odav on autot pidada. Kõik vabad maatükid Tallinnas tuleb teha parkimisplatsideks. Pealegi on Tallinna ümbruses küllalt maad, kuhu ehitada majakesi, tekitada külasid. Kellele seda maad ikka vaja on.
Ilmselt on auto pidamine odav ja peres peaks olema igal täiskasvanul auto.
Kui palju saab üldsegi neid Belgia tulemusi Tallinnale üldistada? Enne tasuta ühistransporti sai need paar jalgsi läbitavat peatusevahet lihtsalt jänest sõidetud, kui buss parajasti tuli. Praegu on vastupidi leitud kaval moodus, kuidas panna minusuguseid oma sõite kinni maksma.
Mina elan maaalevis ja sõidan ka lumevabal perioodil korra kuus autoga, kuna muidu ei saa, võtan kevadel kindlustuse 8-ks kuuks, selle ajal sõidan umbes 16 korda ehk pool kuud, aga pean maksma 8 kuu eest, selle minu maksmise eest saad jälle sina oma kindlustuse odavamalt, kui sõidad iga päev. Ma ka ei tahaks sinu sõite kinni maksta. Paratamatult lähevad need maksmised segi ehk keegi maksab ka teiste ehk sinu eest.
öine kommentaar modereeriti.31. jaanuar 2019, 10:29
Aga miks valida buss, mis kubiseb pe.semata ja halva lõhnalistest a.s.otsiaalidest. samuni j00bnutest. Kus osavad taskuvargad lasevad kätel käia ja on suur oht, et võid mingid sat.t.tikad kah külg saada? Kui inimsel on auto, siis ta loomulikult eelistab antud juhul seda.
Kuri tallinlane, keskerakonna võimu vastane31. jaanuar 2019, 08:55
Tallinnas on endiselt nõukogude-aegne ühistranspodiskeem. On väga palju kohti, kus lähima bussipeatuseni on pea kilomeeter. Samuti on vaja väga mitu korda ühistransporti vahetada, et kodust tööle sõita. Kui oled veel ka pereinimene, kes õhtuti peale tööd peab perele poest toidu ostma, siis mingu õige seenele oma transpordiga.
Meil tehakse inimeste bussidesse meelitamise sildi all igasugu asju. Lastakse tasuta sõita, tehakse bussiradu, muudetakse autojuhtide elu põrguks jne. Mida ei tehta, on ühistranspordi paremaks muutmine, taseme tõstmine. Aga nii ei hakka keegi bussiga sõitma.
Tallinna kesklinn nagu pea kõik Euroopa suuremad linnad, ei kõlba tossu ja suvise tolmu tõttu ei jalgsi ega rattaga liikumiseks. Jalgratastega suureneb ka võimalus auto alla jääda. Inimesed oskavad teha valikuid.
Nii kui vaja ümber istuda, kaotab buss igasuguse aja eelise. Ja muideks, Tallinn pidi saama ju suur jalakàijate ja jalgratturite linn. Miks ma küll ei näe hetke ilmaga kedagi ringi väntamas?
Olen vaadanud Tallinna bussigraafikuid ja sõiduliine - mitte kuskile, mitte kuidagi ei saa, kui vaja oleks. Jala saab paljudesse sihtkohtadesse oluliselt kiiremini, kui bussiga kolme liiniga sõites. Ei saa kuidagi autost loobuda.
Oot-oot.. Tallinna linnajuhid ju rääkisid, kuidas ühistransport suretab autod Tallinnas välja, sest kõik autojuhid istuvad kohe-kohe bussidesse ümber. Et see 18 eurot kuus (mis oli tol hetkel kuupileti hind) on ikka nii ulmeline summa, et iga autojuht loobub sellest ühistranspordi kasuks.
Toodi isegi mingeid imelisi protsente välja, tasuta ühistranspordi esimestel kuudel olevat iga kuu autodest loobujate hulk olnud ca 10%.. Ma veel arvutasin, et kümne kuu pärast ei sõida Tallinnas enam ühtegi erasõidukit..
Muidugi, see mida sa BUSiga ühisrajal korraks võidad, kaotad kaks korda ümber istudes. Seega autoga kohale jõudmine teeb lõpuks sama, ainult autos istud talvel soojas suvel jahedas ja ei pea trügima.
ja jääpurikad, suured lombid jne. oi kuidas kõigile meeldib, kui kõik koolilapsed trügiksid bussidesse. elu on ju muutunud. elukoha ja töökoha vahemaa võib olla ka 10 km ja peaks 3 korda ümber istuma.
kui sul on laps või mõni pensionärist sugulane, siis sellest rahast mis linnale laekub võib ju mõni euro ka bussile minna. JUHTUB autoga midagi, jälle hea.
Kas bussisõit on juba patt?30. jaanuar 2019, 23:01
tallinnas keset liiklust kimada rattaga või joosta ON JU tervisele kahjulik. Ja need maantee ääres jooksjad, nüüd veidi kaugemal, on alati kaastunnet pälvinud. See pole mingi tervisesport. Igasugused rahvajooksud on ju väga head õhupuhastajad. Ise tambivad liiva ka üles. TALVEL on kõnniteed ikka nii libedad, et anna olla. Selles bussiõnnetuses oli ka üks laps juba kuhugi teel. Tavaliselt on sel kellaajal bussides kaubandustöötajad. tema peab tund või 2 ikka varem kohal olema. Tartus on olnud au sõita sellise naisi täis bussiga, kõik suuremad poed kolistas läbi.
kujutan asja ette nii,et ,kes tahab bussiga sõita,peab ka selle eest maksma!Mina eelistan autoga sõita või jalgsi kõndida ja ei taha maksumaksjana,et peaksin kinni maksma teenuse,mida kunagi ei tarbi.Mõistagi peaksid soodsamalt(või tasuta!)sõita saama pensionärid,õpilased ja võib-olla veel keegi-näiteks,kes kasutavad ühistransporti igapäevaselt maalt linna tööleminekuks!
Jääb arusaamatuks kes mis pinnalt kaagutab aga mulle ja minu tutvusringile tasuta ühistransport meeldib. Enne ma ei kasutanud 20 aasta jooksul ühistransporti kunagi, nüüd kasutan igapäevaselt ja olen väga rahul. Loomulikult võib alati paremini aga kurta pole ka praegu miskit. Bussid on graafikus ja liikumiskiirus on kordades suurem kui autoga. Usun, et targutajad ei tea millest räägivad või teevad seda rumalusest. Kogu maailmas kasutavad inimesed ühistransporti, eestis on see miskipärast tabu...ostetakse laenuga saksa autoromu aga reffide jaoks enam pappi ei jagu, aga bussiga sõita ka ei taha.
Kas bussi/trammijuhud hakavad ilma rahata tööle.Teiseks kus kohast saad sa need elektribussid/trammid ilma rahata? Ja kes ehitab sulle ilma rajhata elektrijaamu? Hiinast elektriauto, ha, ha,ha,ha,haa Selleks peab pururikkas olema. Kõigepealt see elektri auto ja siis tema ülalpidamise ja remontimise kulud.
Need kes enne kasutasid auto asemel jalgu, kasutavad neid ka praegust ning see kas transport on tasuline või tasuta, ei määra midagi. Need kes on liikumispuudega ehk siis autojuhid, kasutavad ikka oma autot, olenemata sellest kas transport on tasuta või mitte
Seni kuni ühistranspordiga ei jõua tööle kiiremini, kui autoga, ei hakka inimesed ka ühistransporti kasutama. On ikka vahe, kas jõuad tööle 15minutiga või 1 tunniga.
KOMMENTAARID (33)