Repliik

Minister Kadri Simsoni vastus poriste riigiteede üle nurisejatele (101)

LISA KOMMENTAAR

VANA24. aprill 2018, 21:10
kas aru ei saa,ühtegi labida täit kruusa ei tohi maanteedele ära raisata.tuleb RAIL BALTICU muldkehast puudu
Osku22. aprill 2018, 15:17
Kuidas see Kadri ei mõika, et kui kõik see muda teedelt kokku koguda, oleks tal valimiskampaania mudaloopimiseks röögatu varu võtta!
Sull21. aprill 2018, 18:30
Keskerakond lubas enne valimisi teed korras hoida ja ka korda teha...Lubadus oli lubadus,nagu ikka lubadus enne valimisi. Järjekordne näide rahva lollitamisest.
21. aprill 2018, 17:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hi22. aprill 2018, 08:11
Kuule kirjuta esperanto keeles, sest ma ei saa sellest jutust midagi aru.
fakkjuuäässhõul22. aprill 2018, 11:58
See siin on eesti ajaleht.
OB21. aprill 2018, 11:38
Kõigepealt künnab riigifirma nimega RMK tulevase ja tänaseks olematu tselluloositehase toormaterjali vajadusi silmas pidades riigiteed segamini rajades metsadesse väljaveoteid ja peale seda hakatakse targutama massipiirangutest, kui tegu tehtud ja "võib-olla" leiame erandkorras kusagilt raha, et tehtud sigadus siledaks teha. Mis siis veel toimub, kui väljavedu hakkab? Teades selle kontoora töökultuuri, siis peale neid pole ei teed ega metsa. Känd visatakse auku ja oksad peale ja peakski korralikult läbitav olema - neliveolisele harvesterile. mitte kohaliku inimese sõiduautole.
RENALD21. aprill 2018, 10:45
Munakividega saab veel Brüsselisse teed sillutada!Ei suutnud seeParts midagi Eesti rahva jaoks ära teha ja ei suuda see Simsongi!Aa,muide Tartus ühes kohas maakivid müügis!
mishäda,21. aprill 2018, 09:47
tuleval aastal Kaja troonile siis kõik hädad kaovad.Teed saavad korda,vanadel võetakse pensid ära jne.Polegi kaua oodata.
maamees21. aprill 2018, 08:50
Olen juba Simsoni varasematest sõnavõttudest aru,et nende valitsus pole milleski, süüdi.Selles kõiges eelnev valitsus süüdi.aga miks te midagi paremaks ei tee,ainult unistate tasuta bussisõidust,kuid mida mööda sõita ja keda sõidutada,pole oluline.Kui valitsus ei eralda rahasid ka kruusateede hooldamiseks,siis ikka eelmine valitsus süüdi.Tasuta bussisõidust ma ei saa ikka siiani aru.Olen selle poolt,et pensionärid ja lapsed saavad tasuta sõita,aga mitte kõik.
vastutus21. aprill 2018, 09:44
süüdimatud?vastutust ei taha võtta
Eliise21. aprill 2018, 08:35
"Peale kruusatee remonti tee seisukord paraneb oluliselt", lubage naerda, jah porimülkad on tõesti ainult paar nädalat kevadeti, aga niipea kui ära taheneb, hakkab tolmama. Ja seda tolmu ei ole mitte vähe. Tuulevaiksemate ilmadega on kruusatee ümbrus alati mitmekümne meetri ulatuses hõljuvat tolmu täis ja kui keegi sõidab sinu ees, on nähtavus täiesti olematu. Kas see on ministri arvates normaalne tee seisukord?
Ma ei hakanud üldse lugemagi20. aprill 2018, 23:51
Kuna pealkiri juba artiklist täitsa mööda!
pealkirjal pole21. aprill 2018, 07:46
häda midagi aga Simsoni vastus on nagu alati, täitsa mööda!
20. aprill 2018, 21:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuidas kellegile21. aprill 2018, 00:28
samas, mis olemas, seda ei osata kh hoida. Olen ise näinud, kuidas hullumeelse kasepakkudega koorma all riigimaantee vajub nagu soo. See-aasta aga sõitis keegi tohman lõunaosariikide kõrvalteel pea kilomeetrise, õrnema asfaltkattega, teelõigu sodiks.
sass20. aprill 2018, 21:29
OOta , milles minister nüüd süüdi on, kui teedeviletsus oma tööd ei tee!?!?!?!
20. aprill 2018, 20:31
ÕL ega su modekad ka haritusega ei hiilga ,paistab et puha matsid
20. aprill 2018, 20:31
kahju kui samas vaimus jätkatakse siis tõesti peab ameti maha panema ja uuesti kooli minema
Niisama20. aprill 2018, 20:02
Kommentaariumis kisamine ei anna midagi, rahval oleks aeg ärgata ja toompeale minna.
aeg näitab20. aprill 2018, 20:14
Mida see toompeale minek aitab .Valima minnes on vaja mõelda mis prioriteedid on,
kes teab?20. aprill 2018, 19:57
Kaua seda Simsonit nüüd peedistatakse ja mis see eesmärk nagu on? Olen vähe kursis, et miks see närimiseprotsess nii hoos on, kas valimised on tulemas või mis?
mannetu21. aprill 2018, 07:04
Ega ministriamet ei ole opositsioonis kaa.gutamine. Amet selgelt Simsonile üle jõu.
mina tean21. aprill 2018, 13:49
ei närita, öeldakse, mida selline mannetu minister väärt on. kui veel minister ei olnud, karjus nagu aia vahel, mida teised tegemata on jätnud.
mina kah22. aprill 2018, 14:17
Kaagutab ju praegugi, et enne teda 17 aastat ei teinud keegi midagi.
Sull21. aprill 2018, 18:34
Lubas ju kesikud ennem valimisi teed korda teha... Kas täideti oma lubadusi...? Simsonil on ülejõu käiv töö,mida ta ei suuda / taha teha,...
Selge20. aprill 2018, 19:29
on see, et esimese Eesti ajal rajatud kruusteede põhjad ei suuda sellele suurele koormusele enam vastu panna, nende ressurss on kahjuks läbi. Hüppeliselt on kasvanud liiklustihedus ja autorongide täismass aga kruusteed on ikka seal kus ennegi. Ega soos ei seisa ükski kruusatee ja ka asfaltkattega teed lagunevad seal kui pole õigesti ehitatud. Kuidas lõuna -Eesti liivastel küngastel teed püsivad?
Milles minister siin süüdi on? Miks te reformikutsikate valitsuse ajal ei kisanud, vaid lasite nurru koos nendega 17 aastat?
20. aprill 2018, 19:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ja jah20. aprill 2018, 20:06
neid asju on siin riigis palju, kui vaene maksab, aga rikas sõidab. Näiteks sindliikluskindlustus, vaene teeb autoga vaid hädapäraseid sõite ehk siis keskmiselt kuus korra, aga maksab terve kuu eest, selle arvel saavad rikkad oma kindlustuse odavamalt ja sõidavad iga päev. Jne.
maaliini20. aprill 2018, 20:00
bussijuht, kevadel pole küll ükski sõit ära jäänud, ainult talvel, kui tee nii täis tuisanud, et jääb kinni.
Ants20. aprill 2018, 18:57
Aeg annab kõik ja kõik ta võtab ka... Edasi uutele võitudele vana jorinaga.
nh20. aprill 2018, 18:41
kirjas anti päris selgelt mõista, et kui RMK puiduveoautod läbi saavad, siis riigil ju probleemi pole. Ühe majapidamise transpordiprobleem laheneb ilmselt alles siis, kui RMK on oma veod lõpetanud.
Üldjuhul pannakse koormuspiirangu märgid teele alles siis, kui teed on juma mülkaks aetud, aga mitte enne- maanteeamet loodab alati paremat, aga iga kevadel sama mülkaks sõidetud tee on nagu ootamatus!
vanaisa20. aprill 2018, 18:06
julgen kommida. . .autojuhina kümneid aastaid. . . bussijuhina linnalähis liinidel seal hulgas. Lapsed said kooli ja piimaveo auto jõudis ka kõikjale. Teed hoiti korras. Loomulikult kruusateed. Mis toimub??? Ajuvabad ministrid ja rahaahned valitsuse liikmed. Palun tehke ka rahva heaks natukenegi. Me ju maksame teile palka ja ka mõnusat elamist. Raatsige natukenegi ära anda, et lapsed jõuaks kooli ja koju õigel ajal.
Ja ja...20. aprill 2018, 19:26
...eks nõuka ajal oli hirm töökohast ilma jääda. Nüüd seda ju Ratase tiiva all enam ei ole. Aga kauaks seda Ratastki???
laps20. aprill 2018, 20:08
ma ei taha kooli, tahan läbimatu tee pühi :).
Lihtsalt kius!!20. aprill 2018, 20:23
Pea nüüd pea "autojuht" - sinu helgel noorusajal oli liiklus suhteliselt hõre ja masinad kerged. (Nõndanim "pikktüved" metsaveomasinad jäid teedelagu ajal seisma) Kumab läbi, et just selle valitsuse aja, eeskätt just selle ministri ajal on Eestimaa teed põhjatuks muutunud. - ? Tegelikkus on see, et sellist teedeehitusbuumi polnud isegi "vanal heal vene ajal" mitte. Mõned tinapäised ei saa lihtsalt aru, et kõikke korraga ei jõuta, ei jõua keegi, ei jõudnud Laar, ei Ansip, ei "Sinisukk" Nüüd peab siis Ratta valitsus vastutama selle eest mida teha ei jõutud? Teede olukord ongi pidevalt paranenud. Elan ise ühe sellise "riigi maatee" ääres, selle "vallatee" harul. Olid ajad, mitte väga kauged, kui kevadeti sõitsid autod teeäärset põldu mööda, (kui see heina all juhtus olema) tänaseks on tee remonditud , asfaldiga kaetud, et anna aga minna. Käänuline teine on, teelt väljasõitude arv on kõvasti tõusnud - eks igal asjal ole omad halvad tagajärjed ka . . . .
20. aprill 2018, 17:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kui 20. aprill 2018, 20:09
mõtlemisvõime puudub, aga siis ei hakkagi aru saama.
katsuge nüüd maha jahtuda20. aprill 2018, 17:43
Kas need teed läksid sellel talvel käest ära? Kruusateel on sajandeid olnud sama käitumine kevadel, muutuvad läbipääsmatuks kohati. Oleneb talvest, sel talvel oli kolm nädalat külma, mis külmetas teed sügavalt ära, see on olnud kogu aja nii. Varem pole ministrite peale kisatud, miks? Teed oleks võinud ammu remonditud olla, kes keelas eelnevatel ministritel seda teha? Tasuta bussiliiklus on mõnele inimesele väga vajalik. Mina seda ei poolda, sest pole kindel, et seda ei toteerita selliselt, nagu sõidaks täis buss. Bussiliiklust ja praamiliiklust doteeritakse niigi ja on ka enne doteeritud. Ma ei saa sellest mõtetust kisast aru. Sama Hiiumaa praamiühendusega. Kisage nende kallal, kes valed praamid tellisid. Mida siia puutub Simson. Sama oli ka mereäärse üleujutuse kahjudega, taheti, et riik aitaks, kes rajas maja sellistesse tingimustesse, see peab sellega arvestama ja keegi ei keelanud kindlustada. On asju, mis elavad oma loomulikku elu ja korduvad igal aastal, ei pea mõtetult inimesi solvama ja kust see remondi ja tasutasõidu raha kõik tuleb, samuti mere süvendamine, ikka rahvas oma maksudest tambib selle kinni. Olen eluaeg ka kruusateid sõitnud ja seda ka kevadeti, kui teed lagunevad ja siiani ellu jäänud, jääte teie ka, sealhulgas ka ajakirjanik. Kes elab rasketes paikades, hankige vastav auto ja asi korras. On asju, millele tuleb ise mõelda ja mitte kaagutada.
Varem pole ministrite peale kisatud.20. aprill 2018, 18:33
Asi ei olegi ministris, vaid Simsoni isikus. Ta on ise oma pideva tänitamisega suure osa rahva põlguse endale kaela tõmmanud. Kuidas võib üks inimene juba aastaid kisada ja jätta mulje, et ainult tema on ilmeksimatu! Kõik on tehtud valesti ja tema teab, kuidas on õige! Ükskõik, mida küsitakse, nii Simson alustab reformierakonna sõimamisega ja lõpetab 64 eurose sissetuleku kasvuga. No kaua võib seda kuulata! Kahtlustan ka, et selle tasuta transpordiga kaotab ta valimistel needki hääled, mida siiani läbi häda saanud on.
proovige21. aprill 2018, 08:20
ise ka mõelda, kuidas kevadeti hakkama saada, viriseda oskab iga inimene. Eestii Vabariiki juba peaaegu 30 aastat ja milline jama, minu kodu juurde polegi teed kõik asfalteeritud.
See on küll midagi uut20. aprill 2018, 17:37
kui Simson ütleb, et teed on mingil põhjusel remontimata, mitte et reformierakond jättis remontimata. Aga muidu on kõne, nagu ikka, demagoogia tippklass oma valijatele.
Juudas20. aprill 2018, 17:22
Ministri proua ju liigub ju riigi autoga ,ja riik remondib ! Maateele ta ju ei tulegi ,määrib ju auto ära! Kallis proua minister , suretage maarahvas välja ja siis on TEIL JU LIHTSAM
Simsoni kuri käsi mängus20. aprill 2018, 17:39
Kevään lämpöaalto on käynnistänyt kelirikkokauden, josta Liikenneviraston arvion mukaan on tulossa pahin 15 vuoteen.
Kelirikot näkyvät sorateillä, joiden pinnat pehmenevät ja kantavuus heikentyy. Sorateiden painorajoituksia on asetettu yli 2 000 tiekilometrille ympäri maata, ja määrän odotetaan kasvavan.
Kelirikot ovat tavanomaisesti Keski- ja Pohjois-Suomen ongelma. Tänä vuonna ongelma koskettaa miltei koko maata.
Nad sõidavad siiski20. aprill 2018, 18:42
Soome kruusateedel on 2000 kilomeetrit ajutisi täismassi või siis sõiduki sillakoormuse piirangud, seda siis veoautodele enamasti. Soomes teed tugevalt kraavitatud, meil mitte.
sootuluke21. aprill 2018, 15:12
Kas Soome teedel pole mitte kõva graniit aluspõhjaks, meil paljuski sood? Ehitame RB ka sohu.
Sinisilmne Kadri20. aprill 2018, 15:58
Kadri, tule oma suurelt maanteelt kõrvale ja vaata, millised on Eestimaa teed. Kruusateed auklikud, tolmused ja raskeveokite poolt lõhutud. Mutsakattega teed on saanud sageli imeõhukese kihi katteks, mis on paari aastaga aukliku ja ei saa sealgi alarmsõidukid piisavalt kiiresti abivajaja juurde. Talvel saabub sahamasin pärastlõunal, kui värkselt sadanud lumi on juba kinni sõidetud ja nii on sulaga teed nagu liuväljas, kus on ülimalt ohtlik sõita. Kõik libedaga teelt väljasõidud ei jõua politsei statistikasse ja uudsitesse. Bussid, mis nendel teedel sõidavad on sageli Euroopast tulles seal juba maha kantud ja pole kindel, et hommikul liinile saavad minna. Sõita 1h30 min diislihaisuses külmas bussis -15 kraadises külmas pole just 21 saj. Noori ja keskealisi bussijuhte pole ma enam ammu näinud, väga paljud on juba lähenemas pensionieale ja 1000€ bruto ja 870€ netos inimeste elude eest vastutades on ikka väga vähe. Kui buss käib kord päevas ja ebasobival ajal või tuleb hoopis tellida nagu taksot ei ole mul mõtet bussiga sõita Pange parem see raha teedehoodusesse, bussidesse ja bussijuhtide palkadesse.
marks20. aprill 2018, 16:57
Mida torised , tee ja maantee. Kes siis sinuarust Kreekat toetab kui kogu mammuna maksumaksjate peale raisata.
mis20. aprill 2018, 20:15
1000 bruto, kui ma töötasin aastaid tagasi maaliinil, siis oli vabariigi min. palk, nagu koristajal ja teed polnud paremad. Paar aastat tagasi oli 700 bruto.
Soome teede kohta ei tohi20. aprill 2018, 15:42
arvamust avaldada,kohe modereerimisele,s6navabadus eesti moodi
Soomes selliseid teid pole olemas20. aprill 2018, 15:41
kuigi seal suuremad temp.k6ikumised suvi-talv,oma mökkitee ka kruusatee,aga lase nagu mööda eesti asfaltit
jep20. aprill 2018, 15:35
Olen nõus, et tasuta transport aitaks nii mõnegi inimese tööle.
Ja ja...20. aprill 2018, 19:28
...kust sina nii sinisilmne küll välja kukkunud oled??
Laulud20. aprill 2018, 15:27
https;//majandus24./postimees.ee/446219video-praamisaagast-hairitud-hiidlased-panid-simsoni-laulu-sisse
nüüd tuleks20. aprill 2018, 20:17
need haritud Hiiumaa refid ise laulu sisse, kuna tegelikult probleemi polnud, ainult hüsteeria.
A.L.20. aprill 2018, 14:33
Riigile on kõige tähtsamad Euroopa Liidu poolt rahastatavad teeehitused kuna sealt tilgub krabisevat.mis siis,et lagunevad kiiremini kui lappida jõutakse.Mingid kõrvalised kruusateed viivad ainult raha välja.Nende hooldamine pole rahaliselt kasulik.
Rahvas20. aprill 2018, 20:18
nõuab ju Tartu mnt. neljarealiseks ehitamist, maakad vaadaku ise kuidas hakkama saavad.
mina20. aprill 2018, 14:25
Minu arusaam on selline- kõige tähtsam on ikkagi Tallinn-Tartu 2+2 realise maantee ehitus kus poliitikud-ärimehed sõidava!! Külarahvas vaadaku ise kuidas sõita!
Jah, Mina,21. aprill 2018, 20:30
Sul on täiesti õigus. Tallinn - Tartu olematu liikluse tarvis pole sellist teed vaja. Ehitame parem 3+3 kiirtee Kapa-Kohila Ja Sääsesoo külade vahele. Soovitavalt valgustatuna ööpäev läbi. Siis on külarahva eest hullult hoolt kantud. Kas seda soovid või?
Tasuta buss20. aprill 2018, 14:16
Tasuta buss on nagu traktor ja sõidab igast mülkast läbi. Selle raha eest, mida teede remondi jaoks pole, saabki tasuta bussid kinni maksta. Lihtne.
jehh20. aprill 2018, 15:01
ma vaatasin ka, et kõikide maailma hädade leevenduseks on tasuta ühistransport, sest muuhulgas saab selle abil:
1) imeväel läbimatutest mülgastest läbi,
2) aitab pealinna sünnitama sõita (kuna on tasuta, siis saab rohkem busse sõitma panna, tihedama graafikuga),
3) hoiab raha kokku, maainimesed saavad lõpuks rikkaks,
4) saab sulgeda praegu veel olemasolevaid teenindusasutusi, sest tasuta bussiga võite kasvõi tallinnas postkontoris käia
jne
Urrr20. aprill 2018, 14:08
Minister ütleb, et vaadake meid ei koti mingi kolka rahvas. Meil niigi pappi vähe oma lõbude kinnitagumiseks.
Õige !20. aprill 2018, 14:18
Rahvalt laenatud auto sõitmiseks. Mis loeb siin pori ja augud. Siin ei aita isegi aktsiis ,mis peaks teede korrashoiule minema.
20. aprill 2018, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ole nüüd !20. aprill 2018, 14:19
Jüri sai Aabi pummelungist teada KUU aega hiljem jne, jne.
Tori valla elanik20. aprill 2018, 17:16
Õhtulehes ei tohi öelda, et Simson valetab
maamees20. aprill 2018, 14:04
Vaatasin eile AKd ja nägin imelist teederemonti.Lihtsalt auto sõitis ja kallas kruusa poriaukudesse.See on maanteeameti tase.
kuidas20. aprill 2018, 20:21
sina oleks selle kiire asja lahendanud?
see-et20. aprill 2018, 14:01
meie kruusateed ei talu 50-60 tonniseid veokeid seda isegi suvel ja sügisel. Teostati metsateede suuremahulist remonti, juurdeveo teedel sõideti põhjad alt, parandati hädapäraselt ja anti takka.
Rukkirahu tutid20. aprill 2018, 14:00
Bussi-Kadri kinnisidee tasuta bussidest on juba täesiti paranoia mõõdu võtnud. No pole veenvaid argumente. Karta on, et needsamad tasuta bussid viivad Kadri valimisvankri kraavi.
ega vii küll20. aprill 2018, 14:20
sest enne jõuab Kadri tselluloositehase ära ankurdada.
Muki20. aprill 2018, 13:59
Huvitav, mitu km kruusateid oleks 2017. aastal Lätile antud 100 miljoni euro eest kõva katte saanud? Ja 2018?
Jauram20. aprill 2018, 13:56
Muda ja möla on lahutamatud, kes neid jõuaks lahuta....!?
Kadri,Te räägite palju20. aprill 2018, 13:53
aga ütlete vähe.Rääkige parem tasuta transpordist,see tundub olevat lõbusam teema.
Vaevalt et Kadri siinavaldatud komme loebki20. aprill 2018, 14:20
Kuid selge on et inimesel pole vahetut kogemust teede alal. Kõvakattega teid ei tasuks juurde tekitada , need ei talu rasketransportti ja muutuvad ebatasaseks kuumaastikuks ja lihtviisiliselt siluda neid ei saa ja lagunevad kergemini. Kruusateed vajaksid renoveerimist ja drenaažide ehitamist tee alt ja tee kòrvalt liigvee ärajuhtimiseks igal aastaajal. Tänapäva rasketranspordi puhul ei kõlba kruusateedele eesti looduslik settekivitekkeline kruus sest muutub pikapeale tolmavaks saviseks massiks millest vesi ei eraldu. Vaja oleks juba tardkivimist tehtud graniitliiva peenkruusa . Kruusateid juba töödeldaksegi tolmuvabadeks kaaliumkloriidiga, nii et puudubki mõte lubjakivikillustikuga pigiteede ehitamisel.
maakas20. aprill 2018, 13:48
blondiinil jutt jookseb nagu lindilt aga tolku pole midagi,taktitunnet pole olemaski ta ei pane hetkekski suud kinni,kodus päheõpitud jama
Volli20. aprill 2018, 13:44
Selgub,et Eestis on täielik sõnavabadus ning on moderaator,kes täpselt teab,mis asi see sõnavabadus on.Kui su arvamus ikka ei ühti sellega,mida Õhtuleht arvab,siis selline lihtsalt ei vasta reeglistikule ja nii lihtne see ongi!Keegi võiks uurida,kas ainult "õigete" või poliitiliselt korrektsete arvamuste avaldamine on ikka vaba ajakirjanduse roll?
puuks20. aprill 2018, 13:50
samasugune korrigeerimine käib kõigis foorumites. Kui Taavi lõunamaal möllas ja tüdrukuid mürdid,avaldasin postimehes oma arvamust,midagi roppu ega inetut eikirjutanud aga Taavit mainisin korra- siiani ei lasta kommenteerida!
Tõnu20. aprill 2018, 19:46
Muuseas olen päris tihti märganud, et Postimehe kommentaariumis on veel üks imenipp: kui paned miinuse valitseva mõttelaadiga kooskõlas olevale (nt EKREt halvustavale vms) kommentaarile, tekib sellele "õigele" kommentaarile samaaegselt kohe 2-3 plussi juurde!
vaata20. aprill 2018, 20:27
samal ajal, kui sina vajutad lisamisele, tuleb antud hetke seis ehk siis viimasest vajutamisest panid teised plussid. Probleem on seal hoopis selles, et kui seis on 0:0, siis ei õnnestu mul kunagi miinust panna, kuigi Windows 10, mis alati kaasaegne.
lugeja20. aprill 2018, 13:44
küsimus oli suht konkreetne, küsiti mis inimesed peaks tegema? vastus! savisaarelik pläma ilmast ja kõigest muust... oskab fantastiliselt kõrvale hiilida teemast..
kas sa20. aprill 2018, 20:28
oleks osanud midagi paremat öelda?
juhm20. aprill 2018, 13:38
Andke mõistust! Mida kurja ma selle tasuta ühistranspordiga teen, kui külatee on RMK poolt nii tuksi keeratud, et sõiduautoga seda ei sõida ja jala on veel keerulisem sinna bussipeatusesse jõuda. Jalanõud jäävad mutta kinni!
mis vingud,20. aprill 2018, 20:29
see on mingi väike aeg ainult aastas.
Jutt20. aprill 2018, 13:31
on ilus aga lapsed ei saa kooli ja vanemad tööle.
Sajandeid on naistel eneseõigustamine olnud edu alus,ministri puhul pole vahet,mees või naine.
Lahendus olgu enne probleemi tekkimist,see peaks ministri arusaam tööst olema.Ei jõua enam kuulata a la talv tuli ootamatult ja tegeleme probleemiga.
maamiis20. aprill 2018, 13:30
ega see plika ei tea ju,mis toimub maal teedega.tegelen postivega maal,kõik on kruusa teed,olen kinni istunud sadu kordi põhjapeal
20. aprill 2018, 13:20
Kahjuks eesti ei kanna kauem kui valimisteni välja selliseid majandustalente nagu palo simson ratas ja eriline virtuoos tõniste. Valimisteni suudab eesti veel vastu pidada.
valija üleskutse kõigile20. aprill 2018, 13:30
Ärge HÄÄLETAGE valimistel enam Keskerakonna kandidaatide poolt!
kordab nagu papakoi....20. aprill 2018, 13:15
...tasuta,tasuta----samas teavad kõik,et mitte midagi pole tasuta,lihtsalt rahakotis tõstetakse raha ümber ja see valitsus on eriti agar seda tegema. Kas perepea käituks nii pere rahakotiga, ta paneb prioriteedid paika, mis on tähtsam, kas kõhuli poris "tasuta" või piletiga sõit korralikul teel, kus igaüks teab, et ka kohale õigeks ajaks jõuab. Tõesti jääb mulje,et poliitikasse trügijatele on Jumal lusikaga mõistust jaganud ja sealt võimule saades kulbiga sellegi vähese ära võtnud.
maainimesed20. aprill 2018, 13:32
See "tasuta" transport on Keskerakonna POPULISTLIK PROPAGANDA, millega pillutakse TUULDE suured summad riigi raha! Selle rahaga peaks remontima hoopis halvad teed ja TIHENDAMA bussiliiklust, mitte aga raiskama raha....!
miks te,20. aprill 2018, 20:34
reformarid siis oma 27 valitsemisaasta jooksul neid teid ei remontinud ära?
milline keerutamine20. aprill 2018, 13:14
Ministri vastus ei kannata kriitikat. Parem kui oleks jäänud Edgarile telefoni ulatama.
samuti lugeja20. aprill 2018, 13:11
Need teed, (see tee oli halb juba 4 aastat tagasi!)on pidevalt olnud halvas olukorras! Traks oleks võinud RE käest seda siis ka nõuda!
Ei meeldi selles paigas elada, koligu sinna kus on parem! Meil on vaba valik!
/reede20. aprill 2018, 14:16
Jah, valige miikael, siis lausa iseenesest kõik külavaheteed just siis löövad õitsele. Ei tea ainult, kuidas just nüüd selle viimase aasta jooksul kõik korrast ära on läinud? Peaaegu seitseteist aastat oli ju kõik "asfalteeritud". Mul on õigus, ärgu vastased keerutagu jälle endid sellest kõigest välja, see ju nende ainuke oskus.
20. aprill 2018, 12:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
lugeja20. aprill 2018, 13:35
Kas sellel naisel hakkab ka nägu varsti tõmblema nagu Ratasel...?
need20. aprill 2018, 12:58
teed on ära lagastatud metsaveo autode poolt.Las parandavad.
mida pekki20. aprill 2018, 12:57
nüüd ei ole raha, kuid lätti ja kreekasse saatmiseks raha külluses. Eesti on väga rikas riik kui ainult poliitikud kõike raha tasku ei topiks.
olgu ta rikas,20. aprill 2018, 14:25
kuid ikkagi küsimus: " Miks alles nüüd seda kõike märgatakse? Kas ennem polnud selleks aega ega raha? Kuhu see raha siis kulus? "
sas20. aprill 2018, 12:45
Ratas astu tagasi - rahvas ei taha su nõmedat valitsust enam!
paraku20. aprill 2018, 13:01
olid sellised hullud külateed nii Ansipi kui ka Rõivase valitsemise ajal. Igal kevadel tuli samamoodi poris mütata. Ja eks iga aastaga läks asi aina hullemaks. Kuid vähemalt hea et nüüd on teema üles võetud ja ehk leitakse raha, et teid paremasse seisu viia.
maainimese kommentaar20. aprill 2018, 18:34
läheb kohe modereerimisele ja sealt ei tohi tagasi tulla.
selge!20. aprill 2018, 18:35
20. aprill 2018, 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
SIMSONILE20. aprill 2018, 13:38
"Tasuta" transport jääb PORISTELE teedele KINNI! Siis EI OLE mingit transporti!
Lugeja20. aprill 2018, 12:42
Kadri Simson, astu tagasi et Eesti saaks minna edasi.
Ja-jah20. aprill 2018, 12:41
Kui selle blondi iga väljapaisatud sõna muuta nt 1m2 remonditud kruusateeks,siis oleks küll kõige mudasemad teedki aasta läbi sõidetavad,aga kahjuks pole nii....
Jaa, jaa20. aprill 2018, 14:38
Sul suur õigus. Ja kui sinusugune veel rohkem siin kommenteerib, siis saavadki teed korda. Tundub, et sinu sõnadel kõva võim ja kõik toimib nagu nõiaväel.