Kui tegu oli tasuliste numbritega, siis pole Talia siin küll milleski süüdi. Ki üldsekedagi, siis süüdistada võiks lennujaama infolaua töötajat, kes ei hoiatanud, et andis tasulise numbri.
Loen artilist :"otsisid koju pääsemiseks abi lennujaamast saadud erinevate lennufirmade telefoninumbritelt" ja mul tekib küsimus, milleks oli vaja helistada? Lennujaamas saab info lettides kohe järgi uurida, millises lennufirmas ja millal saab edasi lennata - miks oli vaja mingite tasuliste telefoninumbrite kasutamine? Vöi eestlane välismaal ainult mobiiltelefoni abil oskab infot hankida? Olen üle kolmekümne aasta siin "läänes" elanud, aga pole veel kunagi lennujaamas tulnud möttele hakata helistama lennufirmade telefonidele - on ju igas lennujaamas arvutitega varustatus teabeteenistused.
Te pääsesite odavalt! Ma Monacos natukene kasutasin linnas orienteerumiseks internetti google mapsi jaoks (mitte palju) ja elisa esitas ligi viiekümne eurose arve selle eest. Mine või osta poest standalone seade edaspidi!
120 eurost sai pika jutu küll. hei, ajakirjanikud, helistage mulle! ma olin millalgi 10 aastat tagasi rootsis ja käisin internetis. ei kujutanud ette, et see võis nii kallis olla. pärast tuli mitmesaja eurone arve.
Enamusel Lennufirmade ja muude Transporditeenuseid osutavate firmade klienditeenindustelefonid on tasulised.Ka Eestis (nt Tallink)Süüdistada teisi,kui ise ei täpsustanud pole mõtet!
2 nädalat tagsi oli Maastrichti ja Amsterdami vaheline rongiliiklus häiritud, osa teest veeti bussidega, aeg jooksis, lennujaama jõudsime 30 min enne väljumist, polnud probleemi, lasti lennule. Kui oleksime maha jäänud, poleks siia kurtma ikka küll tulnud, see ikka oma mure..., kuidas lennujaama saada
nice on lennujaamale nii lähedal et oleks võinud jala see 3 km kõndid :) aga muidugi, istu konditsioneeriga bussis tund aega, ära küsi midagi bussijuhi käest vaid helista hiljem tasulistele numbritele ja kurda et telia on liiga teinud. Huumorikool, istuge kodus!
Mul oli omal ajal kõige korralikum Super Pluss reisikindlustus, mis lubaduste järgi tagas astronoomilised reisitõrke, arstiabi, varguse ja isegi advokaadi kulud. Vahetult enne reisi selgus, et Taanist edasisõitu tagama pidanud lennufirma Cimber Sterling oli vahepeal pankrotti läinud. Eelmüügist ostetud pileteid kindlustus aga ei kompenseerinud, sest kindlustus ei vastutavat firmade majandusliku käekäigu ees? Vot siis!
Aga miks Telia peale pahandada??? Võtku nad siis ühendust lennujaama infoga (või kust iganes nad need numbrid said) ja pahandagu edasi. Aga ei, Teliaga saab eesti keeles suhelda ja Telia saatis arve. Kuigi Telia ei ole neil sundinud neid kõnesid tegema. Vanainimestel peaks reisimise ära keelama, istugu kodus ja hoidku raha kokku. Ei jää kusagile hiljaks ja ei maksa ka millegi eest.
Teie seal Telias ilmselt ei ole aru saanud, et teie olete teenuse pakkujad, need VANAD inimesed on teie teenuste kasutajad ehk TULUTOOJAD. Hea reklaami teed oma kirjatükiiga. Head aega, jagan seda kirja ka teistele.
Tarbijakaitseamet soovitab pöörduda kaebusega kaupleja ehk teenusepakkuja poole... No milleks selline soovitusi jagav riigiamet, parem lahendagu selline rahvusvaheline sasipundar ja tehku ka teistele selgeks, et rohkem eksimusi ei oleks. Muide kogu see mobiiliteenuste asi on üks suur ebaselgus, ka asjatundjatele.
Reaalne tegutsemihe,mitte niisama26. juuli 2018, 12:43
Anule lihtsalt tulevikule môtlemiseks- kui näed juba,et buss nagu tigu liibub,oleks olnud môtelas maha minna ja taksoga sôite,kindlasti oli rakso odavam,kui uued piletid. Kui jääd maga,siis vaja kas lennujaamas kohe uurida ja osta uued piletid vôi netist...helistamine,see eelmine sajand.
Nagu sa tead,liigub buss teatud kindlat marssuuti,takso sôidab sealt,kust jôuab...nii vàike see môte oligi...kuna reisin palju,oken pudanud mitmeud kordi nii toimina...
Eestlased on ikka hämmastav-vastikud parastajad! Kõigil juhtub. Ise rein palju ja mõndagi juhtub teel aga oskamatuse pärast pole vaja vanainimesi sõnadega üles puua!
miks inimesed arvavad et nemad on .mina olen harjutanud ja saan hästi aru.mis on 12 30 või 12 33 ei tulnud j maksaäid maha.mitte et me ei jõudnud kotte kokku.ei jõudnud
Olgu tõesti õpetuseks, et inimesed ise rumalad ei ole ja mõtlevad ka enne! Jah, olite lennust maha jäänud, ähmi täis, tahtsite kobu, aga sellepärast ei pea kriitiline mõtlemine maha jääma! Kõike tahetakse ikka lihtsalt ja süüdistada teisi. Telia selgitused täiesti piisavad ja kordan veel - kui inimene ise rumal, ei pea teised vastutama!
Miks telia peale vihane olla ja jaurata? Telia ei teinud ja ei saanudki kodagi teha sellises olukorras. Pigem siis juba lennujaama info peale, et tasulisi nulbreid jagati.
KOMMENTAARID (44)