Aga asi pole ju ainult elektrivarustuses. Maal pole paljudes kohtades enam üldse midagi. Ei rahvamaja, kooli, poodi, posti, arsti, politseid. Karistatakse täiendavalt automaksuga ja kõiki teisi makse pead ka maksma ainul, et ...MILLE EEST kui siin riik midagi ei paku ja ei korralda. Selle loogika järgi võiks Kallase valitsus üritada karudele metsast maksud välja kirjutada.
Nii saab ka olema, sest oleme enneolematu rikastumise lävel.
Uskuge KK! Varsti pidi tulema aeg, kus tema tehtud TÖÖ hakkab vilja kandma ja ta saab õilmitseda ning särada nii, et isegi euroametniku kohale ei tasu pürgida.
Vaatasin 3 päeva tagasi, Eesti Energia kodulehelt, et hakkan muutma paketti. Odavama vastu. Pakuti 13,49. Helistasin üle, et mingit Km ei lisandu. Täna siis sain aega ja tahtsin muuta. Aga - Eesti Energia oli 3 päevaga (ehk minu sisselogimise puhuks mu huvitundva tel kõne peale) mõnuga kodulehel euro otsa keeranud - 14,5 juba...). Ja see olevat riigifirma. Meenuvad maksumaksja raha eest tehtavad utoopilised investeeringud Utah osariigis, 20 000 eurosed kuupalgad jne. Kaua see sigadus kestab? Kohtu alla need aferistid!
Nii Utahi kui ka Jordaania maardlad toodavad meile rikkalikku jõukust. Kui rahvas( EE on rahva ühisvara) ei oleks neid investeeringuid teinud , siis elaksime oluliselt vaesemalt ja vaevalt, et saaksime päevad läbi odavat elektrit tarbida.
Vaadake ka eilset TV-3 uudistesaadet,1. detsember 2023, 06:03
kus Marek Lindmaa usutleb "Alexela" särtsuauto entusiasti! Või temal on odavam auto kui minu Volvo 2,4d, 136kw, millel on ka eelsoojendus puldiga. Läheksime koos Tallinnast Meremäele. Siis mõõdaksime, mitu korda keegi "tankis" ja kui kaua edasi-tagasi sõidule kulus aega ja raha! Nii õhku täis reklaami poleks "Alexela" juhatuse hulgast veel osanud uskuda! Aga vaadake ja tuletage meelde "Energia jäävuse seadust"! Lisan veel: Kui minu auto on sõitnud 400000, siis mitu akut või koguni el.autot see mees on ostnud? Ja millise hinnaga?
Kui roheidioote JA NENDE SPONSOREID-KASUMISAAJAID lähiajal rohelise puu otsa rippuma ei ülendata, siis jõuavad elektrikatkestused lähiajal ka linnadesse!
Sest suund sinnapoole on ju olemas.
Ning kõik elektrit puudutav on suure inertsiga - väga kallid ja pikaajalised seadmed.
Kaja Kallase jutu järgi on Eesti riigi energia varustus tagatud Soomest tulevate elektri molekulide kaablite, gaasi toru ja Auvere elektrijaama näol. Oi blääd--hoidku taevas vaest riigi kodaniku selle targa valitsuse eest. Kahjuks on saanud Eestist see lollide maa, kuhu Buratino laulus minna soovitati. PS. Kui artiklis kirjeldatakse just maal elavate probleeme siis linnades on peale 12 tunnist elektrikatkestust olukord selline--1 ja teine korrus upuvad fekaali sisse.
Võrgutasude lahheajajaks on krdi roheidioodid! Kes söejaamadest rohkemgi loodust reostavad paneelid-tuulikud (solk)elektrit tootma panid.
Nimelt on solkelektril selline omadus, et teda ei ole siis, kui vaja, ja on siis, kui vaja ei ole. Lisaks kõigele ei suuda solkelekter sagedust hoida. Viimast ei aita hoida ka Soome kaabel, mis on ALALISvoolukaabel.
Ja seda "suppi" peab helpima võrguettevõte, mitte solkelektri tootja!!! Mis võrgutasud lakke ajab ja põhitegevuse rahanälga jätab.
Juba praegu peaks Eestis tühja ringi jooksma kaks KOLMESAJA tonnist rauatükki. Selleks, et võrgu lülitusimpulsse s
Juba praegu peaks Eestis tühja ringi jooksma kaks KOLMESAJA tonnist rauatükki. Selleks, et võrgu lülitusimpulsse siluda!
See kõik on ju võrgutasuks makstud RAHA.
Varem, kui elektrit toodeti pöörlevvõimsustega (põlevkivijaamad), seda probleemi ei olnud!
Akumulaatorjaamadest ei hakka kirjutamagi. Teada asi. Aga samuti võrguettevõtete probleem ja RAHA.
Lahendus oleks, et solkelektri tootjad ISE lahendaks nende poolt tekitatud probleemid!
Ning ka elektritootmise metsa poole pöörajad tuleks OMA ISIKLIKU RAHAKOTIGA selle jama eest vastutama panna!
KOMMENTAARID (23)