Eesti uudised

REITELMANNI SKANDAAL: kaks aastat tagasi nimetas EKRE värske liige pagulasi inimrämpsuks (269)

LISA KOMMENTAAR

nomaei tea28. juuli 2017, 12:38
Vaadates selle mehe fotot, tuleks talle soovitada ruttu eriarstile minna - kehakaal, vererõhk, ateroskleroos, diabeet ---- enne kui tervis ei luba enam tegutseda
muhaahahaaa28. juuli 2017, 10:19
Palgalosed ekriidid püüavad iga hinna eest
s.-tast saia teha....
xxxx28. juuli 2017, 11:58
Kui kodumaal sõda siis põgenevad ikka desertöörid ja jätavad naised,lapsed surema.
Sotsid on täpselt samasugused.
pole28. juuli 2017, 10:01
mingit skandaali.mees räägib tõtt.
VALIJA28. juuli 2017, 09:35
Nüüd olen siis lõpuks aru saanud, et EKRE-ga tasuks küll ühineda , et sellest rämpsust vaba Eesti puhastada !
kas hakkad28. juuli 2017, 11:54
seestpoolt õõnestama seda ekret?
mis küsimus see on30. juuli 2017, 03:15
Küsimus28. juuli 2017, 06:15
Kus see skandaal siin on?
Re1n28. juuli 2017, 11:23
Skandaali teeb sm. Repinski.
tolerast27. juuli 2017, 18:21
See on väga hea, et Õhtuleht annab eestlastele teada, et Eestis on häid inimesi ja veel mis erakonnas need head inimesed on. See on EKRE erakond! Väga super reklaam.
Ajualune27. juuli 2017, 18:52
Just. Kui sellised mehed, nagu Reitelmann, EKRE-sse lähevad, hakkan ka mina EKRE-ga liitumist kaaluma.
Ref, sde ja irl on ammu oma mõtte minetanud. Kesikute savisaarlastest ja internatsidest ei taha mõeldagi. - Kuigi kesikutes on üks imeväike tuumik eestlasi, kes on Etsiga liitunud Rahvarinde (so. Laulva revolutsiooni) ajal, kes pole oma vaateid muutnud, jäid Keski ainult seepärast, et "reeta" olnuks nende arvates häbiväärne (kuigi Ets ise juba ammu kõiki reetis) ja on huvitavad ka selle poolest, et neil on salaja peaaegu samad rahvuslikud vaated nagu ekrelastel. See on võibolla ka põhjus, miks nt. TTV varem ekrelaste ja Helmede arvamust tihti küsis.
TTV on väga okk,30. juuli 2017, 03:17
küsib praegugi. Kõigi arvamusi.
näib, et27. juuli 2017, 22:16
EKRE-sse on liikmeteks värvatud väga palju kui mitte kõik närvihäiretega inimesed, kes vajaksid psühhiaatrilist ravi. Selline enda ülistamine on väga raske haiguse tunnus, mis vajab ravi teatud haigla kinnises osakonnas.
Näriline28. juuli 2017, 07:19
Valges kampsunis vargil käimine näitab, et tegemist on täie mõistusega inimesega
Mitt ei NÄI, vaid ongi nii,30. juuli 2017, 03:20
et inimesed on just nii head/halvad, nagu on. Vähemalt pole mingid ausamba mahavõtjad, autorollotajad ega ämmakilekotitajad.
tolerast27. juuli 2017, 18:07
Et te valiks EKRE!
Seda näeme valimistel, kas suudate oma ajud tööle panna ja EKRE poolt valida või olete ajusurnud ja valite keskid, oravad ja sotsid. Minu pea igatahes hakkas juba mõnda aega tagasi tööle ja valin kindlalt EKRE.
xxxx27. juuli 2017, 21:45
Las tolerastid ja dermokraadid ning endised politrukid vinguvad aga mina vakin EKRE.
aga28. juuli 2017, 11:55
mina ei vali ühtegi pätti, polegi kedagi valida ja valimistele ei lähe. Vaid ajupestud valivad.
Joonas27. juuli 2017, 13:53
kaua27. juuli 2017, 14:33
see rasvane nägu siin lehel veel vastu vaatab?
27. juuli 2017, 14:58
27. juuli 2017, 17:29
see joonas on küll vastik lõust, sest tunnen teda ja ta arvab et anonüümsena esinedes ei tehta kindlaks kes tegelikult kirjutaja taga on !
to Joonas27. juuli 2017, 20:07
tolerandil muud sõna enam öelda pole, siis mütled, mida ültse öelda :D ol rahulik, mine nuta patja edasi
to Jooinas28. juuli 2017, 11:29
Kas sa vaatasid peeglisse?
Vaatleja27. juuli 2017, 13:51
Leian et enam õigemat nime nende paguaste kohta annab ikka otsida --- tubli hr. Reitelman , sinuga ühinevad enamus !
Ikka sirge seljaga27. juuli 2017, 13:27
Mis te ilgute, teistmoodi väljendades näitab perekond Helme sulle ust, aga Reitelmann soovib poliitikasse, isegi Sõõrumaa soovib, sest ärid sulavad kokku ja Savisaar enam Hundisilmalt ei aita.
Ehh27. juuli 2017, 15:49
Ja peaaegu 10 aastat tagasi nimetas üks praeguseks kopitanud orav rahvast pööbliks, oma rahvast, mitte võõraid.
Kumb hullem on?
Noh,27. juuli 2017, 15:51
Ega muud polnudki oodata - muudkui modereerige, modereerige, modereerige, ahvid.
azoh27. juuli 2017, 12:06
Skandaali ju ei olnud. Inimene rääkis seda, mida mõtles. Proovi aru saada ja mõista tema mõttekäiku, mitte tembeldada sinu omast erinevat mõttekäiku skandaalseks!
ja jah27. juuli 2017, 14:35
poliitikud räägivad sinu arvates vaid seda, mida mõtlevad?
jah jah jah...30. juuli 2017, 03:24
eks oleneb poliitikust. Karjeristid peaks MÕTLEV Eesti valija tänaseks juba kaugelt ära tundma...
Lasse28. juuli 2017, 07:29
Ebasobiv polnud mitte tema mõttekäik vaid väljendusstiil ja üldistamine. Kui keegi Eesti poliitikutest või kultuuritegelastest ütleb teatud mõtteviisiga eestlaste kohta kriitiliselt (kasutamata isegi solvavaid väljendeid), siis läheb reaktsioonides selline tsunami lahti hoolimata sellest, et otseütlemine ja väljendusvabadus tundub teile kasvav ja armas trend olevat. Samuti leiduks kommentaariumites sadu inimesi solvumas ja sellele vastu vaidlemas, kui keegi välismaalane julgeks tema jaoks põhjendatud kriitilist nägemust eestlaste kohta öelda. Pigem tundub just, et inimene on ainult see kes eestlase moodi mõtleb. Inimlikud väärtused ei tundugi enam universaalsed olevat vaid sõltuvad sellest, mis rahvusest sa oled. Erinevatele rahvustele samade tegude juures erinevad mõõdupuud?
Ei, kallis Lasse,30. juuli 2017, 03:34
ikka samad mõõdupuud. Eestis Eesti, muus riigis muu riigi omad. Aga ega ka "väljendusstiil ja üldistamine" saa kuidagi ebasobiv olla. Kui ON midagi üldistada. Väidelgem siis! Samuti ei ole midagi halba ju ka kommentaariumide "tsunamides". Kas siis väidelda/vaielda on kuidagi halb? Muidugi pole eriti meeldiv, kui sekka juhtub lollusi ja sõimu, aga mis rahvuse hulgas siis nende tarkade protsent suurem on?
Toits27. juuli 2017, 10:45
Kus on skandaal? Mees nimetas asju lihtsalt õigete nimedega.
27. juuli 2017, 10:14
Näiteks lugedes Babüloonia Talmudi võib igaüks saada teada, kes ta on!
Eedu27. juuli 2017, 09:55
Nende "Tiblade" isad puhastasid Eesti natsidest, võiks ikka tõele näkku vaadata.
27. juuli 2017, 15:00
polnud eestlastel su puhastamist vaja,ise tulite oma uue 60 aastase verise nõukogude okupatsiooniga sakslaste asemele.
Tiblade suur juht jagas füüreriga euroopat ümber27. juuli 2017, 15:19
Aga aadu siiski arvas et võtab kõik endale. Saksa impeeriumi asemel saime vene impeeriumi kartulivabariigiks ja septembris saadeti lapstööjõud koolide kaupa kartulipõllule. Minu enda lapsed kasvasid iseseisvusajal ja kolhoosi kartuleid ei noppinud. Töökad ja ettevõtlikud sellegipoolest.
aga27. juuli 2017, 19:16
kust kohapealt see verine oli.Rahval oli raha nagu raba.Kõrtsid olid pilgeni täis.Inimesed maksid sissepääsu eest koguni pool päevapalka.tans ja trall käis ,ehitati massiliselt suvilaid ja maju.Pulmapidudega käis üksteise ületrumpamine,kel rohkem külalisi.Tavapulmas suudeti süööta joota 200 külalist ja pulm kestis 3 päeva.Oli küll 2 küüditamist,kuid sellega asi lõppes.Nõukgude võim andis meile isegi lauluväljaku,rahvusraamatukogu,teletorni ja olümpiakeskuse.
naera27. juuli 2017, 20:49
või kõveraks!Iseseisvuse ajal kolhoosi kartuleid!Ole hää inimene,näita mulle kus kohal ma võin eestis kolhoosi näha!
kõverast sirgeks27. juuli 2017, 21:51
Ära erutu, enamus neid suurmajandeid ongi tegelikult kolhoosid, aeg on koos nimega muutunud, võta eurotoetused (nagu vene nafta nõuksi ajal) tagant ära ja ongi finito. Oma inimesele sa tootja ei ole,see tahab ikka tasuta saada, õnneks teevad ise ka tasuta töökest...
See on hea, et lapsed käisid tööl,need on nüüd elus heal järjel.Kahjuks nendel kelle käekesed mulda ei kannatanud või isa oli ülemus, nendel nii hästi ei lähe- oleks üks aga lausa mitu.
Kes 2 sõja vahelist süvitsi on uurinud teab, et30. juuli 2017, 03:36
aadu lihtsalt ennetas lihunikgrusiini täpselt samu kavatsusi...
ei noh, mõni punanäru ilustab juba nõukaaega!30. juuli 2017, 03:45
2 küüditamisega asi mitte ei "lõppenud" vaid JÄTKUS! Karistussalgad toimetasid juba enne ja sõja ajal ning metsavendi tapeti hiljem. Aga nende "2 küüditamise", sellejärgse "kollektiviseerimise" ja pättrahva immigreerimisega sisuliselt hävitati kogu EESTI KÕRGMORAALNE MAAELU, mis asendati labase orjaliku materjalismiga ("kõrtsid olid pilgeni täis..."), mis demoraliseeris noori aktiivselt kuni 80-ndate lõpuni.
eu27. juuli 2017, 15:23
Lp. eedu - kelle eest sa seisad ja mis on selle põhjuseks? Võõramaalaste eest, kes on tulnud eestlaste maale vallutama, vägistama, tapma? Vahet pole on need olnud sakslased, venelased, poolakad, taanlased, rootslased!!!
neid siin28. juuli 2017, 19:51
sadu, mitu eestlast siis nende poolt vägistatud ja tapetud on, kui kõik selleks tulnud?
ei saanud aru,30. juuli 2017, 03:47
sõnasta palun arusaadavalt.
to Eedu27. juuli 2017, 18:59
Aga minu arvates puhastasid hoopis sakslased Eesti vene natsidest 1941. aastal.
Kui jänkid teid poleks oma lihakonserve täis toppinud, poleks te muffigi "vabastanud".
Järgmises sõjas ei aita venelasi mitte keegi. Konservõ nema - podohni!
Noh 27. juuli 2017, 19:46
Kahju, et natsid jätsid selle Eedu esivanemad välja puhastamata. Rahvavaenlaste sallimine tasub alati valusalt kätte
aga28. juuli 2017, 10:42
nats või kommunist,vahet pole,mõrvarid mõlemad,kommunistid tapsid omasid,natsid võõraid
am 27. juuli 2017, 09:12
katsu sa27. juuli 2017, 10:49
oma pereparteid valimata jätta, lendad kohe ... :).
Tõsi ta on27. juuli 2017, 07:30
kommunist27. juuli 2017, 06:21
see kommunistide, fasistide ja valekristlaste erakond korjab endale kokku kogu eestimaa taaga.
eu27. juuli 2017, 15:28
Lp. kommunist - ootaks sinu mõtteid o s s i par tei/ ref par tei liikmeskonna kohta - Lauristinid, Anveltid.
Kes meid juhivad27. juuli 2017, 05:15
Iga rahvus elagu omal maal. Kui sulle külla tullakse, siis ei tooda omi kombeid kaasa ega nõuta, et lammast peab saama veristada üürikorteri köögis, naist peab saama peksta siis, kui tuju tuleb ja igal tänavanurgal peab olema mošee.
Kui keegi on pagulane, siis pöördub ta oma kodumaale tagasi niipea, kui see võimalikuks osutub.
Kui keegi on juurtetu, siis muidugi mitte. Selline parasiteerib kohaliku rahva maksuraha peal ja kui see otsa saab, siis kolib biomassi esindaja järgmisse kohta. Mingit tänulikkust selline majandusmigrant üles ei näita. Talle on ju kõik võlgu.
.. 27. juuli 2017, 01:17
Karmilt ütles, kuid õigesti. Edu EKRE-s!
Rahvustunne27. juuli 2017, 00:28
Iga rahvus elagu omal maal. Kui sulle külla tullakse, siis ei tooda omi kombeid kaasa ega nõuta, et lammast peab saama veristada üürikorteri köögis, naist peab saama peksta siis, kui tuju tuleb ja igal tänavanurgal peab olema mošee.
Kui keegi on pagulane, siis pöördub ta oma kodumaale tagasi niipea, kui see võimalikuks osutub.
Kui keegi on juurtetu, siis muidugi mitte. Selline parasiteerib kohaliku rahva maksuraha peal ja kui see otsa saab, siis kolib biomassi esindaja järgmisse kohta. Mingit tänulikkust selline majandusmigrant üles ei näita.Talle on ju kõik võlgu.
kujutad ette,27. juuli 2017, 14:45
kui kõik eestlased elaksid oma maal, oleksid töötud, rööviksid, et hinge sees hoida, nagu mõned praegu teevad, sest kõiki tööle ei võeta jne.
Mart26. juuli 2017, 23:16
Mulle hakkab ekre järjest rohkem meeldima!
kes omavad ajusid26. juuli 2017, 23:51
on sellest juba ammu aru saanud aga kunagi pole hilja.
Eno27. juuli 2017, 12:08
Mõtle järele, kas sulle meeldib EKRE, selle poliitikud või nende väljaöeldu? Tee sellest omad järeldused!
Enole27. juuli 2017, 16:02
Jah, mulle ei meeldi kõik nende väljaöeldu, samas väga palju ütlevad nad otse ja õieti. Pealegi ei olegi peale EKRE enam kedagi valida, sest teised partied on oma tegudes ja väljaütlemistes täiesti vastuvõetamatud ning tülpimuseni ammendunud.
just nii,26. juuli 2017, 22:04
prügi tõuseb alati pinnale.
Rämps läinud26. juuli 2017, 23:12
Soomes neid oi oi kui palju... majanduspagulasi Eestist
ega need diis pagulased ole, need on õige majandamise õied27. juuli 2017, 12:47
tänu RE ja NLKP tegemisele oleme üsna varsti majandamise viljadega koos.Eks nad musta värvi kipuvad vast olema,aga omad ja magusad ja väga vajalikud.
rämps27. juuli 2017, 19:20
teenin soomes raha ja toon selle kulutamiseks eestisse.Saavad kõik,nii baarmenid,taksojuhid,kui ka üksikemadest prostid.Samas aitan ka soomelasi oma maksudega soome pagulasi üleval pidada!Rohkem positiivsust,seltsimees!
Staali Gunn26. juuli 2017, 22:00
Oma sisemuses me tahame Venemaa rüppe tagasi, selleks ju see partei loodi ja Eesti esikommunist auesimeheks tehti.
ära valeta küikide peale.27. juuli 2017, 12:48
kui see on teie isiklik palav soov,laske käia.
Aga siin on USA territoorium, kaitseks on NATO ja ISISe süütukesed.
Selge !
kui Putin27. juuli 2017, 14:49
teid ei rahastaks ja tema koostööpartnerid kesikud poleks lasknud teid Tallinna TV-sse, siis ei teaks teist keegi midagi.
Sa vist oled ise kellegi putini rahastusel,30. juuli 2017, 03:50
et toda nii hästi tead?
27. juuli 2017, 17:02
Sinna me läheme niikuinii, tahad või ei taha, seda sina ei otsusta ja ei otsusta ka siinsed isehakanud valitsejad.
Maamiis26. juuli 2017, 20:25
Mis siis valesti oli? Mäletan ise kuidas valitsuse tegelased lubasid insenere,arste ja vaat et tuumateadlaseid! Kuhu need jäid kõik? Mitu neist ilma toetuseta ennast ära toidab ja tööl käib?
valija26. juuli 2017, 20:51
See nimetus käib ekrelaste ja nende toetajate kohta!
20:51-le26. juuli 2017, 22:18
Oleme sinuga täiesti nõus!
töö on valge rämpsu pärisosa27. juuli 2017, 12:50
Akadeemik oma koolitatud kitsedega toob neile armastuse usu ja õige kultuuri, ja tööd oleks ka vaja teha .
Tule,taevas,appi.-
km26. juuli 2017, 20:15
juura26. juuli 2017, 20:25
võib olla sinu jaoks ebameeldiv,aga on julgeb oma ja enamuse eestlaste mõtteid väljendada.
no on ikka arusaamine....26. juuli 2017, 20:53
Ekre jobude arvates on see tubli mees, kes julgeb oma lolluse suust välja öelda....
määää26. juuli 2017, 21:02
eestlased väärivad ona nõlgijaid ja kiiret kadu.27. juuli 2017, 12:51
ju siis tulevik on mõeldud vabade ja isemõtlevate tarbeks .Ballast kaob kui teda enam vaja ei ole.
eu27. juuli 2017, 15:37
Lp. 20:53 - On see ikka lollus, mida öeldi? Ehk on asi sinu mõtlemise piiratuses? Palun tee endale teene ja vaata maailmas pisut ringi.
Piirdudes ainult li ll ast ajakirandusest saadud teabele jääb maailmapilt kindlalt vildakaks.
Martin R26. juuli 2017, 20:40
Enamus eestimaalastest soovivad siiski saada venekeelseteks ja venelasteks.
See on ainus mis maailmas edasi viib ja päästab .
no siis26. juuli 2017, 21:09
see varsti täitub, natsid tõstavad pead ja Putinil põhjus fashistidest vabastama tulla, ega Venemaa siis niisama neile toetust maksa. Ja pöörab ka muu maailm natsidele selja.
Martin R-il on õigus26. juuli 2017, 21:52
enamus eestimaalasi armastavad vene keelt ja soovivad taasliituda suure Venemaaga, kellega meil on palju ühist.
too mõned konkreetsed näited27. juuli 2017, 08:55
1.millal maksti?
2.kes toetuse vastu võttis?
orjaräbalake, lakkuge talda ja jätke oma soovid enda teada27. juuli 2017, 12:54
miks peaksime oma osariigis, NATO ja Valge Maja tiiva all saama venekeelseteks.
Igal pool tehakse selgeks,et eesti keeles pole enam sõnugi,tuleb kasutada inglise keelt.
JA see nimekasutus juba ütleb, et osariigis elavad maakad ,kes julgevad lontkõrvu ja pudulojuseid, karvaseid ja sulelisi ,kasvatada , on õige eeestalse arust ....
see ju reffi kriiskamine ja selle eest,et üks narr ja naiivne maamees soovis27. juuli 2017, 12:56
kohalikele 2-jalgsetele välja maksta neile juba eraldatud raha,kriisiabi.
Õnneks ausad eestlased tegutsesid kiiresti ja riigivaenulik mats võeti maha.,
Maakad ja raha ei kuulu kokku.
m iks peaks Putin hakkama sõda kiskuma Trumpiga ?27. juuli 2017, 12:58
ja kelle pärast ? Ajudeta orjakarja,inimvihkajate ja mustade akadeemikute ülistajate pärast?
Ärge tehke rumalat nalja.
2 võimalust27. juuli 2017, 13:50
On kaks võimalust: Martin R on kas vene troll või idi oot.
27. juuli 2017, 17:04
Päris fašistid leiad teistest parteidest
kes need "natsid" sul siin on?30. juuli 2017, 03:52
puutinlased ju pole natsid?
26. juuli 2017, 20:15
Mis mõtet on Õhtulehel siin lasta natsionalismiptopageerida.
26. juuli 2017, 20:45
ikka see mõte, et siis saavad suured onud euroopast eesti natside poole näpuga näidata.
eestlased26. juuli 2017, 20:55
Õhtulehe moderaatorid saata kohe hulliumajja ravile!
eks mõte27. juuli 2017, 14:54
ole selles, kui hakatakse päid maha võtma, nagu Martin lubas, siis ÕL-i tegelased pääsevad.
aga sotside ja reffide OMAD26. juuli 2017, 20:10
haritlased,iidolid ja suured eeskujud.
20:1026. juuli 2017, 20:57
Ära reffe topi siia REETURITE sotside hulka! Maha kesikute ja sotside rahvavaenulik valitsus!
nuu,kas RE juhid on sotsid ja kesikud ? Kui kaua juba ?27. juuli 2017, 13:00
RE ei ole reeturite kamp. nemad hoolitsevad,et Aafrikast tuleb kogu elanikkond,kõik haritlased , kodumaale tagasi just va kesikute kiuste .
Härrased õtlesid selle avalikul välja, miks te,stalinlane, vassite ?
asperger26. juuli 2017, 19:50
Selles artiklis ju selgelt kirjas, et ta ei nimetanud põgenikke inimr ä m p s u k s. Ta ütles, et põgenikud (ehk pagulased) on Süüria lähedal põgenikelaagrites koos peredega ja et siiakippujad ei ole põgenikud.
Stepihunt26. juuli 2017, 19:46
Kas pole siis või? Mida muud öelda oma naist süütava süürlasest mehe kohta?
sinu27. juuli 2017, 14:56
puuduv ajuke järeldab, et kõik süütavad, sest üks tegi?
kes siin "kõigist" rääkis?30. juuli 2017, 03:55
ühe mehe kohta küsiti...
Paul26. juuli 2017, 19:00
Eestile oleks vaja uut laulvat revolutsiooni seekordselt migratsiooni peatamiseks....
kahjuks26. juuli 2017, 19:36
revolutsioneeri,palju tahad,aga lõpuks ronivad sead ikka üliosavalt pukki,nagu "Loomade farmis"!
PEATADA!26. juuli 2017, 20:58
Migratsioon VENEMAALT tuleb kohe PEATADA! Poole aastaga on KVOOT juba täis ja ikka tahab neid siia pugeda!
aga vennalikust Ukrainast tulijad ?27. juuli 2017, 13:02
kas need sööte toorelt või kõpsetate sütel ?
Aga miks ei vabasta te VENEMAAD venelaste ikke alt ? Ainult röögite . Te ju nüüd rikkad ja võimsad ja milline sõjatehnika + mehed olemas.
laulvat revolutsiooni ehk polegi vaja27. juuli 2017, 08:59
kui oleks selgrooga valitsus ja sirgjooneliste,julgete meestega(nagu Reitelman)eesotsas.
EKRE s selliseid leidub.
random26. juuli 2017, 18:37
Ilmselgelt 10 punkti ütlus selle sama pahana pärast vaesub euroopa aina enam.
Jaah26. juuli 2017, 18:31
Aga kuidas veel nimetada parimates aastates ja heas füüsllises vormis mehi, kes jätavad oma maa ja pered saatuse hoolde, nõuavad Euroopas ülalpidamist ja raha, vastutasuks varastavad, vägistavad, põletavad? Dokumendid ka kadunud, ainult paar iphone õnnestus päästa. Ma pakuks, et suur hulk neist on kurjategijad, kes oma idenditeeti varjavad ja põhjusega, kodumaal neil härda jutuga pääseda ei õnnestuks.
aga26. juuli 2017, 17:36
ise me ju kisendame ilma peal,et velkom to estonia!?Minu arvates on see sama tobe,kui kelkida sellega,kui palju mul ilusaid asju ja raha kodus on!Mõnele võib hakata see estonia meeldima ja ostab ta koos saba ja sarvedega,ning siis esitatakse kohalikule rahvale küsimus,et kes teie sellised olete ja mis te siin üldse teete?Parem on võtta eeskuju Hiinast,kes reklaamib ennast vaese ja mahajäänud maana,hoiab madalat profiili ja ei sekku teiste riikide siseasjadesse.Ning samal ajal teevad korralikult tööd ja ehitavad üles võimsat riiki!
Mees Abjast26. juuli 2017, 17:34
Selle jutu eest tuleks talle vabadusrist anda ja ressursid,et nende a.videga võidelda.
kes teisele26. juuli 2017, 19:35
nime annab, see ise seda kannab. Siis : Inimräm*psu auleegioni kavaleri rist?
argo28. juuli 2017, 12:41
nõustun 26. juuli 2017, 17:32
ˇkõigega mida mees ütles
EKRE selleks moodustatigi,et meie rahvast ja riiki kogu ilma ees halvustada.26. juuli 2017, 17:43
Sõimatakse neid,kes pole midagi meile halba teinud. Venemaa just selliseid "rahvuslasi"tänapäeval rahastabki..
17:43 on ikka mõnel fantaasia26. juuli 2017, 19:30
Halloo, miks SINA siin siis seda teed? Reitelmanniga nõustujad pole sulle ka midagi teinud aga vaata oma räuskamist EKRE suunal. Mis puutub siia venemaa? Ega sa ometi enese rahastamisest räägi?
Venemaa26. juuli 2017, 19:36
rahastab provokaatoreid ehk siis äärmuslasi.
kahju,aga see on reaalsus26. juuli 2017, 19:58
mitte fantaasia. Reaalsus. Nn.rahvuslased saatsid tööd tegevad ja mõtlevad eestlased järve taha . Kõll Magadani,Vorkutasse,Komisse, Kasastani .
to EKRE selleks moodustatagi...26. juuli 2017, 20:48
Eesti ametnikel poleks vaja frau Merkeli ees saba liputada ega Euroopa Liidu ametnike kintsu kaapida ja austust lunida.
Ühel riigil peaks eneseväärikust ka olema....
väärikam27. juuli 2017, 14:59
oleks seda Putini ees teha?
eu27. juuli 2017, 15:44
Lp. venemaa - sinuga igati nõus! O s s i par tei rahastus on suures osas venemaalt!!
Nõus.30. juuli 2017, 03:58
Just nimelt äärmuslasi ja provokaatoreid. Aga RADIKAALE ehk teaduslikke süvaveendunuid pole tal põhjust rahastada.
Oot, kes need "Nn.rahvuslased" sul olid?30. juuli 2017, 03:59
Miks peaks P kuidagi30. juuli 2017, 04:00
miks26. juuli 2017, 19:37
sa Venemaale ei sõida, roheline mehike?
sõida ja jäta oma pudinad jälle miksle / k.19.37/26. juuli 2017, 19:59
tal vanad varud ammu läbi,uut küüditamist on vaja.
kossa26. juuli 2017, 17:28
ja mis selles ütlemises vale oli?
part2426. juuli 2017, 17:11
Vähe karmiste, aga jummala õigeste. Tolerastide jaoks muidugi skandaal.
milleks kiun?26. juuli 2017, 17:10
Süürias on muide heal tasemel haridussüsteem.Need pagulased,kellel on kallid telefonid ja käivad hästi riides,sõidavad näiteks ühest soome otsast teise taksoga mainides et rahas pole probleem,mäletate neid artikleid ajalehtedes.Need on enamasti sõjaväelased,Saddam Husseini endised ohvitserid keda sponsoreerivad saudid.Nemad on need,kes varsti võimu euroopas üle võtavad.Aga neil on ka täielik moraalne õigus selleks.Nende riigipea tapeti,kodud pommitati puruks,sugulased tapeti jne.Ka meie eesti sõdurid on võtnud osa sellest alatust inimsusevastasest kuriteost.Lollidele kõrvadele võib riikide vallutamist ükskõik,kui tobedalt põhjendada!Mõelge nüüd ise loogiliselt,kas teil ei oleks isu kätte maksta,kui teie kodud on puruks pommitatud ja perekonnad tapetud?Selliseid kuritegusid organiseerib alati panganduseliit,globaalne maffia,täide viib neid aga ajudeta lumpen.Kui me euroliitu astusime,kas me üldse uurisime näiteks piiride pidavust?Vaba maailm ju.Lõpetuseks üks elutarkus:Kui sa näed välja nagu söök,siis varem või hiljem sind ka süüakse!
Täitsa lammas.26. juuli 2017, 17:13
Mitte mingit moraalset õigust neil pole. Ära valeta. Nad on läbi ajaloo üksteist nottinud. Valge mehega või ilma.
monokulttuuri fm26. juuli 2017, 16:51
kes soome keelt jagab vaadake juutuubist soome rahvuslaste kanalit "monokulttuuri fm" ja "vihapuhe fm". seal seletatakse üksipulgi mis toimub.
Jaan26. juuli 2017, 16:50
Eks ta öige erakonna valiski,seal ju selline könepruuk igapäevane.eetikast on nemad väga kaugel.
Tegelikult...26. juuli 2017, 16:57
Eetiline on nimetada asju õigete nimedega.
xxxx26. juuli 2017, 16:59
Miskipärast endised punaohvitserid ja komparteibossud astuvad reformierakonda.
Sotsid ka kamp punaseid reetureid.
sina,Jaan vali ikka omamoodi edasi26. juuli 2017, 20:53
kõnepruuk on mikseril ja veel mõnedel sinu lemmikutel.
eino taruk26. juuli 2017, 16:41
poliitiliselt ebakorrektne väljendus on sõnavabadusega tagatud. kui inimene seeläbi vähimalgi määral kahju kannatab, siis on tema suhtes pandud toime õigusrikkumine.
xxxx26. juuli 2017, 16:49
Eesti riigis patrioote ei sallita!50 aastat okupatsiooni on meist teinud pätimentaliteediga
orjarahva.
me sallime partorge,rajoonikomiteede esimehi, kõiksugu informaatoreid26. juuli 2017, 20:01
ja teisi õigeid eestlasi.
Orjarahvaks kasvasite ikka ise 700 aasta jooksul. Need 50 olid selised,kus teist sooviti meisterdada mõtlevaid inimesi,isemõlevaid mehi.
Andree26. juuli 2017, 16:30
Sönavabadus küll mingi skandaal ei ole. See on inimöigus. Öhtulehe toimetajal on veel arenguruumi,et demokraatiast midagi aru saada.
xxxx26. juuli 2017, 16:44
Huvitav miks siis neid nimetatakse desertöörideks ja saastaks kes Eesti riiki
sõja puhkedes kaitsta ei soovi?Kes põgeneb sõjakoldest ja jätab naised,lapsed surema?
Muigega26. juuli 2017, 16:17
Mulle meeldis omal ajal Raadio3 hommikusaade, kus Reitelmann&Co oli. Tõeliselt mõnus hommikupoolik oli siis kuulates seda kolmikut.
26. juuli 2017, 16:51
Reitelman oli ok,nyyd astus ämbri,kahju
Millega30. juuli 2017, 04:02
meez26. juuli 2017, 16:10
Pole veel näinud ühtki kõrgharitud ja spetsialisti diplomiga pagulast.
Aga muud elu pahupoolt küll nendest.
võta silmaklapid eest26. juuli 2017, 20:03
nii hr.Rõivas kui mr.Ilves tegid ise selgeks,et tegu on akadeemikute, füüsikute,inseneride, keemikute ,muusikute ja teiste haritud inimestega,
Kuidas te julgete kahelda kõige targema eeestlase ütlemistes?
hitleri natsiriik26. juuli 2017, 15:55
ja selle saatus juba unustatud?
aga26. juuli 2017, 20:51
uuri,mis pangad finantseerisid Hitleri sõjamasinat ja kes finantseerisid Jaapani sõjamasina ülesehitust!Mõlemad nende riikide juhid olid rahvusvahelise sionismi puudlid!
mitte puudlid27. juuli 2017, 13:03
mis natsiriik siia puutub30. juuli 2017, 04:03
Vanaema maalt26. juuli 2017, 15:43
Enam ammugi pole see skandaal, see on tõsielu kaader kogu Euroopast.Nii sirge selja ja mõttemaailmaga peavadki õiged eestlased olema, tubli poiss Reitelmann!
Maali26. juuli 2017, 15:36
Tubli Reitelmann, valime EKRE.
xxxx26. juuli 2017, 16:46
Olgem oma rahva patrioodid!Tolerastid ja dermokraadid tuleks Aafrikasse hädalisi
aitama saata.
igatahes 26. juuli 2017, 16:51
no näed,mõni üksik26. juuli 2017, 19:06
on sinuga ühte meelt.
16:5126. juuli 2017, 19:34
Jumal tänatud, kes punaseid sinna võtakski!
samasugused punased inimestemüüjad26. juuli 2017, 20:04
Juulius26. juuli 2017, 15:32
Vaadates meile saabunud perede käitumist ja jalgalaskmist Saksamaa meepottide juurde, ei ole ta ju midagi valesti öelnud. Lisaks sinna juurde Kölni uusaastaöö, Austrai spa juhtum ja veel ja veel.Lihtsalt siis oli peavoolul teine arusaam. Ah ja! Veel poisikese papa, kes tahtis endale uusi hambaid (papa ise tunnistas). Ja hammaste hind_ lapse elu,
Ja kuidas on küsijal selle hääletusega, kui oldi kohal, ei oldud saalis ja oldi kuskil mujal?
ta siis26. juuli 2017, 19:48
solvunud, et nad siia ei jäänud?
nonii26. juuli 2017, 15:31
oleks jah pidanud ütlema, et haritlased kuna meile lubati vaid insenerid ja arstid siia! (iroonia)
Valdo26. juuli 2017, 15:28
Õige mees ja õige erakond!
Ei ole siis rämps?26. juuli 2017, 15:13
Valesti ütles midagi või?
muidugi26. juuli 2017, 19:49
on ekrelased on rämps.
to, muidugi26. juuli 2017, 20:45
mitte Ekrelased pole rämps,vaid sinu mõtteviis ja loogika on logisema hakanud ja see on rämps.Oled ikka eestlane või?Ei mõista,miks oma maa vastu nii kuri oled?
mingid26. juuli 2017, 21:18
neonatsid ei ole maa.
Möh27. juuli 2017, 11:19
Pagulane sind võtaks.
keda sa neonatsideks30. juuli 2017, 04:05
RS26. juuli 2017, 15:01
See ei ole mingi skandaal kui inimene tõtt räägib.
Mart26. juuli 2017, 14:40
Mikk Pärnitsa artikli valguses on Reitelmanni poolt välja öeldu süütu säuts. Sõnavabadus on meil nüüd kõikehõlmav ja austus Reitelmannile kodanikujulguse eest ja palju edu EKRE ridades oma maailmavaate kaitsmisel.
26. juuli 2017, 14:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mart26. juuli 2017, 15:29
Vasakpoolsed kiunuvad! Milline harukordne muusika minu kõrvadele! Bravo! Bis!
mine ehita26. juuli 2017, 21:20
oma mõisa edasi Putini ja maksumaksja raha eest, või rahad otsas?
Ma 26. juuli 2017, 16:47
ei ole mingi palgaline ja üldse mitte kellegi poolt mõjutatav,kuid Reitelmanni ütlusega olen igati päri!Samuti tundub mulle,et EKRE ongi just see õigeim erakond.Enam-vähem on IRL(oleks ta ainult ilma respublikaanideta!) ja Vabaerakond.Need otsivad alles oma rada ja IRL on sellelt kõrvale kaldunud.Kuidas sa saad niimoodi lahmida,et kõik on palgalised,kes sinu maitsele ei vasta?
xxxx26. juuli 2017, 16:47
Isamaareeturid kardavad et ka neile korraldatakse kunagi Nürnbergi protsess.
jah26. juuli 2017, 21:21
kord juba natsidele see korraldati, sama tulevik ootamas .
Miinuseid...26. juuli 2017, 17:35
...vaadates,tundub et rämps oled ise,keda kellelgi pole vaja.
teid26. juuli 2017, 21:22
on vähemalt Putinil vaja.
kordan26. juuli 2017, 21:23
tsensuuri kiuste: teid on vaja vähemalt pu'tinil.
Asta26. juuli 2017, 14:27
Ja mis on kahe aastaga muutunud ? Rämpsu on aina rohkem. Kõik on väga õigesti öeldud.
Tölpa26. juuli 2017, 15:00
Leian ka, et ta pole midagi valesti öelnud.
siiski26. juuli 2017, 16:53
siinsed venelased ei parasiteeri,sest käivad ju tööl.
CV26. juuli 2017, 18:26
No ei armasta sugugi venelasi, aga seda arvu 300 000 poleks vaja olnud eraldi välja tuua. Samas aga valiksin kindlasti Reitelmanni, kes julge tõde välja öelda.
oh ei,neil enam,ikul olid kõlisamas juutidelt26. juuli 2017, 14:24
päranduseks saadud kuld ja kard.
ekre26. juuli 2017, 14:19
mees ennast nii ümmarguseks nosinud.
26. juuli 2017, 15:33
kõtt,tolerastitrollid!
14:19-14:2526. juuli 2017, 15:48
Kui kusagile minek, siis küll sinul ja ministripoolt ihaldatud kohta(ikka sotside sõnavarast).
26. juuli 2017, 14:15
Ega inimKEHA ei ole veel inimene. Inimene on ennekõike teatava kasvatuse produkt, ta kannab eneses kultuuri, mingitki autunnet, natukenegi empaatiat. Kui kahel jalal ringi liikuv olend liigub loomakarjana lihtsalt rammusamale rohumaale, ning huvitub selle kõrval veel ainult seksist, siis selline olend on loom. Elementaarne suhtlus või telefoni näppimine on asjad, millega tulevad toime ka ahvid. Inimene algab alles kultuurikihist.
26. juuli 2017, 14:10
mis skandaali siis see on kui inimene tõtt rääkis? ilmselt on tõe rääkimine lehe meelest skandaal?
tõsti,mis skandaal!26. juuli 2017, 14:28
Seda arvavad 99% Eesti inimesi, nii et rahva erakond esindab rahvast kõige oma 90%-ga. ja kas pole siis tõsi,kui vaatad,mis need mugulased mujal korda on saatnud? Töö on viimane, mida nad tahavad, küll aga OMA joont ajada,parasiteerida ja Euroopat islamiseerida, moslemlusega üle rahvastada jne.Eks ajage neid koju oma riiki ehitama,kui ka "oht" on möödas!
Mis pagulasi?!26. juuli 2017, 14:28
Neid on murdosa ja pealegi moslemitena on nende missioon pöörata oma usku kõik uskmatud ja kes keeldub, see hävitada. Mis pagulased? Suur osa neist on lausa vallutajad!
mann26. juuli 2017, 14:09
Reitelmann on tubli poiss, ütles õigeid sõnu. Aitähh Sulle!
Paul26. juuli 2017, 14:07
Õieti öeldud! See on tõesti nii.
Põhilised põgenikud on noored,tugevad mehed. Võidelgu oma kodumaal parema elu eest ning ärgu jooksku Euroopa Liitu laiali nagu viimased argpüksid.Vastik on neid migrante vaadata.
26. juuli 2017, 14:56
nad võitlevadki oma islamikalifaadi laiendamise eest Euroopas, juba 30 aastat.
Diane27. juuli 2017, 09:19
Need ülesandega islami sõdurid.
kas pensionärid26. juuli 2017, 19:55
oleks pidanud tulema?
Aga milleks26. juuli 2017, 13:58
seda kasutut parasiidimassi siis nimetama peab? Tõelised tegijad ei pea tänapäeva maailmas paadiga salaja, sest saavad ka saatkonna kaudu tuldud. Mõned kirkamad kriidid lausa kutsutakse. Aga need on abirahadele poegima tulnud tegelased. Isegi kui nad terrorismiga ei tegele, õõnestavad nad riikide majanduslikke aluseid.
neeger on neeger26. juuli 2017, 13:57
kui oleks seda biomassi tuumafüüsikuteks ja venelasi kultuuritoojateks nimetanud oleks olnud väga koššer jutt olnud?
Miller26. juuli 2017, 13:57
päris õige teema ja õhtuleht ei lase mul ühtegi minu arvamust jagada sest nad kardavad kui ma ütlen pagulane või inim rämps
Mida mees valesti ütles?26. juuli 2017, 13:53
Kõik mida ütles on tõsi!
xMees26. juuli 2017, 13:52
Huvitav oleks teada, et kui kaua Reitalmanni arvates need Süüria piiri lähedal põgenikelaagrites elavad tõelised põgenikud peavad kojunaasmisvõimalust ootama, kui terved linnad on ahervaremeteks pommitatud ja rünnakud jätkuvad, kusjuures lõppu pole näha. Teine küsimus on, et kui kaua ta ise vastu peaks perekonnaga põgenikelaagris elades, ilma et tekiks mõtetki proovida saata pere tugevaim liige ("iPhone'ga ja Nike dressidega varustatud noor pereisa, ametilt ajukirurg või tuumafüüsik, ja seda ilma irooiata - kas näiteks Reitalmann arvab tõsimeeli, et neid elukutseid Süürias polegi) üliohtlikule reisile Euroopa poole, et ta seal end sisse seaks, raha saadaks ja ülejäänud perekonna pisut tsiviliseeritumal viisil enda juurde kutsuks? Loomulikult ootavad nad kõik kojunaasmisvõimalust, aga selle teke võib aega võtta aastakümneid. Ka paljud väliseestlased ootasid seda sama kaua. Mõned ei tulegi tagasi, olles oma elu juba mujal sügavuti korraldanud, paguluses sündinud lapsed suureks kasvatanud.
Õiged26. juuli 2017, 14:08
mehed eestimaal sõdisid metsas edasi aga mitte ei võtnud perekonnaga mereteed ette. Praegu näeme pilti kus täisjõus noored mehed jättes maha oma perekonnad kui neil üldse mingeid pereväärtusi on tulevad Euroopasse ainult mugavuspagulasteks või terroriakte sooritama. Kellel kodu ja oma isamaa armas see ei põgene väid võitleb oma " demokraatliku " kodumaa eest kellegi poolel vastavalt oma veendumustele ja vaadetele.
täpsustaks26. juuli 2017, 14:10
kindlasti on neid ameteid, aga kuidas nad pikal merereisil olles oma iPhonei ei kaota, aga samas suudavad kahe kõrva vahelt kaotada enamuse , sest miskipärast muutuvad nad tööle mineku jaoks kirjaoskamatuteks.
jah26. juuli 2017, 19:57
kui tööle peab minema, siis unustavad eesti keele kohe :)?
Iroonijaga, 26. juuli 2017, 14:12
igas sõdivas riigis on arstid, insenerid, tehnikud jne nõutum personal kui autojuht või kokk. Miskipärast on esimesed ametid Süürias vägagi hästi tasustatud sõdivate poolte poolt.
26. juuli 2017, 14:12
sõda süürias hakkab lõppema kui sa ehk ei tea veel,ja võrrelda väliseestlasi islami terroristidega on ikka küünilisuse tipp.
26. juuli 2017, 15:03
Rootsi saabunud pagulastest on pagulasi alla poole, kõik see ... kes ennast pagulasteks nimetavad ei ole kaugeltki pagulased, petised ja illegaalsed immigrandid domineerivad, seejuures varjamatu sooviga hävitada euroopalik kultuuriruum ja rigid.
Euroopa26. juuli 2017, 19:59
mafioosod veavad neid sisse, lubades pudrumägesid.
Pullikala26. juuli 2017, 15:12
On seal syyriaski paiku kus sõda pole.lisaks ju moslemimaad araabia riigid.viimased aga ei taha neid logardeid oma riigis millegipärast näha
Pullikala26. juuli 2017, 15:12
On seal syyriaski paiku kus sõda pole.lisaks ju moslemimaad araabia riigid.viimased aga ei taha neid logardeid oma riigis millegipärast näha
eu26. juuli 2017, 15:42
Lp. xmees, kas tead ka, kui palju maksab sinu nimetatud "ohtlik reis" e - liitu? Kust võtavad needsamad põgenikelaagrites tuhandeid dollareid/eure, et maksta inimkaubanduse ärikatele? Süüria passi saab ka Türgist osta mingi 400.-dollari eest. Kust tuleb "pagulastel" selline sissetulek, või kuidas on võimalik inimkaubanduse vahendajatele üleveo eest võetav raha tagasi maksta?
Lp. xmees, oled näinud ka mõnd ehtsat sõjapõgenikku Eestisse jõudmas? Nüüd, kui sõda läbi oleks aeg need " sõjapõgenikke" kodumaale tagasi hakata saatma.
Huvitav26. juuli 2017, 15:49
Oleks teada, kes need kolm tolerasti pe de rasti siin kommivad
13:5226. juuli 2017, 15:54
Oh seda püha lihtsameelsust, mis siit vastu karjub.Kui kõik ka Aafrikas olemas on, miks siis Vahemeri neid kutsub? Ja pisike Eesti peaks kõik ususõdade pidajad siin ümberkasvatama ja siis lahkesti ise vaatama, mis meist endist järele ükskord jääb?
teist endis ei jää mitte26. juuli 2017, 20:06
head aroomi ega mälestust ka mitte.
ohjah26. juuli 2017, 13:49
Väga tänapäevane. Et mida mõtlematult ja kontrollimatult end väljendad, seda tegijam oled. Taaskord reformierakonna korüfeedelt käibele toodud komme.
kas ta saatis kedagi26. juuli 2017, 17:37
värvikas väljend26. juuli 2017, 20:49
sissetungijad võiks karuperse minna
Q26. juuli 2017, 13:48
Ekre, minu hääl tuleb sulle!
mis 26. juuli 2017, 16:59
erkre selleks head on teinud et seda ülistada ?
naine26. juuli 2017, 17:35
EKRE võitleb meie rahvuse prussakatega asendamise vastu
mängib26. juuli 2017, 21:45
Putinile trumbid pihku.
teie rahvuse ?27. juuli 2017, 13:07
teie rahvus on kaitstud ja teisel pool Atlandit. need Aafrikast kojutulevad geodeegid ja kirurgid ei ohusta kedagi.
Millega ta "P-le30. juuli 2017, 04:08
trumbid pihku mängib"?
A26. juuli 2017, 13:46
Ja mida ta valesti ütles?
Kus siin 26. juuli 2017, 13:44
skandaal on !? Skandaaliks võib nimetada seda kui reformarid ja sotsid Eesti Vabariiki muslemeid lubavad, igasugu haigetel vabalt kirevate lippude all ringi joosta lastakse. Reformarid ja sotsid peaksid eelkõige selgeks tegema koraani tõed teiste uskude vastu maailmas, mis on ainult sallimatus ja viha kristlaste, judaistide, zoroastristide ja hinduistide vastu. Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.Ususallivus islamis piirdub ’’raamaturahvastega’’ ning need on islamile vaimselt allutatud ega saa olla islami kõrval võrdväärsed.Nõukogude marksism talus samuti mitmeid maailmavaateid, millega tehti koostööd ning väideldi. Selleks olid sotsialistid, rahuliikumised, rahvuslikud vabadusliikumised jne… Neid taluti, kuid marksitliku täiuseni ühiskonna käsitlemisel ei küündinud neist marksistide arvates keegi. Marksismile vaenulikesse ja laostavatesse ideoloogiatesse (kapitalistlik kord) oli suhtumine ühene – need tuleb hävitada. Nii Nõukogude Liidu käsilased kui ka paljud islamistid, kes neavad Õhtumaade ühiskonda ja ennustavad talle kadu, nautisid(vad) Lääne ühiskonna võimalusi. Püüdes seda samas seestpoolt igati õõnestada. Ülaltooduga ei piirdu islami ja marksismi praktika sarnasus.Paraku on neil üks oluline erinevus. Marksism oli ajaloolises mõttes hiline ja juurdumatu nähtus. Islam on aga juurdunud üle tuhande aasta. Sisuliselt on islami sallivus muu maailmavaate allutamise sallivus. See ei anna inimestele maailmavaatelisi vabadusi ja valikuid ning on seetõttu praegusel kujul Lääne ühiskonnale sobimatu ja ohtlik.
Islam ei anna usulisi valikuid naistele ja lastele. Islami mehest sündinud lapsed usku valida ei saa. Nemad on muslimid. Muslimi naine võib abielluda vaid muslimist mehega. Muslimist mees võib abielluda muslimist, kristlasest, juudist, zoroastristist või hinduistist naisega. Nende lapsed on muslimid. Selline demograafiline tee pidi prohvet Muhamedi arusaamist mööda muutma maailma ajapikku ainitiselt islamlikuks.
26. juuli 2017, 14:02
muslimid juba ajavad habemeid maha ja naised põletavad peakaltse, näis, kui kaua seda totrat religiooni veel talutakse.
See, 26. juuli 2017, 14:26
et mõni habeme maha ajab, alupükse kandma hakkab, või pearäti sulgedega kübara vastu vahetab ei tee teda veel sallivaks kristlaste suhtes. Vastu peaks võtma ainult neid " pagulasi " kes ütlevad lahti islamist ja võtavad vastu ristiusu või mõne muu usu millel ei ole seost islamiga. Koraani järgi peab usust taganeja surema ehk maakeeli lüüakse omade poolt maha. Ainult islami usust lahti õelnutest saab kristlikus euroopas veel kristlike tavasi ja kombeid austav pagulasest eesti, läti jne kodanik. Muu jääb inimräm22ks.
Jah26. juuli 2017, 14:31
habemega on raske pommi õigesse kohta viia. Neil polegi ju muud peale nende religiooni, annavad selle ära ei jää midagi. Ainus õige asi oleks hoida nad oma kodumaal, las seal õiendavad isekeskis šiiidid hävitavad sunniite ja vastupidi.
26. juuli 2017, 15:11
Seda nad teevadki oma kodumaal.
süsimust iroonia26. juuli 2017, 13:41
reitelmann ekre peaministrikandidaadiks! reitelmann on tõeline eestlane - vihkab kõiki, kelle nägu ei meeldi! :DD
Sarkasmita27. juuli 2017, 22:51
Sinu iidol on muidugi MikkPärnits- isamaatu maailmakodanik.
oh heldene aeg26. juuli 2017, 13:39
Skandaal on selles, et Õhtuleht sellest, et Reitelmann asju õigete nimedega nimetab, "skandaalse" nupukese välja pigistas!
mart26. juuli 2017, 13:37
Õigesti ütles see Reitelmann.
seitsmenda päeva adventist26. juuli 2017, 13:37
rootsi,saksamaa,prantsusmaa ja soome on juba elamiskõlbmatid maad muslimpagulaste pärast.
Poro26. juuli 2017, 15:07
Väga viienda rattana tunduvad need kotti riietatud võõrlastekombainid
aga eestlased26. juuli 2017, 21:47
põgenevad sinna, ju siis siin veel kõlbmatum.
seitsmenda päeva adventist27. juuli 2017, 00:01
Ha ha,veel paar suuremat portsu pagulasi läände ja skandinaaviasse ja kõik eestlased ilusti kodus tagasi,ja soomid rootslased kadesusest hullunud.
üheksanda öö parašütist30. juuli 2017, 04:10
seitsmenda päeva adventist26. juuli 2017, 13:35
Inimrämprügiks pean isiklikult kõiki see kes hävitavad põlisrahva psüühikat ja heaolu mahitades riiki muslimpagulasi.
miks on sel mehikesel26. juuli 2017, 13:32
KGB mehe ausad ja kenad silmad ? Juhumisi või =
Ausad26. juuli 2017, 13:52
ja kenad KGB silmad on Andrustel, Siimudel ja igasugu teistel reformaritel ja sotsidel.
no see e mees ju samast tsunftist26. juuli 2017, 14:23
13:3226. juuli 2017, 16:07
No sinu punased silmad? Juhtumisi kuuluvad need piiritaha, idasuunda.
oi,komu, see süütu uudishimu on ajanud 26. juuli 2017, 20:09
teid lausa hüsteeriasse,aga rahunege maha Viha võtab teie käekesed võdisema ega saa te siis korralikult ja meeldivalt koksata
peegel valetab teil veidi26. juuli 2017, 20:59
armas nõukogude inime.
artikli pealkiri26. juuli 2017, 13:32
REITELMANNI SKANDAAL: kaks aastat tagasi nimetas EKRE värske liige pagulasi inimr---ämpsuks
..
kui aga kommentaaris kasutada söna
*inimr---ämps
siis kommentaari läbi ei lasta.
moded - haiged olete vei?
Lennart26. juuli 2017, 13:29
Ajakirjanikuke teeb siin jah vea, kui arvab, et selle pealkirjaga Reitelmanni populaarsus peaks nüüd kuidagi kahanema...
täpsustaks26. juuli 2017, 13:27
skandaal? on ta siis nüüd muutnud seisukohta või? Mina võrdlen seda sisserännet laste runescape mänguga, kus teades koode said petta ennast paremale tasemele. Siin sama- peksa kodus kõik segi ja kõnni "paavsti pestud jalgadega" uuele tasemele nautima kuninglikku elu.
Tont26. juuli 2017, 22:03
Ära aja pulli pastukat meile. Mingeid koode polnud, ehk ajutised bug'id
irw26. juuli 2017, 13:26
need keda siin on nähtud ilmselgelt need ka on. ma olen vist kahte näinud. eesti ju kilkand , et me kontrollime ja uurima ja vestleme ning kui tulemus on selline siis nagu see valik on ju täiesti lati alt.
ma pole kindel, aga vist üks pere , mis tartus praegu on ehk kannatab veidi leveleid ka ...
sobib nagu rusikas silmaauku26. juuli 2017, 13:26
Selline viha- ja vaenuõhurav inimrä .mps sobib kohe ideaalselt Ekre ridadesse!
R26. juuli 2017, 13:31
Tundub küll, et see rämps oled ise
eu26. juuli 2017, 15:51
Lp.sobib nagurusikas... Vale puu all haugud, vihakõnedega oma headuses tegelevad oss iparteilased, reformiparteilased.
Muideks küsi oma koduparteis os si käest, kuidas inimkaubanduse arengule piir panna ( seda trummi tagus agaralt oks endav mikko tädi. Miskipärast on inimkaubanduse trumm vaikseks jäänud??!! Ah jaa, inimkaubandus on kõrgemalt poolt ( merkel/junker) seadustatud tegevus. palju riskivabaml, kui narko või muu must äri.
eu26. juuli 2017, 16:01
Lp. sobib nagu rusikas, minu eelnev vastus sulle läks pilve piirile ülevaatusele.
Viitasin, et vihakõnedega on sina peal o s s i partei ja ref ormipartei.
13:2626. juuli 2017, 16:10
Oi kui täpselt Sina ennast õigesse kasti panid, just sinna kuuludki!
Ja 13:26 võib ilma tsenseerimata inimesi lahterdada kuhu iganes ÕL?????????26. juuli 2017, 16:12
26. juuli 2017, 13:21
Asju peabki nimetama õigete nimedega....ja see,et otseütlejaid aina juurde tuleb on lausa elulise tähtsusega!!
vänto26. juuli 2017, 13:20
Mimm26. juuli 2017, 13:18
Aga ütles siis midagi valesti või?
Bchn26. juuli 2017, 13:11
Iga sõna on ju sulatõsi. Kus see skandaal veel on?
26. juuli 2017, 13:22
Skandaal on vist see, et ta valimistel kandideerib EKRE all, muud sakandaali ma küll ei näe. Edu valimistel!
??26. juuli 2017, 13:50
eestlased, kes omal ajal sõja eest v repressioonide eest pagesid, olid samuti inimr---s?
Küsimärgile26. juuli 2017, 14:02
Ja palju neist eestlastest vägistas, päratses, elas toetustest ja tegeles põuepommitamisega? Ära võrdle võrreldamatut.
Sa ?? 26. juuli 2017, 14:06
Midagi sul tolerast viga?? Eestlased ei läinud laamendama, vägistama ja toetusi kerjama teise riiki teiste kukile! Need keda sisse veetakse.. niigi lahjalt veel ütles. Ja kõik mida mees ütles on õige!
jah26. juuli 2017, 16:55
Kas tartus, haapsalus, põlvas on sõda, et nn pagulased sealt saksamaale põgenevad? need nn pagulased ei ole mingid sõja eest põgemejad vaid kõigelihtlabasemad hõlpelu otsijad kellest enamik on vägistajad, mõrtsukad, naisepõletajad.
nii26. juuli 2017, 20:59
Et eestlased parasiteerisid, valetasid, nõudsid raha, maja; kaebasid, ähvardasid kohalikke, vägistasid kampadena naisi ja lapsi, panid oma naisi põlema; käperdasid, kiskusid, lõid mööduvaid naisi Stocholmi tänavatel, vägistasid rahvakogunemistel ja vabaõhupidudel, viskasid rakette rootslaste kirikute vastu jumalateenistuste ajal, põletasid autosid, panid pomme, ründasid nugadega massiliselt, viskasid kohalikele hapet näkku, lagastasid tänavad, rüvetasid rootslaste surnuaedu, tapsid nende koeri ja teisi lemmiloomi jne,jne
mäletan26. juuli 2017, 21:53
kas eestlast isegi tapsid vanapaari, kes neile ulualust andis, mitu korda telekas räägiti. Läänes on miljonid moslemid, kes muidugi teie arvates kõik terroristid jne. Mis protsent siis neist terroritegusid teinud?
natside26. juuli 2017, 21:55
eest on pagemine alati õige, võrrelge nüüd natside toetuse protsenti siin.
kahjuks26. juuli 2017, 21:56
Naivism vohab27. juuli 2017, 00:27
Ei olnud vanapaar, oli üksik väliseestlasest naisterahvas.
Sa ??27. juuli 2017, 22:45
Oled mingi .... ei läinud eestlased teise ms ajal kuhugi teise riiki vägistama, elamist nõudma, kirikuid ehitama ja põliselanike kukile elama!
Ei. Kuna 40-ndate eestlased, kel oli PÕHJUST nõuka ori-etturite eest põgeneda,30. juuli 2017, 04:17
olid eranditult töökad, targad ja ettevõtlikud inimesed, kes olid samasugused edasi ka maal, kuhu nad iganes sattusid. Reeglina olid nad kõik TÖÖANDJAD ehk need, keda IGA RIIK kui TIKUTULEGA taga otsib!