui on reklaamiblokeerija, käsib maha võtta. no kui ei lase, olgu omaette, reklaamiblokeerijat ma küll maha ei võta.
Eh20. juuli 2017, 23:32
Nii sümpaatne, et pani naisele tule otsa!
to : Eh21. juuli 2017, 03:16
ehk oskaksite mulle,kui võhikule lahti seletada,miks just esimese asjana ,kui närvisüsteem sassis panevad värvilised inimesed,kui neid sobib inimesteks nimetada just oma kaasad ja lapsed põlema ? mingi haiglane suhe tulega või vilets toimetulek iseendaga ?
oh21. juuli 2017, 11:07
sul vist pole mingit aimu islamist? naine on mehe omand, asi, madalam kui loom ja ei tohi ise midagi otsustada. kui naisele tugiisik moosis ära, et näe, töökoht, sul hakkab seal nii tore ja saad raha jne, siis mehele see mitte ei sobinud. samuti võis naine vaadata otsa mõnele mehele ilma mehe loeta. ja see ongi piisav põhjust naine tap.pa. karm, aga kahjuks tõde.
21. juuli 2017, 12:19
Sest oma naine soovitakse välja vahetada, aga lahutada pole kena.
Sümboolneja ennustuslik20. juuli 2017, 23:27
Sissesõitnute kahjud hüvitavad kodanikud oma raha eest.
Heh20. juuli 2017, 23:26
Elulooma ei neist ühestki ja kes tahab osta korterit kus saast on sees elanid. Vaesed naabrid, korterite jind kohe kukkus neil selle muti tõttu. Mutile paras
Heh20. juuli 2017, 23:26
Elulooma ei neist ühestki ja kes tahab osta korterit kus saast on sees elanid. Vaesed naabrid, korterite jind kohe kukkus neil selle muti tõttu. Mutile paras
Heh20. juuli 2017, 23:26
Elulooma ei neist ühestki ja kes tahab osta korterit kus saast on sees elanid. Vaesed naabrid, korterite jind kohe kukkus neil selle muti tõttu. Mutile paras
salliv tolarast20. juuli 2017, 23:25
Ju siis riik maksab üüri räigelt üle turuhinna, muidu keegi sellise äriga ei tegeleks.
vanainimene21. juuli 2017, 11:51
Lätis ja Leedus riigi poolt elamist ei kindlustata.
20. juuli 2017, 23:15
ära tule siis sest lähed nagunii ära ja ei pea siis seda negatiivsust taluma...
Õppetund lollidele ja ahnetele20. juuli 2017, 23:13
Oi oi oi kui kõva sõna.Anname aga üürile ja riigi papp jookseb. Nüüd sööge ise oma s..tt.
Ok.Omanik saab omad vitsad ja paras talle aga milles on süüdi nt. majanaabrid, kelle kinisvaraväärtus kukub umbes poole.
Siin Soomes on terved linnaosad kus heas korras korterit lihtsal tkeegi ei osta kuna seal naabruses pesitsevad sisseveetud kultuuririkastajad.
TK21. juuli 2017, 04:55
Kõnts tuleb puhastusseadmest läbi lasta
no aga mees ju proovis21. juuli 2017, 09:51
puhastustulega.
Muidu neil kombeks tuli liivale teha,kuid nüüd liiva polnud kuskilt võtta.
Irw21. juuli 2017, 09:37
Siin Soomes on terved linnaosad kus heas korras korterit lihtsal tkeegi ei osta kuna seal naabruses pesitsevad sisseveetud kultuuririkastajad.
Tegelik põhjus on korterite liig kõrged hinnad.
tv3 täna20. juuli 2017, 23:10
(Võibolla teised kanalid ka) rõkkasid rõõmust uute illegaalide järele keda meile vägisi vastu tahtmist tuuakse augustis. Nii vastikuks on see riik muutunud oma lömitamisega brüsseli ees ja soovimatute sisse toomisega vastu rahva tahet.
21. juuli 2017, 00:12
lömitavad roiskuva lääne ees. klassika.
20. juuli 2017, 22:54
Ja mis siis?! No võtab uue ajukirugi koos nelja naise viieteistkümne lapsega. lapse ja
Haha20. juuli 2017, 22:47
Sai mis20. juuli 2017, 22:49
to maamiis21. juuli 2017, 09:15
Eelnevalt elasid korteris ju noored eesti pered, kes samamoodi võlgu jäid. Nii et pole vahet, keda üüriliseks võtta.
eu21. juuli 2017, 13:07
Tava on, et venemaalased üürivad kortereid võõramaalastele, eestlased eestlastele.
to 09:15 - uusõpetuse järgi loete ka kõik Eestis elavad võõramaalased eestlasteks?
jah21. juuli 2017, 08:57
Mitu aafrika pagulast on meie sallijad ja kapiefkad enda juurde elama võtnud?
21. juuli 2017, 13:55
Žadnaja Galina možet svojih boksov njuhhat.