Eesti uudised

Hoiatus reisijatele: hädas abielupaari neli abikõnet lennufirmadele läks maksma 120 eurot (44)

LISA KOMMENTAAR

Peedu29. juuli 2018, 10:57
Kui tegu oli tasuliste numbritega, siis pole Talia siin küll milleski süüdi. Ki üldsekedagi, siis süüdistada võiks lennujaama infolaua töötajat, kes ei hoiatanud, et andis tasulise numbri.
26. juuli 2018, 21:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
T.Rex26. juuli 2018, 23:46
Milleks on sul püüniskõnede tegemiseks tarvis andmebaasi, kui numbrivahemikud on internetis väga lihtsalt leitavad.
tähenärija27. juuli 2018, 13:22
Loen artilist :"otsisid koju pääsemiseks abi lennujaamast saadud erinevate lennufirmade telefoninumbritelt" ja mul tekib küsimus, milleks oli vaja helistada? Lennujaamas saab info lettides kohe järgi uurida, millises lennufirmas ja millal saab edasi lennata - miks oli vaja mingite tasuliste telefoninumbrite kasutamine? Vöi eestlane välismaal ainult mobiiltelefoni abil oskab infot hankida? Olen üle kolmekümne aasta siin "läänes" elanud, aga pole veel kunagi lennujaamas tulnud möttele hakata helistama lennufirmade telefonidele - on ju igas lennujaamas arvutitega varustatus teabeteenistused.
Tiit26. juuli 2018, 16:54
kadunud pagasi otsimise eest tasusin 260 ja +, lisaks takso lennujaama 73
Hark26. juuli 2018, 15:18
Need neli KÕNE”T”?????
ärge põdege26. juuli 2018, 14:41
Te pääsesite odavalt! Ma Monacos natukene kasutasin linnas orienteerumiseks internetti google mapsi jaoks (mitte palju) ja elisa esitas ligi viiekümne eurose arve selle eest. Mine või osta poest standalone seade edaspidi!
okaru26. juuli 2018, 14:24
120 eurost sai pika jutu küll. hei, ajakirjanikud, helistage mulle! ma olin millalgi 10 aastat tagasi rootsis ja käisin internetis. ei kujutanud ette, et see võis nii kallis olla. pärast tuli mitmesaja eurone arve.
Avo26. juuli 2018, 13:48
Enamusel Lennufirmade ja muude Transporditeenuseid osutavate firmade klienditeenindustelefonid on tasulised.Ka Eestis (nt Tallink)Süüdistada teisi,kui ise ei täpsustanud pole mõtet!
süsimust iroonia26. juuli 2018, 13:32
järelikult on prantsusmaal kombeks hädalisi ekstra koorida. õige kah, kui reisida jaksab, siis jaksab ka telefoniarvet maksta :P
5826. juuli 2018, 13:22
2 nädalat tagsi oli Maastrichti ja Amsterdami vaheline rongiliiklus häiritud, osa teest veeti bussidega, aeg jooksis, lennujaama jõudsime 30 min enne väljumist, polnud probleemi, lasti lennule. Kui oleksime maha jäänud, poleks siia kurtma ikka küll tulnud, see ikka oma mure..., kuidas lennujaama saada
just26. juuli 2018, 13:07
nice on lennujaamale nii lähedal et oleks võinud jala see 3 km kõndid :) aga muidugi, istu konditsioneeriga bussis tund aega, ära küsi midagi bussijuhi käest vaid helista hiljem tasulistele numbritele ja kurda et telia on liiga teinud. Huumorikool, istuge kodus!
ossid26. juuli 2018, 13:05
rumalad inimesed nice-s :D
Kui ikka nii rumal oled siis ei tasu üldse reisida
Reisikindlustus26. juuli 2018, 12:56
Korralik reisikindlustus.
Optimistile26. juuli 2018, 13:24
Mul oli omal ajal kõige korralikum Super Pluss reisikindlustus, mis lubaduste järgi tagas astronoomilised reisitõrke, arstiabi, varguse ja isegi advokaadi kulud. Vahetult enne reisi selgus, et Taanist edasisõitu tagama pidanud lennufirma Cimber Sterling oli vahepeal pankrotti läinud. Eelmüügist ostetud pileteid kindlustus aga ei kompenseerinud, sest kindlustus ei vastutavat firmade majandusliku käekäigu ees? Vot siis!
Hämmastav26. juuli 2018, 12:46
Aga miks Telia peale pahandada??? Võtku nad siis ühendust lennujaama infoga (või kust iganes nad need numbrid said) ja pahandagu edasi. Aga ei, Teliaga saab eesti keeles suhelda ja Telia saatis arve. Kuigi Telia ei ole neil sundinud neid kõnesid tegema. Vanainimestel peaks reisimise ära keelama, istugu kodus ja hoidku raha kokku. Ei jää kusagile hiljaks ja ei maksa ka millegi eest.
mis jutt26. juuli 2018, 14:57
Teie seal Telias ilmselt ei ole aru saanud, et teie olete teenuse pakkujad, need VANAD inimesed on teie teenuste kasutajad ehk TULUTOOJAD. Hea reklaami teed oma kirjatükiiga. Head aega, jagan seda kirja ka teistele.
raudselt Telia töötaja26. juuli 2018, 15:05
isegi paari vanused on teda kuigi artiklis kuskil sellist infot ei leia
miinusele26. juuli 2018, 15:32
Sina leidsid? Kus kohas, palun näita seda kohta
26. juuli 2018, 16:26
haloo, ootan info vanuse kohta
AJ26. juuli 2018, 18:04
Tarbijakaitseamet soovitab pöörduda kaebusega kaupleja ehk teenusepakkuja poole... No milleks selline soovitusi jagav riigiamet, parem lahendagu selline rahvusvaheline sasipundar ja tehku ka teistele selgeks, et rohkem eksimusi ei oleks. Muide kogu see mobiiliteenuste asi on üks suur ebaselgus, ka asjatundjatele.
oo ja sina26. juuli 2018, 20:29
jääd igavesti nooreks, eks ju? Hämmastav jah aga ei jää, sul keelame kommimise ära, katsu siis olla!
Reaalne tegutsemihe,mitte niisama26. juuli 2018, 12:43
Anule lihtsalt tulevikule môtlemiseks- kui näed juba,et buss nagu tigu liibub,oleks olnud môtelas maha minna ja taksoga sôite,kindlasti oli rakso odavam,kui uued piletid. Kui jääd maga,siis vaja kas lennujaamas kohe uurida ja osta uued piletid vôi netist...helistamine,see eelmine sajand.
to reaalne26. juuli 2018, 13:33
kui on ummikud, liigub takso täpselt sama "teona" nagu buss.
To eelmisele26. juuli 2018, 13:47
Nagu sa tead,liigub buss teatud kindlat marssuuti,takso sôidab sealt,kust jôuab...nii vàike see môte oligi...kuna reisin palju,oken pudanud mitmeud kordi nii toimina...
Pariisi maraton26. juuli 2018, 14:58
sellise ürituse puhul kahtlane ka taksode liiklus
onu26. juuli 2018, 12:37
telia on viimane, kelle peale tigetseda. oskamatus aega ja liiklemist planeerida, lisaks mõttetu tõmblemine airportis - lisanuts läks kooliraha eest.
milleks uluda26. juuli 2018, 12:35
Tasuta asju ei ole, raiuge see endale pähe. Ja makske nagu kord ja kohus enda tehtud kõnede eest.
Merit26. juuli 2018, 13:49
Eestlased on ikka hämmastav-vastikud parastajad! Kõigil juhtub. Ise rein palju ja mõndagi juhtub teel aga oskamatuse pärast pole vaja vanainimesi sõnadega üles puua!
Merit26. juuli 2018, 13:49
Sa mode, ei ole normaalne, ka ikkagi eestlane ju! Vist?
"Telia26. juuli 2018, 12:34
oleks pidanud sellise raha eest juba vanakestest abielupaari mööda traati koju telereportima " Röövli kari mitte firma.
ah?26. juuli 2018, 15:25
Kust sa tead nende vanust!?
autojuht26. juuli 2018, 12:21
miks inimesed arvavad et nemad on .mina olen harjutanud ja saan hästi aru.mis on 12 30 või 12 33 ei tulnud j maksaäid maha.mitte et me ei jõudnud kotte kokku.ei jõudnud
ester sakk26. juuli 2018, 12:41
Mis jura? Õpi väljenduma.
Klm26. juuli 2018, 12:12
Olgu tõesti õpetuseks, et inimesed ise rumalad ei ole ja mõtlevad ka enne! Jah, olite lennust maha jäänud, ähmi täis, tahtsite kobu, aga sellepärast ei pea kriitiline mõtlemine maha jääma! Kõike tahetakse ikka lihtsalt ja süüdistada teisi. Telia selgitused täiesti piisavad ja kordan veel - kui inimene ise rumal, ei pea teised vastutama!
süsi26. juuli 2018, 15:00
Oh sa meie eksimatu, tule metsa, vaatan, kuidas seal hakkama saad, minu jaoks kõik on väga lihtne,kahtlen et ka sinu jaoks.
26. juuli 2018, 16:28
Hej, sina, Telia kontorirott, teie olete klientide mitte kliendid teie jaoks
Qq26. juuli 2018, 11:59
Miks telia peale vihane olla ja jaurata? Telia ei teinud ja ei saanudki kodagi teha sellises olukorras. Pigem siis juba lennujaama info peale, et tasulisi nulbreid jagati.
to 11. 2326. juuli 2018, 11:37
Naljatila, loe ikka teksti ka natuke.
Karin26. juuli 2018, 11:35
Eks välismaal mõeldakse ikka, kuidas aga võõrastele võimalikult palju raha saada.
Muki26. juuli 2018, 11:29
Aga loll pidi kirikus ka peksa saama. Oleks võinud reisikindlustuse teha ja kõik kulud oleks kindlustus katnud, ka need mis enda rumalusest tekkisid.
Huvitav, milleks Pariisis26. juuli 2018, 11:23
lennujaama bussiga sõita? Metrood ja RERi ei takista ükski maraton.
RRR26. juuli 2018, 11:54
No näita mulle, kus Nizzas on RER :)
Por´don26. juuli 2018, 14:04
Linna nime ei pannudki tähele, olen tõesti t r o p p. :-)
skoor26. juuli 2018, 15:01
huvitav, kui paljud arvavad ,et Nizzas on metroo