Intervjuu

Tõnis Saarts | Edgar Savisaar organiseeris iseenda hävingu (109)

LISA KOMMENTAAR

kõva Kärts13. oktoober 2019, 18:12
Lombi tagant väga oskuslikult läbi viidud operatsioon ,et eestlaste ühtsust lõhkuda,oma eesmärkide saavutamiseks.Pronksiöö kuulub samasse ritta savika ja keski kottimiseks.Oonia on tegelikult allutatud välisjuhtimisele(majanduslikult,poliitiliselt ja sõjaliselt) ,isegi okupatsiooni ostetakse heidutamiseks sisse.
eakaaslane18. oktoober 2017, 09:37
Edgar ei ole üksik ja unustatud!
Tal ju uus armastus Narvast! Nüüd on neil aega koos olla ja röömu tunda tehtud tööst nii eestlaste kui ka Suure venemaa kodanike heaks! Ilusat puhkust!
Savisaar17. oktoober 2017, 17:31
tegi mitmeski mõttes vale valiku. Sõõrumaa ja Mõis ei ole küll need mehed, keda Tallinnas inimesed valiksid. Savisaar arvas, et nende raha ja talle hääled, aga kodutöö jättis tegemata. Lasnamäe mammid ei teadnudki, et ta keskerakonna nimekirjas ei kandideeri. Mingist valimisliidu nimekirjast ei osanud teda paljud otsida. Kõlvart, kui rohkem pildil olnud kandidaat, sai tõenäoliselt endale palju Savisaare hääli. Valimisliidu kampaania puudulik reklaam näitab aga sedagi, et Savisaar on kaotanud võime tegevuse või tegemata jätmise tagajärgi ette näha. Lisaks on ta kaotanud oma pikaajalised võtluskaaslased. Seega täielik valearvestus iga kandi pealt.
otsi naist17. oktoober 2017, 10:17
ma arvan et Ivanova ja veel mõned heasoovlikud korraldasid lootuses ise ka üle ääre pudenevaid halastushääli saada aga vene valija pole loll
Aga tegelikult?17. oktoober 2017, 16:03
Mis puutub protestimeelsuse lahtumisse - see ei ole tõsisesltvõetav väide, protestimeelt näidati üles valimisliitude läbi. Valimisliidud said teise tulemuse, Keskerakonna ja Reformarite vahele kiiludes. Need liidud olid ootamatult väga edukad. Tõsi küll, nende moodustumine oli suuresti seotud valdade ühinemisega, need olid, on ühinevate valdade ühisliidud võrdse esindatuse printsiibil. Sellega tagati, et kuigi iga vald hääletas "omade poolt" lõppkokkuvõttes tuldi ikkagi ühiselt kokku.+
just 16. oktoober 2017, 16:25
reformikate pooldajad on lojaalsed Rõivasele.
lisaks16. oktoober 2017, 17:16
nad on lojaalsed ahistamistele ja arrogantsusele.
valija16. oktoober 2017, 16:04
Kardan, et ta ei suutnud viimasel ajal enam kahe jalaga maa peal olla, aga keegi ei tahtnud talle seda öelda. Haigused tegid oma töö. Isegi kaua vastu pidanud.
RS216. oktoober 2017, 23:58
See eest oli ta kindlalt kahe rattaga maas.;)
See16. oktoober 2017, 15:15
pole oluline, olulisem on see et meil elab ligi veerand inimesi allpool vaesuspiiri. Sellest ei räägi keegi.
no oled sina ikka !16. oktoober 2017, 15:29
Kui oled vaene, siis süüdista vaid iseennast. Täna on keskerakonna poolt juba jõutud luua stabiilsus igale inimesele ja kes tahab teenid vormistagu enesele ettevõte ja andku tuld ! Raha tuleks kui raba .
no nüüd pole siis muud kui oodata16. oktoober 2017, 15:33
et mannapudru mäed ja šokolaadi jõed uksest sisse hakkaksid pressima.
miks17. oktoober 2017, 17:04
on nii palju selliseid inimesi, kes arvavad, et riik peab nende eest kõik ära tegema? Ise põhimõtteliselt ei pea midagi tegema, ainult istu ja oota, kunas mannapudru ja šokolaad suhu topitakse. Olen nõus, et mitmedki asjad on riigis valesti, aga kui inimesel tööd ei ole, siis selles on ta enamasti küll ise süüdi.
Karl18. oktoober 2017, 09:48
Tööd on küll,kuid seda valitakse. Kes tahab tööle minna,see ka seda saab teha.
16. oktoober 2017, 14:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hm17. oktoober 2017, 09:35
Kodanik küll, aga Kongo riigi kodaniku arvamus Eestis pole väärt punast krossigi.
ab16. oktoober 2017, 14:26
Kas asi üldse ongi savikas? Lihtsalt inimesed, kes otsisid tsentriste hulgast, teavad eesti meediast, isegi venekeelsest sama palju kui ristmets tamasseri rauast! Kui ikka meediamaailm on stabiilselt ida poolne, ei saagi midagi teada!
no17. oktoober 2017, 10:18
Inimesed ju ütlesid, et ei leidnud Savisaart Keskerakonna nimekirjas ja andsid hääle Kõlvatile.
Oh oh oh 16. oktoober 2017, 14:21
maakas veel16. oktoober 2017, 14:14
Tegelikult väga hea, et need Sõõrumaad ja see teine ka, noh mis ta nimi nüüd oligi? jäid tyhja pihuga.. Selle raha eest, mis nad siia valimistesse sisse toppisid, oleksid nad vabalt oma paar nädalt kuskil Egiptuse kuurordis puhata saanud! ju see raha kergelt tulnud ja nii ta ka kergelt läheb!
Irv16. oktoober 2017, 15:11
aga see raha16. oktoober 2017, 15:32
mille kesk, reff , sotsid ja isamaaline jõud kulutasid ,võimaldaks tallinnasse paar lasteaeda ehitada.
RS217. oktoober 2017, 00:01
Kesikute maha laristatud raha eest oleks saanud terve talina tänavad ülekullata, mis need paar lasteaeda selle kõrval on?
maakas16. oktoober 2017, 14:10
Kes tegi? No ikka ISE tegi! Tehtud!
tundub16. oktoober 2017, 13:59
et see lihasööja bakter on jõudnud Savisaare ajusse!
rob16. oktoober 2017, 13:30
Aga ega teist taga kiusates ja laimates ise paremaks ei saa. Hääli ei saanud minu arvates ka tagakiusajad, terved ja noored, sest ega rahvast ei peta. Tulid hoopis teised noored, kes hääli said. Seda näitasid valimised ära. Pooled ei läinudki valima.
juku16. oktoober 2017, 13:27
oli edgar kunagi meie iidol---nüüd on tast saanud enamuse vanade võitluskaaslaste haletsuse objekt.mees kellest oleks võinud saada keskerakonna au esimees---saab aga olema nii,et ta visatakse enda loodud erakonnast välja kui provokaator ja mõjuagent.
no16. oktoober 2017, 13:55
Savisaar peaks olema tark mees, kas see on jonn või ta ei saa tõesti aru, et tema aeg on läbi, peaks väärikalt taganema poliitika maastikult, mis puutub Taavi Rõivasesse, ütleksin nii et targad inimesed taipasid, kui õigel ajal see ahistamisskandaal lahvatas , inetu poliitiline käik ja tema pooldajad ei lasknud end eksitada.
inetu käik jah,16. oktoober 2017, 14:23
etlasti enne e-valimised ära teha, kui avaldati.
jaan16. oktoober 2017, 14:34
kes küll hääletavad savisaare ja poisikesest rõivase poolt?
miks imestada16. oktoober 2017, 16:27
vaat 16. oktoober 2017, 16:34
see ''poisike'' tänu hoopidele ja elu õppetundidele kasvab suureks, saab aru, et poliitikas ei või usaldada ka sõpru, elame -näeme et sellest ''poisikesest'' saab tugev poliitik.
jah16. oktoober 2017, 17:15
poisike kasvab suureks ahistajaks...nagu ameerikamaa Weinstein.
@ no17. oktoober 2017, 00:03
Peaks, aga ei ole kohustatud, nagu öeldakse. ;)
Uitmõte16. oktoober 2017, 13:14
Sõbrad jala ostmiseks käisid kaabuga ringi, kas nüüd hakkavad talle nööri ostmiseks raha klappima?
imetlegem16. oktoober 2017, 13:13
üle 3000 hääle - enam kui Sõõrumaa ja Mõis kokku... Seega oma mansaga - igati KÕVA tulemus... Kuid muidugi - professorite ikkagi makstakse just sedalaadi nutikate viltuvaatamiste eest..
Ümbernurga jutt16. oktoober 2017, 13:22
Kes sai üle 3000 hääle?
Savisaar sai16. oktoober 2017, 13:28
KÕLVATU16. oktoober 2017, 13:13
Kõlvatu on uus Savisaar, keda venelased üksmeelselt hakkavad toetama.
kodanik16. oktoober 2017, 13:02
eip16. oktoober 2017, 17:13
Tal isa eestlane, nii et sa kits mine mökita mujal.
oik16. oktoober 2017, 12:56
Rekordiline e-hääletus toimus ju suuresti seetõttu, et sellel korral said ka valida 16aastased, kes enamjaolt just internetis istuvadki. Pole ju vaja olla hiromant, et näha siis seost.
Sõõrumaa hävis sellega, et astus ühte Savisaarega.
Savisaar hävis sellepärast, et astus ühte "kapitalistidest rikkuritega"
IRLi "tõus" ja EKRE "langus" olid üllatused.
Paljud protestihääled läksid just Sotsidele ja Reformile, sest ei tahetud toetada "sallimatuid" Keegi ei taha ju olla see, keda liigitatakse inimeseks, kes ei taha liikuda "hoolivama ja üksteisega arvestatava maailma suunas" Seega EKRE vastane ajupesu kandis oma vilja.
möh16. oktoober 2017, 13:21
Ekre vastane ajupesu... Igas peres, kus on vägivaldurist vanem, leiab ta endale õigustusi ja ei saa aru, miks teda ei toetata.
Ükski pere pole õnnelik, kui seal on vägivallatseja. Ikka hoolivus ja armastus tagab õnne. Vägivaldur aga peab neid nõrkusteks.
tohoh16. oktoober 2017, 13:56
kust olk ekre "languse" välja loeb? eelmise KOVi valimise 1% pealt on tegu ikka tõusuga volikokku, ka küsitlused näitasid protsente üsna adekvaatselt
eelmisel16. oktoober 2017, 14:24
Ott16. oktoober 2017, 12:55
Küll need ilkujad ja parastajad on vastikud. Tavaliselt kirjutavad alatuid ja lausa ebaviisakaid kommentaare alaväärtuslikud vüi mingit ainet tarbivad inimesed, kes ise pole midagi väärt.
16. oktoober 2017, 13:16
Ja sina, Ott, arvad, et sinu kommentaar on eriti viisakas ja mittevastik, kui nimetad teisi kommenteerijaid alaväärtuslikeks, mingit ainet tarbivateks inimesteks+ Ise ka aru saad, mida kirjutasid.
Ottile...16. oktoober 2017, 15:28
Katsu nüüd ilusti oma s.perdis läbi lugeda ja hetk mõelda kui ei koida siis hinga sügavalt sisse ja proovi uuesti... Saad aru ehk, et süüdistad ja sõimad ju ise ennast!!! Sina oledki see parastaja, ilkuja...
Kaisa16. oktoober 2017, 12:51
Olen samal arvamusel mõnede teistega, et hävingut organiseeriti pikaajalise tagakiusamisega, valestsenaariumide koostamisega, kõige ausama inimese kohtu alla andmisega. See oli pikaajaline inimese hävitamise protsess mis kulmineerus kapo külaskäiguga ja raskest haigusest paraneva inimese kodu rüüstamisega.
ns17. oktoober 2017, 11:50
to Kaisa
Lühike ja täpne selle protsessi kirjeldus.
sööge ise oma suppi raffas16. oktoober 2017, 12:47
Endine patsaan Kõlvart on eestlaste karjajuht,iga rahvas väärib oma valitsejaid.
sööge ise...16. oktoober 2017, 13:03
Täpselt nii ja pealegi Teie nn. rahvas tõestasite järjekordselt oma häältega, et kõik on väga heas korras ja see, mida võitjad eelnevalt korda on saatnud on täiesti normaalne ja isegi kiitust väärt!!!! Elaguuuu!!!
,...16. oktoober 2017, 15:24
Mis te siis nüüd miinustate??? Kui sedeli täitsite siis ju oli kõik kõige paremas korras aga kui keegi reaalsust kommenteerib siis ei meeldi.... Naljakad inimesed. :)
kes tegi...16. oktoober 2017, 12:47
Eesti Gaas tegi seda jälle!
jah16. oktoober 2017, 12:46
Savisaar oleks pidanud peale rasket haigust saama oma linnapea koha tagasi. samuti oleks pidanud jääma erakonna esimeheks nii kauaks kui ise tahab. Valus oli vaadata, kuidas erakond muutus ja tema poolehoidjaid erakonnas eirati ja soositi Simsoni poolehoidjaid. Aga sellegi poolest on Keskerakond parim erakond.
On ikka inimesi...16. oktoober 2017, 14:35
Kui kohus ta vangi paneb, arvad sama?
Karl18. oktoober 2017, 09:54
...on ta küll. Pole olemaski halvimat kui see erakond...
16. oktoober 2017, 12:46
Võite siin padrata, palju tahate, aga noored eestlased on õnneks ilma näinud ja ei vali iialgi venemeelset kampa.
ha ha ha16. oktoober 2017, 12:48
jutt või asi,keskid totaalse võiduga ehk eestlane on sovjett ja nii ongi.
lugeja16. oktoober 2017, 13:56
Taavi Rõivas ka palju ilma näinud,kuid käitus ,kui oleks aastaid olnud kusagil urkas saanud oma kogemused
aga ta ju16. oktoober 2017, 14:33
puhtsüdamlikult tunnistas kolmeraudse saates, et on lo...l ja niisugune juhtis riiki.
17. oktoober 2017, 08:55
noored on tõesti elu välismaal näinud, sellepärast on meil ka juba koolilastel käes püstolid ja noad ning koolivägivald aina kasvab.
Lea16. oktoober 2017, 12:40
Savisaare füüsilist hävingut valmistati ette Reformi tagatoas.
16. oktoober 2017, 12:40
Hitler sündis 20. aprillil 1889. 1845 ei saanud ta midagi teha.
vanaema16. oktoober 2017, 13:43
Kust sina nii täpselt tead millal ta sündis? Brunn teab täpselt, et ta suri 1845aastal ja mina olen sellega nõus! Jah, nii see oli! Aamen.
Ott16. oktoober 2017, 12:39
Savisaare hävingu organiseerisid ta vastased, kes tegid talle palju aastaid psühhoterrorit, et maha võtta ta linnapea kohalt ja omad, kes lõplikult ajasid ta minema tipp-poliitikast.
sinu Savisaar16. oktoober 2017, 14:34
röövis vaeset rahvast ja Jumal karistas.
Karl18. oktoober 2017, 09:56
Oma hävingut organiseeris ta ise....!!!!
Pihtas-põhjas....16. oktoober 2017, 12:29
16. oktoober 2017, 12:43
Ning Kõlvart (koos Yana Toomiga ) asemel. See on kesikute tulevikku silmas pidades hoopis kõvem pähkel.
Vali_ja16. oktoober 2017, 12:26
Kauboi tormab baari, haarab baarimehel rinnust ja käratab:
"Kas sina mag_asid mu nai_sega?!"
"Ei! Ei!" karjub baari_mees õu_duses.
"Ah nii," vih_astab kau_boi, "tähendab - põl_gad ära, lu_rjus?"
vaata analüütik16. oktoober 2017, 12:19
sellesse enesehävingusse on sisse programmeeritud ka keskerakonna muutumine taskuparteiks. Pidage seda meeles.
Brunn16. oktoober 2017, 12:16
Hitler lõpetas samuti-suurte lootustega 1845 aastal Berliini punkris.
Ants16. oktoober 2017, 12:17
Sul kõvad teadmised ajaloost.
vanaema16. oktoober 2017, 12:31
Ma ütleks isegi vappustavad teadmised!
ab16. oktoober 2017, 14:23
Öifrosiine16. oktoober 2017, 12:29
Aastaarvus on minu meelest viga. See oli ikka 1884.aasta 20.juulil, siis, kui Tallinnas veel tramm ei käinud. Ja mitte punkris, sest ta polnud punkar, ehkki olid vuntsid, aga väiksed.
vanaema16. oktoober 2017, 12:53
Ja,ja, ja pärast 1884 aastat leiti tema elamine ja jäänused Argentiinas, sest tema Evale meeldis tango. Selleks ajaks võttis Adolf naise nime - Braun. Vot nii see oli.
Maali16. oktoober 2017, 15:17
Kes pani pihta 100 aastat?
junn16. oktoober 2017, 13:22
Kas enne meie aja arvamist või peale?
vanaema16. oktoober 2017, 13:47
See oli siis, kui brontozaurused käisid Komeedi kohvikus bocki õlut joomas. Ma nägin.
ehh17. oktoober 2017, 17:11
huumor on alati tervisele kasulik.
Vaadake, 25 a.16. oktoober 2017, 12:05
on just selline aeg, kus need noored, kes sündisid uue Eesti alguses, on nii ilusti ära loputatud, et paremat tulemust neilt ei saagi oodata. Kogu oravate aegu on Savisaare vastu tehtud nii tõhusat tõrjetööd, et uus põlvkond ei ole muud kuulnudki, kui "Savisaar on Kremli agent. ja kõige suurem rahvavaenlane". Teadke, noored! Ilma Savisaareta hääletaksite tõepoolest veel "Ühtse Venemaa" partei poolt. Olete ju näinud 17, aastast oravate valitsemist? Kas veel vähe sai? Praegu elab Tallinn veel Savisaare ülesvuntsitud linnas. Järgmisteks, Riigikogu valimisteks, valmistuvad oravad võitu ette just teie, arvutimaailma inimeste abiga. Tahate, saategi uuesti oravate ainuvõimu. Seekord aga kogu riigis. Kuhu teil, noored, kiire on?
Tasuks jah lugeda16. oktoober 2017, 12:15
https://et.wikipedia.org/wiki/Edgar_Savisaar
Aga viga on tänapäeva noortel lugemisoskusega. Õigemini konstruktiivsest lugemisoskusest jääb vajaka ja teine suur probleem on kanepisuitsetamine - selle mõjuall inimene ei suuda keskenduda üle 3 tekstirea lugemisele aga jah.
Wiki artikkel ütleb ära "venemeelsuse" 15.mai 1990 toimunuga kus eesti iseseisvumise vastu olnud üritasid iseseisvust tõkestada kuid ainult Savisaar oli see, kes tolajal suuris rahva iseseisvust kaitsema tuua.
Selge, et oravad on ainult parseldanud riiki ja teevad seda hetkeni mil veel on midagi parseldada. Samas on noored ajupestud, koolid aitavad ka sellele kaasa - teenib õpetajate "palgatõus" näiteks ajupesu huve ja siseriiklik julgeolek (politsei) samamoodi on rahva vastu - seda soosisb taas oravapartei kes tõstab neil näiliselt palka, kopikhaaval ja sealsed muidugi usuvad sellesse, samalajal kõik kallineb ikka eest ära vaatamata palgale. Eesti liigub reformi abil sellel kursil, et määritakse sealt kus suurtele härradele vajalik on, mujal on suured lõtkud ja parandamatu olukord - päästeametnikud palgatõusu näiteks saavad väga harva...
e-valimised on mull, kas keegi ikka veel usub neisse? neid manipuleerib e-valimisi ajavaid it firmaisd omav seltskond kes ise eranditult kuuluvad refi ridadesse või on nende lähikondlased, suured toetajad ja muidu sõbrad.
penskar16. oktoober 2017, 12:20
sinu Edgar on lihtsalt korruptant, noorte jaoks aga ennast narriks tegev kohtualune.
Mõni penskar16. oktoober 2017, 13:19
ei teagi, et ta on sünnist saadik väärarenguga!
täpselt16. oktoober 2017, 14:38
mine ütle seda Savisaarele, muidu ta ei teagi.
To Vaadake17. oktoober 2017, 10:16
Samas on vene noorte ajusid loputatud, et Savisaar on ainuke iidol, kes venelaste õiguste eest võitleb.
Karl18. oktoober 2017, 09:59
Mitte ülevuntsitud,vaid lagastatud.. Edgar ise,pintsel käes vuntsis või????
Alar116. oktoober 2017, 12:04
Hävingu põhjustas ikka Savisaar ise!Ta läks liiga jõhkraks ja ülbeks. Ütles lahti Eesti õigusruumist ja jätkas oma kuritegusid juba liiga avalikult. See stalinistlik juhtimine tüütas ka erakonna ja rahva ära.
https://et.wikipedia.org/wiki/Edgar_Savisaar16. oktoober 2017, 12:16
Savisaare tubli õpilane16. oktoober 2017, 12:32
Erakonda ei tüüdanud. Ratas ju kummardab siiamaani teda ette ja taha ning hoiab oma külmikus lepingut agressor putini parteiga.
Samas Ratas maksab16. oktoober 2017, 12:48
savile palka,ikka 20 tuhhi kuus???
Kaua võib?16. oktoober 2017, 14:43
Uskumatu tõesti! Ehk nüüd tehakse Edgarile 1:0 ära?
Kõva Ketas16. oktoober 2017, 11:57
Me ei tea kui palju kulutasid Mõis ja Sõõrumaa valimistel, kindlasti mitte selliseid summasid nagu riigi rahakotist raha saajad parteid. Miks Tõnu Saarts ei rääkinud valimistulemuse juures raha olulisusest või miks Õhtulehe toimetaja sellel teemal ei tülitanud, ehk järgmises lookeses veidi avalikustab tagamaid
Savisaarelt teada fakti kohaselt prokuratuur kaapis viimase seni riigikassasse kohtuprotsessi lõpuni.
Ajakirjanduse16. oktoober 2017, 13:04
andmeil maksid Mõis ja Sõõrumaa 300 000. Savisaare üks kohtupäev maksab 1000, tema valimistele nii palju kulutada ei saanud - ikka säästurežiimil.
Kõva Ketas16. oktoober 2017, 17:34
300 000 peaaegu raisatud raha, või tasus ikkagi mingil määral ära sellega, et Savisaar on jälle Tallinna volikogu liige!
Teisalt sellest 300 000 oleks saanud üks kuu tuhandel pensionääril kahekordistada pensioni 300-l 600-le. Mönigi pensionär oleks saanud üle pikkade aastate jälle sõita soojale maale konte soojendama, väheke remondikest teinud, lastelastele mönegi kingituse saanud osta või talletanud pahadeks päevadeks.
Kõva Ketas16. oktoober 2017, 11:47
Hävingu organiseeris prokuratuur või õigemini selle erakonna tagatuba kes uurimiseks avaldusega protsessi käivitas.
Eks näeme kuidas enne Riigikogu valimisi Tallinna Sadama kohtuprotsess avalikus meedias kajastamist leiab, kes puhtaks pestakse, kellest meedia vaikib?
..16. oktoober 2017, 11:46
oijeekim, nu mida, ega reform see kõige ausamgi pole, ühtki erakonda pole olemas väga hea tarkusega ja väga ausa olemisega, niiet vahet pole, kes seal poolikult tulevikuasja ajavad. Kui nõ
ukvarad jagati alustuseks mõnetuhandekese eest laiali neile,kes alustasid ärimist, nüüdseks paljud ärihaideks end teinud, mis aususest siis jutt on, mis hinnad on nüüdseks aastaid,oijeekim neid arusaamasid.
inimene16. oktoober 2017, 11:41
Jumal küll,las mõtleb ometi enda tervisele, haige inimene ei saa ju rahvast esindada, oeh.
Miks16. oktoober 2017, 14:01
sa nimetad inimest haigeks,kel palju selgem mõtlemine,kui paljudel eestlastel kokku. Nüüd ju ka puuetega inimesed peavad kõik tööd tegema.Miks tema siis ei või seda teha,kel on ajud meie inimesi aidata. Pevkur ja see Mihhal sealt reformikast on lausa üle laipade minejad.
no ära16. oktoober 2017, 14:39
nii ka Savisaart pilka, muidu hea nali :).
Oh jah...16. oktoober 2017, 14:46
Mõni ikka usub Savisaare ajudesse!?
rainer16. oktoober 2017, 11:39
hävingu organiseerisid ikka KAPO, IRL ja meedia. Hulluseni viidud hüsteerijat ei segagi venelaste ehk kremli mõjusfääris olevate inimeste häältega võimule saamine , Peaasi,et Savisaar tapetud saaks
matsu16. oktoober 2017, 11:49
Savisaarele ei organiseeritud enam ammu midagi, teda ei võtnud keegi enam tõsiselt. Nüüd on uued tegijad, olgu siis positiivsed või negatiivsed.
Need kes savisaare paati ronisid, on nüüd põhjas ja hoiavad kramplikult ratastooli üleval, et nende iidolil ikka nina vee peal püsiks.
vanaema Rainerile16. oktoober 2017, 12:14
Olen teiega nõus. Kõik oligi nii ja kestis väga kaua. Ja suur eksimus oli partnerite valik. Neid ju ei usalda mitte keegi. Minevik loeb väga palju.
jah,16. oktoober 2017, 14:41
isegi Putin reetis ta ja viskas üle parda nagu kaltsu.
Hea vaikselt areenilt kaduda16. oktoober 2017, 11:37
nagu lumehelbeke, tasa, tasa...
Ets16. oktoober 2017, 11:56
Raske on püünelt maha astuda!
irv16. oktoober 2017, 11:37
saarts on viimane, kellelt mingit erapooletut arvamust küsida.