Eesti uudised

LIISA OVIIR: peaasi, et Helme ei saaks justiitsministriks (234)

LISA KOMMENTAAR

Tõnu Anton26. jaanuar 2018, 12:21
Paistab, et parteide tippudel ja ideoloogidel on ikka väga tõsine hirm, et riiki hakkavad juhtima inimesed, kes näevad, mis on riigis valesti ja mida tuleks teisiti teha ja julgevad sellest ka otse ja avalikult rääkida. Kui riik saaks hakata rahva jaoks normaalselt ja arusaadavalt toimima, siis oleks üdini korrumpeerunud parteide tagatubade isandatel seni põline olnud hea põli otsas. Seda peab aga kõigi vahenditega ja vahendeid valimata vältima.
24. jaanuar 2018, 17:57
vaata , aga vaata mida endine jõhvikas ei taha, ausat inimest poliitikasse. Muidugi ise ju ainult tänu sugulastele paika pandud
Aadu 24. jaanuar 2018, 16:57
Ega see partede aeg on ka oma etapi ära elanud ja hingusele vaja saata . Inimesed on lahderdanud ennast võimuiha kruppidesse ja püüavad lihtlrahvale oma kõrgeltharitud teadmistega tõestada, et mina olen universumi parim. Ajada enese näitlemisoskuse ja muude tarkustega inimesed segadusse ja lõpuks inimene lälle loodab, et järgmine valitsus (korrupeerunud suurliidud) suudavad selle maailma valitsemises luua korda. Selle esemel et inimene ise looks korra endasja ei lase endasse mõistujuttu ja kärbseid pähe ajada. Inimene on siia maailma loodud tarkuste saamise ja muutas seda maailma paremuse poole. Esialgu ainult tuuakse esile probleeme, mis on inimene ise lasknud endasse sisendada ja tagajärgi parandades on nad enda ümber loonud meeletu seduste kaitsekilbi, Mis kasu on kellegi vallandamisest, kas midagi on üldises plaanis muutunud, järgmine plaanib juba kinnisvaramaksu jne.
Eestlane24. jaanuar 2018, 16:05
Kas tõesti meeldib Oviirile mees,kes peksab naist ja mees,kes ei suuda oma sõnatagavaraga hästi toime tulla,ei oska ennast soliidselt väljendada,sellist ministrit ei soovi ,parem olgu valitsuses EKRE,vähemalt aus,otsekohene ,eestit armastav ja eestlasi armastav erakond. Kellele on patt jäänud külge,see kannab seda kogu elu,naistepeksja tiitel ja tema pooldaja. Mina pooldan EKRET..
Loogika24. jaanuar 2018, 15:59
Saan või peksa, peaasi, et Helmet ei valita!
Kurb24. jaanuar 2018, 12:44
"...mulle ei meeldi lollide jutt, mulle meeldib naer...."-lauluread.
Enn24. jaanuar 2018, 17:26
kasvõi selleks24. jaanuar 2018, 12:18
Mulle jälle meeldiks kui Helme saaks kasvõi justiitsministriks. Sotsid peaks üldse kõik vangis olema.
vanamemm24. jaanuar 2018, 12:11
Ei loomulikult kallis proua----eesti meelsed inimesed on teile kui kanakont kurgus,meelsamini jagate sängi toomide,kõlvartite ja endiste PBK ajakirjanikega. Mida muud teist ikka tahta.
arvan24. jaanuar 2018, 11:00
Naised ei sobi üldse ministriteks,vähemalt nii on Eestis.
Andku jumal eestlastele mõistust,et Oviiride klannidel ei
oleks kohta poliitikas.
kroon24. jaanuar 2018, 11:39
to arvan:
... andku jumal eestlastele mõistust...
Õigesti arutled. Kuigi käesoleva artikli pealkirjaks on "Liisa Oviir: peaasi, et Helme ei saaks justiitsministriks", siis loogiliselt tundub, et Liisa oma sisemuses tegelikult mõtles seda asja veidikene teisiti,... ning artikli pealkirjaks oleks pidanud hoopiski olema : "Liisa Oviir: peaasi, et mina saaksin justiitsministriks". Miks ka mitte , ... Liisa Oviir justiitsministriks ??? Liisa Oviiril on ju lõppude lõpuks Tartu Ülikoolist õigusteaduse bakalaureuse kraad (2000.a.) s.t., et on läbinud juba esimese etapi juristiks saamise pikal - pikal teel (... seega on omandanud juba erialaseid alusteadmisi ja - oskuseid). See selleks...
24. jaanuar 2018, 10:33
Kas ta kuskil reisil ei peaks olema?
päkapikk24. jaanuar 2018, 10:15
Nii lolli põhjendust annab ikka otsida. Enne ähvardati Savisaarega. nüüd siis EKRE.
Mina...24. jaanuar 2018, 09:35
...valin küll järgmisel korral EKRE ja minupärast võib Helme ka justiitsministriks saada.Enne,kui ametis on,ei tea keegi,mis toimuma hakkab.Keskerakond on ju elav näide.
xxxx24. jaanuar 2018, 10:24
Eks plika kardab et Helme justiitsministrina paljastaks ka tema ema sulitembud ja Eesti riigi vastased teod.Valin EKRE!
tibu24. jaanuar 2018, 08:20
vaat selle väljaütlemise pärast peaks Liisa nüüd küll tagasi astuma...
RS24. jaanuar 2018, 06:56
Paistab,et tädikesel juba päts püksis.
xxxx24. jaanuar 2018, 10:24
Ja haiseb korralikult.
juga24. jaanuar 2018, 02:25
Ma arvan, et järgmiste valimiste järel on Helme minister. Erinevalt Oviirist.
24. jaanuar 2018, 00:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
xxxx24. jaanuar 2018, 10:26
Et siis tibi on punasots ja riigikukutaja.
õigustatud (kabu)hirm23. jaanuar 2018, 22:37
siis oleks sotside susserdamistel lõpp
OH...23. jaanuar 2018, 22:12
...no mida jälle Oviir???? Kas Sina siin kõige tähtsam??!! Ise ka olid minister ja kas Sul oli sellealane haridus???Teiste silmas pindu näed,aga oma silmas palki mitte.Ära upita siin ennast ei tea kuhu.
Punasotsid ikka teiste arvelt mõnulemas23. jaanuar 2018, 22:00
Kas riigi rahadega rändurineiu kardab, et Helme äkki hakkab tema reisihuvi uurima
Pulbik irvitab....23. jaanuar 2018, 21:57
Pea-asi, et võimul olles Liisake sai riigi rahadega mööda maailma lõbutseda.
NAINE PIITSAGA23. jaanuar 2018, 21:30
IRW23. jaanuar 2018, 21:58
Meil on kommunistid ikka oviiridele meeldinud
Jaa kui saab....23. jaanuar 2018, 21:23
Siis otsime otsitud põhjuse ja tekitame uue umbusalduse? :)
Ärge enam kaagutage #Me too23. jaanuar 2018, 21:21
Võimul püsimise nimel on sotsidest feministid nõus kannatama vägivalda. Isegi lit.sid on väärikamad.
#Me too23. jaanuar 2018, 21:41
have a beer kõige selle kamarajura peale
Selles 23. jaanuar 2018, 21:48
on sinul igati õigus, et üks raha eest vooditeenuseid pakkuv naine on väärikam kui üks sotsidest feminist.
las23. jaanuar 2018, 21:02
Aga24. jaanuar 2018, 10:22
Õhtuleht23. jaanuar 2018, 20:35
Küsimus ? Miks ei ole minuga intervjuud ?
Mina olen täpselt samasugune äpardunud kodanik ????
Kus on võrdõiguslikkus.?
Krt. kisub kohtusse. Homme teen avalduse.
pragma23. jaanuar 2018, 20:30
ega ühele õigele liberastile ei sobigi keegi muu ministriks, kui teine liberast..
kas 23. jaanuar 2018, 20:19
Liisale ei meeldi ka püüdlused tahvusriigi poole?
See ime kunagi oli23. jaanuar 2018, 20:43
Et oli üksmeel - nüüd on vabadused ja vabadusse on selle egokultuse viljastanud sõltuvusainete kättesaadavus, need omakorda teevad ajule liiga ja enam ei mõtelda.
Rita23. jaanuar 2018, 21:27
Osad meil on oma palgaga rahul ja ei tunne millestki puudust. Nemad ei mõtle teistele, ikka oma mätta otsast vaatavad asju.Balti keti aegu ehk nõuka ajal ei olnud palkades suuri erinevusi, ei olnud kellelgi eriti midagi kaotada. Aga võiks võtta tõesti prantslastest eeskuju, kes enamasti väga ühtsena seisavad töörahva õiguste eest. Tihtipeale kogu transport seisab, ka maanteed blokeeritakse. Kiiduväärne ühtsus!
23. jaanuar 2018, 23:54
ah et nõukaajal? isegi kui palkades polnud nõukaajal eriti suuri erinevusi, siis sissetulekutes ikkagi olid ka nõukaajal üsnagi suured erinevused.
Uhh24. jaanuar 2018, 06:13
Erinevusi palkades oli tõesti ka siis, aga seda tehti nagu õiglasemalt - need, kes tegid rasket, musta või mitteprestiižet tööd, said ka kontorirottidest mitux suuremat palka.
Oma riigi ajal käänati palgad vastupidisteks, lõugadega töö on rohkem hinnas kui füüsiline.
jep24. jaanuar 2018, 08:52
Kes kasvatas põhitöö kõrvalt müügiks juurikaid, kes lilli, kes liha, kes piima kes remontis autosid, kes kudus kampsuneid- kindaid-sokke, kes õmbles, kes ehitas jne. Lisa teenimise võimalusi oli kõigi jaoks tänu põhjatule turule. Pane nüüd tähele-lisa teenimiseks tehti tööd, mitte ei lõgistatud lõugu
jepile24. jaanuar 2018, 15:00
mida sina siis nendest kunstishedoovritest lisatööna nõukaajal tegid? Igatsed vanu aegu tagasi, punaseltsimees?
jepilele24. jaanuar 2018, 17:54
Jepi punaseltsimeheks nimetada on ikka äärmine vantlikus.
23. jaanuar 2018, 19:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
...23. jaanuar 2018, 20:57
Ja 23. jaanuar 2018, 19:58
kes on Oviir,et plõksib?Mis sellel Ekrel siis viga on?Igas erakonnas mingi kammaijaa olnud,kes ämmakilekottiga,kes 10 milliga,kes alkoralli ja tervishoiuga puusse pannud ,kes igaasja peale oksendab,kes eralennukitega kimanud ja Malaisias pidu pannud jne.Ennem kui Oviir suud pruugib,vaadaku ringi,kas kõik on seal ikka korras.
valija23. jaanuar 2018, 21:40
MIDA see Oviir söönud on, et nii RUMALAT juttu ajab mingist Helme MINISTRI kohast....?
EKRE-t ei taha ükski erakond valitsusse võtta ja ministri kohta näeb Helme sama palju kui oma tagumikku....! Võta tablette, Oviir, kui mõistusega pole kõik korras!
to valija24. jaanuar 2018, 08:24
koi sa loll oled, siis ära vähemalt teistele seda välja näita...
pealtvaataja23. jaanuar 2018, 19:48
Kõik müügiks, peaasi et sotside toitumisahel ei katkeks....
Rääkigu mida tahes, müüdavad on nad kõik!
taara23. jaanuar 2018, 19:38
See on nagu lasteaed, last saab aga õpetada ja juhtida õigele teele. Kas sookvoodi mõju hakkab teenima juba meie eestlaste huve. Kas see on suurim tahe , siis see on ju kohutav väljaütlemine. Kas hirm paneb välja ütlema tõde? Aga vähemalt aus välaütlemine ,see on muidugi kiiduväärt, hullem kui sisimas salaja oma vihaga elada. Kas ka naiselik, tulevasele arenevale noorsoole eduligu!
Keskerakondlaste23. jaanuar 2018, 19:32
võsuke on rääkinud.Käbi osutus kommunistide kännust veel kõvemaks, lausa sotsinovskajaks, kes kardab demograatiat kui välku.
Loogika on lihtne:23. jaanuar 2018, 19:23
kardab miskit, näiteks heast kohast ilmajäämist või vastutust tehtu eest või teab mida veel kõike.
Tõsised feministid need sotsid23. jaanuar 2018, 19:14
Noh suured sotsid kes igal võimalusel räägivad võrdõiguslikkusest, eriti Marianne Mikko, kus nüüd teie väärtused on, lasete kõik veega alla. Pärast seda ei võta teiesuguseid enam keegi tõsisest.
Barbi23. jaanuar 2018, 19:52
reede23. jaanuar 2018, 19:12
Ei tea miks mul alati vererõhk tõuseb kui loen mõne Oviiri heietusi Sotslitsid ongi need Ratta jalgealuse uuristajad oma sotsialismi pähemäärimisega Helme oleks väärt mees eestluse eest seismisel ja paneks trukkarite seaduseel nõudele veto Igal pool kus sotsid võimul lähem traditsioonide lammutamiseks Proua võiks mõelda miks sotside poolehoid allavett kisub ja mitte unistada küpsest sotsialismist
Tex23. jaanuar 2018, 18:48
See on ikka õudne kui raske on meie riigikogutädidel ja -onudel. Kui raske on Liisakesel !!!
Tuleb välja, et peale rahva poolt teenitud pahameele peab ta olema pidevalt valvel ka Riigikogus, kus häda võib varitseda iga teise nurga tagant. Kedagi usaldada ei saa. Isegi omaenese ajunatukest !?
...
Ja eestlane peab teid usaldama?!!! Kamoon, ....kari !
!!!23. jaanuar 2018, 18:44
Soovige ja lootke mida soovite. Kui nüüd E-hääletamistega ei vassita, siis saate veel näha, kuidas EKRE populaarsus kasvab ning ta järgmistel valimistel oma kohtadarvu vähemasti kahekordistab.
Oviiril...23. jaanuar 2018, 18:50
....on jube hirm Helme ees?
Orochimaru23. jaanuar 2018, 21:00
Mulle ei meeldi Helmete suhtumine naistesse. Huvitav, milline naine valib riigikogusse mehe, kes peab naisi kõndivateks emakateks?
nii, naised,23. jaanuar 2018, 21:44
ärge seda orochimarut riigikogusse valige.
Nii ongi.23. jaanuar 2018, 21:02
Pr.Oviiri kartus on põhjendatud - kui Helme peaks justiitsministriks saama, lõppeks kogu praegu vohav vassimine ja vingerdamine.
!!!24. jaanuar 2018, 09:38
Ja eks igaüks võitleb oma koha eest päikese all. Täpsemini küll riigipiruka ning rahakraanide juures. Olelusvõitlus ju!
Teeline23. jaanuar 2018, 18:34
Ei tea, miks küll preilna/provva Oviir arvab, et ta õige asja eest on võidelnud.
karu23. jaanuar 2018, 18:33
Värisege sotsid ja muu rämps. EKRE tuleb võimule vääramatu tõega ja Eesti saab vabaks.
23. jaanuar 2018, 18:36
see pole isegi mitte unes mõelda, et ekre kunagi võimu juurde saaks
.....23. jaanuar 2018, 18:51
24. jaanuar 2018, 09:29
ekre pole siiani võimule saanud ja nii ei võta seda katkuerakonda mitte keegi mitte iialgi oma võimukoalitsiooni.
MItte iiealgi!
Ja punkt!
Eestlane, suure tähega23. jaanuar 2018, 19:25
Noh, mille peale kiunatasid?
Liisa23. jaanuar 2018, 18:14
Olemegi jõudnud tagasi punase tõe juurde.See kes peksa annab ja mõnitab see tegelikult armastab aga mis teha.armastab aga peaasi,et palavalt.
selge23. jaanuar 2018, 17:56
siis ootaks liisakest vangla. ja pikkadeks aastateks.
23. jaanuar 2018, 17:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17:5523. jaanuar 2018, 21:48
No23. jaanuar 2018, 21:49
mis, mingi t,ibla röögib siin .... Eesti riigi kukutaja.
23. jaanuar 2018, 17:55
sotsi jutt või kukes tt,mõlemad ühesugused.
tuleb välja, et23. jaanuar 2018, 17:42
riigile kõige suuremaks ohuks on rumalad ja ära ostetavad naised, kes oma heaolu nimel on kõigeks valmis. Rootsis on need samasugused kes tonte magatavad. Meie omad ilmselt ootavad ka sama..
vanamees24. jaanuar 2018, 07:30
tibil on hing must ja pattu palju, sellepärast nutabki juba !
Oraakel24. jaanuar 2018, 12:16
Nüüd peaksid kõik feministid olema vait, teie õige pale on paljastatud. Mis on lubatud Ojasoole, ei ole lubatud Reinsalule. Pange end põlema Oviir!
kolm kärbest ühe hoobiga23. jaanuar 2018, 17:40
mis meeltu kisa, karjumine, kiljumine, sõimamine ja igasugune mõnitamine siin jälle küll toimub!
Enne oli hammaste vahel
Ojasoo
siis Reinsalu
nüüd siis Oviir, Helmed ja ei tea kes veel!
Üksikisikute mõnitamine ja mahategemine on lihtsalt mõttetu, kui mitte öelda – ainult mingite tobude leib.
Opositsioon, olge ikka munadega mehed ja ka julged naised,
UMBUSALDUSAVALDUS TULEB TEHA ERANDITULT TERVELE PREGUSELE VALITSUSELE, kes on üherattaga valitsusvankri pannud mühinal mudamülka poole veerema!
Lõpetage, palun, see mürgi ja sopa pritsimine ja tulge ometigi mõistusele. Ükski endast lugupidav ja intelligentne inimene midagi sellist ei tee.
Tehke umbusaldus Ratasele ja tema kriminaalse keskerakonna ja reeturitest sots-IRL valitsuskooslusele!
Järgmisena peavad siis toimuma siis uued ja erakorralised Riigikoguvalimised, kus RAHVAS otsustab, kes meie riiki jälle juhtima asuvad.
esimene kord23. jaanuar 2018, 17:54
kus Helme Martin ütles ometigi õiged mõtted välja:
«Meie hinnangul praegune Eesti valitsus on töövõimetu, paralüüsis, teeb Eestile ülikahjulikke majanduslikke ja maksulisi otsuseid, kahjustab Eesti inimeste huve ja me soovime - ja oleme seda välja öelnud - seda valitsust välja vahetada võimalikult kiiresti ja meie umbusaldusavaldus on mitte ainult umbusaldusavaldus ühele ministrile, vaid kogu sellele valitsusele.»
kokkuvõttes peab rahvas oma raha eest seda janti "nautima?"23. jaanuar 2018, 17:54
„Liisa, poliitikutel pole valida hea ja halva valiku vahel, poliitikul on valida halva ja väga halva valiku vahel“,“ kirjutab ka lühikest aega Taavi Rõivase valitsuses ettevõtlusministri ametit pidanud Oviir.
Rahval on valida ainult halvimast- misasi siis?
Rahval on valida, 23. jaanuar 2018, 19:33
kas nautida märja põrandalapiga kokkulükatud riigipiruka pudemeid või mitte.
Helme Martin väitis täpselt sama asja23. jaanuar 2018, 18:14
«Meie hinnangul praegune Eesti valitsus on töövõimetu, paralüüsis, teeb Eestile ülikahjulikke majanduslikke ja maksulisi otsuseid, kahjustab Eesti inimeste huve ja me soovime - ja oleme seda välja öelnud - seda valitsust välja vahetada võimalikult kiiresti ja meie umbusaldusavaldus on mitte ainult umbusaldusavaldus ühele ministrile, vaid kogu sellele valitsusele.»
hästi öeldud, Martin23. jaanuar 2018, 18:33
aga kutsu nüüd need oma trollivabriku palgalised, mürki ja sõnnikutpritsivad kommenteerijad ka kõikidelt nende tööpostidelt tagasi,
ja seda kohe alatiseks!
Alles siis hakkab eesti rahvas ka ehk teie poole vaatama ja teid ehk ka valima.
Kui seda ei toimu, siis ärge imestage, et ekret eriliselt kohe edasi põlatakse ja olenemata sellest, milline erakond valitseb, jääte te igavesti, Eesti valitsuse ukse taha kiunuma.
Soe soovitus: mõelge kaine mõistuse ja peaga ja rahulikut selle üle kasvõi järele.
Valijad nõuavad!23. jaanuar 2018, 21:50
Tahame TAGASI head ja eestimeelset REFORMIERAKONNAGA valitsust! See kaitseb eestlasi VENESTAMISE, PUNASTE ja REETURITE eest!
Andres23. jaanuar 2018, 17:36
Arvamusliputaja lobjasuukene, arva ka midagi sotsidest, kuulame hoolega?
ehk midagi umbes nii23. jaanuar 2018, 17:44
et pariisi terroristid on ka suuremad sotsid kui need meie riigikogu sotsid kokku.
lisa oviir võiks23. jaanuar 2018, 17:33
Poy23. jaanuar 2018, 17:30
On rõve, et ühel poliitikul (ja veel naisel) on niivõrd vägivaldsed eesmärgid. Oviir on ikka väga nüri pliiats. Ei vali iilagi sotse.
Mis hirm nüüd ?23. jaanuar 2018, 17:30
Mõlemad Helmed oleksid väga head justiitsministrid.
17:3023. jaanuar 2018, 21:51
Kitsed kärneriteks...?
Valija23. jaanuar 2018, 17:26
Nüüd öeldi siis otse välja oma tõekspidamised. Kõik vaated on "õiged" ,põhiline ,et EKRE võimule ei saa.Hirm õigluse ja õiguse ees on nii suur.Sotsid ,te olete nii müüdavad ,et aeg oleks ka teil lahkuda .Palju te veel tahate selle riigi majandust kahjustada? Riigi eelarve on juba ammu miinustes.Eraettevōtja oleks ammu sellise tegevusega pankrotistunud.
isiklikult23. jaanuar 2018, 17:20
ei soostu suhtlema ühegi inimesega, kui ta on sots või hääletab sotse. sest rumaIaga pole mul vaja tegemist teha, põlgan neid südame põhjast. ekrele on ka üht-teist ette heita, aga eestluse püsimajäämiseks on nad ainus võimalus, seega minu hääl seekord neile.
Tegelikult23. jaanuar 2018, 17:13
tüdinenud neist kõigist.
Ühtegi normaalset debatti pole.Igas vestluses üksteise mustamine ja enesekiitus.
Huvitav kas nad laevahuku korral ühte päästepaati mahuksid?
tõsi, mis tõsi23. jaanuar 2018, 18:38
mustajad ja enesekiitjad on siin ainult ekrelased koos helmedega
Kõige23. jaanuar 2018, 17:07
ebameeldivamate poliitikute edetabelis on Liisa Oviiril väga kõrge koht,koos teiste sotsidest naispoliitikute Marianne Mikko ja teiste samasuguste tühisustega.Ma hoian just pöialt,et järgmistel valimistel saaks EKRE korraliku tulemuse ja moodustaks valitsuse,kuhu ei kuuluks sotsid kesikud ja reformarid.Sotside hulgas on mulle sümpaatseid inimesi,kuid maailmavaade on mulle täiesti vastuvõetamatu.Samuti ei arva ma midagi erilist naispoliitikutest,üksikud erandid välja arvatud!
Jah23. jaanuar 2018, 17:14
kuidas ma neid kõiki jälestan! Sotsid, kesikud, reformid ierellid...
to23. jaanuar 2018, 18:32
sinu laimamine on inetu. Ma ei arva ka Liisa Oviirist mitte midagi erilist. Inetuks ma teda küll ei nimetaks. Naise kohta ei öelda iial inetu. Sama võiks öelda mehe kohta, et ta pole mingi mees. See on aga rünnak mis tasandil? Imestan siinset verejanulisust?
Kuidas23. jaanuar 2018, 17:33
ta ise ministrina käitus. Ainult sõitis mööda maailma ringi rahva raha eest. Ahne ja iolmetu tädi.
Mees23. jaanuar 2018, 18:11
sinu laimamine on inetu. Ma ei arva ka Liisa Oviirist mitte midagi erilist. Inetuks ma teda küll ei nimetaks. Naise kohta ei öelda iial inetu. Sama võiks öelda mehe kohta, et ta pole mingi mees, tal ei seisa. See on aga rünnak mis tasandil? Hea et sa teda raudkangiga maha lüüa ei taha. Imestan siinset verejanulisust? Ja siis viriseme et tervis on käest ära.
Keskerakond23. jaanuar 2018, 17:33
...peaks teoreetiliselt võitlema kaduma kippuva keskklassi, ehk just elanikkonna põhiosa eest! Nende eesmärgid on kõikse kiiduväärsemad.
Helmede pereüritus23. jaanuar 2018, 18:16
EKRE oma 10 kohaga ei moodusta midagi peale tühisuse. teiste parteide armust võib-olla võetakse kampa, et võimult kõrvaldada kriminaalne ja kremlimeelne keskerakond.
Maša23. jaanuar 2018, 19:04
Ekrel pole praegu mingit huvi valitsusse minna. Nad on ka selgelt öelnud, miks nad enne valimisi isegi ei soovi.
Olev 23. jaanuar 2018, 16:56
Selline publik siis :) Ega neid LAVASTUSI palju ei ole jäänud- Lavrov õpib juba eesti keelt- järgmise lavastuse käsikiri on juba valmis !
23. jaanuar 2018, 17:31
kas oviiri ülemine korrus rikkis
Martin Helme Facebooki lehelt:23. jaanuar 2018, 16:56
Terve hulk irli ja keski trolle esinevad libaekrekatena ja sõimavad meid Reinsalu umbusaldamise toetamise eest nii, et suu vahutab. Me pidavat olema Refi sabarakud ja aitama vasakpoolseid. Ma küsiks vastu, et kas siis, kui me oleks sarnaselt sotsidele otsustanud jätta hääletamata, kas me siis oleks sotsi sabarakud? Või Keski omad? Või kelle? See jutt on muidugi pahatahtlik ja rumal ning eeldab, et meil nagu oma seisukohta või tahtmist polekski. Andke andeks, mida head on IRL meile (või laiemalt Eestile) teinud, et me neile toetuse võlgneme?
Ja kõigilt neilt, kes hirmunult ahastavad, et äkki tuleb nüüd veel hullem valitsus küsiks, et mis see oluline vahe tänase ja eelmise valitsuse vahel nüüd täpsemalt on? RB teemal? Haldusreformi teemal? E-valimiste teemal? Presidendi otsevalimiste teemal? Aktsiiside teemal? Europugejalikkuse teemal?
Aga olgu, eks needki undajad ole ebasiirad ja karjuvad eelkõige praeguse valitsuse ridadest. Nende tegelik mure ei ole mitte Refi tagasitulek või see, et üleöö võitlevaks konservatiivseks lõviks transformeerunud respublikaanlik poliittehnoloog võiks umbusaldatud saada, nende tegelik mure on ju hoopis lihtsam:
http://uueduudised.ee/uudis/eesti/sots-liisa-oviiri-loogika-las-minister-olla-halb-reinsalu-muidu-tu...
kusjuures23. jaanuar 2018, 17:29
miks keegi ei mäleta, kuidas reinsalul oli hiigelsuured plakatid üleval, et 2006 presidendi otsevalimised. no ja kuhu jäid? VALETAS! valetajaid ei ole riigil vaja.
ja23. jaanuar 2018, 18:18
???? 23. jaanuar 2018, 16:52
Vaevalt, et aasta enne valimisi keegi sooviks suure optimismiga ajutist valitsust moodustada aga sotsid on oma tegeliku palge nüüd paljastanud ning arvatavasti nende reiting langeb enne korralisi valimisi veelgi.
an23. jaanuar 2018, 16:45
EKRE valitsus olekski parem 23. jaanuar 2018, 17:20
Mis esindaks Eesti rahva huve, mitte aga võõrvõimu.
Et tühistatakse „ennaktempos“ kooseluseadus, pagulaskvoodid ja ühinemine Istanbuli konventsiooniga, oleks selle tõenduseks.
Mis puudutab aga väikesepalgaliste tulumaksumiinimumi ennistamist, siis taastage parem eelmise valitsuse poolt kehtestatud välispankade reinvesteeringute maksuvabastus, mille tõttu on riigist kadunud miljardeid Eurosid!
Malle23. jaanuar 2018, 16:40
EKRE on tänu neile Helmedele väga ebameeldiv, ainult arvustavad teisi ja on omakasupüüdlikud. Kasvõi see umbusalduse asi, nagu kitsed kahe heinakuhja vahel.
Kõik on suhteline23. jaanuar 2018, 17:44
Punastele mallekestele ebameeldiv, Eestist hoolivatele inimestele meeldiv.
18:18/ Vaip maha23. jaanuar 2018, 19:11
pepu püsti, marxismi pasun hüürgama. Kui tobe sa ikka oled.
Maša23. jaanuar 2018, 19:06
Hea, et pärivad, arvustavad. Mina küll tahan teada, mis teoksil.
Rita23. jaanuar 2018, 20:58
Nemad julgevad arvustada, mõned kardavad ja enda mugava elu nimel hoiavad suu kinni. Või peaks siis kedagi kiitma? Nii heast-peast? Oleks ehk veidi nõme või mis? Umbusalduse asi? Nemad otsustasid ju. Sotsid nagu kahe heinakuhja vahel hoopis.Ja milles see "omakasupüüdlikkus" siis seisneb? Ehk valgustad?
23. jaanuar 2018, 16:40
Millal mõisnik on sulasest hoolinud? Kuidas ikka Ligi on lajatanud ja mitte ükskord.... Pole kuulnud, et vabandanud oleks. Kindlalt edasi. Peaasi, et jõuaks 5 rikkama riigi hulka.
pääasi ikka23. jaanuar 2018, 16:39
et reisida saaks maksuraha eest ja võimalikult kaugele.
maamiis23. jaanuar 2018, 16:37
Oleme kindlalt Helme poolt, toetame asjalik justiitsminister vähemalt ei tööta eesti rahva kahjuks. Edu!
jnüüüd 23. jaanuar 2018, 17:16
nokib kaljuranda et oli kuskil....aga ise oli samamoodivenes ja teenis kanuseid, sealt ka mõis ja majad! On ikka sm lühike mälu
23. jaanuar 2018, 16:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
huvitav23. jaanuar 2018, 16:44
olen ekrele rahaannetaja ja kommenteerin tasuta.Ole sõber ja esita dokumendid,kus on tõendatud kommentaatorite rahasaamist.Kui neid ei ole sul esitada,siis võib sind laimu eest kohtusse kaevata?
sama siin23. jaanuar 2018, 16:56
eales ei kirjutaks näiteks sotse kiitvat kommi ka raha eest. aga ekre jaoks ei pea keegi mulle raha andma, südametunnistus on selle nimi, mis ei lase seda riiki muuta rootsistaniks, kus mu.rj.anid on peaosas.
Andres23. jaanuar 2018, 16:56
loosungid ütleb: "tuleb ekrel nagu alati - soss...sosss..." Lahendus on ettearvamatu, aga soss novski enam rõõmust väga enam ei kilka.
Las püherdavad mudas omaette23. jaanuar 2018, 18:22
Eestile oleks parem, kui saaks nii EKRE kui sotsid võimust eemal hoida.
16:34/ ikka valin23. jaanuar 2018, 19:15
miljon x valin. Paras sulle, nuta, nuuksu, mine või vihast lõhki, ikka valin.
Clat23. jaanuar 2018, 16:29
Sotsid on poliitilised prostituudid, peaasi et saaks võimul olla.
Kogu23. jaanuar 2018, 17:15
maailma sotsiaaldemokraatide ajalugu on reetmine, reetmine. Oli see siis omal ajal Saksamaal, Norras, Rootsis, Itaalias jne. Ja pole tänasel päeval midagi teistmoodi meie väikeses Eesti Vabariigis samuti, sotsid on siingi müüdavad ja kui odavalt.
hoopis 23. jaanuar 2018, 17:16
100 000 euro saajad ekred on poliitilised prostituudid
oehh23. jaanuar 2018, 16:28
Meeletult ebameeldiv naine. Mida poliitika küll inimesega teeb ? Õudne.
23. jaanuar 2018, 16:53
meeletult õudsad ja ülimalt ebameeldivad ekre palgalised koos helmedega!
1123. jaanuar 2018, 17:25
kusagilt sellinegi palka tahab saada, prooviks kojamehe töid
uue aasta uus ja lühim anekdoot23. jaanuar 2018, 16:16
helme ja justiitsminister!
lihtsam23. jaanuar 2018, 16:17
oleks juba uued valimised
vana anekdoot23. jaanuar 2018, 16:17
oooh23. jaanuar 2018, 16:58
kas see polnud mitte sina, sotsinä.ra.kas, kes viimati rääkis anekdooti: trump president? kus sa nüüd oma anekdoodiga oled? naersid ikka täiega? nagu mina sinu üle.
ei tea23. jaanuar 2018, 16:30
mille poolest Helme nirum oleks kui kari eelmisi ?!
23. jaanuar 2018, 16:43
Selle poolest, et ta on lihtsalt väga ebameeldiv mees.
Kes meid juhivad23. jaanuar 2018, 17:53
Martin Helme on Eesti parim noorema generatsiooni poliitik ja ta on Eesti poolel, mitte poliitbroilerist orjahing. Peale muude heade isikuomaduste on ta veendunud konservatiiv. Sinusuguste punaste arvates on muidugi sossinovski väga tark, kes näeb kohe kolm käiku ette. Läti riigi eelarve täitmine on tema kollektsioonis viimane geniaalne lüke ;-)
Juku23. jaanuar 2018, 18:43
Ei, hoopis sinust ebameeldivamat ei ole terves maailmas!
Maša23. jaanuar 2018, 19:09
Ebameeldiv kuna esitab fakte, argumenteerib. Oskab küsimustele vastata! Kas see teebki ebameeldivaks?
to/23. jaanuar 2018, 21:18
Kui sina näityad et tead 5% sellelst mida Helme teab koos kogemusliku baasiga saad auhinnaks sokolaaditahvli.
Noo23. jaanuar 2018, 16:15
Ega Reinsalu pole midagi väga hullu öelnud, pealegi muudeti tema ütlust, ta vabandas. Tõepoolest ei saa tema ütelusi võrrelda Randpere ja Ligi omadega, sest need on labased. Paistab, et Helmed on valmis tegema ükskõik mida peaasi, et võimule saada.
eh23. jaanuar 2018, 16:59
see, millest Reinsalu jama peale hakkas, oli tema enese KIRJALIK arvamuslugu avalikus meedias, mida tõenäoliselt ei muutnud keegi! Ligi ja Randpere ei ole JUSTIITSministrid, nende sõna ei ole sellise kaaluga. Juristiharidusega inimene peab aru saama, KUI oluline on sõna, antud juhul mitte hetke-emotsioon, vaid kirjalikult esitatud-avaldatud!
lisaks23. jaanuar 2018, 17:35
oli mustvalgel, et kahetseb seda, et enne naistevastase vägivalla hukka mõistis. seda saab mõista ainult nii, et enam ta vägivalda hukka ei mõista, vaid pooldab. vägivalda pooldav justiitsminister, päriselt? kammoon, isegi sotsid peaks aru saama, et see ei lähe?
Ekret23. jaanuar 2018, 16:14
ei tohi võimule lasta,see võib lõppeda väga halvasti,suletakse vene kanalid,tasuta bussisõidu lõpp kuni olukorrani Ukraina moodi.
vastupidi23. jaanuar 2018, 16:20
Moskva kanalid just avataksegi , Piirid ka ilmselgelt. Helmed võivad ju kaabut kanda aga kaabu all on serp i molot
hea meelega23. jaanuar 2018, 16:48
kannan sirpi ja vasarat,mis sümboliseerib töörahva ja talurahva liitu,et au sisse tõuseks jälle tootja,mitte spekulant ja varas!
"Agoonia" II vaatus, 1. pilt23. jaanuar 2018, 18:32
Peale on kasvanud mingi de.biilikute põlvkond, kelle mõtlemises domineerib bolševike loosung suure terrori ajast : "kes pole meiega on meie vastu". Rahvusmeelseid kodanikke, tänu kelle tegevusele ja kindlameelsusele Eesti nõukogude ikke alt vabanes, tituleeritakse nüüd Kremli trollideks. Eestimeelsed emad/isad, kes on seda totalitarismi „õnne” kogenud ja seetõttu hiiliva orjastamise ohte paremini tajuvad, on nüüd muutunud dekadentlikus Euroopas „üleüldise progressi” vaenasteks. Ja see saab toimuda muidugi ainult EU „viljastavates tingimustes”, kuigi iga päevaga on EU rohkem unitaarriigi nägu ja meenutab NLiitu.
Praegu alles on õied, marjad veel tulevad, kuid de.biilikute põlvkond laseb end uinutada rahast ja isiklikust heaolust. Oma riigi, rahvuse ja keele kadumine ja eestlaste kadumine pole nende jaoks prioriteet!
Samal ajal on kartellierakonnad agarad moskva- või brüsselikummardajad. Orjameelsed erakonnad vaidlevad, kumb peremees oleks neile parem, et nende isiklik heaolu kauem kesta saaks.
Kui kesk- koos sotsidega veel ka pärast järgmisi valimisi valitseda saavad, siis on Eesti riigiga lõpp. Põhiseadus kaotab oma mõtte - täitub sm. Tšernogorova unistus - eestlased on omal maal väljasurev rahvus.
24. jaanuar 2018, 09:34
de. biilikud on ainult ekre trolloiabrikus-loomaaias
23. jaanuar 2018, 16:25
No selle tasuta bussisõidu raha võiks tõesti kuskile mujale suunata. Kasvõi kodututele :D
Ummi23. jaanuar 2018, 16:42
Kas Te aru ei saa,. Ühistransport ei ole tasuta, selle maksavad kinni kõik Tallinna linnale tulumaksu maksavad linna kodanikud. Nad saavad midagi tagasi oma makstud tulumaksust. Teised linnad ei tee midagi oma kodanikele, nende poolt makstud tulumaksu eest.
autoomanik23. jaanuar 2018, 17:00
selle maksavad kinni ka need, kes kunagi ühistransporti ei kasuta, näiteks mina. aus see nüüd küll ei ole, et pean pööbli bussisõite kinni maksma, maksku ise või käigu jala, kui tööd teha ei viitsi.
kas23. jaanuar 2018, 21:56
teil miskit selle vastu, kui tööinimesed saavad n.ö. viibutamisega bussi kasutada?
autoomanik23. jaanuar 2018, 21:58
unistab ummikutes venimisest vist
to Ekret23. jaanuar 2018, 16:25
Palgaline, sa ikka aru saad, mida kirjutad.
Alles kirjutasid, et vene kanalite poolt.
Saan aru küll, et sulle makstakse kirjutamise eest, aga võiks natuke analüüsida ka, mida kokku puterdad.
õudne23. jaanuar 2018, 16:12
Kuidas Oviiri - sugused eestlaste vaenulikud üldse poliitikas olla saavad ?
Eestist ja eestlastest hooliv Ekre on ainumõeldav.
Igasugu Oviirid ei tule kõne allagi, lahkugu poliitikast.
Gunnar Stahl23. jaanuar 2018, 16:09
Varem, parem kui veelvarem kukute te sotskommunistid auku ja sealt loodetavasti välja ei tule.
Teie nõukogulik poliitika on viinud eesti riigist välja sadu miljoneid ja kui arvestada kahju mida olete meile teinud siis ka tuhandeid inimesi, kes võiksid siin edukalt makse maksta.
Sotskommunistide plaan ongi viia riigid krahi äärele, et oma jõledaid plaane ellu viia.
see23. jaanuar 2018, 16:48
pole päris tõde, ikka kogu eelmine koalitsioon tegi elu kehvaks. Praegune on veel hullem.
mnjah23. jaanuar 2018, 16:08
ah et kui IRLi minister välja vahetatakse, siis justnimelt ekrelase vastu? Omapärane loogika... Jah, praegu ei olegi enam nii oluline Ojasoo, naised ja vägivald, vaid hoopiski see, et meil on JUSTIITSministriks mees, kes ei suuda isegi kirjalikus avalikus arvamusloos oma sõnakasutust kontrollida! Juriidika on valdkond, kus ei saa sõnu kasutada nii nagu seda saab teha saunaõllede kõrval sõpradega jörisedes! Niisugune mees on väga lihtsalt šantažeeritav ja seega meie riigile ohtlik! Sotsidest Hanso saab aru ja seisab lubaduse taga, mille andis - teistel on ükskõik, sest parteiliselt võtsid vastu otsuse hääletuses mitte osaleda, seega ei poolt ega vastu. Uskumatu, et nii lühikese ajaga on kadunud oskus mõelda ja sügavuti mõista!
kui 23. jaanuar 2018, 16:13
valitsuskoalitsioon kukub kokku, siis loodavad ekrelased koos refiga võimule saada, mida nad on varemgi soovinud. Kui neil on kokkulepe, siis võibki nii minna. Kõiki variante tuleb arvestada.
ja tore oleks23. jaanuar 2018, 17:02
Ele23. jaanuar 2018, 16:07
Ega Helme pole valitsuskoalitsioonis, seega ta ei saagi justiitsministriks. las siis olla Reinsalu. Olles koos Eestimaa parima erakonnaga Keskerakonnaga on ta muutunud kindlasti paremuse poole. Ta ei pea enam alatusi tegema Reformi tagatoa tegelaste käsul.
23. jaanuar 2018, 16:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to atsimats23. jaanuar 2018, 16:20
roosa bla bla bla tuleb su suust
pole ime, et tuleb23. jaanuar 2018, 17:36
igal sotsil tuleb, kui nad suu lahti teevad.
Mnjah...23. jaanuar 2018, 16:03
Peaasi,et Helme SAAKS justiitsministriks
jah23. jaanuar 2018, 16:44
siis puupead lendavad
kas sa oled üks neist, kes 23. jaanuar 2018, 17:03
arvab, et kui öeldakse, et sai sule sappa, siis tegelikult ülemus läks ja pangi ehtsa sule alluvale kann.ikate vahele? samamoodi veerevad pead, eks?
Noh 23. jaanuar 2018, 16:03
Kui nüüd tõsiselt võtta, siis Keskerakond on valitsuses kindlasti halb valik. Väga halb või võib õelda, et halvim valik on vaieldamatult sotsid. Sotsid väidavad, et on just vaesema ja keskklassi toetajad. Kuid tegelikult rikkad kandivad oma rahad maksuparadiiside ja skeemidega kõrvale ja tõeliselt koormatakse nende järjest suuremate maksudega ikka see vaesem pool rahvast, kellel pole suuri summasid maksuparadiisidele ja nende arvelt rikastuvatele advokaatidele
Imelik23. jaanuar 2018, 16:18
Soomes on astmeline tulumaks, isegi üle 40%, aga polegi kokku kukkunud, kuna rikkad pole kantinud oma raha maksuparadiisidesse? Kui terve refi valitsemise ajal võeti vaeste taskust viimane ja anti käputäiele rikastele ja nüüd võetakse vaid mõnikümmend eurot ära, siis on kohe katastroof ja rahade kantimine maksuparadiisidesse, arvad, et see tasub ära?
Palun selgitage meile23. jaanuar 2018, 16:50
Soome maksusüsteemi täpsemalt , et võiksime võtta eeskujuks. Seni on jutustatud sellest nagu salapärasest võlurist laste muinasjutus, kes võlukepikesega teeb kõik vaesed rikkaks ja õnnelikuks.
jk23. jaanuar 2018, 15:59
ega sel oviiril pole ka muud kui nimi ja tühi täissöönud poliitiku pilk
23. jaanuar 2018, 16:56
Aga helmede mistade kaabude all pole muud kui õletuustid sirbi ja vasaraga
nii on23. jaanuar 2018, 17:04
tühi pilk tuleb tühjast peast.
maia23. jaanuar 2018, 15:53
Hirm on see mis haraks teeb :D
Liisa OVIIRILE23. jaanuar 2018, 16:01
Liisa Oviir! Kuidas sul üldse selline RUMAL mõte võib pähe tulla, et Helme või mõni teine ekrelane saab MINISTRIKS...? Seda EI JUHTU! See oleks hullem isegi kitsekarjusest ministrist! Võta tablette ja rahune!
kuule sina kitsekarjus23. jaanuar 2018, 16:33
ise mõtlemine võiks ju vahelduseks olla.
Hirm on see mis kanaks teeb23. jaanuar 2018, 16:06
ajuvaba kana23. jaanuar 2018, 15:52
Õhineks või Nõukogude Liiduga-peaasi, et Helme ministriks ei saa
kus see23. jaanuar 2018, 16:19
liit ka praegu on, et saaks ühineda?
see on23. jaanuar 2018, 17:05
srü ehk õigusjärglane, kas sa ei teadnudki?
eks23. jaanuar 2018, 16:20
proletaarlased ikka vahel ühinevad omavahel, kust muidu neid väikseid proletaarlasi tuleks
kass23. jaanuar 2018, 15:52
mina küll vaatan Helmesid TTV huumorisaates
kassile23. jaanuar 2018, 17:07
tubli, natuke arened ja vaatad, mis euroopas toimub, mitte ei usu, mis err soustib, siis hakkad aru saama, et huumorisaates, kus teised nalja teevad läbi pisarate, räägivad helmed tõde. kurb, ma ka ei tahaks, et see nii on, aga tulen tunnistada.
Reinsalu on homo- ja russofoob!23. jaanuar 2018, 15:52
Miks siis nüüd sotsid koos seltsimeestega homode ja vene kaubanduse eest ei seisa?
Ja23. jaanuar 2018, 16:09
järgmistel valimistel hääletan ükskõik ,kelle poolt,peaasi,et Oviir Riigikogusse ei saaks. Mõtlen seda reisihimulist raharaiskajat.
Hääletan 23. jaanuar 2018, 16:25
aux 23. jaanuar 2018, 15:50
kui helme ministriks pannakse ega teil sotsidel seal mugavat elu ei ole enam .kas Oviir on unustanud kuidas ta rahva raha eest lõbureisis mööda ilma.
süsimust iroonia23. jaanuar 2018, 15:49
helme justiitsministriks ja pärast seda algab kahjulike elementoide steriliseerimine! :DD
nuvot23. jaanuar 2018, 16:22
eks nad tee, mis lubatud: Euroopa Liidust välja, NATO`st välja, piirid kinni ja nii kinni, et ka oma rahvas välja ei saaks, naiskad sünnitama
to nuvot23. jaanuar 2018, 17:08
kus on lubatud piirid kinni panna omadele? luulud on sul? PDparaade ka enam ei korraldataks, pea see meeles.
Siis ei maksa kaagu.tada #me too23. jaanuar 2018, 15:48
Võimu nimel on sotsidest feministid nõus taluma vägivalda.
kui Reinsalut23. jaanuar 2018, 16:22
maha ei võeta, kas hakkad siis naiste kallal vägivalda kasutama?
Eino Taruk23. jaanuar 2018, 15:48
Oviir noorem ei salli demokraatiat. Ja kohe nii otse ütlebki.
ometigi23. jaanuar 2018, 17:10
pole keegi teda tahtnud kosida, miks küll? karma juba maksis talle julmalt kätte, aga ikka ajab oma joru.
inimene, kes ei salli demokraatiat, ei tohiks paljuneda.
kas ekrelased23. jaanuar 2018, 16:23
on siis demokraadid, kui nõuavad kõigi peade mahavõtmist, kes nende arvamust ei jaga?
Eino Taruk23. jaanuar 2018, 16:43
Ära aja demokraatiat liberastiaga segi! Need ei ole sünonüümid.
Eino Taruk23. jaanuar 2018, 16:45
Piltlikult nõuti "peade veeremist" üksnes neil kohtulikel aktivistidel kes rikkusid seadust ja hakkasid omaalgatuslikult tegelema seadusloomega.
jajah23. jaanuar 2018, 17:11
ja kui keegi ütleb, tal on vesi ahjus, siis sa jooksed ju ämbriga ahju juurde? sest mõiste metafoor õpiti ära hiljem kui kolmandas klassis, sulle aga pole rohkem haridusteed antud.
vabandust23. jaanuar 2018, 15:47
Aga ühest Oviirist on isegi laul tehtud, Aasta-Ema ??? Miks on mõned naised nii õelad???
ei huvita enam,läilaks muutub juba23. jaanuar 2018, 15:46
konsa23. jaanuar 2018, 15:46
LIISA OVIIR: peaasi, et Helme ei saaks justiitsministriks
.-.-.-.-.
üks pilt ütleb rohkem, kui SADA sõna
https://f11.pmo.ee/lcnORzduDJh_S7F8hbXlpQ9SMjc=/685x410/filters:focal(842x478:3588x2665)/nginx/o/2016/11/17/6081553t1h5c04.jpg
mis23. jaanuar 2018, 17:13
link see veel on, pilti sealt küll ei näe. pane aga uus.
konsa24. jaanuar 2018, 00:21
to mis / 17:13, 23. jaan 2018
link see veel on, pilti sealt küll ei näe. pane aga uus.
.-.-.-.-
o"htu leht ei luba pikemat linki, kopeeri kogu see link ja kleebi tu"hja vahelehe aadressi ribasse
põhimõttetud mollus.kid23. jaanuar 2018, 15:45
Sotsidest feministid on nõus, et neid pekstakse, pea-asi on võimu külge klammerduda.
Noh 23. jaanuar 2018, 16:11
Põhimõtteliselt õige, aga natuke vale arvamus. Sotsidest feministid on nõus silmad kinni pigistama siis, kui see ei puuduta otseselt neid ja kui nende otsus võib nad tõrjuda eemale riigi pudrupoti äärest. Teiste variantide puhul on sotside kisa kaugele kuulda - kui suurelt nad võitlevad rahva "õiguste" eest
absurdne23. jaanuar 2018, 15:42
et see Oviir julgeb niiviisi rääkida kui ometi President ise on kutsunud üles sallivusele ja andestamisele. Kes saab ministriks lepitakse kokku koalitsiooni moodustamise läbirääkimistel. Ja mis eripärad siis Helmedel õigupoolest on, et nende kandidatuurid välistada? Kas sotside suurliider Ossinoviski sotsiaalvaldkonda jagas kui ametisse nimetati? Või Oviir ise, paljukest ta oma töövaldkonda enne ministriks saamist teadis? Paljukest minister ise üldse neid otsuseid teebki, ametnikud ju palgal igapäevase töö tegemiseks.
Kas Oviir ei mõtle, et sarnast väiklast kiusu ajades kahjustatakse oma riiki?! Peale kõige muu eeldab õigusriigiks olemine, et kõiki kodanike koheldakse võrdselt.
no23. jaanuar 2018, 17:15
ossid ja oviirid osatavad oma võsudele ministrikohad, nad ei peagi midagi oskama. ei oksa ka, peale kiunumise muidugi. ja teiste süüdistamise.
Olen23. jaanuar 2018, 15:39
ka TÜ ajaloo lõpetanud, aga ei usu, et omaksin mingitki kompententsi juriidika alal, nii et nii üks kui teine Helme ei passiks üldse mitte justiitsministri ametikohale.
mk23. jaanuar 2018, 22:32
Sellist , kes on lõpetanud juura Tū.ja pole siiani aru saanud miks ma seda üldse õppisin, sobibki ministriks.
Tiit23. jaanuar 2018, 15:39
Molemad Helmed on ajaloolase haridusega. Justiitsminister peab ikka vähemalt juura magistri haridusega olema.
ära sa räägi rõõmukest23. jaanuar 2018, 15:54
Kaido Kama lõpetas 1975. aastal Viljandi 1. Keskkooli. Aastatel 1975–1976 õppis ta ERKIs arhitektuuri. Aastatel 1982–1990 töötas Kama Antsla metskonnas metsnikuna.
kle23. jaanuar 2018, 16:16
Kamal olid praktilised teadmised. Neist tema eluloo tumedamatest aastatest on ajakirjanduses räägitud.
ära sa räägi rõõmukest23. jaanuar 2018, 17:05
Hahaha, praktilised teadmised. Eks neist tema tumedamatest aastatest on üksikutes kohtades räägitud, aga paraku laiemalt siiski mitte ja enamus inimesi sellest ei tea mitte midagi: http://www.kesknadal.ee/g2/uudised?id=11310
aaa, kle23. jaanuar 2018, 17:16
et helmel ei ole teadmisi? või mis su kommi mõtteke oli?
to aaa, kle23. jaanuar 2018, 19:01
loe läbi mis seal lingi all on kirjutatud siis saad aru, mis kommi mõte võis olla.
Mart23. jaanuar 2018, 16:43
Laar oli ka ajaloolane.seepärast see riik ongi arengumaa tasemel
/23. jaanuar 2018, 18:50
Koli Bulgaariasse või Mongooliasse, arengumaalane!
Maša23. jaanuar 2018, 19:13
Huvitav. Teiste ministrite haridus nagu polegi oluline. Filosoofid jm tegelased seal..
ära muretse23. jaanuar 2018, 15:39
Õnneks on enamikel eestimaalastest veel piisavalt mõistust.Valin EKRE!
15 3923. jaanuar 2018, 15:50
Võtsid sõnad "suust" - mina kah valin EKRE.
Tartust23. jaanuar 2018, 16:19
Mina valin ka EKRE. Kohtu alla Sossinovski jt pätid!
viimastel valimistel23. jaanuar 2018, 16:27
valisite ka kogu suguvõsa ja 99% kommenteerijatega ja ekre sai 6% häältest :).
naera, naera23. jaanuar 2018, 17:17
enne trumpi valimisi naerdi ka, enam ei naerda.
Oviir eelistab23. jaanuar 2018, 15:38
naistevastast vägivalda isamaalisusele. Elagu kommunism ja nende teod, on sotside sõnum. Vaat, kus mutil ikka hirm valitsusest mineku ees, Hanso on üksinda meheeest väljas ja tubli.
mina23. jaanuar 2018, 15:38
Huumorisaates võib Helme ju ministriks saada!
15:38/ No näed23. jaanuar 2018, 16:03
tema isegi võib, aga Sina mitte kunagi. Küll võtab tatistama.
Õige magus see võim.23. jaanuar 2018, 15:38
Võimu nimel unustatakse kõik oma põhimõtted aga samas, kas keegi on kunagi näinud põhimõttekindlat poliitikut.
Leida23. jaanuar 2018, 15:37
Mitte midagi ei saa enam aru. Miks hr. Helme pärast peavad naised edasi kannatama? Kus see loogika siin nüüd on. Naised on niigi kannatanud ja meeste poolt alla surutud. Nüüd peame veel seda kõike taluma kuni hr. Helme ministriks saab, et siis pole enam põhjust ja siis võib alles hakata naisi kaitsma. Mitte midagi ei saa enam aru.
Karl23. jaanuar 2018, 15:56
Kallis inimene! Kust Sa võtad,et naised on paljukannatanud ja allasurutud...?? Kui vaadata,siis on vägagi palju naisi kõrgetel kohtadel. Ka valdavalt enamikes peredes on pereelu juhtimas just naised,kuna mehed on nende arust elatise varujad...
Karl23. jaanuar 2018, 15:59
Võimul olemiseks ollakse valmis kõigeks-ka oma ideede,tõekspidamiste,aususe ja isamaalisuse mahamüümiseks...
Aita Leida Mõistus23. jaanuar 2018, 18:55
Kas Helmed valisid sulle tuhandete hulgast mehe ?Äkki sa ikka ise valisid.
varem või hiljem23. jaanuar 2018, 15:34
valin 23. jaanuar 2018, 16:29
Valin Reinsalu, sest eeekaa errr eee on paras p..ekari
vcxx24. jaanuar 2018, 12:50
Nimetu23. jaanuar 2018, 22:22
nüüd lasi küll endale ise pähe,23. jaanuar 2018, 15:33
juunikommunistid23. jaanuar 2018, 15:49
Sotsid on põhimõttelagedad olnud läbi aastate.
tõlge23. jaanuar 2018, 15:30
Naistevastane vägivald on pisiasi selle kõrval- peaasi , et Helme Stenbocki majja ei pääseks