kas tavakodanik ka vöib tööks söita jalgrattaga ja saada kuninglikku palka.Kas ikka seda presidendi kohta on vaja,mötlen...elu nagu jalutusministeeriumis!
No igat absurdset reeglit pole ka vaja täita. Valgel ajal jalgratta teedel kodara helkurid on küll üle vôlli ja kes tuleb ütlema, et märku tuleb anda kella, mitte suuga vōi siis sôita nii, et pole vaja märku anda.
See signaalkella nõue suht imelik. Kõrvaklappidega tegelased seda ei kuule ja mammad lõugavad sulle vastu kui seda helistad, et nad kambakesi teepeal ruumi teeks....
Mulle on keset kergliiklusteed lapsevankreid kõrvuti lükates oma koeri jalutanud ning kergliiklustee mõlemad katkendjoonega eraldatud suunad blokeerinud mammad lugenud epistlit, et miks ma rattaga selja tagant tulles kella ei lasknud (nad oleks siis ju koomale võtnud!) vaid kergliiklusteelt lihtsalt välja sõitsin ja teesulust suure kaarega möödusin.
Meil peetakse kellatilistamist siiski veel jõhkrutsemiseks " a´la hoidke kõik eest, mina tulen" ,hakatakse tõmblema jmt, sestap üritan olla viisakas ja mööduda jalakäijast kella laskmata.
no mis küll viimasel ajal liikluses toimub! Varsti vean teid siia sinna....autod bussid jalgrattad keelame ära! Ja selle kurikuulsa pärnaka viin Tartu elama!
Tunduvalt olulisem on liiklusohutuse mõttes, et ratas oleks korralike pidurite ja roostevabade detailidega. Alles hiljuti sõitis üks soomlane enda roostetanud rattal raami sõidu pealt katki, millele järgnes invaliidistumine. Seetõttu on eestis seis pigem hea, kui sommide risudega võrrelda.
Palgaline, aga millest sa elama hakkad, kui vastaspoolt ei ole, kellele sa propagandat teed. Siis pead ju ausale tööle minema, aga seda sa ju ei viitsi.
Asja võib võtta ka nii, et kui isegi president seadust ei täida, vahest on viga seaduses? Iseäranis tobe on see jalgrattakella nõue. Mitte keegi ei ole suutnud ära põhjendada, milleks see nii möödapääsmatult vajalik on. Parim põhjendus, mis politsei suudab välja pigistada, on see, et kellaga hoiatamine võib muuta (väheke) ohutumaks jalakäijatest inetult ja ohtlikult möödumise. Aga kas see tähendab, et jalakäijatest inetult ja ohtlikult möödumine on kohustuslik, et kellaga hoiatamine oleks möödapääsmatult vajalik? Kergliiklusteedel ei tule mul jalakäijatega kunagi ette ohtlikke olukordi. Probleem on sõiduteel sõites kõnniteelt sõiduteele astuvate jalakäijatega. Mina tulen ka nendega reeglina väga kergesti toime, hoides nendega ka siis piisavat külgvahet. Aga siin muidugi on ebaselge, kumb reegel on olulisem: kas külgvahe hoidmine või võimalikult paremal sõitmine. Viimase reegli puhul ei ole ju selge, kas on mõeldud seda, mis on füüsiliselt võimalik, või on lubatud arvestada ka ohutusega ja muude reeglitega. Võib-olla ma peaksin hoopis kõnnitee servas liikuvatele jalakäijatele kella andma ja napikaid tegema?
Ega helkurinõuegi valgel ajal mõistlik ole. Valges pole helkurist kasu. Pimeda ajal nõutakse nagunii tulede kasutamist. Helkuri ainus mõte on olla varuks juhuks kui tuledel patareid ära kustuvad või tekib ootamatu tulede rike. Seaduse järgi ilma tuledeta rattaga pimedas liikuda ei tohi, isegi kui helkurid on olemas.
Mõte on selles, et sellelt, kes pimeda ajal ei sõida, et tohiks helkurite olemasolu nõuda, ja kuna tuled on pimeda ajal niikuinii kohustuslikud, siis on seal vahet, kas helkurid ka küljes on või mitte? Minu kallal on politseinik vingunud, et esirattal ei olnud kodarahelkurit, kuigi seadus nõuab, et vähemalt ühel rattal peab olema, ja tagarattal ju oli (esiratta olin just kodus rehvi purunemise tõttu vahetanud välja teise, seni kasutamata, kuid paraku kodarahelkurita varuratta vastu, sest sõitma minnes probleemi avastades ei olnud aega rehvi vahetama hakata). Vingutud on ka selle üle, et pakiraamil olev kott varjab valgel ajal sadulaposti küljes oleva helkuri ära (kuigi sel korral oli mul ratta tagatuli kinnitatud koti külge - helkur paraku sellist kiiret ümbertõstmise võimalust ei oma). Selle pärast panin hiljem kodus pakiraami külge lausa lisahelkuri, et edaspidi sellist kiunu vältida. Ka on politseinik minu kallal vingunud, et mul pole rattakella, kuigi rattakell oli olemas, ainult mitte selline suur lätakas, nagu politseinik oli harjunud nägema (mul on selline pisike rattakell, kus heli tekitatakse pisikese haamrikese moodi vidinaga vastu väikest kellakorpust lüües, ning see kell on sama värvi, nagu käiguvahetuse hoovad ja pole ka oma asendi tõttu lenksul kergesti märgatav).
Kahju! Haigete inimeste jutt, eesotsas ajakirjanikuga. Tean Mulgimaal ühte asutust, kus seda haigust ravitakse,soovitan soojalt, haigla nimi algab "J" tähega. Minu poolt: tubli on meie pesident.
Jah, ma sooviks ka näha nüüd pealkirju, kus on toodud kõikide nende inimeste nimed, kelle puuduvad ratastel vajalikud vidinad (pääseks isegi pealkirja). Aga need nimed ilmselt ei müüks nii hästi ja ei tekitaks vaenu.
Tegelikult ikka ongi nii, et seadused kehtivad orjadele, kupjad võivad kõike teha. Mis see kapitalism siis muud on, kui mõisa kord. Mõisnikud Stenbocis, mis nendel keelatud on, isegi isiklikud viinerid seadusega pahuksis ja edasi...mitte tuhkagi.
Aga mina nägin, kuidas õhtulehe ajakirjanikk läks vale koha peal üle tee! Järgmine kord teen sellest pilti ja pöördun politseisse! Koputamine elunormiks! uskumatu, kui haigeid inimesi ikka olemas on...
Vaat, aga kui Sina riigikassa tühjaks teed, jumalaeest , mitte keegi hingata ei tohi-kas nii või? Seda teed ongi mindud, ikka väikesed võllas, suured tõllas.Väikestest asjadest saavadki alguse suured ja kus siin koputamine oli?
...kuna väärteoprotokolli ei vormistatud, siis süüdistus kvalifitseerub "NSR"-i tasemele, ehk laimuks..., p.s juhul kui tähepanelik kodanik suutis taibata, et puudub "kell" siis vinguja oleks ju lahkelt võinud ju enda(ratta) kella pakkuda...
presidendi jalgratas, mis ilmselt anti kogu pundile seal mingist rattapoest sümboolselt, et saaks tiiru teha linnas, siis see helkurite ja kella puudumine on tõepoolest tõeline probleem. palju hullem kui noored retsidivistid linnade laamendamas ja võimuesindajate käed seaduste poolt seotud ning joodikust urmas avalikult hukka mõistmas. jah... helkuri ja kella puudumine on olulisemad probleemid.
arengumaa / banaaniriigi tunnuseks on reitingute sõltumine säärastest pisiasjadest, samal ajal kui üldine otsustusvõimetus, suutmatus, tahtmatus, mitte julgeda vastutada suuremate asjade puhul on suisa kolmanda järgu olulisusega.
imelik suhtumine mõnel seadustesse. kui seadus on selline, siis on õige juhtida tähelepanu, et riigiametnik ei rikuks seadust. kui seadus ei meeldi, siis tuleks algatada seadusemuutmine, aga vinguda, kui keegi tähelepanu seaduserikkumisele juhib, on ikka omaette tase. sots, eks?
Loodan siiralt, et Eesti pole korrupeerunud riik ning Presidendile tehakse samamoodi trahvi nagu teistele, eriti olukorras, kus ta peaks olema meile eeskujuks on selline käitumine täiesti vastuvõetamatu ja vajab politsei sekkumist. Aga kahjuks on see väga kindel, et jõustruktuurid ei julge teatud inimesi puutuda.
2017 aastal tegi politsei trahvi 89657 jalgrattaomanikule, kes kasutasid ilma kellata ratast. Riigi eelarvesse laekus trahvidest 7,67 miljonit eurot. Kõige rohkem trahve 47 tk , sai 12 aastane Marcus Demjanov. Trahvide tasumatajätmise eest kannab Markuse ise Alexander 6 aastast reaalset vanglakaristust.
Oleks eestlased kõik nii siirad ja ausad ning seaduskuulekad nagu Mati. Mati pole elus mitte ühegi seaduse või reegli vastu eksinud. Mitte kunagi pole ta ühtegi inimest solvanud või temast halba mõelnud. Toas lendavad sääsed püüab ta elusatena ja päästab vabasse loodusesse. Kõik arved tasub ta enne, kui need jõutakse esitada. Linnas ringi kõndides korjab ta kaasas olevasse kotti kõik prügi ja konid, mille alatud kaaskodanikud on tänavale loopinud. Mati teab peast tsiteerida kõiki seaduseid ja ka kirjutamata ühiselu reegleid . Mati pole iial kommenteerinud ühtegi artiklit tööl olles , tööajal. Temale oleks see suurim alatus, mida saab tööandjale teha.
Mitte liikluseeskirju vaid liiklusseadust. Puudusid signaalkell, esi-, taga- ja kodarahelkurid. Rikuti grupis sõites ka liiklusseaduse § 31 lõike 2 nõuet sõiduteel sõita võimalikult paremal, mis sisuliselt kohustab sõitma hanereas, mitte kõrvuti. Tõenäoliselt rikuti ka muid liiklusseaduse sätteid, nt sõideti aegajalt kõnniteel, kus täisealine ei tohi reeglina sõita, jne.
Silma ei jäänud kell , küll olid ees ja taga nõutud värvi elektrilised led-tuled. Külgmised helkurid on sellistel ratastel tihtipeale kantud velje või kummi välisküljele -helkur ei pea tingimata olema plastiktükina kodarate vahel. LS ei kohusta sõitma hanereas-kui 2 või 3 ratturit sõidavad võimalikult üksteise kõrval mitte ei laiuta üle mitme sõidurea on LS järgi kõik OK. Soovitan tutvuda ka LS nende punktidega mis käsitlevad kolonnis liiklemist.
Led tuled ei ole helkurid Helkur peab vastama nõuetele, sh vastavad kirjad helkuril. Mingid rehvile või veljele kantud helkurvärvid ei vasta helkuri nõuetele ja, olgem ausad, need igatahes Mistaniminüüdoligi rattal ka puudusid (vaata pilte: ei olnud isegi helkurvärvi; tean hästi, sest minu rattal on regvid helkurribaga, lisaks kodarahelkuritele).
LS kohustab ühemõtteliselt jalgratturit sõitma sõiduteel võimalikult paremal, va. manöövri ajal. See välistab kõrvuti sõitmise, sest sel juhul vasakpoolne ei sõida võimalikult paremal. Kui kõrvuti oleks maksimaalselt 2 ratast, võiks ju vabandada, et toimus manööver, möödasõit. Aga piltidel on kõrvuti ka 3 ja enam ratturit. Seega ei ole liiklusseaduse järgi ok.
Hea Katrin, kui sa näed pildil kõrvuti kolme jalgratturit, kellest üks on sõidutee võimalikult parema ääre lähedal ja 2 teepeenral, siis olgu see metsas või põllul, ikka on LS mõttes kõik korras.
Jalgrattur peab sõitma võimalikult sõidutee parema ääre lähedal, aga parem äär on tegelikult märgistatud joon sõidutee ääres, teisel pool joont on teepeenar, kus jalgrattur ka sõita tohib. Seega kui üks rattur sõidab vasakulpool joont ja teine paremalpool joont teepeenral siis on kõrvuti sõitmine lubatud..
Kui vasakpoolne rattur on võimalikult lähedal temast paremale jäävast ratturist (ratturitest ) siis ta ongi sõiduteel " võimalikult paremal" . Täpselt nagu möödumisel tee serva pargitud autodest või kaevetöödest keset sõidurada- "võimalikult paremal" võib tähendada nii 1 cm tee äärejoonest kui ka 1 cm tee telgjoonest. BTW-LS ei keela kõrvuti sõitmist isegi mitte sõidukitel , piirangud on üksnes jalakäijate kolonnide teel liikumise puhuks (max 2-4 kõrvuti).
Seega insp. Kukelese arvates on terve sõidutee laiuses laiutav ratturirühm võimalikult sõidutee parema serva lähedal ja hoopis hanereas sõidutee paremas servas sõitvad ratturid rikuvad liiklusseaduse § 31 lõike 2 nõudeid?
Ja Sina valid Ansipid, Kallased, roosamannad, Nestorid, kes pole kunagi NLKP.sse kuulunud???Millest Sina tegelik punapoiss üldse räägid? Sinu iidolid pole kunagi tööd teinudki, vaid hüvedest ära elanud. Rahvaliit oli maarahvas ja on seda ka praegu EKRE näol edasi, kes riiki toidab raske tööga. Mingi lorez aga ainult mõnitab tööinimesi, alatuse tipp.Ise ka aru saad, kui vastuoluline Sinu jutt on, nagu linnas olid kõik asutuste juhid ja töölised parteivabad , ikka päris soe. Sinu reklaam on Kanuti pargis, naudi seda täiega ja ära käi neid seal segamas oma sots Anveltiga, kelle asivanemad pole ka kunagi KP ridadesse kuulunud?
maal töötegijate mõnitamine on nüüd lai maailmapilt? Jaa, tüüpiline EKRE-lane on oma kodu ja kodumaa hoidja. Valed ei kuulu EKRE menüüsse, võiksid ka seda teada. Ja alusetu süüdistamine on kogu Sinu tarkus? Sinule kurvastuseks, mina ei kuulugi ühtegi parteisse aga häbematus Sinu suust ajendas küll vastama.
KOMMENTAARID (99)