Keskerakond lubas enne valimisi teed korras hoida ja ka korda teha...Lubadus oli lubadus,nagu ikka lubadus enne valimisi. Järjekordne näide rahva lollitamisest.
Kõigepealt künnab riigifirma nimega RMK tulevase ja tänaseks olematu tselluloositehase toormaterjali vajadusi silmas pidades riigiteed segamini rajades metsadesse väljaveoteid ja peale seda hakatakse targutama massipiirangutest, kui tegu tehtud ja "võib-olla" leiame erandkorras kusagilt raha, et tehtud sigadus siledaks teha. Mis siis veel toimub, kui väljavedu hakkab? Teades selle kontoora töökultuuri, siis peale neid pole ei teed ega metsa. Känd visatakse auku ja oksad peale ja peakski korralikult läbitav olema - neliveolisele harvesterile. mitte kohaliku inimese sõiduautole.
Munakividega saab veel Brüsselisse teed sillutada!Ei suutnud seeParts midagi Eesti rahva jaoks ära teha ja ei suuda see Simsongi!Aa,muide Tartus ühes kohas maakivid müügis!
Olen juba Simsoni varasematest sõnavõttudest aru,et nende valitsus pole milleski, süüdi.Selles kõiges eelnev valitsus süüdi.aga miks te midagi paremaks ei tee,ainult unistate tasuta bussisõidust,kuid mida mööda sõita ja keda sõidutada,pole oluline.Kui valitsus ei eralda rahasid ka kruusateede hooldamiseks,siis ikka eelmine valitsus süüdi.Tasuta bussisõidust ma ei saa ikka siiani aru.Olen selle poolt,et pensionärid ja lapsed saavad tasuta sõita,aga mitte kõik.
"Peale kruusatee remonti tee seisukord paraneb oluliselt", lubage naerda, jah porimülkad on tõesti ainult paar nädalat kevadeti, aga niipea kui ära taheneb, hakkab tolmama. Ja seda tolmu ei ole mitte vähe. Tuulevaiksemate ilmadega on kruusatee ümbrus alati mitmekümne meetri ulatuses hõljuvat tolmu täis ja kui keegi sõidab sinu ees, on nähtavus täiesti olematu. Kas see on ministri arvates normaalne tee seisukord?
samas, mis olemas, seda ei osata kh hoida. Olen ise näinud, kuidas hullumeelse kasepakkudega koorma all riigimaantee vajub nagu soo. See-aasta aga sõitis keegi tohman lõunaosariikide kõrvalteel pea kilomeetrise, õrnema asfaltkattega, teelõigu sodiks.
Kaua seda Simsonit nüüd peedistatakse ja mis see eesmärk nagu on? Olen vähe kursis, et miks see närimiseprotsess nii hoos on, kas valimised on tulemas või mis?
on see, et esimese Eesti ajal rajatud kruusteede põhjad ei suuda sellele suurele koormusele enam vastu panna, nende ressurss on kahjuks läbi. Hüppeliselt on kasvanud liiklustihedus ja autorongide täismass aga kruusteed on ikka seal kus ennegi. Ega soos ei seisa ükski kruusatee ja ka asfaltkattega teed lagunevad seal kui pole õigesti ehitatud. Kuidas lõuna -Eesti liivastel küngastel teed püsivad? Milles minister siin süüdi on? Miks te reformikutsikate valitsuse ajal ei kisanud, vaid lasite nurru koos nendega 17 aastat?
neid asju on siin riigis palju, kui vaene maksab, aga rikas sõidab. Näiteks sindliikluskindlustus, vaene teeb autoga vaid hädapäraseid sõite ehk siis keskmiselt kuus korra, aga maksab terve kuu eest, selle arvel saavad rikkad oma kindlustuse odavamalt ja sõidavad iga päev. Jne.
kirjas anti päris selgelt mõista, et kui RMK puiduveoautod läbi saavad, siis riigil ju probleemi pole. Ühe majapidamise transpordiprobleem laheneb ilmselt alles siis, kui RMK on oma veod lõpetanud. Üldjuhul pannakse koormuspiirangu märgid teele alles siis, kui teed on juma mülkaks aetud, aga mitte enne- maanteeamet loodab alati paremat, aga iga kevadel sama mülkaks sõidetud tee on nagu ootamatus!
julgen kommida. . .autojuhina kümneid aastaid. . . bussijuhina linnalähis liinidel seal hulgas. Lapsed said kooli ja piimaveo auto jõudis ka kõikjale. Teed hoiti korras. Loomulikult kruusateed. Mis toimub??? Ajuvabad ministrid ja rahaahned valitsuse liikmed. Palun tehke ka rahva heaks natukenegi. Me ju maksame teile palka ja ka mõnusat elamist. Raatsige natukenegi ära anda, et lapsed jõuaks kooli ja koju õigel ajal.
Pea nüüd pea "autojuht" - sinu helgel noorusajal oli liiklus suhteliselt hõre ja masinad kerged. (Nõndanim "pikktüved" metsaveomasinad jäid teedelagu ajal seisma) Kumab läbi, et just selle valitsuse aja, eeskätt just selle ministri ajal on Eestimaa teed põhjatuks muutunud. - ? Tegelikkus on see, et sellist teedeehitusbuumi polnud isegi "vanal heal vene ajal" mitte. Mõned tinapäised ei saa lihtsalt aru, et kõikke korraga ei jõuta, ei jõua keegi, ei jõudnud Laar, ei Ansip, ei "Sinisukk" Nüüd peab siis Ratta valitsus vastutama selle eest mida teha ei jõutud? Teede olukord ongi pidevalt paranenud. Elan ise ühe sellise "riigi maatee" ääres, selle "vallatee" harul. Olid ajad, mitte väga kauged, kui kevadeti sõitsid autod teeäärset põldu mööda, (kui see heina all juhtus olema) tänaseks on tee remonditud , asfaldiga kaetud, et anna aga minna. Käänuline teine on, teelt väljasõitude arv on kõvasti tõusnud - eks igal asjal ole omad halvad tagajärjed ka . . . .
Kas need teed läksid sellel talvel käest ära? Kruusateel on sajandeid olnud sama käitumine kevadel, muutuvad läbipääsmatuks kohati. Oleneb talvest, sel talvel oli kolm nädalat külma, mis külmetas teed sügavalt ära, see on olnud kogu aja nii. Varem pole ministrite peale kisatud, miks? Teed oleks võinud ammu remonditud olla, kes keelas eelnevatel ministritel seda teha? Tasuta bussiliiklus on mõnele inimesele väga vajalik. Mina seda ei poolda, sest pole kindel, et seda ei toteerita selliselt, nagu sõidaks täis buss. Bussiliiklust ja praamiliiklust doteeritakse niigi ja on ka enne doteeritud. Ma ei saa sellest mõtetust kisast aru. Sama Hiiumaa praamiühendusega. Kisage nende kallal, kes valed praamid tellisid. Mida siia puutub Simson. Sama oli ka mereäärse üleujutuse kahjudega, taheti, et riik aitaks, kes rajas maja sellistesse tingimustesse, see peab sellega arvestama ja keegi ei keelanud kindlustada. On asju, mis elavad oma loomulikku elu ja korduvad igal aastal, ei pea mõtetult inimesi solvama ja kust see remondi ja tasutasõidu raha kõik tuleb, samuti mere süvendamine, ikka rahvas oma maksudest tambib selle kinni. Olen eluaeg ka kruusateid sõitnud ja seda ka kevadeti, kui teed lagunevad ja siiani ellu jäänud, jääte teie ka, sealhulgas ka ajakirjanik. Kes elab rasketes paikades, hankige vastav auto ja asi korras. On asju, millele tuleb ise mõelda ja mitte kaagutada.
Varem pole ministrite peale kisatud.20. aprill 2018, 18:33
Asi ei olegi ministris, vaid Simsoni isikus. Ta on ise oma pideva tänitamisega suure osa rahva põlguse endale kaela tõmmanud. Kuidas võib üks inimene juba aastaid kisada ja jätta mulje, et ainult tema on ilmeksimatu! Kõik on tehtud valesti ja tema teab, kuidas on õige! Ükskõik, mida küsitakse, nii Simson alustab reformierakonna sõimamisega ja lõpetab 64 eurose sissetuleku kasvuga. No kaua võib seda kuulata! Kahtlustan ka, et selle tasuta transpordiga kaotab ta valimistel needki hääled, mida siiani läbi häda saanud on.
ise ka mõelda, kuidas kevadeti hakkama saada, viriseda oskab iga inimene. Eestii Vabariiki juba peaaegu 30 aastat ja milline jama, minu kodu juurde polegi teed kõik asfalteeritud.
kui Simson ütleb, et teed on mingil põhjusel remontimata, mitte et reformierakond jättis remontimata. Aga muidu on kõne, nagu ikka, demagoogia tippklass oma valijatele.
Ministri proua ju liigub ju riigi autoga ,ja riik remondib ! Maateele ta ju ei tulegi ,määrib ju auto ära! Kallis proua minister , suretage maarahvas välja ja siis on TEIL JU LIHTSAM
Kevään lämpöaalto on käynnistänyt kelirikkokauden, josta Liikenneviraston arvion mukaan on tulossa pahin 15 vuoteen. Kelirikot näkyvät sorateillä, joiden pinnat pehmenevät ja kantavuus heikentyy. Sorateiden painorajoituksia on asetettu yli 2 000 tiekilometrille ympäri maata, ja määrän odotetaan kasvavan. Kelirikot ovat tavanomaisesti Keski- ja Pohjois-Suomen ongelma. Tänä vuonna ongelma koskettaa miltei koko maata.
Soome kruusateedel on 2000 kilomeetrit ajutisi täismassi või siis sõiduki sillakoormuse piirangud, seda siis veoautodele enamasti. Soomes teed tugevalt kraavitatud, meil mitte.
Kadri, tule oma suurelt maanteelt kõrvale ja vaata, millised on Eestimaa teed. Kruusateed auklikud, tolmused ja raskeveokite poolt lõhutud. Mutsakattega teed on saanud sageli imeõhukese kihi katteks, mis on paari aastaga aukliku ja ei saa sealgi alarmsõidukid piisavalt kiiresti abivajaja juurde. Talvel saabub sahamasin pärastlõunal, kui värkselt sadanud lumi on juba kinni sõidetud ja nii on sulaga teed nagu liuväljas, kus on ülimalt ohtlik sõita. Kõik libedaga teelt väljasõidud ei jõua politsei statistikasse ja uudsitesse. Bussid, mis nendel teedel sõidavad on sageli Euroopast tulles seal juba maha kantud ja pole kindel, et hommikul liinile saavad minna. Sõita 1h30 min diislihaisuses külmas bussis -15 kraadises külmas pole just 21 saj. Noori ja keskealisi bussijuhte pole ma enam ammu näinud, väga paljud on juba lähenemas pensionieale ja 1000€ bruto ja 870€ netos inimeste elude eest vastutades on ikka väga vähe. Kui buss käib kord päevas ja ebasobival ajal või tuleb hoopis tellida nagu taksot ei ole mul mõtet bussiga sõita Pange parem see raha teedehoodusesse, bussidesse ja bussijuhtide palkadesse.
1000 bruto, kui ma töötasin aastaid tagasi maaliinil, siis oli vabariigi min. palk, nagu koristajal ja teed polnud paremad. Paar aastat tagasi oli 700 bruto.
Riigile on kõige tähtsamad Euroopa Liidu poolt rahastatavad teeehitused kuna sealt tilgub krabisevat.mis siis,et lagunevad kiiremini kui lappida jõutakse.Mingid kõrvalised kruusateed viivad ainult raha välja.Nende hooldamine pole rahaliselt kasulik.
Minu arusaam on selline- kõige tähtsam on ikkagi Tallinn-Tartu 2+2 realise maantee ehitus kus poliitikud-ärimehed sõidava!! Külarahvas vaadaku ise kuidas sõita!
Sul on täiesti õigus. Tallinn - Tartu olematu liikluse tarvis pole sellist teed vaja. Ehitame parem 3+3 kiirtee Kapa-Kohila Ja Sääsesoo külade vahele. Soovitavalt valgustatuna ööpäev läbi. Siis on külarahva eest hullult hoolt kantud. Kas seda soovid või?
ma vaatasin ka, et kõikide maailma hädade leevenduseks on tasuta ühistransport, sest muuhulgas saab selle abil: 1) imeväel läbimatutest mülgastest läbi, 2) aitab pealinna sünnitama sõita (kuna on tasuta, siis saab rohkem busse sõitma panna, tihedama graafikuga), 3) hoiab raha kokku, maainimesed saavad lõpuks rikkaks, 4) saab sulgeda praegu veel olemasolevaid teenindusasutusi, sest tasuta bussiga võite kasvõi tallinnas postkontoris käia jne
meie kruusateed ei talu 50-60 tonniseid veokeid seda isegi suvel ja sügisel. Teostati metsateede suuremahulist remonti, juurdeveo teedel sõideti põhjad alt, parandati hädapäraselt ja anti takka.
Bussi-Kadri kinnisidee tasuta bussidest on juba täesiti paranoia mõõdu võtnud. No pole veenvaid argumente. Karta on, et needsamad tasuta bussid viivad Kadri valimisvankri kraavi.
Vaevalt et Kadri siinavaldatud komme loebki20. aprill 2018, 14:20
Kuid selge on et inimesel pole vahetut kogemust teede alal. Kõvakattega teid ei tasuks juurde tekitada , need ei talu rasketransportti ja muutuvad ebatasaseks kuumaastikuks ja lihtviisiliselt siluda neid ei saa ja lagunevad kergemini. Kruusateed vajaksid renoveerimist ja drenaažide ehitamist tee alt ja tee kòrvalt liigvee ärajuhtimiseks igal aastaajal. Tänapäva rasketranspordi puhul ei kõlba kruusateedele eesti looduslik settekivitekkeline kruus sest muutub pikapeale tolmavaks saviseks massiks millest vesi ei eraldu. Vaja oleks juba tardkivimist tehtud graniitliiva peenkruusa . Kruusateid juba töödeldaksegi tolmuvabadeks kaaliumkloriidiga, nii et puudubki mõte lubjakivikillustikuga pigiteede ehitamisel.
Selgub,et Eestis on täielik sõnavabadus ning on moderaator,kes täpselt teab,mis asi see sõnavabadus on.Kui su arvamus ikka ei ühti sellega,mida Õhtuleht arvab,siis selline lihtsalt ei vasta reeglistikule ja nii lihtne see ongi!Keegi võiks uurida,kas ainult "õigete" või poliitiliselt korrektsete arvamuste avaldamine on ikka vaba ajakirjanduse roll?
samasugune korrigeerimine käib kõigis foorumites. Kui Taavi lõunamaal möllas ja tüdrukuid mürdid,avaldasin postimehes oma arvamust,midagi roppu ega inetut eikirjutanud aga Taavit mainisin korra- siiani ei lasta kommenteerida!
Muuseas olen päris tihti märganud, et Postimehe kommentaariumis on veel üks imenipp: kui paned miinuse valitseva mõttelaadiga kooskõlas olevale (nt EKREt halvustavale vms) kommentaarile, tekib sellele "õigele" kommentaarile samaaegselt kohe 2-3 plussi juurde!
samal ajal, kui sina vajutad lisamisele, tuleb antud hetke seis ehk siis viimasest vajutamisest panid teised plussid. Probleem on seal hoopis selles, et kui seis on 0:0, siis ei õnnestu mul kunagi miinust panna, kuigi Windows 10, mis alati kaasaegne.
küsimus oli suht konkreetne, küsiti mis inimesed peaks tegema? vastus! savisaarelik pläma ilmast ja kõigest muust... oskab fantastiliselt kõrvale hiilida teemast..
Andke mõistust! Mida kurja ma selle tasuta ühistranspordiga teen, kui külatee on RMK poolt nii tuksi keeratud, et sõiduautoga seda ei sõida ja jala on veel keerulisem sinna bussipeatusesse jõuda. Jalanõud jäävad mutta kinni!
on ilus aga lapsed ei saa kooli ja vanemad tööle. Sajandeid on naistel eneseõigustamine olnud edu alus,ministri puhul pole vahet,mees või naine. Lahendus olgu enne probleemi tekkimist,see peaks ministri arusaam tööst olema.Ei jõua enam kuulata a la talv tuli ootamatult ja tegeleme probleemiga.
Kahjuks eesti ei kanna kauem kui valimisteni välja selliseid majandustalente nagu palo simson ratas ja eriline virtuoos tõniste. Valimisteni suudab eesti veel vastu pidada.
...tasuta,tasuta----samas teavad kõik,et mitte midagi pole tasuta,lihtsalt rahakotis tõstetakse raha ümber ja see valitsus on eriti agar seda tegema. Kas perepea käituks nii pere rahakotiga, ta paneb prioriteedid paika, mis on tähtsam, kas kõhuli poris "tasuta" või piletiga sõit korralikul teel, kus igaüks teab, et ka kohale õigeks ajaks jõuab. Tõesti jääb mulje,et poliitikasse trügijatele on Jumal lusikaga mõistust jaganud ja sealt võimule saades kulbiga sellegi vähese ära võtnud.
See "tasuta" transport on Keskerakonna POPULISTLIK PROPAGANDA, millega pillutakse TUULDE suured summad riigi raha! Selle rahaga peaks remontima hoopis halvad teed ja TIHENDAMA bussiliiklust, mitte aga raiskama raha....!
Need teed, (see tee oli halb juba 4 aastat tagasi!)on pidevalt olnud halvas olukorras! Traks oleks võinud RE käest seda siis ka nõuda! Ei meeldi selles paigas elada, koligu sinna kus on parem! Meil on vaba valik!
Jah, valige miikael, siis lausa iseenesest kõik külavaheteed just siis löövad õitsele. Ei tea ainult, kuidas just nüüd selle viimase aasta jooksul kõik korrast ära on läinud? Peaaegu seitseteist aastat oli ju kõik "asfalteeritud". Mul on õigus, ärgu vastased keerutagu jälle endid sellest kõigest välja, see ju nende ainuke oskus.
olid sellised hullud külateed nii Ansipi kui ka Rõivase valitsemise ajal. Igal kevadel tuli samamoodi poris mütata. Ja eks iga aastaga läks asi aina hullemaks. Kuid vähemalt hea et nüüd on teema üles võetud ja ehk leitakse raha, et teid paremasse seisu viia.
Kui selle blondi iga väljapaisatud sõna muuta nt 1m2 remonditud kruusateeks,siis oleks küll kõige mudasemad teedki aasta läbi sõidetavad,aga kahjuks pole nii....
Sul suur õigus. Ja kui sinusugune veel rohkem siin kommenteerib, siis saavadki teed korda. Tundub, et sinu sõnadel kõva võim ja kõik toimib nagu nõiaväel.
KOMMENTAARID (101)