Eesti uudised

Igakuine elektriarve 803 eurot? Küttega kokku kulub maksumaksjal enamasti tühjalt seisva Ärma talu ülalpidamiseks tuhandeid (250)

LISA KOMMENTAAR

ju siis riigikogu20. august 2017, 17:36
on halvad seadused teinud,et president võib suvaliselt arveid esitada.
Tegelikult ei saa Rüütli kohta ühed seadused ega Ilvese kohta teised seadused olla.
Ärgu riigikogulased süüdistagu arve esitajaid vaid iseennast või tehku seadused ringi.
Riigikogus ka kohtutakse valijatega ja esitatakse arveid ei tea mille eest ja makstakse välja.
Isegi Stalnuhhini abikaasa sõidab riigikogu arvel suure autoga,kuid sõiduarvete eest makstakse
Stalnuhhinile. See jutt on vale ja võlts,mingit selgust ei ole,mille eest elektrit maksti.
Kui kasutada elektri pliit,maja vahel valve all,palju külalisi,elektri küte jne.siis kuus kuud ei ole
palju. 800 eur: 6 kuud = 133 euri ühe kuu eest.
Härra Ilvest laimata on naeruväärne.18. november 2017, 09:32
Mees on teeninud üksnes kiitust. Tema oponendid on mõttetud kadetsejad.
Kiunu või ära kiunu - seis on küllaltki kehva igaljuhul,20. august 2017, 10:41
seisustevahed kunstlikult seinast seina ja siinkohal võiks natuke või
rohkem õppida kasvõi näiteks - šveitsilt,kus ei saa teatud klann laamendada,
õiglane inimvõrdsus on seadustega kindlalt paika pandud ja ühiskond
tervikuna riigiga hästi solidaarsed.Jõukus ikka enamvähem kõigile,mitte
ainult nutikatele ja aktiivsetele sulidele.
Juhan.20. august 2017, 07:39
Küll miinimumpalgaline pööbel selle ja kogu riigikogu kulutused kinni taob.
issand küll nüüd tehi saamatutele sohvoosnikele artikkel20. august 2017, 02:46
et nad siin kommentaariumis kiunuda saaks...
see on20. august 2017, 09:12
endiste kommunistide tervitus eesti taasiseseisvuse päeva puhul.
Tegeldakse nagu vanasti ajakirjanuses kus tõsteti esile lööktöölisi ja laideti teisiti-
mõtlejaid.Eks see jama tuli ajakirja ikka Kadrioru kaudu.
Arvan ega see praeguse presidendi mainet ei paranada,et ma olen parem kui tema.
tatipritsijad20. august 2017, 09:29
Ilves pidi praegu kodus olema ja oma firma tööd tegema.
Anu Saagim läks Õhtulehte tööle,kes on keskerakonna kannika kraapia.
Ei ole imestdada,et sellised venevihast arttilkid lehte pannakse.
Kadriorust need arved Ärmatalu kohta anti,et pühade puhul meie praeguse presidendi
au ja uhkust tõsta.
Anu Saagim Tallinna TV-s sohva peal viskas ennast küljeli ja viskas jaga taeva poole.
Ei ole imestada,et sellised veidrad ja segased artiklid Õhtulehes ilmuvad.
Savisaar saab mitte töötegemise eest keskerakonnas palka 6000 euri maksumaksja
rahast ja lisaks ka umbes 3000euri pensioni ja suurtes summades kohtukulusid.
Vaata aga vaata kui palju Savisaar maksumaksja raha laiaks lööb je keegi ei nurise.
Ilvese 6 kuu Ärma talul on 7200 eurot väikes summa kui Savisaare ühe kuu palk ja pension.
jah20. august 2017, 00:19
Jumal aita meid ja taba neid.
Häbiväärsed lood nende ex-idega,19. august 2017, 22:03
sellises pisikeses vaeses riigikeses peaksid kirjas olema seadused,
mis ei lubaks rahvast koorida.Tegi oma tööd,sai palka ja lõpuks tsipa
suuremat pensioni,kui aeg kätte jõuab ja - kõik.Nii,arvan,oleks normaalne.
inimkonnale19. august 2017, 21:57
Jaakobuse kiri5:Hoiatusi enesekindlatele
1 Kuulge nüüd, rikkad, nutke ja ulguge oma tulevaste hädade pärast!
2 Teie rikkus on pehkinud ja teie rõivad koitanud,
3 teie kuld ja hõbe on roostes ning nende rooste saab tunnistuseks
teie vastu ja sööb teie liha nagu tuli. Te olete kogunud tagavara
viimseil päevil.
4 Vaata, tööliste palk, mille te olete jätnud oma põldudel
lõikajatele maksmata, kisendab, ja viljakoristajate karjed on tunginud vägede
Issanda kõrvu.
5 Te olete priisanud ja prassinud maa peal, nuumanud end tapapäeval,
6 te olete hukka mõistnud õige ja ta mõrvanud. Tema ju ei hakka teile vastu.
selliste lausetega20. august 2017, 09:14
saadeti kunagi kulakuid Siberisse.
inimkonnale19. august 2017, 21:53
Õpetussõnad 21:1 Kuninga süda on Issanda käes nagu veeojad:
tema juhib seda, kuhu ta iganes tahab.
2 Kõik mehe teed on ta enese silmis õiged,
aga Issand katsub südamed läbi.
3 Teha, mis õige ja kohus -
see on Issandale olulisem kui ohver. 13 Kes suleb oma kõrva viletsa hädakisale,
see peab ka ise karjuma vastust saamata.
19. august 2017, 11:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
saatke 19. august 2017, 20:17
august arve rõivastele pulmadeks !!! las naudivad !!!
haigekassa19. august 2017, 11:42
on miinuses,koolimaju ei saa remontida ,raha pole jne.,mida on see ilves, eesti rahva ja maa hüvanguks teinud?,Savisaare üle peetakse kohut,kes tegelikult on eestimaale üldse elu andnud,muidugi rumalad ja rehvid seda ei tunnista aga nii see on
kuna NRG ja Erma Park EI vasta moderaatori reeglitele19. august 2017, 12:34
siis on tegemisi vähevõitu.
ikka veel V Ä H E !`?
Ilvese 19. august 2017, 13:51
kulud olid kuue kuu eest väga väikesed 7200 euri.
Savisaare palk umbkaudu 1 kuu 6000euri+pension umbkaudu 3000 euri
Võiks öelda,et Ärma talu presidendi kulud 6 kuu eest jäävad Savisaare
tuludele kõvasti alla.Tundub,et neis kommentaarides võtavad sõna pensionärid,
kes keskerakonda ninni-nänni eest valivad.Haritud inimesed tunnevad seadust
ja saavad aru,mis tõde,mis vale.
nii väikest19. august 2017, 13:46
kuluarvet kui me presidendil on ei ole mitte ühelgi presidendil varem olnud.
Presidentide kohta käivad kõikidel ühesugused seadused.
Arnold Rüütli presidendi kulud on alati palju suuremad kui Ilvesel.
Ilves ei vastuta Haigekassa rahade eest.Haigekassa rahade eest vastuba valitsus ja riigi-
kogu,kes seadusi teevad.Ei suuda uskuda kuidas kommentaarides viha välja valatakse
nagu täiesti harimatud inimesed oleksid,kes üldse millestki aru ei saa.
President ei vastuta selle eest,mis kulusid talle riigi poolt lubatud on ja välja makstakse.
Tema esitab arved ja neid kontrollitakse ja makstakse.
Savisaar teeb rahvale maksumaksja rahadega,mida ta saab kümnekordselt rohkem kahju.
Savisaar saab palka ei tea,mille eest+pension+kohtukulud.Need summad on väga suured.
ma vaatan, et see eestlaste tasku peal püsti pandud pisike osmikuke on ikka19. august 2017, 11:35
köömes selle va Üks Jala 40000 hektari ja kuldsete paleede kõrval seal hundi augus.
Maksumaksjatel on
õigus kireda ja sõimata seda Virumaa oma.Oleks ikka aususest eeskuju võtnud, aga ei.
neist kommentaarides19. august 2017, 09:50
saavad kommunistid nagu praegu Põhja Korea Ameerika vastu välja elada oma punast viha.
Näete kui andestamatud on endised,kes ei ole saanud oma viha vaka all hoida.
Ka mart Helme on üks neist,kes ikka ja jälle saadaks,kes koomunistide poolt kannatada saanud
ikka eestist välja.Ega vene propaganda masingi neis kommentaarides olemata ole,mis pidi
Moskva poolt rahastatud olema.Nüüd ju Ameerika ja Venemaa sõprus läbi.
President Ilvese poolaasta kulu on isegi väiksem kui Savisaare 1 kuu palk 6000euri+pension
arvatavalt 3000euri,mis teeb umbes üks kuu võib-olla vähem 9000euri.
Lisaks tasutakse Savisaare kohtukulud kümnetes või sadades tuhandetes kroonides.
Ilvesel kodukulud 7200 kuue kuu jooksul on imeväike summa,sellega võrreldes,kuidas
vanad nõukogude korra inimesed raha laristavad.
Seda kirjatükki võib võrrelda nõukogude korra ajaga,kus rahvavaenlase pihta otsiti vigu ja aja-
kirjanduse kaudu õhutati rahvast.
Me elame vabal maal ja igal kodanikul on õigus oma varale ja maale olenemata sellest,kas on
ta president või kuningas.Ilves on praegu vaba inimene ega ole kohustust päevast päeva Ärma talus
istuma.Tal on praegu vaba piirideta liikumine ja võib vabas ühiskonnas töötada,kus hing ihkab.
Vene ajal punaveteranid käisid töökohast töökohta ja röökisid kuidas kulakud neile halvasti ütlesid
ja kohtlesid,millest pidi kogu aeg rääkima.Ka ajakirjandus pasundab neist ega anta andeks,kes
sõnavaras eksinud.
aga matsiraisad on ju arutud19. august 2017, 11:32
sinna ei aita muud kui kuul või nöör.
Teie olete vabal maal, olete isand ,no miks te ei löö osariiki aborigeenidest tühjaks.
Käsutate ju nii NATOt kui USA relvajõude.
punanekukk räästasse19. august 2017, 06:46
Kus KAPO19. august 2017, 09:52
on,et punakukk räästasse presidendi tegelikku ähvardajat vastutusele ei võta!
T.Mets18. august 2017, 23:38
Nagu näha, on muutunud päevakohaseks Ilvese Ärmaga seotud võlg üsna priskes summas, millele lisanduvad Ilvese persooni ülalpidamisega kaasnevad ebamõistlikud kulud. Mis puutub Ilvese võlgadesse, siis on mul sobiv lahendus. Nimelt kirjutasin tolle mehe võimuleutamiseks üles nende meeste-naiste nimed, kesolid Ilvesele käendajateks.Meil kehtiva seaduse järgi kannavad käendajad võlgniku tekitatud kahju.. Nii peaksid Ilvese võla katteks oma sajalisi luhvtitama nii mitmedki auväärsed kaaskodanikud, nagu Jõerüüt, Vseviov, Reet Linna, Lauri vahtre ja veel terve rida toredaid seltsimehi
Ronja18. august 2017, 21:49
Miks on poliitikud SUURED VARGAD ?
Stalini ajal18. august 2017, 18:28
käis ka üksKGB-lane ukse taga kuulamas kui külanaised omavahel juttu ajasid ja
kolhoosikorra hädasid kurtsid.Pärast seda ilmus,selle pere kohta rajooni ajalehes artikkel.
Rajooni ajalehes kirjutati,et swee inimene on rahvavaenlane,kes ootab valget laeva.
Seda muidugi kirja ei pandud,et ta ise uksetaga kuulas.Ta lihtsalt jalutas külavahel ringi
astus kuhugi sisse,enne kuulas uksetaga,kas toas vesteldakse.
Sama on viste Ärma taluga,et käiakse nagu Savisaar ütles ka temal,metsas ringi ja
uuritakse,kas Ärmatlus väljas liigutakse.Kui ei liiguta,siis pannakse paras jutt lehte,
mismoodi rahvavaenlane riigi raha raiskab.
Praegu on valitsuses keskerakond,kes Tallinna Meediapunktis ikka Ilvese elu lahkas,eks see
ole Kadrioru töö,kes kommentaarides Ilvese kulud välja tõi.Tahaks teada kui suured on Rüütli
kulud,mis on alati Ilvesest palju suuremad olnud.
aga Rüütel töötas ju USA-s ja Saksamaal ,müüs edukalt19. august 2017, 11:38
kallis Ilves tegeles siin talurahvaga elik teie mõistes räpaste ja l--de kolhoosnikega
kas sa nägid19. august 2017, 16:56
unes,et Rüütel on kap maailmas tööd teinud.Tean ainult seda,et töötas
Ukrainas koos Janukovitsiga ja andis talle nõu.
Samuti oli kas azerbajdzaanis või Armeenias kui õigesti mäletan,kas oli
Azerbaid zaan,kellel andis nõu Armeeniga sõdima hakata.
Rüütel on19. august 2017, 17:07
ainult mõned korrad Ameerika pinnale astund.Ei ole kuulnud ei ajakirjanduse
ega TV vahendusel Rüütli töötamisest Ameerikas.
Vahe on juttu olnud,et Rüütel on käinud endistes sots maades.
Praegu on täielik vaikus,millega tegeleb.
Võib olla on nende kommentaaride autorid Venemaalt,kellel eesti elust
kõige vähematki aimu ei ole või on väikese haridusega.
idealist18. august 2017, 17:51
Meil on kaks elavat endist, üks sisemaalane ja üks valjamaalane. Mõlemale kulub raha lihtsa Eestlase maksukast. Ärme räägime ärmast ja armust ammugi, seal juba tuul tömbab ja lugu viliseb aga eestlane onju patrioot, ikkagi omad jopsikud.
Mida kõrgem amet18. august 2017, 16:53
kas Savisaar18. august 2017, 17:16
on väiksem varas,kes kohtu vahet käib.Savisaar on rahasid ärimeestelt välja pressinud
ja neile võlgu tekitanud.Savisaare kohtukulud maksumaksjate rahadega on sadades
tuhandetes kroonides.Ärimehed,kes keskerakonnale suuri summasid üle kannavad,
võiksid ennem oma töötajate palka tõsta.Sellest ei ole veel kõik Savisaar kui ma ei eksi
saab palka ei tea mille eest 6000 euri.Kui arvestada Savisaare kohtukulud ja palk kokku
võib see ületada Ilvese kulud.Kommentaaridest on näha,et Ilvesel peab kodukaitse olema,
sest tal on vaenuähvardajaid palju.Ka Rõivast ähvardati ja see sai teoks,mis lõppes
kohtuga.Ilves ilma kaitseta Ärma tallu minna ei tohi,mis on seaduslikult igale presidendile
kindlustatud.
aga see Üks Jalg ju tegi Ärma ,ups, Erma Parki, ilma temata19. august 2017, 11:40
poleks teie aus mister vedanud USA-st tühermaale isegi mitte kuuseokast.
Kõik vana Savisaare käsu järgi.
xxxx18. august 2017, 17:29
Loodame et Savikas ja Ilves hakkavad tulevikus kambrit jagama.Huvitav millistes riikides
ekspresidente veel niipalju nuumatakse?
sa ise oled varas18. august 2017, 17:31
Ilvese kuue kuu kulud on 2017 aasta 7382 eur 89 senti.
Savisaare palk ei tea mille eest 6 kuud on 6x6000 = 36000 eur.
Savisaarele lisaks makstakse kinni tuhandetes või sadades tuhandetes eurodes kohtu-
kulud.
Võrrelge siis kus on Ilvese ülekohus.Kommentaarides on Ilvese kohta palju ähvardusi ja
valet.Kus on õiguskaitse organid,et kuritegu presidendi kohta ära hoida.
Presidendil on õigus kaitsele,sest isegi ajakirjandus külvab tema kohta vihkajatele
julgust.Kuidas on võimalik,et kellegi omandit võib ära võtta ,kui Ärma talu kuulub ametlikult
Presidendile.
idealist18. august 2017, 17:53
Kellele krt. on vaja seda ärma talu?
idealist18. august 2017, 18:15
Pole sel edu ega legendi, lihtsalt seinad mis ei püsi koos, möeldes hendriku vöitlustele. Või olid need Villu vöitlused?
Suga18. august 2017, 20:59
Tõepoolest tekib küsimus, kellele see Arma talu - kaunis taastatud esivanemate talu - niipalju pinda käib, et paneb või põlema. Kui tegu hiigelkuriteoga, no pühkige ta maa pealt minema, et moraal ja õigus ja muud toredused võidaksid.
jaa19. august 2017, 06:59
põlema panna?Kui suurte rahadega on kindlustus???
EEESTLASTELE19. august 2017, 11:41
ta ju kõige ausam, targem,hoolivam,ilusam,truum . Ta eestlaste ideaal ja suur eeskuju. Suure,m veel kui Lenin.
xxxxx18. august 2017, 17:42
Ühesõnaga nüüd teame miks vana Aadu nõnd juute ja kommuniste vihkas.
Mõlemad imevad riigi ja rahva verest tühjaks.
idealist18. august 2017, 18:10
Meil on ka üks süüdimatu savikas, kes ei adu ööd ega ilma, ja teeb seadusemäärajale silma, nii-et täiskompott ja idukas.
xxxx18. august 2017, 18:19
Savikas ju ka endine tubli kommunist.
idealist18. august 2017, 19:13
Savikas jah endine komm, aga ilvesepoig, vot see on töeline küsim-märk`mida teeb ja kaeb isend ja kuhu kaeb ja kellega ja miks? ON vast vandesölts selles kirjas koos savikaga?
noh, nii tubli ta polnud, et oleks19. august 2017, 11:42
sobinud ENSV Ülemnõukogusse nagu eestluse etalonid hr. Laar ja pr.Lauristin.
Money tuulde - kus see firma on, mille nad enne ärasõtutu Ievaga asdutasid Ärma ruumidesse? See katku kulud!18. august 2017, 16:33
Ärma taluga seotud kulud (2017. aasta esimesed kuus kuud):
Kõik kokku: 7382,89 eurot
Küte kokku: 1305 eurot
Elekter ja võrguteenus kokku: 4819,93 eurot
Hooldus ja korrashoid kokku: 522 eurot
Valveteenused kokku 480,36 eurot
Inventari remont: 255,60 eurot
Personalikulud (2017. aasta esimesed kuus kuud):
President Ilvese büroo: 39 395,89 eurot
Sõidukite ülalpidamine (2017. aasta esimesed kuus kuud):
President Ilvese sõiduki ülalpidamine: 5652, 26 eurot
Ametist lahkunud presidentide abikaasadele on seadusega ette nähtud esindustasu, mille suurus on 20 protsenti presidendi ametipalgast (praegu 1 057,68 eurot kuus). Muid hüvitisi pole neile makstud.
Autojuht ametlikult enam muru niitma ei pea! Ta saab keskenduda oma ülesannetele, mille seas muu hulgas on auto tankimine, aknapesuvahendi lisamise eest hoolitsemine jne. Ilvese sõiduki ülalpidamisele kulus selle aasta esimesel kuuel kuul 5652 eurot. Sellest suurima osa moodustab liisingumakse. Sellele lisanduvad kütus ja sõiduki hooldus.
no mis siis saab 18. august 2017, 16:47
selle nätsu-kargutajaga
need on 18. august 2017, 16:31
Rüütli pooldajad kommunistid,kelle mineviku pärast nagu vargal põleb peas müts.
Ka Peterburi trollid löövad agarasti kaasa,sest Putinil Ameerikaga suhted sassis.
Kuna President Ilves kanditeeris Rüütli kui kommunisti vastu on nad hingepõhjani solvunud
ja sama viha keeb nagu küüditajatel rahvavaenlase vastu.
Kui ma veel Indrek Tarndit olen valinud,siis nüüd saan aru,et ta on ikka vana saast,kui lubas
Ilvese vangi panna.
Me ei ela enam nõukogude liidus,elame vabas ühiskonnas,kus igaühel on vaba voli elada
ja töötada elukohast olenbemata.Kas president elab Ärma talus või käib seal puhkamas,sel ei ole
tähtsust.Presidendi kodu peab olema kaitstud,kus iga ta pereliige võib vabalt tulla ja jalga puhata.
Igal Eestimaa kodanikul,kellel on maa ja maja maal ja töötab välismaal,säilib õigus oma maale
ja majale igavesti.Kui presidendil on oskused ja võimalused välismaal tööd teha,miks peaks,siis
ta Ärma talu kallale kippuma.Pange raisk Rüütli kulutused ka võrdluseks välja ja ajage siis pada.
Savisaarel makstakse mitu korda rohkem maksumaksja raha kui kohtualune.Kohtualusele
maksumaksja raha raiskamine ei ole probleem,mida võiks firma töötajate palkadeks kasutada.
Kas president Ilvese kohta käivad teised seadused kui teistele presidentidele.
Arnold Rüütil ei ole võimeid ega oskusi välismaal tööd teha.
javeel18. august 2017, 16:43
ilves teeb nüüd kodumaal tööd...
välismaa töö sai läbi.
18. august 2017, 16:48
ning kargutamisega välismaal ja edasi kodumaal äämeerik
xxxx18. august 2017, 17:34
Ära mulise.Hoopis rahvas vajab kaitset selliste presidentide eest.Vastikud ahnitsejad
mõlemad nii Rüütel kui Ilves.Kõiki toetame aga oma penskarid jäetakse nälga surema
koos puudega inimestega.
eino18. august 2017, 16:25
Kas nad söövad seda elektrit? Ok, mul maja tunduvalt väiksem, aga suvekuudel on maksimum 60.- eurot.
kas sa käid 18. august 2017, 16:35
Ärma talus kontrollimas palju sel perekon ja lapsed isakodus käivad.
Küll üks nõukogude korra tola võib loll olla.
kas nad on hullud18. august 2017, 16:21
Kas ametnikud on arutud,pimedad hullud,või kurdid,et ei näe mis toimub.
Nende saagiks on ainult abitud,tööga ära tapetud maksumaksjad.Aga suuri vargusi nad ei näe.Laste ja loomakaitse tormab kohe kohale,kui midagi ei meeldi.
Ilvese lossis aga tehakse suuri arveid.Elekter,vesi,teenijad,bensiin,valve jne.Fiktiivsed palgalised või muul viisil suur vargused.
kas eeti rahvas 18. august 2017, 16:33
on hull kui Savisaare kohtukulud ja palk makstakse mitte millegi eest kinni,mis on hulga
suurem kui President Ilvese ühe kuu kulu Ärma talus.
Endine kalhoosi-esimees Pliuhkam18. august 2017, 16:15
Kui saaks nii teha,et selle ekspresident Ilvese maale päike ka ei paistaks. Nuuks,nuuks.... Miks ükski ülikool meid õpetama ei kutsu. Miks loodus nii ebaõiglaselt on mõistust jaganud?
see on18. august 2017, 16:10
ju koogutajast orja-eestlase valik. mida vinguda. eest rahvus on täielik orjarahvas.
18. august 2017, 16:49
mis pole väärt sel keral elama
matu18. august 2017, 15:41
See on ulme mis meie riigis toimub? Kui inimene ametist lahkub peaks nagu kõik olema, see pole ju mingi kuningapere! Jubedad puugid!
Der Stürmeri kaanepoiss18. august 2017, 15:30
Nagu Der Stürmeri kaanelt maha astunud. Seal muide hoiatati ette, et selliste meeste arved võivad kalliks kätte minna.
õudne18. august 2017, 15:15
ei mingit au- ega häbitunnet sel mehel.
sellel sellil18. august 2017, 16:51
selline asi nagu au puudub üldse
V.18. august 2017, 15:10
Ärma RAHAPÕLETUSAHI töötab ELEKTRIGA
ja siis?18. august 2017, 14:39
Makske kinni ja ärge kobisege!
väga ülbe18. august 2017, 20:27
ta ju kõige ausam19. august 2017, 12:36
ja ainuõige eestlane,ärge pirisege enda soovide järgi saadud korraliku aseri pärast
lootus jääb18. august 2017, 14:37
Ma tahaks teda kohtu ees näha.
!18. august 2017, 14:53
Ma tahan teda vangimajas näha!
18. august 2017, 20:50
hahahahahahahah19. august 2017, 11:45
Maali18. august 2017, 14:33
See on tal ju eraomand, mitte presidendiloss! Miks peab maksumaksja selle ülalpidamise eest veel maksma? Samas saab Ilves maailmas suuri rahalisi preemiaid. Maksku ise oma kinnivara ülalpidamise eest. kui ei suuda, müügu maha! Kummaline ja haige riik meil!
random18. august 2017, 14:26
Oli president aga enam POLE mõtet sedasi teda nimetada,tavaline koorik nüüd.Kikilipsuga varas nagu enamus lipsudega pool-liitikuid.
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president.18. august 2017, 14:36
Siiani ei ole ükski partei osanud pakkuda temale vähegi sobivat järglast presidendi ametisse. Huvitav milles asi? Miks nii suurt "riigimeest" nagu Mart Helme presidendiks ei taheta...
eu18. august 2017, 16:20
Lp. härra elvis oli vaieldamatult parim präsi dent - endised kantselei töötajad on endiselt ametis ning püüdlikult täidavad oma kohuseid. Tulemuseks kõrgelt tasustatud vastutusevabad töökohad - Muinsuskaitse juhataja!
V.18. august 2017, 15:30
Ja rikkus ilusa lipsu nime ära .Laul veel jääb .
mart18. august 2017, 14:20
Lahendus sellele probleemile väga lihtna - vabariigi presidendi institutsioon tuleb ära kaotada.
18. august 2017, 16:53
ja kargutaja amet ning nätsutamine koos peeretamisega
EKRE valija18. august 2017, 14:19
Valimiste ajal tuleb õigeid otsuseid teha. Mis muud.
Jaan18. august 2017, 14:04
Eesti rahvas tehakse lihtsalt lolliks...
18. august 2017, 13:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
see oles demokraatlik otsus18. august 2017, 16:54
pole piiri18. august 2017, 13:50
Päris hirmus, et rahvas kannatab selle kõik vaikides ära ja asjad lähevad järjest hullemaks. See Ilvese näide on ainult üks väike osa sellest, milline lambakari on neil ilvestel-kaljulaididel-mikseritel karjatada. Päris huvitav oleks teda saada, kas eestlasel kannatus üldse kunagi ka katkeb või pole sel piire.
Mis 18. august 2017, 16:47
sul häda on, miks sa kõikse aeg vingud siin kommentaariumis! Hakka tööle, siis kah parem elu!
Suvel?18. august 2017, 13:43
" Ainuüksi elektrit kulub keskmiselt 803 euro eest kuus" Kas nendel seal on bassein allikaveega, mida peab soojendama?
ätt.18. august 2017, 14:35
Sealt mööda sõites tundsin samaka lõhna,niipalju siis elektrist.Kaks asja millel pole piiri on inimvõimed,Eestlase kannatus ning imeline eestlaslik võime vähemalt korda 7 astuda ühe ja sama reha otsa.Samas leitakse väga kiiresti süüdlane kes kõiges selles süüdi on.
eu18. august 2017, 16:22
Siit ka õppetund! Mitte lasta Eestis võimule võõramaalasi!!!
18. august 2017, 16:55
võltsitud isikutunnistusega
..19. august 2017, 00:00
..lisaks wel lambipirnid ja.. ja sitamajapaber.. kui sa waid teaksid.. ..ja wel õhksoojuspumbad mis suwel toad meeldiwalt jahedad hoiawad..
..19. august 2017, 00:00
..lisaks wel lambipirnid ja.. ja sitamajapaber.. kui sa waid teaksid.. ..ja wel õhksoojuspumbad mis suwel toad meeldiwalt jahedad hoiawad..
eesti naine18. august 2017, 13:24
Me pole nii rikkad, et tühjalt seisva talu eest maksta. Ja veel nii üüratu summa! Mille pagana peale NII PALJU elektrit kulub, ma ei saa aru.
pugejad või posijad18. august 2017, 13:08
Sama skeem käib ladvikus,jagatakse ministri kohti hüvesid omadele erakonnas.Kes rohkem pugeda või posida oskab ,see teeb töökohast lastesõime seda suure palga eest.Ehk loodetakse tulevikus teenete eest vastuteenet.See et rahvast hoolitakse on juba teise järguline segav probleem.Riik on muudetud lüpsilehmaks ja rahva naha koorijaks orjaks.Ehedaid näiteid küllaga.
Ärge Ilvest väga vihastage!18. august 2017, 12:23
Vaata, tuleb ja teeb rahva raha eest teisegi villa. Tal ju rohkem kui üks laps. Ja ühe villa veel Lätti ka. Rahvas on ju kogu aeg ennast orki lasknud tõmmata. Asi see veel teha on.
tegelt küll18. august 2017, 16:56
kui kukub jälle kargutama
arvaja18. august 2017, 12:21
Uue presidendi valimiste puhul aga sepitseti koostööleppeid tagatoas ,keda uutele ameti kõrgustele tõsta.Hopsti oligi uus president tooli surutud rahvale ootamatult,kelle juured mujal juurdunud.Nüüd on aja küsimus kuhu ametnikke ametlikult liigutatakse olenevalt tulude suurisest.Uutele tulijatele on uksed suletud.Riik on muutunud raha jagamispunktiks omadele,et kohti hüvesid saada.Rahvale tõmmatakse aga magusa jutuga kott pähe.
peaks uurima18. august 2017, 11:52
äkki ajab puskarit,selle asemel et lätis käia
teadja18. august 2017, 11:34
Ükskord prahvatab vimm,
mis kogunend salaja.
Jaa! Jaa! Jaa!
Mõisad põlevad, saksad surevad,
mets ja maa saavad meitele.
:,: Jah, meitele, jah, meitele
xxxx18. august 2017, 11:53
Riigivargad surema.Huvitav kui suur on USA presidentide personaalpension?
Ja palju saab Kreeka riigijuht kui nende penskarid saavad 800 ja üle kuus pensionit.
xxxx le eks see USA personaalpension18. august 2017, 12:15
presidentidele ole samas suurusjärgus,ainult rahvaarv(maksumaksjaid) on kordades suurem.Kreeka tahtis 1300.-pensioni vähendada,kuid siis tuli rahvas tänavale...
tase18. august 2017, 11:34
eestlane varastab eestlaselt (õigemini seadusega lubatud varastamine).Vot see on probleem ,millega tegeleda,mitte aga jurada siin mingisuguse maxima müüja keeleoskusest.Aga ei tegeleta,sest riik on väike,kõik on seotud ja käsi peseb kätt.
maanuel18. august 2017, 11:27
Kui isikunimesid ja kohanimesid juures poleks võiks arvata, et see kõik toimub Kirgiisias või Turkmeenias.
Sellepärast KAPUT18. august 2017, 12:17
ongi, et jumala peale loodad!
18. august 2017, 11:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxxx18. august 2017, 11:34
Pole siis ime et eestlased EastOniast põgenevad.Ja maksud muudkui tõusevad.
Ühesõnaga õõvastav.
miinuseid saan, ette teada18. august 2017, 11:16
Aga hakka ka presidendiks! Sinu eest makstakse siis ka. Võimed ei küündi? No olgu, aga pole siis vaja ka vinguda. Kes siis veel peaks meie presidente ülal pidama pärast ametiaega, kui mitte meie oma maksumaksja? Miks me alailma kangutame mingeid olematuid kadedusseiku välja?
18. august 2017, 11:25
saad jah,sest su jutt on äraütlematult tobe,mina kah miinustasin su.
xxxx18. august 2017, 11:36
Kui tavapenskar saab 400 euri siis presidentide puhul pole tegemist ülalpidamise vaid orikate nuumamisega.
vaata mina ei kuulu omade jopede ringi 11:1618. august 2017, 12:25
ja tahan ausalt elades rahulikult magada.Sullerdamisega kaugele ei jõua.
Sina aga piiksud tasakesi nurgas:
1.riigist lahkunud presidendi talu arveid tuleb maksta,
2.ex presidendi leske tuleb turvata,sest teda kogu aeg "rünnatakse".
3.nendesamade erakondade rahastamine peab jääma,omad joped siiski.
Las lennata,loobime raha ja las 65 tuhat abivajajat (rahva hulgast)vaatavad ISE,kuidas
hakkama saavad.
Mõtle suurelt,mina ei vingu,tema ei vingu,kuid ainult 15%rahvaesindajatest elavad luksuslikult...miks ei tea?
Kärnaneärni18. august 2017, 12:30
,,president saab pensioni,sellest elagugi ja maksku oma maksud
vaks vahet18. august 2017, 14:08
Kindlasti ei käi see nii. Pensionist ei peagi president elama, ära elama, sest ta on president. Mina ja sina ei ole president ja pension on meile elamiseks. Olgugi, et väike.
Õige jutt!18. august 2017, 12:48
Madal mass ja provokaatorid vinguvad siin. Kuidas nei aega on siin kommida? Töötegijad küll seda aja raiskamist endale lubada ei saa!
ss18. august 2017, 14:36
sõnnik kah välja ujunud
random18. august 2017, 14:41
Aga kas mind peab maksumaksja üleval samadel tingimustel?Vett joob ,õhku hingab tavaline inimene ja asi jokk?
eu18. august 2017, 16:26
Saad ka minult miinuse, sa endise präsi dendi kantselei töötaja!!!
ei mingi endine18. august 2017, 19:56
heh.heh.hee, tavakodanik olen, aga mitte kadekops ja realist muidugi ka. Sama kordus siingi - president on president! Rahvas on rahvas, tahate või mitte.
Maamiis18. august 2017, 11:10
Huvitav kui "peremees ju ainult korra aasta jooksul siin käinud,palju seda vedeliku ja bensiini kulunud? Palju sellise töö eest makstakse?Kas ei oleks odavam kuskilt rendifirma st Presidendi Eestis viibimise ajaks auto vôtta?
18. august 2017, 11:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxxxx18. august 2017, 11:45
Ühesõnaga Eesti pätteliidi jaoks on kommunism saabunud.Aga rahvas närigu muru.
Küsimus suurele ringile18. august 2017, 10:50
Keda, või mida esindab endise presidendi kolmas, Lätis elav lätlannast abikaasa?
Talle makstakse igakuiselt tema elu lõpuni "esindustasu".
Arendab majandust!18. august 2017, 11:33
Lendab USA ja Läti vahet.
EEsti maksumaksja raha --abiks ikka!
Kuidas 18. august 2017, 10:46
Keset suve saab tulla selline ulme summa elektrile? Kui ruumid isegi kasutuses pole ja ehk mõni sulane elab oma kambris? Mis asi see nii jubedalt voolu tarbib? Bitcoine kaevandab?
kilovatt19. august 2017, 07:53
Tavaliselt kui on suur elektriarve, siis välismaades selle vastu tunneb huvi narkopolitsei, et ega majapidamises soojenduslampidega kanepikasvandus ole.
Mõni ei saa Ilvesest kuidagi üle18. august 2017, 10:42
Minu naabrinaine on ikka siiamaani Ilvesest vaimustuses, et küll oli ilus! mees, kui härrasmehelikult ta alati riides ja proua oli niiii ilus.Küsisin, millal ta seda ilusat meest Ilveses nägi, härrasmehelikult ta küll alati polnud, aga prouasis oli tal ju kaks, kumba sa mõtled,mõtles Evelini, see teine ei meeldi talle.Kui ma püüdsin talle selgeks teha, et Ilves ju ei armastatud eesti rahvast, ta oli siin ju vaene ja mis oli minu jaoks Ilvese puhul ülimalt eemaletõukav, kui ta Eri Klasi matuse tseremoonial istus lössakil ja näris nätsu.Aga mutile see ei olnud argumendiks, ikka Ilves mees kui ponks ja asi vask.See on tema arvamus, eks me kõik ju tea, mis oli tegelikkus:
hoplaa18. august 2017, 10:37
Ja seda presidendi kohta ihaldas rase Reps ,kellel oli suur unistus kogu oma suur pesakond igaveseks hüvedega ära kindlustada .Sellisel juhul oleks vee ja elektri arve 8 korda suurem ja maja kaheksa kordne ,teenijaskond lapsehoidjad ei mahuks ka linnakusse ära.Ja president naudiks elu aga läks teisiti.See ei lohuta aga näitab riigi maine ja ametnike madalat taset.
lipsud18. august 2017, 10:26
Lipsu taga võib vabalt peituda ka naiste petis,joodik ,varas,orjapidaja.Sõnu oskavad paljud ritta seada ja veenvalt esineda.Tegelik pale on monstrum ,keda kullakaevaja omakorda koorib nii kuis jaksab.
xxxx18. august 2017, 11:48
Kõige suuremad sulid ongi libedakeelsed manipuleerijad.Aga et Rüütel selline on,
see on ikka suur pettumus.
Appikarje !18. august 2017, 10:18
Ärma talu Elekter poole aastaga 7383.- ja kuus 803.-.Sinna tuleks kohe kontroll saata,see pole võimalik.Suvel korteris,talus on el tasu 15-100.-. Aga milline on siis veel VEE arve ja teenijate ülalpidamine ??? ,seda võiks ka valgustada.
Mis tunnelid maa all võivad olla,ehk peitub seal mingi saladus.
Kiibits18. august 2017, 10:24
Kas sellele elektriarvele lisanduvad veel võrgutasud, mis Eestis on võrreldes näiteks Saksamaaga 10x kõrgemad?
Jaan18. august 2017, 10:41
Ma eeldan küll, et igas normaalses talus on oma kaev, nii et jutt veearvest on äärmiselt lolli inimese jutt. Aga Ilves lüpsab Eesti riiki päris ilusti.
Ohooo....18. august 2017, 10:44
Kas kasvatavad kanepit, et selline elektri kulu.
Isegi18. august 2017, 10:17
kaua pidas siin matside seas vastu. Eks mõisniku kulusid on ikka orjakesed katnud
Nojah18. august 2017, 10:16
Eks ta oli Reformi tagatoa president ja seal kaitse all. seal on teisigi selliseid. Aga kapo neid ei külasta.
Pätsu18. august 2017, 10:14
Võiks ju pagulased sinna elama panna!
Sic18. august 2017, 10:35
Väga hea mõte! Põhiline, et pagulased meie maal rahul oleksid.
xxxx18. august 2017, 11:49
Ilves oligi eliitpagulane.
Punane nina18. august 2017, 09:59
Vabane oma suure varba nukist! Hind praegu 5% odavam !
Härra Ilvest laimata on naeruväärne.18. august 2017, 10:22
Juura Velosiped ei teagi,kes on riigipea ja milleks talle residents. Juura kulutas sadu tuhandeid eurosid ekspertiisideks,et härra Ilvese häbistamiseks saaks hakata "võlgu" sisse nõudma. Kõik eksperdid selgitasid,et küsija on rumal... Järgmine nädal on meil kõigil võimalik jälgida köki-möki Saksa presidendi vastuvõtmist. Mõistus tule koju.
Manivald18. august 2017, 09:49
Tõepoolest, Äkki unustas külmkapi ukse lahti, kas keegi on uurinud?
sugulane18. august 2017, 09:57
HÄRRA TOOMAS HENDRIK ILVES OLI EESTIMAA PARIM PRESIDENT !
Juut..18. august 2017, 10:04
...on juut ja võtab viimase.
Isa sõdis Eesti Leegionis ja ema õppis Litzmanni ajal Tallinnas gümnaasiumis..18. august 2017, 10:11
Kes presidendi vanematest juut oli ?
juudi 18. august 2017, 10:26
mütsikesega pilte tast küll.
18. august 2017, 10:26
ema poolt on juut kui sa ei tea.
Polnud jah viga18. august 2017, 10:26
...aga tal ei huvitunud rahva viletsast olukorrast.
18. august 2017, 10:47
mis sellest,kas juut polegi inimene vöi ?
Kuuuurija18. august 2017, 10:52
Nende endi teooria järgi on nad ainsad inimesed. Teised, sh. eestlased, on vaid inimese näoga loomad.
Muks18. august 2017, 11:02
Ole hea, võta tabletid ilusti ära!
Palju juute Litzmanni ajal Revalis Gümnaasiumis õppis?18. august 2017, 14:43
Endistest kommunistidest rassispetsid on järsku kõvemad Aadu SD-st-- Nuta või naera?
eu18. august 2017, 16:34
Lp. sugulane - lisaks sugulusele olete ametis ikka veel eelmise prä sidendi kantseleis? Võimalik kõrge töökoht terendamas - Muinsuskaitse ameti juhataja???
xx18. august 2017, 11:50
Suured sulid tõllas,maksumaksjad võllas.
Tavakodanik18. august 2017, 09:47
Hakka või kommunistidest juhte taga igatsema. Omaaegsed esimesed ja muud sekretärid võisid ainult und näha sellistest hüvedest.
00718. august 2017, 09:44
Mida te riigikogulased mökutate?Võtke seadus vastu ,et lõpetada rahva raha tuulde loopimine.Isegi EKRE on vait.
Tõsi,mis tõsi.18. august 2017, 10:02
Ilves juunior on töötav inimene ja las maksab kulud.
Väga paljud on oma esivanemate talud tagasi saanud ja taastanud.Keegi peale nende endi kulusid maksnud ei ole.
Ja 18. august 2017, 11:38
Ma alguses ütlesin sõpradele--paneme rahad kokku--anname kasvõi taara ,,Lastefondi,,!
Nad ju kõik teadsid--siin kõik tasuta!
EKRE on järjekorras18. august 2017, 10:03
Ega nad sakste hüvedest loobu.
ohooo,kust sul sellised andmed?18. august 2017, 11:27
kas nende puuduv autoliising,nõue erakondade rahastamise lõpetamiseks ja kuluhüvitiste maksmise lõpetamiseks ei ütle sulle midagi?
Enne kui nad võimule saavad ei julgeks mina küll midagi prognoosida,pealegi on nad ainukesed,keda valida hetkel.
Moderaator!18. august 2017, 10:07
Oled riigikogulase sugulane, et ei tohi neist õigust ka enam kirjutada?
EKRE on vähemuses,et sa teaksid18. august 2017, 11:23
ja kui sina valimistel refi valid jätkub kõik vanaviisi.
Siin on isegi kommijate hulgas seltsimehi,kes huiguvad:Kindlalt edasi...
jõulutunnel18. august 2017, 09:37
alustame korjandust koduigatsustasu maksmiseks, pisar tuleb silma kuidas ta üksi seal võõrsil
ebamõistlik18. august 2017, 09:34
maksta neid mõistlikke kulusid!
keegi18. august 2017, 09:31
Mida seal siis suvel nii köetakse? Leivaküpsetus käib ööpäevaringselt?
Muigega18. august 2017, 09:28
Ütle veel, et ei ole banaa ni vabariik. On ju. Tahaks näha, kes on see julge, kes teeb muudatuse antud asjas. Kas leidub neid julgeid, kelle m unad ei ole kusagil kellegi pigistada?
mikk18. august 2017, 09:32
kui õnnestuks munad sahtlist välja tirida no küll siis alles ütleks.
julgeid on ja see on EKRE, 09:28 !18. august 2017, 09:46
kuid kuuldes uudistest,et refi toetus on 27%,siis ei jõua ära imestada kui palju on mõtlemisvõimetuid valijaid.Siinsamas sellesama artikli pealkirjas on öeldud,et tegemist on MAKSUMAKSJA rahaga,kuid ikka leidub kommentaatoreid,kes ei saa sellest aru ja avaldavad absurdseid mõtteid:
Kolja, Lasnamäelt / 08:06, 18. aug 2017
Äkki oleks võimalik sinna paigutada puudustkannatavad inimesed või pagulased!
+84 -1 • Vasta • Teata ebasobivast kommentaarist
Nõustun "puudustkannatavate inimestega,kuid "pagulased?" Et siis veame ikka veel ja veel pagulasi sisse ja las maksumaksja maksab...nagu oleks tegu mingi "kolmanda"riigi rahaga?ja meie maksumaksjal pole sellega asja.?
Kosser18. august 2017, 09:27
???18. august 2017, 09:26
Gentleman ei ole kunagi näpuga näidanud oma kodutalu äriplaanide autorile !
vanaema18. august 2017, 09:25
Nii tore hommik on täna, nii meeldivad uudised. Ime, et see kommentaarium ei pandud veel kinni, nagu Barcelona oma. Oleme kõik doonorid vereimejatele.
Tölpa18. august 2017, 09:21
Olge nüüd õnnelikud, ise lasite sellise puugi endale krae vahele pista. Pole eluseeski seda puuki sallinud. Hullemat temast ei tea olevat.
Härra Ilves oli vaieldamatult parim president.18. august 2017, 09:34
Järgmisel nädalal saabub meile visiidile Saksa president. Tänasel presidendil puudub vähegi kõlbulik residents külalise vastuvõtuks. Härra Ilvesele pole kulutatud sentigi rohkem kui temale eelnenud president Rüütlile. Samas kadedusest vingumine president Ilvese suhtes on naeruväärne. Kui see amet nii kerge ja tulus olevat miks siis president Ilvesele vähegi sobivat järglast ei leitud?
Palju maksumaksja18. august 2017, 09:51
Leiva ülalpidamiseks veel lisaks kulutab????
Mis18. august 2017, 09:59
Kadriorul häda on, et ei kõlba vastuvõttudeks? Need presidendid on miskid imeinimesed ve, et neile peavad jumal teab mis tingimused olema, kus omavahel kätt suruda?
Maili18. august 2017, 10:00
Vähemalt üks mõtleva ja mõistliku inimese komm!
eu18. august 2017, 16:38
Uskumatu, kuid on tunda, et mr. elvise prä sidendi kantselei on tööl veel täies koosseisus. Ju siis ei jätku kõikidele endistele vastutusevabalt kõrgeid töökohti!!!
0,2 sidrunit18. august 2017, 09:21
See on samas suurusjärgus Savisaare pattudega, 0,2 sidrun=152000 EASi eurot. Aga tema ei kysinud seda altkäemaksuks parteikassa täitmiseks.
Raivo18. august 2017, 09:19
Õiglust eesri vabariigis ei ole ega tule
Raivo18. august 2017, 09:20
Tex18. august 2017, 09:14
Väga nilbe tüüp. Suurt vist oma nägu Eestisse enam poeta. Kuid milleks siis... tõepoolest mingi kontor Tallinnas?? koos mikrobussi ja juhiga?? ja too turismitalu, kuhu vahel mõni sugulane eksib?? Äkki peaks nö. toidutalongid kogu fahmiilile riigi poolt andma, et tüübid nälga ei jääks?? Sest midagi teha ju pole osatud, teve eluaeg! Peale ärmatamise. Ja seegi sai teoks tänu samasugustele kaakidele, kes tänaseni riigiaparatuuris parasiteerivad ja veinikärbeste parvena end mäeservale sättind.
Aga ühte pean küll lisama. Nii vinget õhukitarristi kut oli ilves, nii vinget ei nähta siinmail änam niipea!!!
Loodame....
Rahva raha 18. august 2017, 09:10
põletavad poliitikutest juhid ju lausa lõkkes! Jõulutunnelis aga pommitakse eurosid ja kistakse pisaraid laste nimel. Hale riik.
mõlemal juhul18. august 2017, 09:23
on tegu abivajajatega,kes ilma toetuseta hakkama ei saa...
kodutunnet vajab ka ilvesepere ja tema lähedased.
imelik18. august 2017, 09:00
et Õ. julges sellist uudist teha, varem oli aga samas Õ uudis kus räägiti 2000 eurost, et tea kas tehti hind väiksemaks või ise see kurjategija hakkas vähem töötlikust vähendama. Ivles peab ja kohe kiiremas korras kohtu all tooma ning raha välja nõudma, loodan et Savisaar saab oma kurje tegusid tunda aga neid on veel kes viisakalt raha pesevad ja keegi ei tohi seaduse järgi karvadki liigutada
ab18. august 2017, 08:57
eestis on vist näpitsad looduskaitse all!
mage18. august 2017, 08:53
Tundub ,et see vinguv kari unistab kolhoosi sigalas sotsialistliku töö kangelase austava nime välja teenimisest ,et saada " Moskvitsi "ostu luba.
18. august 2017, 08:58
18. august 2017, 14:24
V.18. august 2017, 09:01
Olete Te nüüd Raie või Alajõe või TEMA ISE
huvitav18. august 2017, 10:22
kas sa ise siis selle karja ehk eesti maksumaksjate sekka ei kuulu?
EKRE toetuseks 18. august 2017, 08:50
EKRE mõisakomplekside elektrikulud on poole väiksemad. Milles asi ? Kas Evelyynil on kuldelekter ?
Mitte poole,18. august 2017, 09:02
vaid 4 korda väiksem.
Evelin18. august 2017, 10:23
minu teada seal talus ei ela enam kaua aega. Mis temal selle elektriarvega pistmist on?
Jlvesel18. august 2017, 08:48
peaks häbi olema ,Eestis on niigi palju vaeseid lapsi ,kellele see raha peaks kuuluma.
Mireel18. august 2017, 08:48
Nagu Ukrainas???? Eelmine president.
Ja meie miinimumpalk on 490€
Uskumatu riik, hoolimatu riigikogu .
Miks18. august 2017, 08:46
meie presidenti toetavad neutraalsed kommentaarid läbi ei lähe? Kas ÕL moderaatorid on äärmus THI vastased?
Ikka18. august 2017, 09:08
lähevad ka, aga väga suure viitega...Vahel kaovad aga "mättasse".
Mx3518. august 2017, 08:43
Maksumaksjana võib presidendiga, ka endise, seonuva ära kannatada... kuid miljonite jagamine kandikul hakkab vastu küll.. kas või see andmebaaside lugu..
Valve18. august 2017, 08:41
Pole lihtsalt sõnu ...Kasvuhoone " taimekestele " või ehk labor või põrandaalune trükikoda valeraha trükkimiseks ?
Sten18. august 2017, 08:39
See on kommiraha. Mõttetu selle üle tõmmelda.
oled sa mõelnud,18. august 2017, 08:50
et seda "kommiraha"loobitakse kahel käel küll siia ja sinna.Mitmestsajast "kommirahast"kujunevad kümned miljonid,mida ei võeta puu otsast,vaid maksumaksjalt.?
Nõus18. august 2017, 10:03
tohoh18. august 2017, 15:13
niipalju magusat paneb tervisele põntsu!
Sten18. august 2017, 16:12
Riigi raha kulutatakse mõttetult sadade milonite kaupa. 8000€ presidendi peale ei ole mingi asi, mille üle lärmi lüüa. President on kogu president kogu eluks ja tema peale kulutatakse ka pärast ametiaja lõppu. See on täiesti normaalne.
Sten18. august 2017, 16:24
Häbi18. august 2017, 08:27
Ehe näide sellest, et nende igasugused hüved tuleb kaotada. Sellele rahale leiaks mõistlikuma lahenduse kohe kindlasti.
mõistev18. august 2017, 08:31
kui inimene töötab kõrgel ametikohal on mõistetav, et sellega kaasnevad ka teatud hüved. Kui ta aga enam rahvast ei teeni, on mõistetamatu, et ikka edasi ja edasi kompenseeritakse sellisele isikule ja tema järglastele kogu elu.
Mis on siis siin vahet kunagise pärisorja ja mõisasaksa vahel ?
Nuhvik18. august 2017, 08:23
Kuidas on selline. asi võimalik ?Kas meie riigis vastutab sellise raha raiskamise eest? Räägitakse seadusaukudest ,aga kuhu jääb terve mõistus?
naerusuu18. august 2017, 08:32
mõistus on metsas puu otsas !
salliv tolerast18. august 2017, 16:24
Eestlane valib alati reformierakonna valitsusse ja siis hakkab pärast kiruma, et meil on nii lo valitsus, keegi ei vastuta, poliitikutel pole mõistust jne. Ning ikka ja jälle valivad nad samad inimesed valitsusse :)
mina18. august 2017, 08:17
tuleks ometi keegi TARK ja muudaks kõik need lollidemaa seadused ära.
Kas18. august 2017, 08:13
seal rubilnikut ei ole, et teema lahti ühendada?
lahutaja18. august 2017, 10:34
Mis asi on see lahti ühendamine? See jaburdus levib üha rohkem. Rubilniku termini kasutamise ajal küll veel osati lihtsalt ühendada ja lahutada, sisse lülitada ja välja lülitada jms
vaene mees18. august 2017, 08:08
mõisnike elu pole kerge,,ilma maksumaksja rahata eisaa kuidagi....
tühi külmkapp vaid undab ja hiireke nagistab.
Kolja, Lasnamäelt18. august 2017, 08:06
Äkki oleks võimalik sinna paigutada puudustkannatavad inimesed või pagulased!
Parim paik18. august 2017, 08:33
süstlavahetuspunktiks. Ruumi on, las tapavad seal ennast.
Uskumatu18. august 2017, 08:05
kui rikkas riik ikka on.
ehh18. august 2017, 09:35
Nips18. august 2017, 08:05
Kui rahvas oskaks presidendiinstitutsiooni suhtuda austusega, aga mitte igal hetkel arvata, et nemadki selle ametkohaga hakkama saaksid ja ehk oleksid etemad presidendid, siis vast oleks meie austatud ekspresident rohkem ka Eestis. Siin käib aga pidev pasaloopimine. Miks tal peaks olema soov siin olla! Siinsed kollaborandid võiksid väheke vaiksemalt võtta! Kui nemad siin nõukogude võimu teenisid, oli meie president Ameerika Hääles ja Raadio Vaba Euroopas eesti rahvast valgustamas. Ja presidendina oli ta rahvusvahelises suhtluses ületamatu! Vast isegi Lennartist etem.
nii ja naa18. august 2017, 09:24
olen sinuga osaliselt nõus, aga tegelikult on selles loos ikka miski mäda küll....
olen ise ka nõukogude aegne ja tean väga hästi kuidas siis asjad käisid - selleks, et tegeleda asjadega, mis tegelikult huvi pakkusid, tuli vahel teha nägu, et "teenid nõukogude võimu".
oleks keegi proovinud vikerraadios avalikult rahvast valgustada, siis oleks see teadagi kuidas lõppenud :)
mis nuüd sellesse Ärma talusse puutub, siis selle ümber on liiga palju hämamist, kehtivad mingid omad reeglid ja riigi raha hulk, mis sinna kulunud, on ikka päris üüratu...
kui kogu selle juures nüüd tõepoolest kulub nii palju elektrit, siis minul tekib mõte, et kas kalli ehituse juures on midagi totaalselt puusse pandud või kasvatatakse seal kanepit. Või käib Evelin seal oma leiba küpsetamas? mis võtab selles majas nii palju energiat? ja kas seda saab nimetada mõistlikuks kuluks?
Nips18. august 2017, 09:55
Tänan tasakaaluka arvamuse eest! Arvan aga, et ei ole president ise neid eeliseid välja pressinud. Milline see arenguskeem on olnud, ma ei tea. Presidendina polnud Ilvesel tõenäoliselt aegagi niipalju, et ise skeemitada. Seda tegi mingil perioodil ehk Evelin, aga kuidas edasi? Lahmimine selle teema osas on aga madal tase!
Sa, Nips,18. august 2017, 10:14
lihtsalt ei näe neid väljapressimisi ja skeemitamisi. See pole otseküsimine, vaid seadusesse "kirjutamine".
sa ei oska20. august 2017, 17:24
arvutada. 800 euri on 6 kuu eest.
Üks kuu maksab 800:6=133.33euri.
Kui maja on valve all ja tavel elektri radiaatori küte ja sõõgitegemine
elektriga on kaunis tagasihoidlik suuma.Ega president üksinda kodus konuta,
käib külalisi välismaalt ja eesti maalt,väljaarvatud tigedad stagnad.
Rüütli Kodukulud on varasematel aegadel Ilvesest palju suuremad olnud.
Austus 18. august 2017, 10:04
Härra Ilvest tuleb kiita ja ainult kiita..18. august 2017, 10:25
Töö kiidab tegijat.
Jajah18. august 2017, 07:59
Et pojakesel oleks ikka koht kus sõpradega pidu panna, peab maksumaksja kukrut kergitama. Nõmeduse tipp. Selle seadusepügala muutmine seisab asjaolu taga, et iga poliitik loodab, et tema on järgmine president.
See18. august 2017, 07:57
nn. Ärma talu projekt on vist mõne Jämejalast jooksu pistnud tegelase töö kui elektri peale 803 eur kuus kulub. Aga on näidanud et valitsuses ainult süüdimatud ahnurid ongi.
Oot18. august 2017, 08:00
Maksane siis Ilveste laste ja nende sõprade kulutused ka kinni?
Joonas Jämejalast18. august 2017, 08:34
meie meeste moraal nii madalale ei lange.
gran turismo18. august 2017, 07:55
Mitu turismitalu peab riik ülal pidama? Kas ka uue turistpresku oma?
Küsimus18. august 2017, 07:54
Kes peab need ebanormaalsed seadused ära muutma? Lihtsalt niisama kritiseerides ei muutu miski, rahastamise korra muutmine on kellegi konkreetne ülesanne. Kas riigikogu või keegi teine organ peab algatama seaduse muutmise ja siis need lõputud kulutamised ära lõpetama!
18. august 2017, 07:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
600018. august 2017, 08:02
kw tundi kulub tavalisel perel elektrienergiat aastas. Mõistliku pole siin sendi eestki, mingi poolearulise maja kui ta midagi peale prügi ei tooda.
Oioi18. august 2017, 09:08
Kaevandavad bitcoine seal.
jajah18. august 2017, 10:50
Äkki kaevandavad bitcone? :)
ain18. august 2017, 07:47
hei,pange see ärmatis seal pölema-saab maksumaksja sellest jamast lahti!!
las riigikogulased maksavad need rahad oma kuluhüvitistest!!!
ainult meil18. august 2017, 07:36
Raha põletusprojekt?! Kellele seda härmatamist küll vaja on?
maalt18. august 2017, 07:28
meil kulub elektri peale 25 eurot,riik täidab kaval-antsu mütsi rahaga.
830 eurot--suvel????18. august 2017, 07:49
Oot oot--- kaugel seal lähemad naabrid on?
Kas kaabel veetud saekaatrisse?
Kurb18. august 2017, 07:27
Meil oli president kes polnud südames eestlane. Kes ei varjanudki vastumeelsust meie riigi ja oma ameti vastu. Kes suhtus üleolevalt, nätsu mäluduses enda ülalpidajatesse, President kes lasi jalge alla tallata oma tütre ja tolle ema enda tegude varjamiseks. Ärmatamisest ei tasu rääkidagi.Võiks veel jätkata. Aga kellegil ei jätku julgust välja öelda seda mida kõik mõtlevad. Vähemalt nüüd on aeg lõpetada tollele ameeriklasele igasugune hüvede võimaldamine, sai talu, sai oma puhkuserahad, võtku oma uus proua ning pidagu oma häärbereid üleval oma raha eest. Kui tuleb Eestisse mingit lisandväärtust tooma siis lennukipiletid võib ju hüvitada kui muidu ei saa. Mitte rohkem, Seegi oleks suur vastutulek.
Teiste eest ei tea mõelda18. august 2017, 08:31
aga mina mõtlen, et vot, kus sell, tõmbas üksi tervel Eesti rahval naha üle kõrvade.
no õiget juttu räägid,18. august 2017, 08:55
kuid valimistel hääletad ikka reformi poolt?
On sul18. august 2017, 10:15
ikka peaga kõik korras? Reffe? Nats segi vist?
penskar18. august 2017, 07:24
Vat selline on me väikese eesti elu
manivald18. august 2017, 07:26
A'kus rahvajuht ise siis aega veedab kui kii uhke häärber tühjalt seisvana vaid rahva raha neelab?
Las18. august 2017, 07:30
rahvas maksab, rahval palju raha. Pealegi kui ta on nii arg ja loll. Samuti kaitsevad Ilvese parasiitlust tänased võimurid, sest homme on nende kord rahvast lüpsta.
Aga18. august 2017, 07:19
mida uluda, need ongi mõistlikud kulud ja kuna oleme endale vabatahtlikult sellised kohustused võtnud, siis polegi muud teha kui mõisahärra elupäevade lõpuni teda teenida ja peale surma suguvõsa edasi teenida. Normaalne ju! Ise tahtsime seda Ilvest, ise tahtsime Kaljulaidi ja maksame aga nüüd alandlikult kulusid.
selle kommentaari peale hõikan kindlalt18. august 2017, 07:27
J a a a a a tahtsimegi !
Kärss18. august 2017, 07:27
Mis mõttes "ise" tahtsime? Et sinu arust, nagu rahvas valib presidenti jah? Jeerum jeerum....
Suur19. august 2017, 13:23
tänu sulle Kärss, etreageerisid
18. august 2017, 08:07
Maili18. august 2017, 10:09
Ikka näha, et siin kommivad ainult need, kelle igapäeva töö on põhiliselt ainult vingumine! Tegelikult makstakse teistele ekspresidentidele veelgi rohkem...
18. august 2017, 08:08
Mina pole kyll tahtnud neid presidente,kuid mis kasu sellest :)
Mart18. august 2017, 08:24
Mitte "meie" ei tahtnud, vaid "nemad", kelle rüppe on mõisahärra nüüd ise maabunud.
on18. august 2017, 00:57
vaja küte siis oma metsast võtta ja kuidas see elekter nii kallis tuleb tühjas majas, mul täis majas ka vaid 60 max.Kas on ikka led pirnid ja A+ agregaadid, need ei võta ka kalli paketi puhul niipalju voolu.
!!!18. august 2017, 00:26
H.oloppid peavad mõisa kenasti korras hoidma. Et kui mõisahärra suvatseb kunagi tagasi tulla, siis oleks tema väärikaks vastuvõtuks kõik tipp-topp korras.
ja et18. august 2017, 08:38
iluaias ainsatki umbrohu liblet ei leiduks. Härra võib juhuslikult oma valdustest läbi lipsata ja oh seda pahandust ja häda kui midagi lohakalt tehtud on !Kord olgu kõiges , ka hüvitiste maksmises.
18. august 2017, 13:49
Ükskord ta tuleb niikuinii!
Tänase lookese autor Õhtulehest on meieni toonud expresidendi Ärma kulu ca tuhhi, samas on jäetud kõik ülejäänud kulud näiteks pension, abikaasa, autojuht, kontor jne. jne. Kena oleks kui see meile avalikustataks täies ulatuses, siis väheke võrdleks tava vanaduspensionile riigi poolt iga kuu tasutuga. Pakuks 10 pensionäri elaks sellest mönusalt Eestimaal.