Eesti uudised

Alkoholiaktsiis tõuseb planeeritust poole vähem (184)

LISA KOMMENTAAR

Läti26. november 2017, 07:50
Alko poode külastab keskmiselt poole minuti jooksul üks auto ja iga auto jätab lätti 50-60 eurot.arvutage kes viitsib kui suur häving on tegelikult meie kõrge aktsiisi tõttu.kas niimoodi parandame eestlaste tervist.
rashomon25. november 2017, 21:06
Nõme on see, kui tüüp, kes ühest pudelist õllest juba sigalakku täis jääb , hakkab kirjutma ette reegleid teistele kelle pea rohkem kannab, et kuidas, kus ja kui palju nad tohivad juua. Aga kahjuks just see praegu toimub. Ossi sugune kilu ei kanna vist essugi, seetõttu ta nii kibestunud normaalse kandmesga inimeste peale ongi.
rashomon25. november 2017, 21:02
On ikka t õ p r a d! Selle asemel, et aksiisi langetada, püütakse rahvale ette sööta ``rõõmusõnum```et aksiis tõuseb poole vähem! Kas nad peavad meid täielikeks i d i o o t i d e k s? Aksiis on praegu juba nii kõrge, et tuleb Lätis käia ja fakt on see et ta tõuseb VEEL kas siis poole vähenm või mitte, aga ta tõuseb VEEL! MEID PEETAKSE POLIITIKUTE POOLT I D I O O T I D E K S!
Hetk25. november 2017, 14:58
Tegemist on mingi äriõitsenguga, pole ju normaalne aktsiis Eestis, kui naaber lõikab tohutu kasumi. Tegemist on tahtlikusega, et Eesti saaks kahjumit, kuid kelle tasku läheb tegelikult kasum? Ilmselt varsti avalikustub.
mine tea24. november 2017, 18:36
Ossi isal Läti poolel äri õitseb.
mnjah24. november 2017, 18:04
Ühesõnaga saadi aru milline jama kokku keerati aga päris tunnistada ka ei taheta.
Muru24. november 2017, 17:15
roheliseks varvimisega ei too suve tagasi.
XXX24. november 2017, 15:52
Muidugi targad ütlevad,et alkoholitarbimine on vähenenud kuna enamus ju ostab teiselt poolt piiri oma käraka.Eelarvesse jääb auk.Nojah eks siis võtame kuskilt mujalt valdkondadest.Tõstame siin ja seal makse aga vähemalt INIMESTE TERVIS ON KORRAS.alkoholi ei joo,ei suitseta,hambaarstil ei käi kuna pole raha aga TERVIS ON HEA
Eestlane24. november 2017, 14:46
Kas järgmisel aastal jääb nüüd pensionitõus ära?
Kust see24. november 2017, 14:53
raha võetakse? Ega lätlased hakka ometi Eesti pensionäre üleval pidama? Sinna see raha ju läheb.
arvamus24. november 2017, 14:38
Tõniste ,alkoholi äriga tegelev minister ei tohika üldse minister olla.Punkt.
24. november 2017, 14:11
Tegelikult seda teist 9% alkoholi aktsiisi t6stetakse veidi hiljem. Otseselt pole ju vahet, et kas alkoholi ost eestis våheneb v6i suureneb. Ostetakse liiga palju, on jama, ostetakse liiga våhe, t6stetakse kåibemaksu kolme protsendi v6rra, ja teine 9% tuleb aastal 2019. Ainus vahe on selles, et kui eestis alkoholi ost suureneb, siis seda kolme protsendi kåibemaks ei suurene.
Kas töesti24. november 2017, 14:42
ei saada aru, et aktsiis maksustatakse omakorda veel ka käibemaksuga. Toimub varjatud topeltmaksustamine ja sealt see tulu riigile tulebki!!!
EESTI 10024. november 2017, 13:53
Ja EV 100 on puljudes kodudes pidupäeval laual Läti napsud...
Kas me näeme alkoholikutemoodi välja vöi24. november 2017, 16:32
,24. november 2017, 12:38
Antigi joodikute survele alla.Piir kahjur Lätiga kinni panna ja samad normid,nagu Venest tulles.
ikkagi24. november 2017, 12:36
miks tootjad hinda alla ei lase.ei taha oma kasumist loobuda.see aga et siin hõisatakse,et lähme ja lätist toome kastide kaupa viina,kas tõesti rahast kahju ei ole . raske tööga teenitud ja samas lasta kõrist alla,kas muud otstarvet rahale ei leia.leiate ka millega keksida.kui on raha siis püüaks oma elu paremaks sättida,lubada omale midagi paremat.viinast tuleb pohmell ja vilets tervis.
kas24. november 2017, 12:38
sa oleksid nõus tehases töötama väiksema palgaga? Kui ja, siis hind kohe kukuks.
Vanaema maalt24. november 2017, 12:27
Kui Te nüüd kõik arvate, et Tõniste tegi seda kõike murest Eesti rahva ja eelarve pärast, olete palju petta saanud. Suutis isegi Ossi ja Seederi oma alkoäri ohvriks ära rääkida, oli päris nutikas ülesastumine. Kuhu ministrihärra oma laotäied veini oleks pannud, kui keegi ei osta.Nüüd sokutab poolmuidu sotsministeeriumile riiulile vähemalt, abiks ikka.Sealt kust vaja riiklikult kokkuhoida( enda palgad-pralled), mitte sentigi, ikka personali juurde, juurde. Ei suudeta reformi saabastest välja astuda, vaid täiendatakse jalatsite liigirikkust veelgi.
eksid24. november 2017, 18:40
veinidele pidi ju täies ulatuses tõusma, ainult õllele ja kangemale alandati tõusu. Seega, Tõniste ei võitnud midagi.
Aivar Mägi24. november 2017, 12:25
Majandusanalüütikud selgitage tavatarbijale asjade olemust omahinna ja makstava aktsiisimaksu suhte kaudu. Oleks ka rahval huvitav teada mitusada protsenti me maksame makse bensiini jm eest. Aktsiisimaksu maksab ju ikka tarbija st iga kodanik.
Vaata24. november 2017, 12:02
Vaata peremees hilja juba - hilja. Tõstke aga terviseks - tee Lätti juba ammu selge ja pole näha et see tee rohtu kasvaks
24. november 2017, 12:12
piiikaubanduse vastu ei ole siin küll enam mitte midagi teha. abi oleks vaid aktsiisimaksu tugevasti alandamisest. et jääks lätiga suht samale tasemele. nüüd tõsta palju või vähe, kasu ei miskit. naeruväärne, ikka peaga vastu seina, vigu ei suudeta tunnistada. hale.
,24. november 2017, 12:47
Hilja muidugi,kui kõva viinaviga juba küljes,ainult massiline sundviinaravi avitab.Rahvas on viimase 17 a. nii jooma harjutatud.
12:47 / miks teisi õpetad24. november 2017, 15:10
aga ise sinna ei lähe? Vaadates lärmi siin, pole kasu olnud või veel rohkem jooma pannud.
laevad 24. november 2017, 11:54
läti lipu alla ja oss on s,o,s.
Ettepanek24. november 2017, 11:37
Alandada käraka hinda 80%. Esimese hooga jood suurest üllatusest päeva, teise ja tüki kolmandatki ehk. Siis tüütab ära ja ei taha seda hundijalavett silma otsaski enam näha.
Aga mingi punt menetleb seda kraami alati ja vaatamata hinnale niikuinii.
24. november 2017, 11:55
kogu meie tänase friedmanliku majandusmudeli ja võimsalt läbiviidud Haldusreformi suure edu taga seisab Edgarist vabanenud uue hingamise saanud Keskerakond.
Mises24. november 2017, 11:31
Lehvitatakse aktsiisiga nina ees, et "rahvas" ei saaks aru et probleem on eelarve.
Ja riigisektori kontrollimatu kasv.
omajagu nalja teeb see24. november 2017, 11:59
et kokkuhoiu eesmärgil läbi viidud Haldusreform on osutunud juba täna oluliselt suuremaks raha neelajaks kui siiani eksisteerinud väiksemad vallad. Senini kehtis palkade osas veel mingigi tasakaal , aga nüüd lendasid palgad lakke ja hoolivusest ei räägi enam keegi.
kui nüüd24. november 2017, 18:44
on mitme valla asemel üks, ega siis palk ikka mitu korda ei tõusnud.
Saa aru, moderaator!24. november 2017, 11:24
Sinu keelamine kommenteerida küll Lätti sõite ei vähenda. Miks veel punnid ja teed ennast naerualuseks?
Moderaator!24. november 2017, 11:22
Sa oled veelgi haledam kui oss! Teisel vähemalt hiilgav ametinimi. Sinul ei midagi.
Rong on läinud, oss!24. november 2017, 11:21
Kuigi su papa on Läti rongiäris, oled sina rongist maha jäänud! Sinu usinal tegutsemisel ongi Eesti riigi rahakott tühi. Jah, Juhan küll alustas, sina viisid viimase Lätti. Enne Riigikogu valimisi on Eesti pankrotis. Tegelikult juba ongi. Ainuke veel, mis rahval järel, teid nälga suremast veel hoiab. Nüüd lähevad ka need Lätti, kes varem selle ei mõelnud. Millega seal mäe peal küll mõeldakse?
25. november 2017, 09:20
mõeldakse vaid omaenda rahakoti ja kitsalt isiklike huvidega.
Brunn24. november 2017, 10:59
Kuidas saab olla nii PÕMMPEA ja OSS.
ab24. november 2017, 10:45
see poole vähene tõstmine ei muuda enam midagi, tehke omad prognoosid, mida 4-5 x muudate, kuidas tahate, aktsiisi karavan on läinud! Isegi šaakalid tulid koeradele appi häälitsema!
kus me küll elame?24. november 2017, 10:36
Lõik tekstist:
Kuna alkoholiaktsiisi kiire tõus suurendaks olulisel määral piirikaubandust, otsustas valitsuskabinet sellega seotud riskide vähendamiseks jätta õlle, siidri ja kange alkoholi aktsiiside tõusu seni plaanitust poole väiksemaks.
"Suurendaks olulisel määral piirikaubandust??"
Ja nüüd siis see poole väiksem aktsiis ei suurenda?
Tule taevas appi,millised majandusgeeniused!
Mina nägin24. november 2017, 10:56
küll juhmi kampa lauataga.
Geenius24. november 2017, 11:24
Pool kõva on parem ,kui päris pehme .
24. november 2017, 12:13
peaaegu.. on ka parem kui mitte midagi.
Veel parem:24. november 2017, 12:23
Mis sest, et ripub. Vaata kui ilusti ripub!
jota24. november 2017, 10:35
Ega sellest midagi tolku ole keegi ei saa siin kangelastegu näidata. rong on läinud .
Mis tähendab tõuseb vähem. isegi kui poleks üldse tõstetud ei muutuks enam midagi.
N-liit kukkus ka kokku kui hakati alkoholiga surkima.
turujaotus.24. november 2017, 10:33
Ei koti-tõstke TERVISEKS-elagu amfitamiinid.
uudis24. november 2017, 10:14
Maamees24. november 2017, 10:12
Mis siis nüüd juhtus? Sain Ossi jutust aru, et aktsiisi tõstetakse ainult eesti rahva tervisele mõeldes. Nüüd tuleb välja, et rahva tervis ei huvita kedagi. See oli siis ikkagi ainult ettekääne. Tegelik põhjus oli ikkagi riigikassa täitmine. Hilja tulite selle peale, et aktsiisitõusule pidurit tõmmata. See rada, mis Lätti on sisse tallatud ei see rohtu niipea. Endalgi korra kuus Lätit külastada on juba sisseharjunud tegevus.
oi jah24. november 2017, 10:55
pidurit tõmmata? No nüüd sooritasid küll kangelasteo! Juba täna kehtiv aktsiis pani inimesed Lätti sõitma. Aga meie tõstame ainult poole plaanitust ehk siis paneme auru ikka juurde. Egas midagi, käin Lätis edasi.
kiitus24. november 2017, 10:09
Toetame Läti Vabariigi majandust. Las oma majandus kängub!
10:15,eesti rahvas oleks end juba ammu surnuks joonud24. november 2017, 10:41
kui oleks arutult joonud.
Joodud liitrite hulk vähenes peale aktsiisi tõusu tänu sellele,et sommid enam siit ei osta,nüüd on lätlased "arutult jooma hakanud!"
Eesti rahvas ei ole joodikrahvas,me lihtsalt tarbime,me ei joo.
Elagu24. november 2017, 11:05
viina24. november 2017, 10:03
omahind on ju kaunis väike,seda tõstetakse kasumi ja maksude saamiseks.kas tootjad ei saa seda hinda natuke väiksemaks teha.võrrelda viina ja piima tootmist,siis vaadake millised kulud on piimatootmisel ja millised viinatootmisel.see aga,et piirikaubandus vohab,no ta on vohanud ju aastaid.soomlasi ju toodi ja tuuakse siia laevadega.milliste laadungitega nad läksid siit laeva peale.siis olid kõik vait ja rahul.nüüd käib meie rahvas lätis ja kohe nii suur kisa.mida rohkem kisa,seda suurem reklaam.rahunege maha.
ahhh24. november 2017, 09:59
Aplodeerime ja kummardame! Oi kui hästi! Tõuseb poole vähem aktsiis. Totakas valitsus. Mis see muudab, kui juba Lätist tuuakse, tõstame veelgi makse ja mis siis?? Tõsta poole vähem või poole rohkem, piirikaubandust see ei kõiguta. Raha läheb nagunii Lätti. Aga mõistust ei saagi kõigil olla.
Andres24. november 2017, 11:14
Iseenesest nõus. Aga praegu on lugu selline, et nii Läti kui Soome tõstavad samuti aktsiise järgmisel aasdtal. Kui varasem plaan nägi ette aktsiisi tõusu võrdsel määral naabritega, siis parandatud plaan tõstab meie aktsiisi poole vähem. Seega vahe soomlastega suureneb taas pisut meie kasuks ja vahel Lätiga väheneb.
aktsiis24. november 2017, 11:53
Ma ei usu, et Soome ja Läti hakkavad oma turgu läbimõtlematult aktsiisitõusuga hävitama. Soome on seda tunda juba saanud. Ega nad pimedad ole, küllap jälgivad Eestit ja hoolitsevad oma riikidesse maksude laekumise eest.
Merit24. november 2017, 19:48
Aga hinnavahe võrreldes Soomega väheneb ja seda ikkagi meie kahjuks! soomlased ostavad peagi lihtsalt ainult Soomest!
KH25. november 2017, 19:07
Soome ei tõsta aktsiisi järgmisel aastal.
Qwert24. november 2017, 09:43
Naljahambad! Mõtlevad, et kui aktsiisi tõstavad vaid piisku võrra, siis rahvas hakkab taas Eestis ostma alkoholi. Asju tuleb vaadata absoluutsete hindade vaatenurgast. Kui poes on hind ikka 2x kõrgem kui lõunanaabritel, siis seatakse reisisiht ikkagi Lätti, aga mitte kohalikku poodi kangema järele.
Loodavad palkade tõusu24. november 2017, 11:07
ja uue tulumaksumiinimumi peale. Korrutavad sellest kui papakoid! Tegelikult tõuseb uuest aastatst kütuse aktsiis, millele lisandub teedekasutuse tasu. See tõstab tublisti kõikide kaupade hindu sh toidu hinda. Tegelikult hinnatõusud viivad rohkem rahakotist, kui tulumaksumiinimum sinna jätab. Aga pangu edasi! Toidu saab ka Lätist tuua, ongi põhjust Lätis tihedamini käia.
Niinii24. november 2017, 09:41
Tõniste enda huvidekonflikt?
Juhan24. november 2017, 09:35
Mis seal vahet kui palju aktsiisi tõstetakse. Iga võikseimgi tõstmine annab kaupmehele vabad käed ja mõjuva põhjuse tõsta hindu just nii palju kui sobilikuks peab. Sestap on mitu väiksest aktsiisitõusu neile meelepärasem kui üks suur üle pika aja.
uuel aastal uue hooga24. november 2017, 11:28
No kaupmehed on küll uuel aastal "sillas". Hinda saab tõsta kütuseaktsiisi tõusust, teedekasutuse maksust ja alko aktsiisitõus on kirss kasumi tordile.
sillas või,24. november 2017, 18:49
kui rahva enamus ostab Lätist?
ain24. november 2017, 09:31
kuskilt peab ju tasuta bussisöitudeks raha saama!!
oleks ju mötekas ka see kuluhüvitised ja endiste presidentide poputamine jätta!!!
Ed24. november 2017, 09:29
Naine ja 2 naabrimutti kaasa ja toongi endale 400l õlli. Mutid viin korraks kaubanduskeskusesse ka lätis.
alf24. november 2017, 09:00
Naljanumber. Aktsiise on tõstetud ajuvabalt nii kõrgele, et edasine suurendamise osa langetamine on tühine. Küsimus ei ole ainult alkoholi aktsiisis, vaid energiakandjate-elektri, kütuste osas. Ei pea olema selgeltnägija, et eesti valitsuse maksude tõstmine lõppeb majanduse krahhiga.
kas rahva tervis enam ei huvita24. november 2017, 08:56
kulutati miljoneid arutades teemat ja nüüd visatakse nurka rumalad otsused.
Milleks meie maksuraha vaja on kui seda tuulde pillutakse?
Tekib24. november 2017, 10:32
küll küsimus, et missugune variant sobib inimestele. Kui tõstetakse, siis karjutakse kõrgest aktsiisist kui langetatakse, ka ei sobi, siis ei mõelda rahva tervise peale. Mis teil viga on, lihtsalt tahetakse vinguda iga asja peale!
Ei teki24. november 2017, 11:10
Aktsiisi ei olnud vaja ei tõsta ega langetada: paras oli. Rahva tervise peale hakkas Eesti majanduse hävitamiseks mõtlema alles FSB (NSVL kogemuste najal).
mul tekib ka küsimus24. november 2017, 11:35
Millega sa mõtled? Aju see vist küll ei ole. Väga selgelt anti teada, et aktsiise ei langetata, ei jäeta samaks, vaid ikkagi tõstetakse.
võrokas24. november 2017, 08:41
võrust Muratisse on 30 km,asfalttee,hõre liiklus,bensiinikulu ca 4 eurot,nii et tasub igaljuhul ära käia,järjekorda pole,osta kui palju tahad ja ära viia suudad,kodus tekib muidugi taara probleem,seega kogu läti taara läheb ka üld prügi sisse,mis on muidugi kurjast
Pime24. november 2017, 14:25
Selveri taga on mingid imelikud tündrid , kirjaoskamatutele ka veel piltidega
Merit24. november 2017, 19:57
Aaa miks sa taarat Lätti tagasi ei vii kui niikuinii juba seal käid?
hurraa24. november 2017, 08:32
Tõniste tegi tõeliselt isamaaliku liigutuse,tõstes viina hinda ainult 50%,kuid siiski tõstis,arvestamata seda,et see on praegugi liiga kõrge,seega ei saa me läbi Lätita ja venemaa meelest ei lähe,edu seltsimehed valitsusest.
IRW24. november 2017, 08:38
Vahet pole kas 50% või 50 euri - ikka keegi ju ei osta . Õige tee oleks olnud langetamine . Nii et palju jõudu padja alt otsimiseks
?24. november 2017, 08:27
Uskumatu,praeguse valitsuse mõistus on nüüd küll küsimärgi all! Mida aitab poole vähem aktsiisi tõstmine,kui hind on ju nüüd nii kõrge,et peab Lätti minema?Vahet pole kas tõsta täiega või pool!?
Pane tähele!24. november 2017, 09:20
Ka moderaatori mõistus on samal tasemel, mis valitsusel. No ei lase kommenteerida ausaid ütlusi.
tsensor24. november 2017, 18:52
on Läti viinast pidevalt täis, nii siis lahmib huupi.
taat24. november 2017, 08:12
Mina olen endale läti avastanud ja peale alko on seal köik muu ka odavam.,Nagu sommid ytlevad-vaid tyhma maksa liiga
Mina olen avastanud,24. november 2017, 08:29
et nii tyhma valitsust kui Eestis, ei leidu kuskilt maailmas.See poole võrra aktsiisi tõstmine on tyhma pea viimane tunnus. Kõik tõstetud aktsiisid peaks tagasi võtma. Ainult nii taastub endine olukord. Kui juba praeguste aktsiisidega kasvab Lätti sõitude arv, siis ainult täitsa tühi aju võib arvata, et lisa tõstmisega meelitatakse Eestis ostusid tegema. Seega, Eestiga on kööga. Eesti jääb vaid läbisõidu maaks soomlastele ja eestlastele lõunanaabrile küllasõidu maaks. Kui pea on tühi, on kindel, et ka rahakott on tühi. Head maha prantsatamist sulle, valitsus!
Mode on24. november 2017, 08:29
vist sama tyhma kui valitsus.
Tex24. november 2017, 08:00
Egas siin midagi muud nagu polegi öelda, et "Tere Läti".
HS.24. november 2017, 07:30
Tegemist on praegu valitseva rahvavaenuliku sõnnide valitsusega kes rahva häält ei kuula.
ja milline24. november 2017, 18:53
Kesk kestab 24. november 2017, 07:12
Tuleb taastada üheksakümnendatel populaarsust kogunud katusemaksed. Vanasti nõudsid neid sisse Permi ja Linnuvabriku maksulaekurid. Nüüd Hoschinofskyte perekond. Rahad lähevad uute golfiradade arendamisele Turkmenistanis ja Asherbutchaani.
Hakkab vist nii olema,24. november 2017, 07:01
et Soome tööle ja Lätist ostma. Eesti aga jääb tühjade pihkudega läbisõidu maaks. Ei aita ka enam kui lisatakse auto- või teedemaks. Kohalikel niigi rihm juba pingul.
sedaet24. november 2017, 09:20
Uuest 2018 aastast tõstab ka Läti alkoholi aktsiisi ja mitte vähe.
Oh sind küll!24. november 2017, 10:08
Kas arvad, et sinu kommi peale loobuvad ülejäänud Lätti sõidust? Mine, lase ennast dr. Ennetil üle vaadata!
no ja siis24. november 2017, 12:03
Egas alko pole ainus asi, mida seal odavamalt müüakse. Mina lähen näiteks parketti ja muud remondiks vajalikku ostma. Vajan ca 100m3 ja sealt ostes on kokkuhoid tuntav. Siis vaataks jõuluks kingitusi ning ühtlasi võtaks aastalõpu napsid ka ära. Ja üleüldse, alko aktsiisi tõus ei mõjuta ehituskauba, autokütuse jm hindu.
09:20/ Sina ikka ei saa aru24. november 2017, 12:12
..et vaatamata kõigele, jäävad teiste kaupade hinnad Lätis ikka odavamaks(toit, mööbel, ehitusmat, kütus) ja ikka minnakse, tehke või tina.Miks unustad meil muud maksud, mis hindu tõstavad(transpordile teemaks, mis juba seni olemas, tõuseb veelgi).Oh meie kuldseid ajuvabadusi, mis sunnib siin karjuma üle ühe.
24. november 2017, 06:55
ikka Lätti seltsimehed ja hoogu aina juurde osturallidele,tooge kõike mis kannatab Lätist nad ju meie naabrid -kõik Lätti ja ka soomlased tulevad laevadega
24. november 2017, 06:53
ühed ajukääbikud on moderaatorid ,aga ikka LÄtti seltsimehed nii bussidega ,autodega,rakkadega soomlased ka laevadega -jõudu seltsimehed tehke aga kõvat osturallit las need poliitparmud siin vigisevad
john24. november 2017, 06:52
Eestis alkoaktsiis tuleb lasta madalamaks ,kui Lätis sellest kiiresti alata ja ribu-rada pidi teised toiduained ja muud tarbekaubad ja need kes siin vahuvad mingitest parmudest -siis nad ise ongi parmud kes millegagi kunagi rahul -ajukääbikud
EESTI JOODIKUTEVABAKS24. november 2017, 06:43
Lätis käivateparmude ravimine Eestis keelata
Seewald24. november 2017, 07:28
Sinusugused röökurid peaksid aia taga kinni olema.
Ehh24. november 2017, 07:43
Parmud ei käigi Lätis, nemad sõidavad puhastes ja soojades trammides Koplisse.
Tegelikult see poolik aktsiisi tõstmine on nonssess, juba selle aasta II poolel oleks pidanud aktsiisi 50% vähendama ja järgmisel aastal üldse ära jätma, sest Taavi valitsusest saadik olete niigi küllalt selle aktsiisi seljas ratsutanud.
Mind ei koti see alko, aga ma olen enda jaoks avastanud läti odavad ravimid, nüüd on mul võimalik meie tabletiärimees kuu peale saata kui igalt 10 tabletilt hoian terve euro ja vahel rohkemgi kokku.
24. november 2017, 08:29
Alusaks hpoopis lollidest vabastamisega nagu näiteks 6:43
kae nalja24. november 2017, 12:16
Ja Postimehes alles kirjutas, et Ansipil oli maja keldris kast Aldarise õllega.
Mida krdit mitte mingil juhul seda aksiisi ära jätta ei tohi24. november 2017, 06:40
Need lätis käivad joodikudjaparmud peaksid Lätis käimise asemel hoopis Wissmarisealkoholikuteravilasse aja kirja panema ja tunnistama enesele probleemi et nad onjoodikud Mitte valitsust kritiseerima kes püüab EESTIRAHVAST PÄÄSTA
24. november 2017, 08:30
Mina ei ole palunud nende töllidel ennast päästa.
et siis24. november 2017, 08:57
Suurte tähtedega aga ei oleks olnud vaja. Kirjutame kokku või lahku, mine kooli wissmari siin ei aita.
keda sa siin joodiku parmudeks sõimad? 06:4024. november 2017, 10:53
see,et mees tuleb töölt ja teleri ees mõne õlle libistab,pole mingi parm.
See,et peolauas mõned pitsid võetakse ei parmusta kedagi.
On mõned kõvemad napsimehed,kes peolauas ka veidi rohkem tipsutavad ja ära kukuvad,see ei tee neist veel parmu,järgmisel päeval on nad rivis.
Poetagune võib veidi parmule sarnaneda,kuid sina anna allkiri v mine mäele protestima,et maapoode kinni ei pandaks ja aktsiise ei tõstetaks,on selle üksiku parmu elu ka kergem.
Nüüd ainult sõimled!?
Parmmuidugi neh 24. november 2017, 16:38
to 06:4024. november 2017, 15:52
nunuh, näe, andis jumal sulle arvuti, aga mõistust ja kirjaoskust ei andnud. Kurb,muidugi!
paneme juurde24. november 2017, 06:15
Seda uudist võite jagad Toompeal, eestirahva südant see ei soojenda
24. november 2017, 06:34
Kogu riigi sydant see ei soojenda! Poole alla oleks pidanud votma!
Tiit24. november 2017, 06:07
Tosretakse alkoaktsiisi poole vähem ja mis sellest nii kangesti kasu on? Senikaua kuni Lätis on palju odavam, käiakse ikka sealt ostmas ja soomlased siia enam ostma ei tule.
Ikkagi tousevad kutuse ja gaasiaktsiisid ja kehtestatakse raskeveokimaks. Need maksud tostavad oluliselt hindasid Eestis
et siis24. november 2017, 09:35
See kõik kokku vähendab Eesti ettevõtete konkurentsivõimet. Milleks seda on vaja?
Mihkel Espoost24. november 2017, 05:42
Mina ja mu porukas on Lätisse armunud,kolime sinna Valka poe lähedale,ostame 10 -tonniga kämppa ja võtame Läti naised,Eestis käime GUNS AND ROSES-i pidudel ja kirikus.
24. november 2017, 05:20
tõstke aga tõstke,läti saab rikkaks ja jõuab enne meid 5 rikkama riigi hulka
madrus24. november 2017, 04:57
... Tartu juba upub vöörasse taarasse ... eestlane eelistab veel odavamat läti ölut ja kalevipojad toovad laevadelt taara märkidetta kaupa ... ja ongi Taara linn valmis ... köik pargid-pöösad ja aia ääred on juba höivatud ... tea kas kevadel muru paistabki ... ???
Tiit24. november 2017, 06:00
Pärnus sama lugu, koik tänavaääred Läti taarapurke täis.
Siis 24. november 2017, 09:25
korjake purgid kokku ja viige Valmiera vanarauda. Alumiinium n seal kaks kokrda kokkuostus kallim.
Artur24. november 2017, 01:17
...ja riik sossseppade käes aina laguneb...
Meele Härm24. november 2017, 00:13
Ikkagi ostan Lätist õlut edasi ja taara annan ära Eestis :)
23. november 2017, 23:54
Tore23. november 2017, 23:39
nüüd tasuta bussiliinid ka Läti poole.
isamaaline jõud23. november 2017, 23:44
Tahtsin pagast laenu23. november 2017, 23:21
Esitasin āriplaani, kus tulud kulud ilusti vālja toodud. Pank ei kirjutanud alla, see ei olevat legaalne āri.
Siis ju pees23. november 2017, 23:18
lootsime eeloleval aastal alkoralliga kasumisse minna, praeguse aasta kulud vajavad korvamist.
Jālle peteti!
Mis jamad?23. november 2017, 23:41
Alkoralliga on võitnud kõik välja arvatud Eesti riik ja need kes kaubanduses töötuks jäänud. Kasumis ollakse osalemise esimesest päevast. Alkoaktsiisi tõusu ei saanud päris ära jätta sest ladudesse varude ostmine kaotaks mõtte ja riik ei saaks poole aasta aktsiisi ette kätte.
Mina23. november 2017, 23:02
See enam kuidagi ei aita.Kahjuks....Väga lühike lähimälu või siis pole uuritud ajalugu.Nüüd oleks aeg kütuse aksiisiga tegeleda!!!
mis selle kütusega siis on?24. november 2017, 13:42
Uuest aastast aktsiisi tõstetakse ja suured autod tangivad juba ammu Lätis ning Poolas. Rallitajad kasutavad ka juhust ning võtavad Läti poolelt paagi täis. Piirile lähemal olijad enam Eestis ei tangigi. Tartu Terminali piiriäärsed kliendid on üle läinud naabrite juurde. Seega kütusega on kõik hästi. Tuleb hakata tasapisi kanistreid varuma.
Nüüd läheb üha hoogsamalt edasi23. november 2017, 22:53
Kehtivat aktsiisimäära oleks tulnud poole võrra vähendada, siis ehk oleks piirikaubandus hääbunud.
olku23. november 2017, 22:51
rahvas pole loll läheb sinna kus on talle odavam kuigi valitsusel on oma arusaamine
E.K23. november 2017, 22:33
Üha enam ma vaatan Läti poole ja usun et ka paljud teised Eesti inimesed.
Ah ärasoni egas me joodikudole24. november 2017, 07:39
ei ole jah24. november 2017, 13:51
sellegi poolest toon elamise remondi materjalid sealt.
jepp23. november 2017, 22:27
tõniste firma kärssab
kahju augutäide olid sa nagunii
keeldun ostmast24. november 2017, 02:16
midagi tõniste maaletoodut, soovitan teistelgi kaaluda oma oste.
Oi!23. november 2017, 22:15
Aga mis nüüd minu tervisest saab? Pool minu tervist toodi nüüd riigikassale ohvriks.
Valitsusele23. november 2017, 22:08
Kas värske õhu maks võiks ka kehtestada
kalev23. november 2017, 22:02
ma enam poest alkoholi ei osta,teen ise riik tahab seda...
maali23. november 2017, 21:50
ei oleks arvanud, et Eestimaa mootor vaid alkoholil töötab. kui õhtuks ikka pudelit hingetaha pole panna õnnestunud tuleb päev maha kijutada ja püüda homme edukam olla.
Alkoholi23. november 2017, 23:32
omahind on väga odav, ega muidu sellele meeletult aktsiisi juurde keevitata. Sealt tuleks kohe ju mitu maksu. Alkoholi raha kasutati kultuuri toetuseks juba 1. vabariigi ajal ja milliseid summasid teenisid rannikueestlased.
Muide Tallinnast Keilasse oli kunagi 18 kõrtsi.
juuli24. november 2017, 14:01
Minu vava-vana-vanaema kes oli 98a vana, võttis igal õhtul pisikese pitsi konjakit. Ütles, et lööb seest soojaks ja vere käima. Ma nüüd ei teagi mida arvata-oli ta parm või joodik. Igatahes surres tal mingeid suuri terviseprobleeme peale vanaduse ei olnud.
patrioot23. november 2017, 21:49
tarbimine on pahe ja tõelised patrioodid ei osta eestist midagi.
Haige23. november 2017, 21:46
Riik
Mingem lätti,
Süüa ostma
kOHALIK23. november 2017, 22:08
Ja Soome tööle!
No on ikka riik, kus ianult poliitikud, võüõrpangad ja ärikad on rAHUL!?
Siirad silmad23. november 2017, 21:39
On's siinkohal nüüd "hurraa" püüdmise koht?
Mitte ainult, 23. november 2017, 21:49
see on tulemustasu jagamise koht.
jagada23. november 2017, 22:05
Tulemuse tasu miinusmärgiga. Palju neil vara on?
ossinovski tule tee mu seale selgeks et kartuleid ei ole23. november 2017, 21:39
Kas see peaks rahvast lohutama et niigi kallile asjale pannakse lubatust poole vähem hinda juurde ?Ärge juhtige riiki kui te ei ole ülesannete kõrgusel !
see on ju teada23. november 2017, 21:38
et võõrvägede nuumamine on väga kallis lõbu,ainult rikkad saavad seda lubada.
metsavend23. november 2017, 22:37
Tõesti, näljaste venelaste hordid tuleb eemale hoida.
No kui tõuseb vähe23. november 2017, 21:36
tuleb ütlemist naisega, toomas!
Naisel 23. november 2017, 21:51
pole tõusudest ja langustest enam sooja ega külma.
mh23. november 2017, 21:34
Kange alko tõuseb siis vähem kui lahja .... njah, sunnite üle kolima?
Absurditeater seltsimehed.
A23. november 2017, 21:34
Selge ,nüüd siis lõhkine küna - päris ära jätta ka ei saa ,sest see näitaks ,et valitsus ei hooli rahva tervisest mitte mõhkugi
ja mida see muudab?23. november 2017, 21:31
endiselt sõidan lätti, kuna hinnad on ju juba praegu üle mõistuse. tühistate seal need aktsiisid, et poleks põhjust lõuna poole sõita, kui midagi muuta tahate. ja vabandate veel avalikult selle jama eest mis korraldasite!
Njaa23. november 2017, 21:27
Haha.. aktsiisitõus väiksem kui Soomes. Huvitav kas seal ka alles eelmisel suvel alkohind enam kui 50% tõusis? Ja huvitav mis palgad neil on?
Hilja peremees, hilja!(muidugi on hilja kui omal õigel ajal pea ei jaga)23. november 2017, 21:26
Rada Lätti on juba sisse tallatud ja seda harjumust ei muuda miski.
Nujah24. november 2017, 02:18
...ja kui head verivorstid seal on, kui maitsvad pirukad (lihapirukas ongi päriselt lihapirukas), kui hea leib neil on...mis teha, eestlane ei lähe tänavatele protestima, hoopis niiöelda ’hääletab’ jalgadega
hähh23. november 2017, 21:20
mis see muudab?kõik jääb põhimõtteliselt samaks.
Läti plaanid endiselt jõus23. november 2017, 21:18
Suusatamine Cesises ja spaa Jurmalas. Tagasi tulles muidugi pakiruum silmini täis. Edu punavalitsusele.
Ossinovski pesi käed puhtaks ja lükkas Tõniste tanki23. november 2017, 21:14
«Mis puudutab meediarünnakut, et mina olen see inimene, kes aktsiise tõstab, siis saan vaid öelda, et mina juhin sotsiaal- mitte rahandusministeeriumit. Kõik ettepanekud, mis puudutavad makse, tulevad ikkagi rahandusministeeriumist.»
Uku23. november 2017, 21:36
Oss karistas Tõnistet maksimaalse veini aktsiisitõusuga.
Jah23. november 2017, 21:10
23. november 2017, 21:07
läheme endiselt Lätti ja uute jõududega-rekkadega toome nii,et maa must ja jätkuks kogu regioonile jõuludeks ,uue aasta jaoks vaja veel paar otsa teha ,aga tasub igati ära ja vaheldusrikas eluke-AAAja Ratas imege käppa
tegime just otsuse23. november 2017, 21:05
hakkan uurima, kuidas toitlustusettevõttele lätis sisse osta kogu alko. ja seda on meil ikka kohutavalt palju, ei soovi enam eestile mingeid aktsiise maksta.
Nägija23. november 2017, 21:57
Nädalake tagasi Mustika Prismast väljudes nägin kummalist vaatepilti. Sissepääsu ees paiknevast klaasi kogumise tünnist õngitses üks härra välja viinapudeleid ja siis viskas tagasi ... aga korgid jättis endale. Tükk aega mõtlesin ja arutasin tuttavatega aga lahendus saab olla vaid üks - maksumärgiga viinapudeli kork on raha väärt asi.
Võid viis korda arvata ( esimesed kolm ei loe) kellele neid korke vaja võiks olla?
prognoos23. november 2017, 20:57
Lätis hakkab käima poole rohkem eestlaseid.
Aga see on tervislik ja uuest aastast teatab Jevgeni, et aastaga on tänu temale eestlaste eluiga pikenenud 5 aasta võrra.
Ja23. november 2017, 21:13
soovituslik pensioniga saab olema 70 eluaastat. Kuna eesti kodanike tervis on tänu aktsiisidele paranenud on kohustus tervetel pensionäridel töötamist jätkata. Kes tööst eemale hiilivad vähendatakse ennetaval kasvastuslikel meetmetel pensioni 100 euroni ja korduval viilimisel annuleeritakse pension. Pensionifondi ülejäägid jagatakse tulemustasudeks tublidele ametnikele.
Uku23. november 2017, 21:17
Nooross saab isa pattude eest makstud. See on kõige tähtsam.
A 23. november 2017, 21:31
Jajah , Lätist ostetud Saku Kuld on hulga tervislikum ,kui Eesti oma
Piirikontrollis23. november 2017, 21:36
eraldame meie vapratele tolli ja maksuametnikele täiendavad vahendid liigse alkoholi maaletoojate karistamiseks, ohjamiseks ja maksustamiseks.
Sdt23. november 2017, 22:02
Kes te "eraldame" olete?
Teie vaprad tolli ja maksuametnikud?
Eesti-Läti piiril on piirikontroll?
Jah24. november 2017, 08:02
on küll, kaudselt vähemalt. Sõidukite numbrituvastuse kaameratega tehakse esmane valik. Meedias kirjutas, et kui riigist väljumise ja taassisenemise vahe on vähem kui 45 min. läheb sõiduki nr. kuhugi nn. aktiivsesse listi, ilmselt piiriäärsete patrullide peataist vajavate sõidukite nimekirja. Olen näinud ka eravärvides autos politseinikke binokliga Valga piiripoodi uurimas. Ilmselt käib miski kontroll ka kaardimaksete üle. Nii, et maksa sulas, külasta ka teisi Valka poode, veeda sealpool vähemalt tunnike, Käi pigem harvemini ja osta korraga max lubatud kogus.
Hunt24. november 2017, 08:59
Pole ju vahet, kas pollerid piiluvad või mitte, euroliit ja vabakaubandus... Oma tarbeks võid tassida palju iganes, ning tahaks näha kes tuleb ütlema et ma ise seda ära ei tarbi. :)
juunikommaritele23. november 2017, 20:56
hilja, seltsimehed!
teie katastroof saabub varem kui kartsite!
poole vähem23. november 2017, 20:54
ehksiis ainult euro tuleb poolikule otsa...
tubli töö IRL!!!
Päästaks23. november 2017, 20:53
ainult järsk langetamine.
AAA23. november 2017, 20:49
Poogen.23. november 2017, 20:45
Tôusku vôi planeeritust kolmkümmend korda rohkem ;)
Lätti23. november 2017, 21:21
Tõstke, langetage23. november 2017, 20:43
aga loodetud kasu jääb saamata teil !
Vahet pole..23. november 2017, 20:43
Naps tuleb nagunii Lätist... Sellega, et aktsiis tõuseb vaid poole võrra ei paranda olukorda vaid valab õli veel tulle!
olukorda parandab23. november 2017, 20:57
auto ja kinnisvaramaks...pluss klassikalise ettevõtlusmaksu taastamine....
loodus tühjust ei salli!!
Uku23. november 2017, 21:15
Rikastelt ja raha teenijatelt tuleb kõik ära võtta? Sul omal pole vist midagi. Imed ema rahakotti veel?
norrakas23. november 2017, 21:42
ka autod lähevad lätti kui vaja ja ettevõtted hollandisse näiteks. ise kolid sveitsi kus tulumaks 10 %. see on tulevik.
seto23. november 2017, 21:55
iga valitsuse ajal on parem,kui sul midagi pole...
peale ämma rahakoti muidugi.
EE24. november 2017, 09:30
Esiteks, kui tõusis elekter sellepärast, et liitusime elektrivabaturuga siis oli see riigi arust normaalne ja õiglane. Nüüd on hilja, et riik vingub, et see ei ole normaalne, et inimesed ostavad sealt kus on odavam.
Teiseks, olen nõus, et alkohol peaks olema odav, aga eeldusel et me tarbiksime seda normaalses koguses. Ma joon ise ca max 2 õlut nädalas...mõnikord vähem. Mind see tõus otseselt ei sega... ainus mis häirib, on kunstlik hinna tõus.
Ehk oleks aeg riigil selged eelarveread teha: alkoholiaktsiis läheb alkoholiga seonduvate probleemide lahendamiseks ja näiteks kütuseaktsiis teede ja sõidukitega seonduvale eelarvereale (kasvõi liikluspolitsei suurendamiseks ja vahendite ostmiseks). Inimesed saaksid aru ja oleks mõistlikumad.
Poolik pooles mahus on paras ĺõuatäis.23. november 2017, 20:42
Paras põhulõug see mees, ministri jutt olgu ikka adekvaatne!