Teedehoolde firmad võidavad pakkumisi, kes mitu tilka kemikaali libeduse tõrjumiseks ühele kilomeetrile raatsivad kulutada ja tööpäev algab kohvijoomisega kell kaheksa hommikul.
tehke ometi teed sõidukõlbulikuks, ääremaa elanikud! Nagu poleks euroopast ega sõidetavatest teedest kuulnudki. Lätis -Leedus küll nii libedaid teid ei ole juhtunud nägema.
perv0 polnud, kes eesseisvale P-e pani. ;) Arvestades mis kabiinist järgi jäi, siis kiirus parkla territooriumil oli ka selline, mis sõitja tervele mõistusele kuidagi moodi ei viita.
me peame kokkuhoidu tegema21. november 2017, 14:36
sest seal üleval tõstavad omal palkasi kohe tuhandetes ühes kuus korraga aga meie tahtsime ainult sada eurikut kuus juurde saada ... kahju muidugi et see oli nüüd teehooldus firma juhtus olema ... kas teehooldus nüüd kokkuhoidu tegid või teevad seda kommija ei tea
Selle majanduse-ja taristu eest vastutava ministri juhtimise ajal on eriti palju raskeid avariisid. Kogu meie riigi majandus läheb kolinal allamäge. Preili juhtigu oma erakonda ja ärgu tükkigu sinna, kus on mõistust vaja.
Küll on lihtne juhte süüdistada! Aga kui ma lähen sõitma, siis ma eeldan, et tee seisukord võimaldab ka sõita, mitte liugu lasta. Millisest teehooldusest me räägime, kui esimene soolapuistur jõuab kohale 2,5 tundi peale laipa.
Ma sõidan iga jummala päev 4 korda seda teed. Selle tee seisukord on täiesti ok, kui vaid endal mõistus peas on. Lihtsalt poolakate sõidustiil on uskumatu.
Huvitav jah. Kuival siledal teel sent kohevat lund ja poolakas ei saa enam edasi ega tagasi ja DH..i auto liigub muretult, näen seda iga talv, me elame eestis, vahest ikka on probleem autos ja rehvides.
Pisut pakun, et ikka kogemuses. Kui Norras olin oli meil ka saksat juhte, meenub, kui võeti kontoris pisut seda kummalise maitsega asja ja logistik ütles, et tooge keegi sakslase auto mäest üles hoovi. Noh jah, autod olid kõigil samad ja rehvidki samad.
Kas Teie mamma ei lahku kodunt enne kui viimne lumekübe või vihmapiisk on koristatud? Kui ise oled saamatu ei saa sind keegi aidata, kui teeolud on s tähega nirud siis ei pea sõitma 90 nagu märk näitab. Loll olete mamma. Oma asjade eest tuleb ise vastutada.
Teatavasti on Eesti välisärikate läbbisõiduhoov, kes siit koos kasumitega sama kiirelt kui saabusid, kiirelt ka jalga lasevad. Nüüd selgub, et soon on ka Poola rekkate läbisõiduhoov?
..tõsta veel teetasu, raskeveokitele suuremad maksud , sest meil Eestis on korralikud väljaehitatud TIR-parklad ja teed hooldatud . Mitte kunagi ei ole teedel libedust !
Korralik parkla on 10 km kaugusel. Ainult et seal küsitakse mõni sent raha parkimise eest. Saab korralikus kempsus käia ja oma sodi prügikasti visata. Aga ei, vaja on ikka metsavahet reostada.
Aga haagisetootja ees müts maha, Renu sõitis end tagaseinani sirgeks, kardinal ei tulnud ükski tripp lahti ega tendile volti sisse. Tagaukse peegelduses võib habet ajada kui Renu tolm on maha vajunud. Vaata ja imesta.
Gerly Mägi võiks eesti keele enne loo avaldamist ära õppida. Mis sõna on rekatega? Kui ei oska sõna korrektselt käänata, siis oleks võinud kirjutada ( kahe rekkaga)
Aga mis sõna see "reka" on?? Mingi värdsõna laenatud soome keelest "rekka"!! Mida see kritiseerija valesti ütles. Sissejuhatavas lõigus "boldiga" kirjutatud liiklusõnnetusest ja avariist on ka selline puder ja kapsad. Avarii on midagi muud kui liiklusõnnetus, mind küll häirib nende sõnapaaridele võrdlusmärgi tõmbamine::
Vabandage väga, aga eesti keele reeglid on mõne koha peal absurdsed. Parimaks näiteks ses osas on järgmine lause. Leedu, Läti ja Eesti peaminister ning Soome peaminister kohtusid Tallinnas. Antud loogika (mitte grammatikareegli) kohaselt oleks justkui kolme Balti riigi peale üks peaminister.
Loe nüüd uuesti esimest ja tesit lauset!!! Mainisin, et laenatud sõna, kas olen öeknud, et vale sõna kasutada??? Lihtsalt selline kentsakas lauseehitus sellise võõrsõnaga!!!
Loe nüüd uuesti oma esimest ja tesit lauset ja öeka, kas ikka tunned eesti keelt. Aga siin muidugi targad, kes annavad miinuseid ÕSi juhendile. Oi, millised keeleteadlased, pange aga siia ka hulgaliselt miinuseid ja näidake oma vaimuvaesust! Ja muide, lause lõppu käib 1 (üks) kirjavahemärk!
ära palun siis kasuta ka nahkjaki puhul sõna tagi (soome k. 'takki'), spordijalatsi puhul sõna toss (soome k. 'tossu'), sviitri puhul sõna pusa (soome k. 'pusero'),
ära siis palun enam kasuta ka selliseid soome laene nagu jaki jaoks 'tagi', spordijalatsi jaoks 'toss', džempri jaoks 'pusa'... vastavalt siis 'takki', 'tossu', pusero'...
Sellised teeolud on Skandinaavias igapäevane nähtus. Aga miskipärast mahuvad seal kõik teedele ära ja need "matsupanijad" on sealgi põhiliselt Leedu, Poola ja Rumeenia juhid.
Skandinaavias on teed hooldatud ja libeduse tõrjet alustatakse 2 tundi enne külmalaine tulekut. Libedustõrje madinad seisavad ja ootavad öösiti teeäärsetes parklates õiget aega. Ainult meil on süüdimatu hullumaja. Mainin siin oma kogemusest, et täislastis veoauto (täishaage, massiga 64 tonni) pidamasaamiseks kiilasjääga Soome teel kulus 1.4 km. Ja rehvid olid ikka uued all.
Skandinaavias ei viitsi nädalavahetustel või riigipühadel mitte keegi neid teid hooldada, isegi E4 on olnud päevi jääkonarustes ja roopas kaks päeva. Ja palun kirjelda oma 1,4 km pikkust "pidamasaamist" detailsemalt, sest ka see jutt kaldub fantaasia valdkonda. Sellist, tee asfaldini puhtakskratsimist sealkandis ei tunta.
2 novembrist on Häädemeeste osakond reorganiseeritud! Osa mehi koondati, mõned jäeti alles. Usun, et kokkuhoidu sellest ei tulnud - ainult mõned laibad ! Ja nii on maal kõigega! Sulgeme postkontorid, koolid, teehooldusosakonnad! Elatakse ka mujal kui Tallinnas! Aga seda on Tallinnast raske näha!
KOMMENTAARID (83)