GALERII | Kraftwerk andis Saku suurhallis futuristliku 3D-kontserdi (1)
Neli bändimeest seisid valgustatud kostüümides oma helendavate pultide taga ja vajutasid muusika- või videonuppe. Nende selja taga kõrgus kogukas ekraan, mis näitas erinevaid kirju ja numbreid (palas „Numbers“ kordunud saksakeelsed numbrid eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht jäid vist paljude kontserdikülastajate peas trummeldama), kosmosevaateid, helilaineid ja geomeetrilisi kujundeid, kiirronge ja maanteel vuravaid autosid, roboteid ning modelle ja Tour de France'il võistlevaid jalgrattureid kui masinlike inimeste võrdkujusid.
Kohati tekkisid kujutised, näiteks õhus rippuv arvuti, justkui käeulatusse ja varjutasid muusikud. Vastukaaluks futuristlikele kujutistele jooksid kuvaril vahepeal ka mustvalged kaadrid.
Rahva rõõmukilked tõi kaasa Kraftwerki väike kummardus Eestile. Keset kontserti ilmus lava taustale Google Earthi satelliitpilt Eestist, seejärel hõljus kaadris Tallinna vanalinna kohal ufo. Lendav taldrik leidis viimaks maandumispaiga kontserdihalli ees, selle ukse kohal kumamas Kraftwerki sõu reklaam.
1970. aastast tegutsevat Düsseldorfi kollektiivi on nimetatud enim popkultuuri mõjutanud bändiks pärast biitleid. Oma napisõnalistes lugudes nad ühtaegu tervitavad modernset tehnoloogiat ja teisalt hoiatavad sellega kaasnevate ohtude eest. Tuumaenergiavastase pala „Radioactivity“ uusversioonis mälestab ansambel 2011. aasta Fukushima tuumaõnnetust.
Publik ei tahtnud pärast 14aastast pausi teist korda Eestit külastanud bändi lavalt minema lasta. Aplaus pani kardinad kahel korral lisalugudeks avanema. Sõule saabus punkt looga „The Robots“ ja Kraftwerki kuulsa robotitantuga.
Tõrvatilgaks (ja mitte väikeseks) meepotis olid aga teatud grupp "uusrikastest" sisutühje egoiste, kes tuli kontsertile vaid selleks, et pärast uhkustada "ma olin ka seal" ja keda ei huvitanud ei muusika ega kontsert vaid ainud eneseimetlus.
Kes terve konterti aja välguga selfisid tegid, valju häälega telefonis rääkisid, et kus nad on ja kui vinge see on, kes terve kontserti aja istkohatede vahel edasi tagasi käisid (mistõttu teised pidid jälle püsti tõusma, et neid läbi lasta) , et endale järgmine õlu või rumm koolaga tuua ja teiste kontsertivaatamist häirisid.
Saku Suurhalli lavaesine saali keskosas oli kontserti lõppedes tühje õlletopse ja muud taarat täis nagu prügimägi ja see on väga suures osas Saku Suurhalli enda bläkk. Kui konntsert algab ning saaliuksed kinni pannakse, peaks lõppema ka "baaride - puhvetite" töö ja kontsertisaali topside ja söökide - krõpsudega ei lubata !!! Enne kontserti algust oli tund aega aega oma õlut või rummi libistada, aga kui kontsert algab, siis sellist edasi-tagasi tuiamist ei saaa tolereerida. See segab neid, kes tõesti tulid kontsertile