Küsimus on, kus on siis olnud geodeetilised uuringud enne tee ehitamist ja spetsjalistide nõuanded. Võrus on sama lugu varsti Räpina mnt. sillaga. Ehitamisel korratakse samu vigu, mis kolmkümmend aastat tagasi. Palun arhiveerige objektidel ettetulevate probleemide loetelu tulevastele põlvedele ja säilitage linnavalitsuses - on edaspidi lihtsam vigu vältida.
sajad tuhande inimesed on lõksu jäänud,päästetööd käivad kuid meeletu üleuputuse tõttu on see raskendatud.juba napib joogivett ja ravimeid.kõik vahivad suu ammuli ,et millal küll kuulutatakse välja üleriigiline kriisiolukord. või on see halb nali uudise pealkirjas?
uskumatult kesiselt on see puuduv tee tähistatud. Asulavälisel teel vaid tupiku märk koos arusaamatu lisatahvliga ! Päris nii ei peaks liiklejaid eksitama.
Selline asi saab juhtuda vaid siis, kui truup on ummistunud. Selgelt on näha truubi koht. kui truup ei lase enam vett läbi, hakkab vesi mööda truubi külgi liikuma ja võtab pinnase kaasa.
on sama tunne, et Maanteeameti vastavad töötajad pole truubi kallal käinud, kuid ilmselt polnud nad sellest ka teadlikud, sest kodanikud pole neid umbes truubist informeerinud. Keegi ju neid kuramuse truupe tavaliselt ei kontrolli. Või kontrollib?
Meil idas veel nõuka aja lõpus ühe kolhoosi põllul hakkas hirmsasti uputama, teetruubist mingil põhjusel ei tulnud kaevanduse vesi läbi. Läksid siis kolhoosnikud kaevandusse õiendama et tehke oma torud korda, need siis tulid asja uurima ja sõimasid kolhoosnikud läbi - koristage oma surnud lehm truubist! Eks lehm oli "jõe" kaldale uitama läinud, sinna kukkunud ja truupi kinni jäänud, laip seal veel omakorda paisunud :)
Üle 10 aasta tagasi toppis keegi Hüürus Paldiski mnt all olevasse truupi madratsi ja mõne tunniga varises Paldiski maantee, mis siiski suur magistraal oli, lihtsalt sisse, meetritepikkuselt ja kogu tee laiuse ulatuses.
KOMMENTAARID (23)